Avatar użytkownika

data dołączenia:

Moje komentarze (121)

    • Avatar użytkownika macte
      macte
      tylko ze nikogo zadne demka i co one potrafia nie interesuja,
      bo nie sluzą do grania. W tym wypadku mafia II reklamuje sie tak bardzo obsulga physx a co widać? Mase nierealistycznie latających trojkatow, albo rozpadajace sie drzwi.
      Jedno co dobre, to symulacja tkanin. Moze wreszcie ubrania beda prawdziwsze, no i włosy.
      • Avatar użytkownika macte
        macte
        a 1200 to juz nie jest HD? Tak?
        zabierają ci pionową przestrzen i jeszcze sie tym chwalą.
        • Avatar użytkownika macte
          macte
          ze 5770 wcale slabą kartą nie jest.
          • Avatar użytkownika macte
            macte
            hehe, stacje mam,
            ale mam także te duże dyskietki :P
            • Avatar użytkownika macte
              macte
              ehh, miało być "niezorientowany"
              • Avatar użytkownika macte
                macte
                Przecież użyty HumanIK nic nie zmienia w kontekście "w jakim programie tworzone są obiekty."
                Sporo twórców 3D tworzy na tym na czym ma ochotę. Wielu woli zacząć od skomplikowanego modelu w ZBrush by potem przerzucić taki model do MAXa i tam uprościć siatke.
                Po prostu organiczne "rzeczy" łatwiej niektórym artystom stworzyć w ZBrushu. I to jest głównym powodem tworzenia postaci w ZBrush, a nie HumanIK. HumanIK odpwowiada za adaptacje animacji, itp.
                Vithren ma racje co do "wydzielenia" informacji o tworzeniu w Maxie i Zbrushu.
                To że artyści tworzą w Maxie a ostatnio w sporej mierze w Zbrushu jest raczej oczywistą oczywistością.
                Tylko ktoś nie zorientowany w temacie odbierze to jako informacje -> "Aha, modele do AC tworzone są w 3ds Max, a ludzie dodatkowo tworzeni są w Zbrush. Potem są eksportowane,...."
                I o to głównie chodzi. Wyróżnianie tutaj Maxa i Zbrusha może prowadzić do tego że ktoś pomyśli że w AC jest to jakaś specjalna procedura, która wymaga wspomnienia o tym w artykule. A tak przecież nie jest. Jest to powszechna procedura, jak wiemy. Jedyną miłą informacją byłoby wspomnienie w jakich programach zespół pracował nad AC. Że np. właśnie w AC wykorzystano Maxa i Zbrusha. A w innej grze to korzystano z Maya i tak dalej.
                Albo po prostu, inaczej napisać tę informację.
                Poza tym skończcie pisać 3D Studio Max. Ta nazwa skończyła się na 5 wersji. Już dawno temu od 6 wersji jest to 3ds Max, a nie 3d Studio Max.

                Na zakończenie: fajny i ciekawy artykuł.
                • Avatar użytkownika macte
                  macte
                  raczej nie. Po prostu powstałyby od razu na PC, bez żadnych przenosin i problemów z tym związanych
                  • Avatar użytkownika macte
                    macte
                    ja czytam, chodzi tylko o zwykłą uczciwość.
                    • Avatar użytkownika macte
                      macte
                      właśnie. wkurza przede wszystkim fatalna jakość zdjęć i lakoniczne "w dobrym stanie".
                      No przepraszam, ale jak ma wygladac ten "dobry stan"...
                      Albo pisanie drobnym druczkiem, i do tego jeszcze nie wiadomo gdzie, możliwe małe ryski. LOL.
                      • Avatar użytkownika macte
                        macte
                        no wlasnie. przecież jest pomaranczowe
                        lol pomyslowosc firm nie zna granic
                        • Avatar użytkownika macte
                          macte
                          tak. zwłaszcza gry od EA kosztuja 15-20zł.
                          brawo!
                          • Avatar użytkownika macte
                            macte
                            haha, profil hitlera i boga całkiem zabawne...
                            ale przyznaje, nie wiem co ludzie w tym widzą
                            • Avatar użytkownika macte
                              macte
                              aa, szkoda że w benchamrku nie daliście rozdzielczości 1920x1200, przydałaby sie, by zobaczyć właśnie od ktorej karty trzeba wystartować, by dało się grać.
                              • Avatar użytkownika macte
                                macte
                                Ja mam HD4650 i uważam, ze wentylator wyje. Na dodatek nie da się zmienić prędkości z poziomu systemu.
                                Wiec jedyne co mi pozostalo to odłączyć kabel wentylatora od karty.
                                Przy średnim przewiewie obudowy (120mm wentylator z tyłu) i zwykłym użytkowaniu systemu, temperatura oscyluje w granicach 60 stopni Celsjusza.
                                Gdy włączę mocniejsze obroty wentyla z tyłu obudowy, to da sie grać dalej bez włączania wentylatora na karcie. Który powtarzam: wyje.
                                wtedy temperatury są od jakiś 80-90*C; rożnie.