Najlepszym zabezpieczeniem jest airgap i komputer trzymany w krypcie, zalany betonem.
Samo podłączenie komputera do internetu otwiera go na setki przeróżnych mniej lub bardziej znanych ataków, oczywiście, można się próbować zabezpieczać i "polegać na rozsądku" ale każdemu noga się kiedyś powinie, to nawet nie musi być Twoja wina, bo na takie same ataki otwarci są wszyscy inni użytkownicy sieci.
Bo przecież Bluehole Studio i Brendan Greene mają prawa do koncepcji trybu gry na wyłączność, stworzyli go od zera nie bazując na niczym i w ogóle są pionierami rozgrywki online.
>Jak film jest robiony w 90% komputerowo i bez sensu to jak taki Film ma być Hitem ?
Co ma do rzeczy robienie filmu "90% komputerowo"? Już nawet pomijając technikalia związane ze sprzętem, bo przecież na taśmę tego nagrywać nie będą, uznajmy że chodzi o "wszechobecne pchanie CGI".
Wiesz jaka jest różnica między marnym a dobrym CGI w filmie? Dobrego CGI nie odróżnisz od rzeczywistości, nawet przez chwilę nie zakwestionujesz "realizmu" sceny, nie ważne jak abstrakcyjna by niebyła. CGI to bardzo niewdzięczna praca którą ludzie zauważają dopiero gdy coś jest nie tak.
>Co do pada, to niczym się nie różni od standardowego
Chyba od Elite.
>ten ma dodane diody led i kilka przycisków więcej, których i tak się nie używa.
Grając na konsoli zazwyczaj kończysz z 4 palcami które i tak nic nie robią a użycie krzyżaków wymaga albo zmiany chwytu albo korzystania z chwytu który naturalny jest tylko dla ofiar Czarnobyla.
Żaden z tych botów nie wyciągał wniosków z porażek jak omawiany neural network, stare AI polegało na rozpisaniu warunków i zachowań, w obecnej chwili można stwierdzić że AI samo wyciąga wnioski z doświadczeń, w taki sposób, w zależności od prędkości nauki, takie sztuczki zadziałają najwyżej parę razy.
6
Mofixil
Zależy ile czasu damy mu na naukę. Jest możliwe, granicząc na pewne, że przy którejś iteracji bot (lub boty, zwłaszcza gdy będą mogły się komunikować) będzie całkowicie niemożliwy do pokonania.
W CoDzie jest to o tyle usprawiedliwione że rzekomo zawiera edytor postaci i graj sobie czym chcesz, lepsze to niż pchanie różnorodności i równouprawnienia na siłę jak w BF1 czy Andromedzie.
Titanfall 2 też znośnie do tego podszedł, jedyne co można zmienić to płeć postaci, reszta pozostaje w wyobraźni gracza.
Masa tytułów wciąż wspiera i działa przy przestarzałym API pokroju DX9 co też negatywnie przekłada się na wydajność w wyniku przestarzałego i zamulonego API które nie radzi sobie z dzisiejszym sprzętem.
Spójrzmy chociaż jak pięknie działa DOOM który wspiera jedynie OpenGL i Vulkan. Gdyby wszyscy nauczyli devowie nauczyli się porządnie pracować z DX12 albo Vulkanem oraz wszyscy ludzie choć trochę zainteresowani graniem mieliby sprzęt i oprogramowanie które aktualnie je wspiera to problem kiepskiej wydajności byłby zależny już tylko od (nie)kompetencji twórców.
Optymalizacja nie rozpierdziela się o to, że ktoś ma RX580 albo GTX1050, optymalizacja się rozpierdziela o masę ludzi którzy wciąż się kiszą na Win7 ze sprzętem dla którego nextgenowym snem jest DX11.
API jest od tego, żeby devowie nie musieli sobie zawracać głowy tym ile kto ma czego w komputerze, przewagą konsol nie jest tyle zunifikowana architektura, co pojedyncze API.
Afera szpiegowska w toku, a TVP przedłuża licencje na Kaspersky
28 komentarzyDyskutuj z nami!Najlepszym zabezpieczeniem jest airgap i komputer trzymany w krypcie, zalany betonem.
Samo podłączenie komputera do internetu otwiera go na setki przeróżnych mniej lub bardziej znanych ataków, oczywiście, można się próbować zabezpieczać i "polegać na rozsądku" ale każdemu noga się kiedyś powinie, to nawet nie musi być Twoja wina, bo na takie same ataki otwarci są wszyscy inni użytkownicy sieci.
Fortnite ma już 7 milionów graczy - niespodzianka?
14 komentarzyDyskutuj z nami!Bezprzewodowa myszka do aplikacji CAD - CadMouse Wireless
5 komentarzyDyskutuj z nami!Hollywood pompuje kasę, a wy wszystko psujecie [AKT.]
25 komentarzyDyskutuj z nami!Co ma do rzeczy robienie filmu "90% komputerowo"? Już nawet pomijając technikalia związane ze sprzętem, bo przecież na taśmę tego nagrywać nie będą, uznajmy że chodzi o "wszechobecne pchanie CGI".
Wiesz jaka jest różnica między marnym a dobrym CGI w filmie? Dobrego CGI nie odróżnisz od rzeczywistości, nawet przez chwilę nie zakwestionujesz "realizmu" sceny, nie ważne jak abstrakcyjna by niebyła. CGI to bardzo niewdzięczna praca którą ludzie zauważają dopiero gdy coś jest nie tak.
Razer pokazał nowego pada pod Xbox One - dla bogaczy
18 komentarzyDyskutuj z nami!Chyba od Elite.
>ten ma dodane diody led i kilka przycisków więcej, których i tak się nie używa.
Grając na konsoli zazwyczaj kończysz z 4 palcami które i tak nic nie robią a użycie krzyżaków wymaga albo zmiany chwytu albo korzystania z chwytu który naturalny jest tylko dla ofiar Czarnobyla.
W ogóle, pad za połowę ceny konsoli, heh.
Sztuczna inteligencja to świetny gracz
13 komentarzyDyskutuj z nami!Czym jest Dishonored: Death of the Outsider?
5 komentarzyDyskutuj z nami!Dropy poniżej 60FPS w 1080p na Titan X Pascal, dobre sobie.
Kamery, które rozpoznają twarz terrorysty
13 komentarzyDyskutuj z nami!Studio twórców Mass Effect: Andromeda kończy działalność
15 komentarzyDyskutuj z nami!Titanfall 2 też znośnie do tego podszedł, jedyne co można zmienić to płeć postaci, reszta pozostaje w wyobraźni gracza.
Przyglądamy się rozgrywce z pięknego Uncharted: Zaginione Dziedzictwo
15 komentarzyDyskutuj z nami!Spójrzmy chociaż jak pięknie działa DOOM który wspiera jedynie OpenGL i Vulkan. Gdyby wszyscy nauczyli devowie nauczyli się porządnie pracować z DX12 albo Vulkanem oraz wszyscy ludzie choć trochę zainteresowani graniem mieliby sprzęt i oprogramowanie które aktualnie je wspiera to problem kiepskiej wydajności byłby zależny już tylko od (nie)kompetencji twórców.
Optymalizacja nie rozpierdziela się o to, że ktoś ma RX580 albo GTX1050, optymalizacja się rozpierdziela o masę ludzi którzy wciąż się kiszą na Win7 ze sprzętem dla którego nextgenowym snem jest DX11.
API jest od tego, żeby devowie nie musieli sobie zawracać głowy tym ile kto ma czego w komputerze, przewagą konsol nie jest tyle zunifikowana architektura, co pojedyncze API.