Mój sprzęt

  • Nazwa zestawu: PC
  • Typ zestawu: komputer stacjonarny
  • Procesor: Intel Core2 Duo E4300 1,8GHz | @2,7GHz
  • Karta graficzna: nVidia GeForce 9 9600 GT 512MB | @760MHz
  • Płyta główna: chipset Intel 965GM | Abit AB9
  • Pamięć RAM: DDR-2 667 4 GB | @750MHz
  • Dysk twardy: WD Caviar SE-16 750 GB | WD750AAKS
  • Dodatkowe informacje: <div>Gdzie dokonano zakupu: r&oacute;&#380;nie Inne elementy w&nbsp;moim komputerze: WD15EARS HD204UI HD204UI HD203WI +WD10EARS (kiesze&#324; USB) +WD10EADS (kiesze&#324; USB) CoolerMaster CM692 Advanced 2x14cm@5V, 3x12cm@5V Iiyama ProLite X486S-1 Microsoft vx-5000 Logitech 1500 </div>

Komentarze

  • Akcja "STOP mobilnemu piractwu" - sprawdź jak wyglądają statystyki i weź udział w dyskusji

    Ocena komentarza: 0
    http://forsal.pl/artykuly/367141,teraz_swiat_czeka_wielka_deflacja.html

    118

  • AMD: mocne wejście na rynek pamięci RAM

    Ocena komentarza: 0
    Zajebiste posuniecie AMD - wchodza na rynek z minimalnymi marzami, gdzie co chwilę któryś z producentów nie wytrzymuje konkurencji i plajtuje. Ciekawe jaki producent to produkuje bo to na 99% rebranding - nawet ta czerwona farba nie jest od AMD...

    23

  • Western Digital i Seagate wstrzymały produkcję HDD, ceny rosną

    Ocena komentarza: 0
    bzdura - za 650 zł kupiłeś 120GB, a mogłeś np. 4TB. Jest róznica w szybkosci i gigantyczna w pojemnosci. Sytuacja HDD nie ma wiekszego wplywu na SSD.

    104

  • Koniec zwykłych systemów operacyjnych wieszczy prezes Red Hat

    Ocena komentarza: 0
    Tak sie sklada ze wiekszosc pracy wykonuje sie lokalnie wiec po co te uslugi wykonywac gdzies w chmurze? Co chmura oferuje dodatkowego? Wiekszosc ludzie nie potrzebuje mozliwosci pracy z kilku stanowisk na tym samym dokumencie, nie potrzebuje mozliwosci pracy wielu uzytkownikow na tym samym dokumencie wiec chmura jest im zupelnie zbedna. Dodatkowo wystarczy popatrzec jak czasami youtube sie zacina i mozna sobie wyobrazic komfort pracy...

    128

  • Android: aplikacje przydatne w podróży

    Ocena komentarza: 0
    dorzuciłbym od razu bankomaty - wyszukuje bankomaty np. według pozycji z gps:)

    9

  • Windows 8 - jeden dla wszystkich

    Ocena komentarza: 0
    moze sprawdz sprzet - ja nie wylaczam komputera gdy nie musze i wszystko chodzi miesiacami. Uspienie to swietna sprawa.

    117

  • Microsoft zatrudni 14-letniego hakera z Irlandii

    Ocena komentarza: 0
    ciekawe, jakby gówniarz włamał się na Twoje konto bankowe i sobie kupił za Twoje pieniądze konsolę do gier to też uważałbyś, że propozycja pracy w banku jest ok? Jest zdolny - ok, ale złamał prawo i za to powinien być ukarany.

    90

  • Tegra 3 Kal-El: Nvidia "pomogła" pokonać C2D T7200?

    Ocena komentarza: 0
    tylko ze to jest dobre pytanie bo kompilator pod nowa architekture nie powstaje z dnia na dzien a optymalizacja kompilatora pod dana architekture to jeszcze cos trudniejszego. Wiec byc moze to jest sensowny ruch - wybrano kompilator dostepny w momencie startu jakiejs architektury (C2D) i kompilator dostepny w momencie startu architektury Tegra3.

    33

  • AMD: premiera Bulldozera opóźniona - słaba wydajność

    Ocena komentarza: 0
    Cofam, faktycznie chyba "miała być" to "jest (według plotek)" ale news jest zredagowany fatalne i wydaje się, że AMD wyprodukowała zbyt wydajny procesor i mają teraz problem...

    109

  • AMD: premiera Bulldozera opóźniona - słaba wydajność

    Ocena komentarza: 0
    to nie jest sprytne zagranie AMD tylko raczej słaba znajomość angielskiego i polskiego. Na razie z newsa wynika, że procesory są mocniejsze niż zakładano... Wydaje mi się, że "ich wydajność miała być" to skrót od "ich wydajność jest (według niepotwierdzonych informacji)"

    -Jakie są podobieństwa pomiędzy redaktorem Benchmark i Anandtech?
    -obaj słabo piszą po polsku...
    -A jakie są różnice?
    -redaktor Anandtech pisze po angielsku...

    ps. na anandtech nic nie ma, więc prosiłbym o link do źródła by samemu przeczytać.

    109

  • AMD: premiera Bulldozera opóźniona - słaba wydajność

    Ocena komentarza: 0
    Eeee? To raczej błąd w tekście bo twoja interpretacja to jakieś kuriozum..

    109

  • Bill Gates nie rozumie GMaila

    Ocena komentarza: 0
    skonczcie juz z tymi 640kB - sam Gates zaprzeczyl ze cos takiego mowil....
    http://www.wired.com/politics/law/news/1997/01/1484

    87

  • Bill Gates nie rozumie GMaila

    Ocena komentarza: 0
    a slyszal o niedawnej awarii gmaila? Nie rozumiem ludzi, ktorzy ufaja jakiejs firmie daleko stad, ze zadba o ich dane. Jak cos sie zrabie to napisza "sorry..." jak ostatnio.

    87

  • Android - najlepsze gry cz. 1

    Ocena komentarza: 0
    kiedys granie na telefonie mnie smieszylo, od kiedy mam androida sam lubie sobie zagrac, dodalbym jeszcze:
    - reckless racing - fajne wyscigi z widokiem z gory
    - eggz - stare jare jajeczka w nowej odslonie
    - sheep run free - rewelacyjna lamiglowka z trzema owieczkami w roli glownej
    - devilry huntress - cos jak tetris w rewelacyjnej odslonie
    - plateau - logiczna - rozplatywanie linii
    - aevum obscurum - turowa strategia w starym dobrym stylu
    - archipelago - fajna, szybka strategia
    - grave defence - obrona przed zombie, alternatywa - portal keeper
    - dungeon hunter - diablo zrobotyzowany:)
    - proximity - fajna strategia
    - buka - zrecznosciowa, wciagajaca
    - my paper airplane - latamy papierowym samolocikiem

    i pewnie wielu jeszcze nie widzialem:)

    33

  • Premiera przeglądarki Opera 11

    Ocena komentarza: 0
    no to przeciete O to jest rewelka - projektant domyslnej skory byl slepy?

    51

  • Linux dobija do 5% udziałów w rynku

    Ocena komentarza: 0
    przede wszystkim te 5% to nie prawda - dane pochodzą z http://www.w3schools.com/browsers/browsers_os.asp
    gdzie wchodzą ludzie trochę bardziej świadomi niż ogół społeczeństwa. Linuks oscyluje sobie wokół 1% od długiego już czasu na rynku konsumenckim PC.

    91

  • Konsole hamują rozwój gier

    Ocena komentarza: 0
    mnie akurat Crysis zachwycil i to byla jedna z lepszych gier w jakie gralem. A Call of Duty MW2 to liniowy do bolu film interaktywny... To jest kwestia gustu. A co do ograniczen - to tak - najbardziej rozwinieta platforma cierpi przez swoich niedorozwinietych braci bo kod tworzy sie wspolny.

    281

  • Dysk o pojemności 3 TB - zbyt pojemny jak dla Windows XP

    Ocena komentarza: 0
    cena niska bo jest konkurencja od seagate - jak wd samodzielnie oferowalo 2TB to ceny nie byly takie fajne:)

    49

  • Dysk o pojemności 3 TB - zbyt pojemny jak dla Windows XP

    Ocena komentarza: 0
    przeciez te dyski sie nie nadaja do macierzy - samo WD pisze o tym na swojej stronie. Te dyski nie obsluguja TLER i czesto wypadaja z macierzy - poczytaj sobie na wd community o problemach z macierzami i dyskami green

    49

  • Dwunastolatek znalazł błąd w Firefoxie

    Ocena komentarza: 0
    Wydaje mi sie jak wyzej niestety. Podpucha. Ewentualnie mial spora pomoc ze strony kogos innego a zostal wystawiony na swiecznik w celach marketingowych. Oczywiscie moze byc tez geniuszem. Poza tym niski czas sugeruje ze zaczal od znanego sposobu wlamu i przegladal kod pod tym wzgledem.

    25

  • Rozłam w Mandrivie - będzie nowy system

    Ocena komentarza: 0
    Hura, kolejny linuks na rynku. Rozdrobnienie to wewnetrzna konkurencja, to ladowanie pary w rozwoj wielu niezaleznych GUI itd. Jezeli ktos chce sie przesiasc na linuksa to najpierw musi sobie wybrac dystrybucje - poniewaz wersji i dystrybucji jest bez liku wiec juz na starcie ma zgryz... Potem okazuje sie ze tam jest troche inaczej i nie wszystko sie robi tak jak w windows - efekt samodzielne przejscie na linuksa zniecheca. Inaczej wyglada sprawa jak ktos kumaty, znajac potrzeby, zainstaluje i skonfiguruje - wtedy roznicy nie widac.

    13

  • Nauczą Ślązaków robić gry

    Ocena komentarza: 0
    "Np. w Uniwersytecie Śląskim będziemy kształcić osoby odpowiedzialne za tworzenie narracji interaktywnej oraz tłumaczenie na inne język"
    Troche to bez sensu - rozumiem programistow ksztalconych z naciskiem na tworzenie grafiki ale humanista ksztalcony na pisanie scenariuszy gier lub potrafiacy tlumaczyc gry???

    14

  • Przegląd rynku: obudowy PC

    Ocena komentarza: 0
    no artykul slaby, sam mam cm 692 advanced i moge uzupelnic:
    1. "kłopot może sprawić wyjęcie zaślepek wykonanych z metalowej siatki" - eee? tam po bokach sa takie plastikowe lapki - trzeba nacisnac i tyle...

    2. "Karty rozszerzeń mocowane są śrubkami - ręcznie lub śrubokrętem" - wydaje mi sie ze sa szybkosrubki w zestawie wiec to kwestia sekund

    3. "nie tłumi dobrze hałasu" - rzeczywiscie jest strasznie dziurawa, rownoczesnie jednak pozwala na zamontowanie sporej liczby wiatrakow - po uruchomieniu 5 wiatrakow na 5v mamy cisze i chlod

    4. "Jeśli chodzi o to, jak wygląda kwestia mocowania napędów, to można napisać krótko: dobrze." - jest wygodnie i szybko ale nie dobrze, drgania dyskow sa slabo tlumione - ja swoje dyski wsadzilem ponownie do scythe stabilizer bo nie moglem wytrzymac dudnienia (4 dyski, w sumie 13 talerzy)

    5. obudowa jest ciezka ale dla mnie to wada bo nie pomaga w stlumieniu dzwiekow dyskow a calosc po zlozeniu wazy ze 20kg...

    103

  • 5x SSD i 1x HDD - praktyczne testy dysków

    Ocena komentarza: 0
    jesli mam byc szczery to ciezko teraz polecac dyski SSD - za cene ~50 razy wieksza za GB powinny deklasowac zwykle dyski twarde a dostajemy szybciej - moze pare razy ale nieproporcjonalnie do ceny...

    70

  • Dysk SSD idealny na system

    Ocena komentarza: 0
    przeciez gosc pisal o kombajnie od nero a nie o photoshopie - nero kosztuje grosze w porownaniu do adobe...

    44

  • Policja zatrzymuje użytkowników Odsiebie

    Ocena komentarza: 0
    nie masz racji - statystyki jasno mowia ze im mniejsza dysproporcja pomiedzy zarobkami a cenami tym procent piractwa mniejszy. Po prostu wiekszy odsetek ludzi decyduje sie na zakup oryginalu jezeli cena robi sie dla nich przystepna. Poniewaz nie da sie skokowo zwiekszyc zarobkow w skali kraju wiec jedynym rozwiazaniem jest zmniejszenie cen - nawet MS sie ugial jesli chodzi o takie rynki jak Chiny gdzie sprzedaje znacznie taniej swoje systemy. Natomiast w PL ceny nie sa szczegolnie niskie a czasem wrecz smiesznie wysokie - z tego wzgledu piractwo w PL bedzie wysokie.

    180

  • Microsoft chce zniechęcać do XP

    Ocena komentarza: 0
    Z testow na sieci (glownie gry) wynika ze nie ma roznic wydajnosciowych pomiedzy systemami. U mnie kopiowanie na W7 to max szybkosci dyskow - nie zauwazylem jakichs opoznien, co ciekawsze kopiowanie na usb jest szybsze niz w Xp. Wymiana systemu jest bez sensu ale jak ktos kupuje nowy komputer i musi kupic nowy system to W7 to jedyne sensowne wyjscie. A W7 ma sporo ulatwien w interfejsie - w pracy siedze na Xp i czesto lapie sie na tym, ze probuje "wykonac" feature z W7 typu wyszukanie w menu start, podglad okienka. Male rzeczy a ciesza i to bardzo. Xp bedzie mial udzialy w rynku jeszcze b. dlugo bo jest gro starych komputerow gdzie nikt nie bedzie sie pchal w nowsze systemy i sa korporacje, ktore zawsze sa do tylu ze wzgledu na soft i koszty wymiany.

    116

  • Microsoft chce zniechęcać do XP

    Ocena komentarza: 0
    @dnetsky

    no jak nie rozumiesz skad sie biora takie raty to lepiej nie bierz tego kredytu...

    116

  • Zabezpieczenia DRM Ubisoftu złamane!

    Ocena komentarza: 0
    To by znaczylo ze jezeli pojde do kina i zaplace za obejrzenie filmu to plyte dvd czy br powinienem dostac w cenie nosnika bo juz zaplacilem za sam utwor. Gdzies tak jest? Chyba nie bardzo. Kazdorazowo placisz oplaty autorskie mimo ze dostajesz dokladnie to samo.
    Batalia toczy sie o to, ze konsumenci maja coraz mniejsze prawa w zamian za swoje pieniadze i nowe zabezpieczenia sa coraz bardziej uciazliwe dla klienta koncowego.

    241

  • Pecet od nowa: najlepsze programy i porady

    Ocena komentarza: 0
    czesc z tych porad jest kiepska - usuwanie tapety niewiele daje, nawet na starych komputerach nie sa to jakies ogromne narzuty. Podobnie gadzety czy aero - pozbawiamy sie przydatnych funkcji podgladu okien/pulpitu nie dostajac wiele w zamian. Gadzety tez sa ok - nawet jak cos sprawdzam raz na jakis czas to wygodniej mi wrzucic gadget na pulpit niz otwierac strone - w ten sposob mam wrzucona np pogode. Z drugiej strony proponuje sie jakies programiki dzialajace stale w tle typu obsluga hasel czy backupu.
    Wylaczanie uslug systemowych moze spowodowac ze cos przestaje dzialac w najmniej oczekiwanym momencie - np. wylaczenie uslugi spoolera do drukarki w windows xp powoduje ze nie mozna uruchomic borland c++ (sprawdzone przeze mnie), wiekszosc uslug nie wystartuje automatycznie kiedy beda potrzebne i ktos bedzie sie glowil dlaczego nie dziala kiedy powinno.

    116

  • Office 2010 gratis - sprawdź dla kogo

    Ocena komentarza: 0
    @gormar
    Wszystko ładnie, pięknie, tyle że Live nie jest dostępne w Polsce (przynajmniej oficjalnie).

    Ten xboksowy live i Windows Live Id to dwie rozne rzeczy. Nie ma problemu z uzyskaniem Live ID w PL:
    https://login.live.com/

    11

  • Opera: najszybsza przeglądarka na rynku!

    Ocena komentarza: 0
    "W oczy zdecydowanie rzuca się ikonka Opery widoczna w lewym górnym rogu - to menu główne aplikacji"

    To jakiś żart? To niedorobione przecięte na pół O widniejące od paru wersji?

    98

  • Fermi: NVIDIA zdradza kolejne szczegóły

    Ocena komentarza: 0
    znowu narzekania - przede wszystkim nV pokazala porownanie wydajnosci miedzy Fermi a 280 w Far Cry 2 - na wiekszosci sajtow jest tylko ten wykres z Unigine - tymczasem juz wiadomo jak nowe GPU bedzie sie sprawowac w grach (mniej wiecej). Po drugie jak napisano - uklad to 4 logiczne jadra wiec jest przygotowany do ciecia na mniejsze/tansze uklady lub sprzedazy uszkodzonych egzemplarzy jako slabszych ukladow. Nastepnie poniewaz to sa 4 niezalezne moduly wiec moze beda wlaczane w zaleznosci od wymagan. No i nV coraz bardziej zmierza w strone Larabee, czyli chipu, ktory grafike bedzie potrafil liczyc przy okazji. Byc moze za 2 generacje czyli ~4 lata doczekamy sie przejecia Via i wypuszczenia procka x86.

    116

  • Komputery podrożeją

    Ocena komentarza: 0
    bla, bla, bla
    pamietam swego czasu gadki ze pamieci DDR2 beda rosly - kupilem wtedy 2gb na wszelki wypadek, pozniej spadaly rowno caly czas (na szczescie przeplacilem jakies 30zl), podobnie w styczniu zeszlego roku analitycy bodajze display research prognozowali znaczny wzrost cen telewizorow lcd poniewaz producenci w zwiazku z kryzysem wstrzymuja produkcje - jak jest kazdy widzi. Teraz bedzie podobnie - nawet jak jakies zaklady maja zmniejszona produkcje to zeby wznowic pelna para to nie potrzebuja na to miesiecy tylko dni - jak ktos zauwazy braki to luki sie bedzie uzupelniac.
    No i male podsumowanie:

    Spotyka sie dwoch analitykow:
    - wiesz co, ja juz nic nie rozumiem przez ten kryzys
    - a czego nie rozumiesz? Moge ci wytlumaczyc...
    - wytlumaczyc to ja tez moge...

    29

  • IE9: wysoka wydajność przede wszystkim

    Ocena komentarza: 0
    Microsoft ma potencjal i widac ze chca powalczyc, a to oznacza tylko duzo dobrego dla klienta. IE8 bylby calkiem fajny gdyby nie byl taki zolwiowaty.

    20

  • Czy 7 jest szybsze? Testy wydajności Windows: XP vs Vista vs 7

    Ocena komentarza: 0
    Fajny test, zwolennikom tezy ze pod XP wszystko chodzi szybciej zabraknie teraz pary. Widac golym okiem, ze tak naprawde te systemy sa rownorzedne - znaczenie ma pod jaki system aplikacja byla optymalizowana. Wiec nowsze gry beda coraz bardziej zyskiwac pod Vista i W7, a pod XP doczekamy w koncu sytuacji ze cos nie ruszy. Naturalna kolej rzeczy.

    165

  • Piraci zostaną odcięci od Internetu!

    Ocena komentarza: 0
    wyglada rozsadnie - przynajmnie najpierw masz ostrzezenie i mozesz przestac - u nas wchodzi policja i tracisz komputer i 2 lata w zawiasach...

    92

  • Dyski HDD nie znikną z rynku do 2020 roku?

    Ocena komentarza: 0
    brednie troche z tym wstrzymywaniem wypuszczenia nowych technologii - po pierwsze to na rynku np LCD jest wiele firm, ktore inwestuja w fabryki i linie w roznych okresach czasu. Wiec wyskoczenie technologiczne przed szereg oznaczaloby ogromna przewage na konkurencja i zgarniecie rynku. Jest tylko jedno ale - nowa technologia jest zawsze drozsza na starcie bo musza sie zwrocic badania. Wiec mogloby sie okazac, ze nowe przegraloby ze starym, gorszym ale tanim.
    Druga rzecz - istnieje cos takiego jak nasycenie rynku - jak ktos kupi nowy tv to nie wymieni go po roku bo pojawila sie nowsza technologia. Nie da sie upychac nieskonczonej ilosci towaru na rynku bo mozliwosci nabywcze sa ograniczone.

    A co do samego tematu - tu jest analogicznie - dopoki SSD nie stanieja do poziomu np. 2x cena HDD to nie maja szans na wieksze upowszechnienie. Oczywiscie zostaje sprawa laptopow gdzie producenci moga wymuszac SSD (dzieki czemu laptop dziala dluzej) - tutaj udzial SSD moze sie zwiekszac ale nie bedzie to swiadomy wybor uzytkownikow tylko cos jak sprzedaz Visty.

    28

  • Przygotuj artykuł na temat Windows 7 na dzień premiery systemu i wygraj licencje na pełną wersje!

    Ocena komentarza: 0
    ok, kliknalem wiec pewnie nie przeszlo przez sito. Dzieki za odpowiedz.

    107

  • Przygotuj artykuł na temat Windows 7 na dzień premiery systemu i wygraj licencje na pełną wersje!

    Ocena komentarza: 0
    nie czuje tego - czy po napisaniu minirecenzji trzeba bylo kogos powiadomic czy wystarczylo zapisac 22.10? Cos tam skrobnalem i nie mam pojecia czy to wystarczylo czy tez trzeba bylo cos wiecej zrobic - moze na przyszlosc mi ktos napisze?

    107

  • Przygotuj się na Windows 7 - kluczowe porady

    Ocena komentarza: 0
    ale zawsze to skalowanie:) Ja tez dziekuje.

    86

  • Nowe procesory Intela: Core i5 i Core i7

    Ocena komentarza: 0
    artykul fajny, procesor ciekawy, jak jego nastepca w 32nm zejdzie do 400zl to bedzie mozna zrobic wymiane sprzetu.

    245

  • Nvidia (znowu) zmienia schemat nazewnictwa kart graficznych

    Ocena komentarza: 0
    ale kombinuja - po co tyle cyferek na okreslenie modelu w danej serii? nie wystarczylyby dwie cyfry? Wystarczylby schemat GF SPP seria+pozycja w obrebie serii - GF 250 fajnie sie tutaj wpisywal, przedrostki GTS, GTX sa zupelnie zbedne bo mamy dostepne 99 pozycji. Ewentualnie numerek obslugiwanego API i jakis ogolny wskaznik wydajnosci - wtedy mozna by pozycjonowac (mniej wiecej) karty z roznych serii wzgledem siebie.

    82

  • Firefox 3.5 oraz 20 świetnych rozszerzeń

    Ocena komentarza: 0
    ja polece takie wtyczki:

    fission - umozliwia wyswietlenie pasku postepu ladowania strony w pasku adresu (np. wypelniajace sie tlo).

    hide menu bar - umozliwia schowanie glownego menu przegladarki i szybkie przywrocenie przez nacisniecie ALT (jak w windows explorer)

    ImTranslator - tlumacz online pomiedzy WIELOMA jezykami - wystarczy zaznaczyc tekst i wybrac ImTranslator z menu kontekstowego

    LastTab - umozliwia przelaczanie kart wg kolejnosci przegladania (jak w Operze)

    Find Toolbar tweaks - rozne ustawienia dla Ctrl+F

    LocationBar - umozliwia wyszarzenie adresu URL poza glownym adresem (jak w IE8) + dodatkowo podzial adresu (tego nie uzywam)

    Menu editor - umozliwia zmiane menu kontekstowego kart, strony i glownego menu

    peers - umozliwia wyswietlenie wynikow wyszukiwania po wpisaniu frazy w URL (jak w Chrome)

    personal menu - umozliwia zbudowanie wlasnego menu pod przyciskiem.

    rightbar - przenosi pole z wyswietlana historia lub zakladkami na prawa strone - dzieki czemu cala strona nie jest przesuwana po wyswietleniu zakladek/historii

    tab preview - umozliwia podglad otwartych kart (jak w Operze)

    URL Tooltip - wyswietla link w dymu po wskazaniu mysza - dzieki czemu mozna ukryc pasek stanu

    IMDB preview - dla milosnikow filmow - wyswietla podglady dla linkow z IMDB

    speeddial, Download StatusBar, text link - bylo wyzej

    Czesc dodatkow moze byc eksperymentalna.

    161

  • 6 na 10 firm nie chce Windows 7

    Ocena komentarza: 0
    to oczywiste ze w firmach kalkuluja koszty i biznes przechodzi najwolniej na nowe OS - dlatego tez ma najdluzsze wsparcie. A indywidualni klienci beda powoli przechodzic wraz z wymiana sprzetu na nowszy - jak udzial systemow z DX10/11 (Vista i W7) przekroczy 70% (obecnie niecale 30% wg steam) to producenci gier przestana sie bawic w stare DX (bo najczesciej i tak beda to maszyny za slabe na nowe produkcje). I wtedy bedzie prosty wybor - albo upgrade albo bilet do muzeum.

    42

  • Windows 7 beta - restart komputera co 2 godziny

    Ocena komentarza: 0
    @Spinett
    nie zartuj - okroic system jeszcze rozumie ale ...
    ;)

    45

  • WD Green Power 2TB i test 14 dysków 1TB i 1,5TB

    Ocena komentarza: 0
    Mam WD 1TB i obok WD750AAKS - nie moge sie zgodzic z teza ze dyski sa nieslyszalne - az specjalnie wyciagne ta 750 zeby sprawdzic glosnosc. Ale wg mnie mowienie ze sa nieslyszalne oznacza albo slaby sluch (:) ) albo cos innego dysk zaglusza. Moja buda to CoolerMaster Centurion T05 (wiem nie jest najcichsza ale taka mi sie podoba) + 2 wiatraki + chlodzenie proca i zasilacza. No i dysk slychac - niemniej polecam - wlasnie przymierzam sie do drugiego takiego (niestety WD przez brak konkurencji pojechalo z cena tego 2TB - zawsze najbardziej oplacalne byly dyski najwieksze - tutaj zdecydowanie sie nie oplaca).

    68

  • Microsoft radzi: porzuć Vistę, wybierz Windows 7

    Ocena komentarza: 0
    Dawno takich bzdur nie czytalem - i chodzi mi o komentarze. MS od dawna wypuszczal systemy w odstepach 3 letnich lub nawet czesciej - nt35 (94), w95, nt4 (96), w98, w2000, wXP (pazdziernik 2001), w2003, Vista (listopad 2006), teraz jest rok 2009 a W7 wyjdzie moze dopiero w 2010 czyli 4 lata po premierze Visty. Lista zmian w W7 jest b. duza ale ludzie widza tylko nowe ikonki (podobnie bylo z Vista). No i po co wszystkim wersja Ultimate za 1200? Home Premium spokojnie wystarczy i nie bedzie znaczaco drozszy niz obecnie Vista.

    A stanowisko MS jest bardzo proste i pragmatyczne - po co wspierac 2 systemy jak mozna tylko jeden i zakonczyc wczesniej wsparcie dla Visty.

    43

  • Firefox królem przeglądarek w 2013 r.

    Ocena komentarza: 0
    Ms ma srodki na to zeby powalczyc - do tej pory wcale nie probowali - co 2 lata wypuszczali nowa wersje przegladarki i tyle - zawsze z tylu z innowacjami. Jak zrobia cos lepszego to ludzie zaczna wracac - wystarczy popatrzec na Chrome, ktory jest powszechnie chwalony i radzi sobie coraz lepiej. Prawda jest taka, ze takie udzialy moga byc mozliwe tylko przy bardzo niewyrownanym rynku gdy jeden z konkurentow znacznie wyprzedza reszta - jak wszyscy ida leb w leb to udzialy ukladaja sie po rowno.

    46

  • Komisja Europejska: zero litości dla Intela. Miliard Euro kary!

    Ocena komentarza: 0
    hmm, zamiast dawac na lapowy i sprzedawac taniej beda musieli zaplacic kare - finansowo wyjdzie na to samo a technologicznie maja czym konkurowac z AMD. Wiec Intelowi krzywda sie nie stanie a konsumentom bedzie lzej.

    59