Komentarze

  • Najnowsze demo technologiczne Unreal Engine 4 - zobacz, bo robi ogromne wrażenie

    Ocena komentarza: -3
    "To nie kombinacja x86, lecz Jaguar APU, który stanowi kombinację procesora i układu graficznego i potrafi robić rzeczy znacznie wspanialsze od tych, jakie uzyskalibyśmy po prostu wkładając tam podzespoły z PC-ta"

    Powtarzam exy z PS4 zmiażdżą bo to będą prawdziwe gry z taką grafiką a nie tech-dema gdzie jesteście karmieni od lat na pc.

    Ale co tam oglądajcie sobie filmiki jak to jedna karta grafiki GTX 680 pokazuje w czasie rzeczywistym takie cuda :)))

    I kto ma się turlać chłopcze drogi :)

    118

  • Najnowsze demo technologiczne Unreal Engine 4 - zobacz, bo robi ogromne wrażenie

    Ocena komentarza: -2
    Kto będzie się turlał to będzie poczekaj na pierwsze exy od ND Santa Monica GG na PS4 to inaczej będziesz ćwierkał :))

    Lepiej oblukaj silnik FOX Engine od Konami dopiero będziesz się turlał ze swojej głupoty.


    118

  • Najnowsze demo technologiczne Unreal Engine 4 - zobacz, bo robi ogromne wrażenie

    Ocena komentarza: -3
    To sobie poczytaj dokładnie to nie będzie zwykły pc jakie są w domach.


    Dużo wiesz, ale w tym temacie się mylisz- to jest rewelacyjna sprawa, z wielu, wielu względów.
    A pci-ex nie pokazuje różnic, bo pisząc na pc zdajesz sobie sprawę z istnienia tego potworka między cpu a gpu i omijasz sprawę robiąc tak żeby te pci nie przeszkadzało. Czyli w skrócie- ZUPEŁNIE nie liczysz na jakąkolwiek sensowną współpracę cpu-gpu.

    Nie sądzisz że współpraca gpu-cpu jest tu... kluczowa? I jednocześnie na pc totalnie niemożliwa. Nie świta ci nic że to WŁAŚNIE przez te żałosne połączenie NORMALNA współpraca cpu-gpu jest delikatnie mówiąc utrudniona?
    Na konsoli będzie ona możliwa, ba- jest już od dawna wykorzystywana np. cell-rsx. Widziałeś na pc takie cuda żeby CPU robiło ambient occlusion albo post process? Albo aa? Na ps3 to normalka, a to pikuś w porównaniu z apu"

    "Zunif. pamięć największe korzyści pokaże w exach, bądź ogólnie grach na x720/ps4 z wYłączeniem pc gdzie oczywiście nic takiego nie będzie- tam będzie trzeba po prostu wymyślić inne rozwiązanie- np. masę lokalnego ramu właśnie. Nie wiadomo jak to wpłynie na pc- tu takiego czegoś NIE BĘDZIE, więc normalne że będą musieli wymyślić coś innego, więc nadal nie liczyłbym że i pci express7 coś tu zmieni- nadal będzie się robić tak żeby ominąć te ograniczenie. Na konsoli nie będzie trzeba, bo i nie będzie ograniczenia"

    Tu chodzi o coś odwrotnego - aby CPU mógł zapisać do pamięci dostępnej szybko dla GPU (nie musiało być 'kopiowane' z pamięci procesora przez szynę AGP/PCI-E, aby później mieć szybki dostęp do pamięci liczony w setkach GB/s). Takie rozwiązania znajdziemy na konsolach czy SoC, gdzie pamięć procesora i GPU jest współdzielona.

    "Powodem Sony zdecydowania na GDDR5 od tradycyjnych pamięci RAM DDR3, jest bardziej elastyczny, programiści mogą stosować tak dużo RAM do GPU lub tak dużo RAM do CPU, jak im się podoba. To
    DDR3 poświęca przepustowość dla niskiej latencji z GDDR5 jest odwrotnie. Pamięci GDDR5 jest zoptymalizowana do obliczeń równoległych, a DDR3 jest zoptymalizowana dla bardziej liniowa obliczeń"

    "Jeśli deweloperzy mają sposób, aby przeznaczyć prawie całą pamięć na GPU i wykonywania obliczeń na GPGPU to PS4 będzie przewyższać PC-ty w nadchodzącyc

    118

  • Najnowsze demo technologiczne Unreal Engine 4 - zobacz, bo robi ogromne wrażenie

    Ocena komentarza: -4
    Nie ćwierkaj :) znamy te wasze ściemy w postaci benchmarków i tech-dem na pc.

    118

  • Najnowsze demo technologiczne Unreal Engine 4 - zobacz, bo robi ogromne wrażenie

    Ocena komentarza: -2
    Jeszcze raz piszę chcę zobaczyć to najbrędzej jako gameplay na pc to ci przyznam rację :)

    Dobranoc.

    118

  • Najnowsze demo technologiczne Unreal Engine 4 - zobacz, bo robi ogromne wrażenie

    Ocena komentarza: -3
    Chłopie wrócisz do rzeczywistości jak zobaczysz na tej konsoli PS4 exy które wyjdą wtedy inaczej będziesz ćwierkał.
    A teraz podniecaj się tech demami albo benchmarkami z pc bo tylko to ci zostało :)

    118

  • Najnowsze demo technologiczne Unreal Engine 4 - zobacz, bo robi ogromne wrażenie

    Ocena komentarza: 0
    I w tym sęk "Chociaż co do tego na czym to odpalali też mam wątpliwości:)"

    118

  • Najnowsze demo technologiczne Unreal Engine 4 - zobacz, bo robi ogromne wrażenie

    Ocena komentarza: -7
    Jeśli to poszło płynnie itd.....

    Wierzysz w to :)

    Przestańcie się okłamywać konsolę jak zwykle wyznaczą jakość grafiki a te tech dema na pc zostawcie w spokoju bo to lipa. Czekam żeby to zobaczyć w samym gamepleyu gry he.

    Jak zwykle benchmarki te wasze cudne i piękne tylko nic nie wynika z tego w grach :)

    Tak tak zapiszę sobie to na jednym GTX 680 za rok zobaczymy jakie to gry widzimy oki :))

    118

  • Najnowsze demo technologiczne Unreal Engine 4 - zobacz, bo robi ogromne wrażenie

    Ocena komentarza: -5
    No własnie żeby to był gameplay to bym powiedział nie ma mocnych a tak jak zwykle benchmark tech-demo jak od zawsze na pc. Historia lubi się powtarzać :)

    Lepiej zainteresujcie się KZ 4 na PS4 tam był prawdziwy gameplay co było widać :) Albo Deep Down.

    A nie jakieś tech dema gdzie nie zobaczycie tego prędko w grach na pc.

    Ale co się się dziwic trzeba napędzać kupno nowych kart graficznych i podzespołów itd....




    118

  • Gry na konsolę Sony PlayStation 4 będą mogły korzystać z technologi Nvidia PhysX i APEX

    Ocena komentarza: 2
    Podsumowując Carmark dalej mówi o przykładzie tysiące razy wydajniejszym w konsolach czyli zmiana jednego piksela na teksturze (przyjmiemy 8192x8192).
    W konsolach masz:
    - Pobierz wskaźnik
    - podmień jeden piksel
    I to by było na tyle.
    W obecnych na PC implementacjach do GPU:
    - Pobierz wskaźnik
    - podmień jeden piksel
    - wyślij 67 milionów pikseli do GPU.
    Jak widać spora różnica... za to w implementacjach na PC ze współdzieloną pamięcią powinno to tak wyglądać:
    - Pobierz wskaźnik
    - podmień jeden piksel
    - odblokuj korzystanie z buffora (co nie ma praktycznie żadnego narzutu)

    Carmack jest zirytowany właśnie tym, że tak jak w trzeciej opcji nie ma u Intela, a nic łącznie ze specyfikacją API nie stoją na drodze (tylko implementacja sterowników bezpośrednio od Intela daje ciała).
    Głównie dlatego, że gry na PC nie wykorzystują nawet 8GB/s w PCI-e 2 (właśnie przez to, że to jest ograniczenie realne dalej na PC). Nie mówimy jednak co jest teraz, a o przyszłości i rozwiązaniach jak virtualne tekstrury (które są we wszystkich liczących się silnikach, ale jednak nie korzysta się z nich na PC lub bardzo delikatnie się je wprowadza, a na konsolach się wykorzystuje to od lat.

    PCI-E to nie jest rozwiązanie a PC jest przez swoją kompatybilność wsteczną udupiony na kolejną dekadę.

    101

  • Gry na konsolę Sony PlayStation 4 będą mogły korzystać z technologi Nvidia PhysX i APEX

    Ocena komentarza: 1
    A wygląda to konkretnie chrisu1982.

    PS4 to przyszłość przetwarzania danych szczególnie chodzi tu o APU (procesor i grafa złączone, wymiana danych więc jest szybka i nie idzie przez magistrale) oraz zunifikowaną pamięć o ogromnej przepustowości (w PC ze zwykłego ramu dane muszą być najpierw przekopiowane do ramu grafiki).
    Warto też zaznaczyć, że 8 GB GDDR5 to jest coś aktualnie niemożliwego do uzyskania na PC, nawet gdybyśmy chcieli zbudować super maszynę do grania za kilkadziesiąt tysięcy złotych (łączenie grafik przez SLI nie sumuje ramu). „Nowe APU AMD w PS4 "to przyszłość przetwarzania danych w PC”. „W tym momencie Playstation 4 wyprzedza technologicznie to, co możemy osiągnąć na PC." (nie chodzi tu o czystą moc obliczeniową cpu czy gpu tylko sposób operowania wszystkimi danymi w całym urządzeniu)”
    Warto pamiętać, że o unifikacji pamięci i maksymalnym zbliżaniu procesora do grafiki mówiono już od dawna jako przyszłości PC, a Sony to zrobiło teraz z PS4.

    OFC szyna konkurencyjna dla nowych konsol (PS4 ma mieć przepustowość pamięci 176GB/s, przy czym 16GB/s PCI-E 3.0 16x brzmi śmiesznie (i na nic prawie 290GB/s w GeForce Titan skoro jeśli robimy update często (jak przy megatexturingu) jesteśmy ograniczeni do tego 16GB/s...
    Tu chodzi o coś odwrotnego - aby CPU mógł zapisać do pamięci dostępnej szybko dla GPU (nie musiało być 'kopiowane' z pamięci procesora przez szynę AGP/PCI-E, aby później mieć szybki dostęp do pamięci liczony w setkach GB/s). Takie rozwiązania znajdziemy na konsolach czy SoC, gdzie pamięć procesora i GPU jest współdzielona.


    101

  • PlayStation 4 pojawi się w sklepach z 2 grami

    Ocena komentarza: 0
    Ogarnij się to było na potrzeby pokazu człowieku zobaczysz pełne wersje gier to ten twój Crysis schowa się do szafy ze wstydu.

    114

  • PlayStation 4 pojawi się w sklepach z 2 grami

    Ocena komentarza: -1
    Taki szczegół magistrala pci-ex x16 16GB/s w PS4 176GB/s brzmi śmiesznie i na nic prawie 290GB/s w GeForce Titan.

    Ile to mocy pójdzie w kosmos jak zwykle na pc nawet się tego nie wykorzysta o to taka nowoczesna technologia architektura w pc itp.

    Dalej porównujcie PC do konsol ech......

    114

  • PlayStation 4 pojawi się w sklepach z 2 grami

    Ocena komentarza: -2
    Oj będzie wstyd i to przy potężnych kartach grafiki przy ograniczeniach jakie mamy w PC.

    Głównie dlatego, że gry na PC nie wykorzystują nawet 8GB/s w PCI-e 2 (właśnie przez to że to jest ograniczenie realne dalej na PC). Nie mówimy jednak co jest teraz, a o przyszłości i rozwiązaniach jak virtualne tekstury (które są we wszystkich liczących się silnikach ale jednak nie korzysta się z nich na PC lub bardzo delikatnie się je wprowadza a na konsolach się wykorzystuje to od lat.

    Czyli w skrócie- ZUPEŁNIE nie liczysz na jakąkolwiek sensowną współpracę cpu-gpu. Myślisz że dlaczego cały czas nie ma w grach fizyki?
    Nie sądzisz że współpraca gpu-cpu jest tu... kluczowa? I jednocześnie na pc totalnie niemożliwa?
    Masz taki "super" proc, taka super grafę a fizyki jak było tak nie ma.
    Nie świta ci nic że to WŁAŚNIE przez te żałosne połączenie NORMALNA współpraca cpu-gpu jest delikatnie mówiąc utrudniona?
    Na konsoli będzie ona możliwa ba- jest już od dawna wykorzystywana np. cell-rsx. Widziałeś na pc takie cuda żeby CPU robiło ambient occlusion albo post process? Albo aa? Na ps3 to normalka a to pikuś w porównaniu z apu" w PS4.

    Rozwiązania w PS4 to przyszłość dla PC-tów koniec kropka.

    114

  • PlayStation 4 pojawi się w sklepach z 2 grami

    Ocena komentarza: -1
    No masz rację porównywać 7 letnią konsole do dzisiejszych PC-tów gratuluję obiektywizmu :)

    114

  • PlayStation 4 pojawi się w sklepach z 2 grami

    Ocena komentarza: -2
    No to sobie zadaj pytanie gdzie jest w tej chwili lepsze rozwiązanie w PS4 czy w PC.

    Dalej nie ma o czym gadać....

    114

  • PlayStation 4 pojawi się w sklepach z 2 grami

    Ocena komentarza: -1
    Zaraz będzie do Crysis'a daleeeeeko...... :))

    Nie wiem w czym...

    114

  • PlayStation 4 pojawi się w sklepach z 2 grami

    Ocena komentarza: 0
    Zunif. pamięć największe korzyści pokaże w exach, bądź ogólnie grach na x720/ps4 z wYłączeniem pc gdzie oczywiście nic takiego nie będzie- tam będzie trzeba po prostu wymyślić inne rozwiązanie- np. masę lokalnego ramu właśnie. Nie wiadomo jak to wpłynie na pc- tu takiego czegoś NIE BĘDZIE, więc normalne że będą musieli wymyślić coś innego, więc nadal nie liczyłbym że i pci express7 coś tu zmieni- nadal będzie się robić tak żeby ominąć te ograniczenie. Na konsoli nie będzie trzeba, bo i nie będzie ograniczenia"

    Poczekaj na konsolowe exy za rok-dwa, wtedy dopiero zobaczysz wykorzystanie możliwości apu i tej pamięci. Na pc będzie po prostu trzeba wymyślić coś innego i w końcu się o tym przekonasz za parę lat.

    Już taki KZ4 wygląda lepiej a co dopiero za 2/3 lata może być tylko lepiej ;)

    Proponuję w 1080p i to na TV zobaczyć miasto niszczy itp.

    https://www.youtube.com/watch?v=JUZJTjns6Qg

    114

  • PlayStation 4 pojawi się w sklepach z 2 grami

    Ocena komentarza: 2
    Rozwiązania ma takie jakich do tej pory nie ma pc.

    OFC szyna konkurencyjna dla nowych konsol (PS4 ma mieć przepustowość pamięci 176GB/s, przy czym 16GB/s PCI-E 3.0 16x brzmi śmiesznie (i na nic prawie 290GB/s w GeForce Titan skoro jeśli robimy update często (jak przy megatexturingu) jesteśmy ograniczeni do tego 16GB/s...
    Aby CPU mógł zapisać do pamięci dostępnej szybko dla GPU (nie musiało być 'kopiowane' z pamięci procesora przez szynę AGP/PCI-E, aby później mieć szybki dostęp do pamięci liczony w setkach GB/s). Takie rozwiązania znajdziemy na konsolach czy SoC, gdzie pamięć procesora i GPU jest współdzielona.

    Kumasz czacze ;)

    Sam Carmarck o tym mówi o przykładzie tysiące razy wydajniejszym w konsolach czyli zmiana jednego piksela na teksturze (przyjmiemy 8192x8192).
    W konsolach masz:
    - Pobierz wskaźnik
    - podmień jeden piksel
    I to by było na tyle.
    W obecnych na PC implementacjach do GPU:
    - Pobierz wskaźnik
    - podmień jeden piksel
    - wyślij 67 milionów pikseli do GPU.
    Jak widać spora różnica...

    Podsumowując:

    PCI-E to nie jest rozwiązanie a PC jest przez swoją kompatybilność wsteczną udupiony na kolejną dekadę.

    Czaisz bazę ;)


    114

  • PlayStation 4 pojawi się w sklepach z 2 grami

    Ocena komentarza: -4
    Można brać w ciemno PS4 to przyszłościowa technologia jak tylko rozwinie skrzydła będziemy mieli prawdziwe nex-genowe gry.


    "Według AnandTech architektura PS4 prezentuje PC z przyszłości. Szczególnie chodzi tu o APU (procesor i grafa złączone, wymiana danych więc jest szybka i nie idzie przez magistrale) oraz zunifikowaną pamięć o ogromnej przepustowości (w PC ze zwykłego ramu dane muszą być najpierw przekopiowane do ramu grafiki).
    Warto też zaznaczyć, że 8 GB GDDR5 to jest coś aktualnie niemożliwego do uzyskania na PC, nawet gdybyśmy chcieli zbudować super maszynę do grania za kilkadziesiąt tysięcy złotych (łączenie grafik przez SLI nie sumuje ramu). „Nowe APU AMD w PS4 "to przyszłość przetwarzania danych w PC”. „W tym momencie Playstation 4 wyprzedza technologicznie to, co możemy osiągnąć na PC." (nie chodzi tu o czystą moc obliczeniową cpu czy gpu tylko sposób operowania wszystkimi danymi w całym urządzeniu)”
    Warto pamiętać, że o unifikacji pamięci i maksymalnym zbliżaniu procesora do grafiki mówiono już od dawna jako przyszłości PC, a Sony to zrobiło teraz z PS4.
    Nie jest to po prostu zwykły PC udający konsolę. http://www.anandtech...cast-episode-17

    Myślę że wszyscy na pierwszy rzut oka widząc specyfikacje nexgenów stwierdzili że ten CPU w tych konsolach jest śmiesznie słabe i że same konsole nie mają wiele do zaoferowania. Nic bardziej mylnego PS4 to nowoczesna technologia prędzej czy pózniej pojawi się na PC.

    114

  • The Last of Us najlepszą i najdłuższą grą przygotowaną przez Naughty Dog

    Ocena komentarza: 0
    ZIEW ;/

    52

  • The Last of Us najlepszą i najdłuższą grą przygotowaną przez Naughty Dog

    Ocena komentarza: -2
    Czyli skaczę GUL he tak myślałem ;/

    52

  • The Last of Us najlepszą i najdłuższą grą przygotowaną przez Naughty Dog

    Ocena komentarza: 2
    Widać że to specjalnie robisz i piszesz już takie głupoty aby tylko z prowokować do głupiej gadki ty się tym posiłkujesz i ci radochę przynosi gratuluję.

    Widziałeś to to zapamiętaj konsolowy pierwsi zagraja w ten tytuł na nowych maszynach a ty w ogóle tego nie odpalisz na swoim zajeb.. pc-ie.


    http://www.youtube.com/watch?v=ss7CulJmDUA&list=PL0570EFB517171DCE

    Co już gul skaczę i ściska poślady ;/

    52

  • The Last of Us najlepszą i najdłuższą grą przygotowaną przez Naughty Dog

    Ocena komentarza: 1
    Będzie świetny piękny tytuł ze świecą szukać takich do tego dorzucę jeszcze God of War wstąpienie Beyond Two Souls i mamy piękny koniec tej generacji.

    Co w tym roku na mamy na pc Crysis crysis i jeszcze raz crysis ale ex wow!

    Pierwszy pokaz KZ4 na PS4 i po Crysisie3 Hej.

    52

  • The Last of Us najlepszą i najdłuższą grą przygotowaną przez Naughty Dog

    Ocena komentarza: 0
    Zmień dilera bo ten cię oszukuje.

    Co za skrzywiony koleś przynosisz wstyd swoim ziomalom pc-towym wystawiwsz im zajeb... opinie gratuluje.

    52

  • The Last of Us najlepszą i najdłuższą grą przygotowaną przez Naughty Dog

    Ocena komentarza: 1
    A ta jedynka w nicku co ma oznaczać że jeszcze w becie jesteś i majaczysz.

    Podajcie mu smoka ;)

    52

  • The Last of Us najlepszą i najdłuższą grą przygotowaną przez Naughty Dog

    Ocena komentarza: 2
    hideo no straszny gniot ja nie wiem oni nie mają gustu za nic :)

    52

  • The Last of Us najlepszą i najdłuższą grą przygotowaną przez Naughty Dog

    Ocena komentarza: 0
    Betony blaszane nadal w akcji :) ech...

    Chłopczyku drogi prędzej taki Crytek powinien brać szkolenia od ND w optymalizacji i w tworzeniu genialnych gier z artystyczną grafiką.

    Crytek powinien przekazać swojego Crysis'a3 twórcom Killzone GG bo to co odstawili na PS3 ze swoim Crysisem3 w multi to o pomstę do nieba się prosi gra wygląda jak kup..... to już Killzone2 z 2009 roku wygląda lepiej.

    Mam coś dla ciebie już widzę zgrzyt blaszanych "GTA 5" powiedz gdzie wpierw wyjdzie gra zgaduj zgadula :)))

    Oglądaj tak to będzie wyglądać na nowej generacji konsol.

    http://www.youtube.com/watch?v=ss7CulJmDUA&list=PL0570EFB517171DCE

    Ciekawe jak ruszysz ten tytuł na swoim blaszanym złomie znów problemy będą buhehehe pasiiii.

    52

  • Nvidia: pecety idą w odstawkę

    Ocena komentarza: 1
    Architektura PC jest tak przestarzała że nic z nią się już lepszego nie zrobi - trzeba by było odejść od struktury rozkazów x86.
    Jeżeliby odejść od tej archaicznej architektury to procesory mogłyby mieć nawet po 500mhz i być jeszcze wydajniejsze niż najszybsze core intela czy amd.

    Śmieszne są zapowiedzi nowych kart graficznych do PC "Zbliża się nowa generacja kart"
    Jak można mówić o nowej generacji gdzie powstają co roku tylko odgrzewane kotlety.
    O nowej generacji dopiero można pisać jak wychodzi urządzenie z nowszą architekturą np konsole itp.
    Także mam nadzieje że w końcu oleją te wielkie pudełka bo przyszłości nie widzę w tych ułomnych prądożernych blaszanych pudłach.
    Najwyżej zostanie do pracy bo jeszcze się do tego najlepiej sprawdza ale do gier to już nie tędy droga.

    Smutne ale prawdziwe blaszani o rewolucyjnych grach czy grafice będzie tylko można pomarzyć zostanie wam tylko napinać się który ma nowszą lepszą kartę grafiki(i inne pierdy) i walka w benchmarkach na fps'y


    A teraz linczujcie aż sypnie się grad maniakalnych zatwardziałych PC-ciarzy.

    :))

    73

  • Płyty Blu-ray o pojemności 100 GB

    Ocena komentarza: 0
    imbecyl sam jesteś ze swoją świtą blaszanych pokemonów.
    Dalej bez komentarza szkoda słów do was.

    38

  • Sony znowu spóźni się z nową konsolą

    Ocena komentarza: 0
    Kolejny przykład zgrzybiałego blaszanego typa.
    :))

    147

  • Sony znowu spóźni się z nową konsolą

    Ocena komentarza: 0
    Czy rzeczywiście wygląda lepiej od GT5 NFS Shift.
    Jeśli ktoś jest obiektywny to stwierdzi że tak naprawdę nie jest.
    Oficjalne trailery:

    GT5
    http://www.youtube.com/watch?v=NpqxRUrausk

    NFS Shift
    http://www.youtube.com/watch?v=F4hbwZJWtPg

    Gdzie tu naturalność w NFS ocierająca się o real.
    Chyba zostawiam to bez komentarza...

    147

  • Sony znowu spóźni się z nową konsolą

    Ocena komentarza: 0
    Pochwalcie impulse_101 za tekst miesiąca.

    147

  • Sony znowu spóźni się z nową konsolą

    Ocena komentarza: 0
    Gratuluję coraz lepsze komentarze może opatentujemy tekst "PS3 udaję grafikę"

    Ktoś to może z komentować...

    147

  • Sony znowu spóźni się z nową konsolą

    Ocena komentarza: 0
    Dobrze Wulfen dajesz trzeba na ziemie sprowadzać.
    Człowieku to pokaż mi w tej chwili coś graficznie ładniejszego na PC od tych dwóch tytułów U2 i GOW3.
    Czekam i nie gadaj że PS3 nie wyświetla w tej chwili w jakimś stopniu lepszej grafiki.
    Poczekamy sobie na GT5 KZ3 i maska ci zmięknie co może 5 letnia konsola i jeszcze jedno ile razy mam się powtarzać nie porównuj architektury PS3 do blaszaka bo się ośmieszasz sam.

    "ale nie pisz że 5 letnia konsola z przeciętną kartą graficzną wymiecie każdego współczesnego PC"

    W PS3 procesor Cell może robić za grafikę teraz się zastanów dobrze dlaczego exy tak dobrze wyglądają dzięki procesorowi Cell gdzie go pięknie wykorzystują np. oświetlenie antyaliasing(MLAA)itp.
    Ja wiem dla was to normalnie nie do przyjęcia żeby procesor mógł robić za grafikę i sobie myślicie co za wariat może pisać takie rzeczy ale taka jest prawda to nie intelki amdeki to nie przestarzała od ładnych kilkudziesięciu lat architektura blaszana.
    A fakty pokazują tyle lat ma konsola i daję.
    Wyjdzie PS4 z nową architekturą i będziecie mieć ciężko na tych swoich pudełkach blaszanych.
    Biegiem do sklepu po odgrzewane kotlety prądożerne którymi was karmią i walą was w boki.

    Do usłyszenia.

    147

  • Sony znowu spóźni się z nową konsolą

    Ocena komentarza: 0
    Tylko tyle masz do powiedzenia "gejów"
    Od razu widać z kim mamy do czynienia z małolatem o nie wyparzonej gębie.
    Synku od gejów to sobie wyzywaj swoich rówieśników takich młodych matołów blaszanych jak ty.

    Młody blaszany pokemonek.

    147

  • Sony znowu spóźni się z nową konsolą

    Ocena komentarza: 0
    I w tym sęk nic dodać nic ująć.
    Zatwardziałych blaszanych trzeba sprowadzać na ziemie żeby swoich głupot nie pisali.


    Amen.

    147

  • Madden NFL 11 na konsole robi wrażenie

    Ocena komentarza: 0
    Bez komentarza...

    9

  • Sony znowu spóźni się z nową konsolą

    Ocena komentarza: 0
    Tak jak piszesz tak mamy teraz z God of War3 gra wygląda jak renderowane wstawki z God of War2 na PS2.

    147

  • Sony znowu spóźni się z nową konsolą

    Ocena komentarza: 0
    Bandyto3xx co to za NICK :))

    147

  • Sony znowu spóźni się z nową konsolą

    Ocena komentarza: 0
    Jak dla mnie to ty nigdy nie miałeś po układane w głowie.

    Prawdziwy pokemon blaszany.

    147

  • Madden NFL 11 na konsole robi wrażenie

    Ocena komentarza: 0
    Sam jesteś wielki render matole.
    Co za ładnie wygląda bo na konsoli lepiej trzymaj się blaszanego pudełka.
    Gameplay

    http://www.gametrailers.com/video/afc-north-madden-nfl/701558

    I dalej jazda od konsol.

    9

  • Mafia II (PC): oficjalne wymagania sprzętowe

    Ocena komentarza: 0
    Bo do gier kupuję się konsolę połowa z was już jęczy rozbudował albo kupił nowego kompa i taki ZONK bo mi gra nie chce chodzić wielka rozpacz i puszczanie brzydkich bąków będzie.

    Blaszni śmieszni jesteście ja tam kupię grę i nawet się nie będę przejmował czy mi pójdzie wrzucę do konsoli i gram a wy będziecie się spuszczać nad tym wszystkim.

    A teraz szybko do sklepu po pamięci i grafikę za 2000zł nie zapomnijcie o zasilaczu żeby pociągnąć wszystko razem he:)
    A pózniej rachunek za prąd..

    149

  • Sony znowu spóźni się z nową konsolą

    Ocena komentarza: 0
    No taka prawda jest walisz farmazony.

    147

  • Sony znowu spóźni się z nową konsolą

    Ocena komentarza: 0
    A czy ja napisałem że jest fotorealistyczna napisałem PRAWIE i ociera się o real bo to widać jak dłoni i nie chce mi więcej już pisać wy tylko potraficie głupoty pisać na temat konsol jakie to zabawki przestarzałe dla dzieci.

    Żenada.

    147

  • Sony znowu spóźni się z nową konsolą

    Ocena komentarza: 0
    nie tutaj miał być komentarz ECH..

    147

  • Sony znowu spóźni się z nową konsolą

    Ocena komentarza: 0
    A czy ja napisałem że jest fotorealistyczna napisałem PRAWIE i ociera się o real bo to widać jak dłoni i nie chce mi więcej już pisać wy tylko potraficie głupoty pisać na temat konsol jakie to zabawki przestarzałe dla dzieci.

    Żenada.

    147

  • Sony znowu spóźni się z nową konsolą

    Ocena komentarza: 0
    Dobra dzieciaczku nie mamy o czym gadać po bełkotaj sobie jeszcze.

    147

  • Sony znowu spóźni się z nową konsolą

    Ocena komentarza: 0
    Nie no zgadza się wszystko wyjdzie gra stwierdzimy ale teraz już mam to co prezentuję gra to będzie monstrum grania na ładnych parę miesięcy.
    Przecież są filmiki z E-3 gdzie grali w demo GT5 i widać jak na dłoni że wygląda to świetnie a pierniczyć to tylko mogą właśnie takie blaszane głowy co siedzą całe swoje życie na PC-cie gdzie nie zakosztowali konsoli.

    Bo taki błazen tylko zobaczy że ma tylko 256ram'u video w środku i ględzi pierdółki to mój 5 letni PC gniecie tą konsolkę dla dzieci.
    Takie są komentarze także nikt cicho nie będzie siedział i czytał takich bzdur.

    Rzucam jeszcze raz filmik z GT5 przecież to real się ociera i pisać takie pierdy że biednie jest SŁABO chyba co u nie których w głowach słabo jest.

    http://www.youtube.com/watch?v=tygefzktwpw&feature=player_embedded

    147

  • Sony znowu spóźni się z nową konsolą

    Ocena komentarza: 0
    Przecież są filmiki z E-3 jak kto chce sobie porówna do prologa i jak ktoś twierdzi że wygląda to biednie to bez komentarza....
    Same replaye wyglądają jakbym oglądał transmisje z wyścigów na TV.

    Tutaj jeszcze raz przykład niech się każdy przypatrzy chyba ślepy co innego powie.

    http://www.youtube.com/watch?v=tygefzktwpw&feature=player_embedded

    147