Avatar użytkownika Jan

eros86

data dołączenia:

Moje komentarze (30)

    • Avatar użytkownika eros86
      eros86
      Widzę, że nie w smak redakcji prawda o tym gównianym producencie. Ciekawe ile wam kasy dosypują co miesiąc za promowanie takiego gówna.
      0
      • Avatar użytkownika eros86
        eros86
        ciekawe jak będzie z jakością tego szmelcu... PX500 ciągle czytam, że komuś padł... wystarczy wpisać odzyskiwanie danych px500 w wujaszka google i zobaczyć ile tego pada.
        0
        • Avatar użytkownika eros86
          eros86
          a gdzie info o artykule sponsorowanym?
          0
          • Avatar użytkownika eros86
            eros86
            Kupujący tracą zaufanie do sklepu - jakby to była ich wina. Produkt nowy, zapakowany fabrycznie, często zafoliowany - jak ten sprzedawca może być temu winny? Nawet produkty bez folii które często się zdarzają w handlu elektroniką wg. klientów nie powinny być dotykane przed sprzedażą i sprawdzane bo "łon chce nowy". Dostaje nowy, niesprawny fabrycznie i pretensje, że nie sprawdzony przy dziesiątkach zamówień dziennie - jego podejście zmieniłoby się diametralnie, gdyby dostał sprawny ale zauważył by jakiekolwiek ślady otwierania niezafoliowanych pudełek - one często są tak zrobione, że otwarcie powoduje ślady. Zostawić gdzieś odbity palec też nietrudno i to już na bank towar ze zwrotu. Postawcie się klienci w roli takiego sprzedawcy który dostaje zwroty wymacanego towaru, ze śladami montażu itp. chcecie zwrotu pełnej kwoty, choć sprzedawca może ją obniżyć w celu doprowadzenia towaru do stanu nowego lub aby sprzedać jako outlet a nie potraficie odesłać produktu w stanie nadającym się do ponownej, nie outletowej sprzedaży. Uważacie, że sprzedawca nie powinien sprzedawać zwróconego jako outlet? Bierzcie na klatę zniszczenia które powodujecie. Zniszczone opakowanie, towar odesłany w opakowaniu zamiast owiniętym stretchem i na to taśma to taśma bezpośrednio na pudełko wraz z etykietą tak, że nie możliwe jest jej oderwanie bez śladu. Może sprzedawcy molochy mają budżety na tego typu zwroty ale mała, rodzinna firma? Niestety prawo działa tak, że klient może wszystko a sprzedawca nic. Jeśli taka łajza wystawi ocenę np. na znanym portalu z opisem - dostałem mniej niż zapłaciłem. I wywali negatywa czy poobniża gwiazdki portal na sprzedawce się wypnie i skrupulatnie budowana rola SS wylatuje... długo by opowiadać.
            0
            • Avatar użytkownika eros86
              eros86
              pierwszy i ostatni mój telefon tej marki to Zenfone 2 - obiecanki odnośnie aktualizacji do android 7 w końcu się wypieli na użytkowników
              0
              • Avatar użytkownika eros86
                eros86
                P.S. kod na 60zł więc warto a i cena wyjściowa była okazyjna
                0
                • Avatar użytkownika eros86
                  eros86
                  jeśli chodzi o cenę to ja kupiłem za 1079 w sklepie solve24 - wyświetliła mi się ich reklama na FB - trzeba użyć kodu DODwSOLVE24 - kod z okazji wprowadzenia kamer DOD do oferty
                  0
                  • Avatar użytkownika eros86
                    eros86
                    poprzednia wersja była co chwilkę aktualizowana, dostawałem aktualizację systemu kilka razy w miesiącu - nowa wyszła i ani jednej poprawki chociaż przydałoby się kilka rzeczy usprawnić np. czas reakcji czujnika światła
                    0
                    • Avatar użytkownika eros86
                      eros86
                      Jestem posiadaczem ZenFone 2 ZE551ML - o ile telefon jest ok, o tyle wsparcie producenta już nie bardzo. Wydanie aktualizacji do 6 trwało zbyt długo. Mnie jako klienta stracili.
                      0
                      • Avatar użytkownika eros86
                        eros86
                        Musisz wtedy przerobić gniazdko zapalniczki aby działało właśnie po stacyjce.
                        1
                        • Avatar użytkownika eros86
                          eros86
                          Miałeś kiedyś Asusa? Ja mam akurat Zenfone 2 i updaty są co chwilkę, forum Asusa działa świetnie i każda najdrobniejsza wada jest szybko usuwana. Mi wszystko chodzi bdb chociaż chciałbym już mieć 6 u siebie - wg. zapewnień Asusa ma się to stać do końca maja.

                          http://www.asus.com/zentalk/forum.php?mod=viewthread&tid=74618&highlight=android
                          0
                          • Avatar użytkownika eros86
                            eros86
                            mam Alcatela Scribe HD kupionego z uwagi na dobry stosunek ceny do wielkości, jakości wyświetlacza i ogólnie parametrów (dwa lata temu) - nigdy więcej nie kupię telefonu w/w firmy - po pierwsze brak wsparcia z XDA dla tej firmy, wszystkie custom romy działają źle - ale to nie wina Alcatela.

                            Najgorsze problemy w/w telefonu to moduł Bluetooth oraz aparat powodujące:
                            - zmianę mojego głosu na Darth'a Vader'a wszyscy do których dzwonię za pomocą jakiegokolwiek zestawu głośnomówiącego słyszą mnie jakbym miał zaj..istą chrypkę

                            - odebranie telefonu klawiszem z zestawu głośnomówiącego lub na telefonie przy sparowanym telefonie czasem ale nie zawsze powoduje utratę sygnału na obu kartach - tak jakby telefon miał na sekundę włączony tryb samolotowy

                            - aparat od samego początku tak po tygodniu użytkowania telefonu sprawia problemy, nie da się do niego wejść gdyż jest błąd z połączeniem z urządzeniem, nie działa wtedy także galeria oraz latarka - czyli raz na tydzień czasem częściej trzeba wyłączyć i włączyć telefon ponownie - czasem dzieje się to kilka razy dziennie. Wysłany na gwarancję wrócił jako w pełni sprawny. Na drugi dzień po przyjściu z serwisu powtórka z rozrywki - szkoda nerwów serwis daremny jak i ta firma.
                            1
                            • Avatar użytkownika eros86
                              eros86
                              wolę 7zip - za darmo robi dokładnie to samo
                              25