Komentarze

  • Rise of the Tomb Raider zaprezentowany raz jeszcze - na Syberii nie będzie łatwo

    Ocena komentarza: -1
    Artgenerator brak ci argumentów sensownych, dodam od lsiebie że gram zarówno na pc jak i ps4. Jestem obiektywny i wali mnie wojna konsol. Ale nie zmienia to faktu że ps4 ma kilka najładniejszych gier w swoim gatunku. Driveclub, the order, fakt korytarzowa gra ale jednak, do tego killzone shadow of fall jest jedną z ładniejszych gier fps na rynku, gry sportowe to już w ogóle domena konsol. A gry które wychodzą na pc i ps4 są niemal identyczne, kwestia klatek i kilku mało istotnych detali który normalny gracz ma w dupie. Nie spuszcza sie na każdy detal. Potencjał pc się marnuje, drogie karty po 4000 zł i chore systemy pobierające mu moc które można by lepiej wykorzystać. Zresztą produkcje poza grami online typu lol lub sc2 cs, dota nie przynoszą zysku. Cały profit idzie z konsol dlatego rozumiem twórców. Dlatego wole konsole, daje 1500 zł i mam spokój, grafika zajebista,zero tracenia czasu na instalacje i ściąganie gier z torrentów, bo wąptie że kupujecie gry.

    80

  • Znamy wymagania gry Project CARS

    Ocena komentarza: 2
    Hm patrząc na ta grę a DriveClub to jest duża przepaść graficzna, może auta wyglądają podobnie ale otoczenie, efekty pogodowe to inna liga. No cóż sony ma zdolniejszych programistów i kasa też gra tu rolę i oczywiście DriveClub jest robiony pod jedną konsolę.

    43

  • Co z tą grafiką w Watch Dogs? - nowe wideo z gry [AKTUALIZACJA]

    Ocena komentarza: 3
    Liptons ma racje. Grafika jest na poziomie gta 5, może trochę lepiej, co nie zmienia faktu że ps4 taka grafikę pociągnie bez problemu a że ubi są nieudolni w swoim fachu, jakoś sony z infamous dało rade a te kmioty nie potrafią. Trzeba czekać na gry robione od podstaw na ps4 a nie 7 platform i wszyscy oczekują super grafiki.

    40

  • Data premiery Watch Dogs wreszcie ujawniona

    Ocena komentarza: 0
    grafika na poziomie gta5 wiec na pewno to z xbox360 grafika

    15

  • Data premiery Watch Dogs wreszcie ujawniona

    Ocena komentarza: 6
    to jest z xbox 360:}

    15

  • Data premiery Watch Dogs wreszcie ujawniona

    Ocena komentarza: 16
    Mam nadzieje że to faktycznie puszczane jest z xboxa 360 bo grafika biedna i nie tego oczekuje od ps4,Ubi nie rób jaj,gdzie poziom graficzny z targów 2012 E3??

    15

  • The Order: 1886 zapowiada się coraz ciekawiej

    Ocena komentarza: 2
    Fakt z Crysis tak było,do dziś gra wyglada bardzo ładnie co do tego nie ma wątpliwości,ale jeśli chodzi o fps to obiektywnie patrząc numerem jeden jest killzone shadow fall odraz crysis3 na pc:},z lekka przewaga killzona,miasto wyglada obłednie i te efekty miód na 40 calowym tv samsunga wygląda to epicko:].Ale nie zazdroszczę posiadaczom xbox one,bieda i nędza póki co,wiedzmin ma chodzic w 720p,nowy thief bo juz ogłosili w 900 p,metal gera solid 720 p,watch dogs 720 p xd hehehe żal,a to dopiero początek mocy ps4:]

    24

  • The Order: 1886 zapowiada się coraz ciekawiej

    Ocena komentarza: 2
    W sumie mało pokazali gameplayu,ale w fragmentach widać że graficznie będzie miazga,filmowo to wygląda i ogólnie nie ma się co martwić o strone graficzną gry gdyż jest to gra od sony a im można zaufać.Czekamy na kolejne gry:}

    24

  • Twórcy Wiedźmina 3 chwalą nowe konsole

    Ocena komentarza: 0
    dokładnie:]

    358

  • Twórcy Wiedźmina 3 chwalą nowe konsole

    Ocena komentarza: 2
    Nie ma co do tego wątpliwości Ryse i killzone shadow fall to obecnie najładniejsze gry i do czasu kolejnej gry naught dog,santa monica sie to nie zmieni:},może jeszcze wiedzmin na ktorego też mocno licze ale nie to zagram juz na ps4 nie ma sensu zmieniać kompa dla 1 gry która bedzie tak samo wygładać na sprzęcie 3 razy tańszym:]

    358

  • PlayStation 4 pojawi się w sklepach z 2 grami

    Ocena komentarza: 1
    Na pewno funkcjonalność GPGPU jest dla projektantów PS4 bardzo ważna: pokazano dwie prezentacje (znane demo Unreal Engine 4 z ogromną liczbą efektów cząsteczkowych oraz demo silnika fizycznego Havok z milionem obiektów symulowanych w czasie rzeczywistym), które poziomem zaawansowania znacznie przewyższały dotychczasowe przykłady wykorzystania GPGPU w grach pecetowych (trochę nam za ciebie wstyd, pececie!).

    114