Artykuł sponsorowany? Autor niesamowicie cieszy się nowymi funkcjami karty, które umożliwiają lepsze przetaktowanie, po czym wymienia... podświetlenie LED.
Tak samo podniesienie standardowych taktowań o 50MHz. Hahaha! Odkrycie roku - połowa niereferencyjnych konstrukcji korzysta z takiego taktowania. Zero konkretów, tylko bicie piany przez pierwsze 2 strony. Artykuł w ogóle nie powinien ukazać się na benchmarku - ale ukazał się, bo Asus podrzucił kilka kart do redakcji.
Ta sama konfiguracja:
High + 1920x1200 - średnio 18, min. 14 (niegrywalnie - mouselag)
High + 1280x800 - średnio 31, min. 28 (też mouselag - może kwestia zmiany rozdziałki w czasie działania gry)
Wniosek:
Przez 3 generacje Radeonów, AMD nie było w stanie z podstawowego produktu dla gracza wygenerować więcej niż wzrost o 3 klatki? To jakaś żenada...
-2
NihilHumanum
Phenom X2 550 + Radek 4770 + 4GB DDR800 Geil(wszystko w stocku)
Medium + 1920x1200 - średnio 38, min. 31
Większość ludzi korzysta ze stockowych wersji systemu, nie zmieniając i nie aktualizując, chyba że oprogramowanie do łączenia z komputerem zaproponuje aktualizację.
Zniszcz iPhone’a - dostaniesz Nexusa, czyli bitcoinowcy przeciwko Apple
18 komentarzyDyskutuj z nami!Przenośne dyski SSD pod Thunderbolt - elegato Thunderbolt Drive+
10 komentarzyDyskutuj z nami!http://www.elgato.com/
Rightware Basemark X: pobierz benchmark do testowania wydajności tabletów i smartfonów
11 komentarzyDyskutuj z nami!On-Screen: 3.941 FPS
Off-Screen 1.931 FPS
Zotac – karty dla graczy
30 komentarzyDyskutuj z nami!Asus Radeon 7970 Matrix Platinum - test, cena i opinie
69 komentarzyDyskutuj z nami!Tak samo podniesienie standardowych taktowań o 50MHz. Hahaha! Odkrycie roku - połowa niereferencyjnych konstrukcji korzysta z takiego taktowania. Zero konkretów, tylko bicie piany przez pierwsze 2 strony. Artykuł w ogóle nie powinien ukazać się na benchmarku - ale ukazał się, bo Asus podrzucił kilka kart do redakcji.
Test karty AMD Radeon HD 7770 w grze Sleeping Dogs
73 komentarzyDyskutuj z nami!High + 1920x1200 - średnio 18, min. 14 (niegrywalnie - mouselag)
High + 1280x800 - średnio 31, min. 28 (też mouselag - może kwestia zmiany rozdziałki w czasie działania gry)
Wniosek:
Przez 3 generacje Radeonów, AMD nie było w stanie z podstawowego produktu dla gracza wygenerować więcej niż wzrost o 3 klatki? To jakaś żenada...
Medium + 1920x1200 - średnio 38, min. 31
Android: najpopularniejsze wersje mobilnego systemu operacyjnego - zestawienie
27 komentarzyDyskutuj z nami!