Avatar użytkownika

Piochu86

data dołączenia:

Moje komentarze (4)

    • Avatar użytkownika Piochu86
      Piochu86
      Co do Oledów to jak sie ma sprawa oglądania Meczów bo u mnie przeważnie tylko Piłka Nożna podstawowo..aa i właśnie wskoczyła w Euro rtv promocja na ten LG OLED65B7V 10.999 akurat taka kwota jaką mam do dyspozycji??i jak kwestia wypalania czy faktycznie to jest gtak ze jak bede miał jakis film na Pauzie czy cos to to moze zostac juz naświetlone??!!Pozdro..jak co to Sorry za tyle tych pytań,,ale człowiek by chciał w końcu kupić Tv i zacząć nim się cieszyć??Pozdro
      0
      • Avatar użytkownika Piochu86
        Piochu86
        colets_pl własnie to jest to ze poszedł bym w te Oledy ale niestety musiał bym iść w kierunku 55 cali ze wzgledu na koszta bo tv oled lg kosztuje 12.999 a raczej juz bym nie miał nawet z czego ta reszte dopłacic a moja chyba by mnie udusiła juz i tak chyba az ta kwota jest troche za wysoka jak kupowałem ks8000 to kosztował 10.999zł oczywiscie w ratach,i teraz juz jakos mi tak cieżko zejsc znowu z 65 cali na 55 nie wiem sam jak by to teraz wyglądało?!!aa i naprawde co do jakosci obrazu jest az taka róznica np.jak bym chciał wziąsć tego Q7??A i jeszcze jedna najwazniejsza sprawa jak wezne tv tanszy niz kosztował mój to ponoc Euro kasy reszty nie oddaje tak tylko trzeba wszystko cała reszte zrealizowac u nich na zakupy...ostatnio sie pytałem i ponoć tak jest ?? Czyli mogę wziąć wniosek przyjśc do sklepu i powiedziec ze ja chcę jednak zwrot gotówki ze nie chce żadnego innego tv ,tym bardziej ze nie macie juz modeli z tam tego roku a taki akurat bym wzioł np,KS9500 :-) bo były lepsze niz te teraz co są.,A jak juz dojdzie do wymiany to czy ja mogę negocjować z nimi jakąś obnizkę,rabat na dany tv po całym tym cyrku nie wiem jak myślisz??!..Dzięki za wszystkie pomocne komentarze..Pozdrawiam
        0
        • Avatar użytkownika Piochu86
          Piochu86
          Witam dzięki za informację..właśnie dzisiaj a raczej już wczoraj był serwisant z Samsunga i wziął Tv i dostałem wniosek który jest do zrealizowania do 6 tygodni,,(AA CO DO DO TEGO ZWROTU KASY PRZECIEZ TO JEST JUZ DRUGI RAZ I WSZYSTKO RĘKOJMIA..SKLEP MA 14 DNI NA USTOSUNKOWANIE SIE..no ale to jest do nich ratunek taka wymiana tv na nowy a nie zwrot kasy,

          Niniejszy dokument jest wystawiony na podstawie raportu wymiany serwisu autoryzowanego.Wypełniony i podpisany przez autoryzowany serwis Samsung w imieniu firmy Samsung Electronics Polska oraz Klienta upowaznia do dokonania wymiany wadliwego urządzenia w miejscu jego zakupu albo u sprzedawcy na ten sam model lub w przypadku jego braku na odpowiednik z nowej oferty.W przypadku braku odpowiednika niniejszy dokument upoważnia do zwrotu ceny za zakupiony towar w miejscu sprzedaży pod warunkiem wyrażenia zgody prze Sprzedawcę na realizację przez Klienta
          uprawnień wynikających z ustawy z dnia 24 Grudnia 2014r.o sczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego(D.U.2014, poz. 827.) na podstawie przedstawionego wraz z niniejsza akceptacja dowodu zakupu.
          0