Zrozumiałbym, gdybyś mieszkał gdzieś na drugim końcu Polski. Z Łodzi -jak już wspomniano wyżej- masz rzut beretem, a to że nie lubisz Warszawy nie usprawiedliwia twojego jęczenia, a przede wszystkim obrażania mieszkańców tego MIASTA. "Poznań za daleko, Warszawy nie lubię. Ma być Łódź bo ja tak chce". Przezabawne! :D Nie wiem czy zdajesz sobie z tego sprawę ale pisząc w taki sposób dajesz dowód na to, że to właśnie z ciebie wychodzi buractwo...
Pozdrawiam Łodzian, Poznaniaków, Warszawiaków, pozostałych "mieszczuchów" i innych mieszkańców pomniejszych miast i miasteczek, a nawet Tych pochodzących lub mieszkających na wsiach. :D
Znienawidziłem Ubi po kilku dziwnych akcjach z niektórymi grami np. koniecznoś odłączania kierownicy, joysticka itp. Ale The Division bardzo mi się podoba i mimo kilku niedociągnięć jest moim zdaniem jedną z najbardziej udanych pozycji Ubi. Zaraz dostanę od hejterów dziesiątki minusów ale mam to gdzieś. Moje pieniądze, mój wybór i moje upodobania. Dodatek wczoraj kupiłem, zagrałem i znów jestem zachwycony. Bardzo udany produkt i oby szli w tą stronę. Ciekawy jestem jak wypadnie Ghost Recon. Oby był równie dobry albo nawet lepszy. :)
Ciekawe czy to będzie następna gra (to już chyba w ubi reguła), w której aby zagrac będzie trzeba fizycznie bądź programowo odłączyć kierownicę, pedały, joystick etc. bo każde z tych urządzeń wykrywane jest jako kontroler xbox? A jak wiadomo wszyscy posiadacze PC nie grają na klawiaturze tylko na padzie ;).
Litości... bardzo byłem nakręcony na tą grę ale raczej podziękuję. Grafika nawet ładna ale niczym nie przypominająca tych wspaniałych "fajerwerków" z E3. Wszelkie super "smaczki" są wycięte (a przynajmniej na tym filmiku z 2016). Najgorsze jest jednak to, że żeby powalić przeciwnika trzeba strzelić kilkukrotnie z odległości 2-3m! Rozumiem, że to nie symulator ale spodziewałem się chociaż namiastki jakiegokolwiek realizmu. Równie dobrze mogli zamiast strzelby dać miotłę, żeby okładać innych. Beznadzieja!
@Niveal powielasz tylko ich brednie. Bez urazy ale oni ZAWSZE "wiedzą czego chcą gracze". Serio dajesz się nabrać na tą papkę? Ja mam swój rozum i wiem czego chcę.
0
user14
a nie uważasz, że temat futurystycznych strzelanek też już wyczerpał? Przecież wszędzie jest to samo. Żadnej przyjemności z rozgrywki, totalne zero jakiejkolwiek taktyki. Wszystko widać jak na dłoni dzięki super futurystycznym czujnikom, granatom itp. Nawet nie ma szans, żeby coś zaplanować, podejść przeciwnika i uderzyć np. z flanki bo i tak on wie gdzie jesteś. Gra ogranicza się teraz do głupiego latania od punktu do punktu, najlepiej kupą, bo może komuś uda się jakiś go przejąć. Zaczynam odchodzić od tego typu gier, bo jest to najzwyczajniej nudne. Gra na chwilę dla zabicia czasu.
Młode pokolenie (przepraszam, że to powiem, bo nikogo tak naprawdę nie chcę urazić) zostało wychowane i "ogłupione" przez takie produkcje. Totalne zero myślenia, latanie na "pałę" albo kampienie z hiper zaj..stym celownikiem nokto/termo etc.
Może i temat WW2 kiedyś był męczony do bólu ale teraz całkowicie go brak i to jest smutne. Jak wspomniałem wcześniej, dla studia futurystyczna gra to łatwa kasa ze względu na brak ograniczeń w modelach, strojach, nazwach broni etc. Za nic nikomu nie muszą płacić.
Nie mów, że nie chciałbyś znów "potrzymać" M1 garand lub choćby wspólczesny M4 zamiast dziwnego futurystycznego tworu z nieokreślonymi celownikami...
Spójrz na to też z innej strony. To tak jakby producenci gier wyścigowych zaczęli produkować gry/symulatory etc. z totalnie fikcyjnymi, futurystycznymi torami, samochodami z "atmowym" napędem itp. czy byłoby to fajne? Wątpie.
1
user14
No nie... tylko nie to! Wszystkie tytuły muszą teraz być battle duty modern warfare premium elite future solder? Wymiotować mi się chce na samą myśl. Czy nikt nie widzi w tych pop.. onych studiach, że większość ludzi chce powrotu do korzeni? Gdyby którekolwiek studio zrobiło grę umiejscowioną podczas II WŚ, falklandów lub chociaż korei albo wietnamu to by mieli murowany super hit.
Chociaż.... co tu się w sumie dziwić, lepiej dla nich jest karmić "graczy" bublami z super termo nokto future widzeniem przez ściany (by nikt nie mówił o cheatach etc.), lataniem, uber pancerzami itd itp. bo do tego nie trzeba licencji na modele i nazwy broni, stroju etc Łatwa kasa, a "ludzie" i tak to kupią.
Ja stawiam wielką krechę, nie kupię już żadnej gry związanej z czasami odleglejszymi niż obecne. Mam nadzieję, że dużo osób pójdzie tym śladem i też powie kategorycznie NIE! dla futurystycznych gier.
Stwierdzam fakt i tyle, a ty ze swoim słabiutkim komentarzem, będącym mizerną próbą obrażenia mojej osoby tylko to potwierdza. Nie zamierzam dyskutować na ten temat.
1
user14
Minusujecie bo napisałem o wciąż istniejącym problemie gry na PC z podłączonym więcej niż 1 joystickiem? Co za niedorozwinięty naród ale to widać po wyborach. Debile za których mamusie oddają głos albo tacy co mylą (stra)szydło z Szymborską. BRAWO!
2
user14
Mnie interesuje tylko jedno. Czy dalej jedynym wyjściem aby zagrać w tą grę jest odłączanie wszystkich urządzeń (kierownica, skrzynia biegów, joystick etc.). Ubi olewa tą sprawę już od czasu Ghost Recon i mimo wielu wpisów na forum nic z tym nie robią. Może nie potrafią? Może Microsoft ze swoim xboxem nakazał im aby funkcja wykrywania pada była priorytetem? Nie wiem...
tu akurat nie trafiłeś. Co innego osobny model kabiny i uproszczony model zewnętrzny w celu optymalizacji, a co innego fragment powtórki w trailerze, na którym ruch kół nijak się ma do rzeczywistości.
0
user14
0:50. Samochód odrywa się od ziemi i przednie koła zatrzymują się w ułamku sekundy. :D
Wiem, że to arcade ale ani podstawka ani ten trailer nie zachęcił mnie nawet do testowania bety...
Za darmo tego nie chcę
nie chcę być nieuprzejmy i czepliwy ale jak już oceniasz innych to spójrz co Ty napisałeś. ;)
cyt.: "A tak btw..." - no nie mogłeś już napisać "a tak przy okazji..." ?
Przeczytaj uważnie co napisałem...
U Ciebie działa, bo masz pad od xboxa. Wykrywa go prawidłowo. ustawia domyślne klawisze i dlatego też mysz i klawiatura działa bez problemu. Wystarczy jednak, że będziesz miał inne kontrolery i po włączeniu gry albo będziesz kręcił się wokół własnej osi albo samoczynnie szedł do przodu/tyłu itp.
Nie wiem czemu domyślnie ustawiony jest kontroler i dlaczego nie da się tego wyłączyć ale jest to irytujące i na tą chwilę R6 jest niegrywalny dla mnie. Podobnie zresztą jak Ghost recon, a minęło wiele lat od jego wydania.
Na forum R6 jest nawet dyskusja na ten temat. Oczywiście jak zwykle bez odzewu od strony Ubi.
0
user14
Mnie bardziej irytuje fakt, że kolejna gra od ubi nastawiona jest na granie za pomocą kontrolera xbox. Osoby posiadające kilka urządzeń podłączonych do PC (kierownica, osobne pedały itp.) musi je odpinać lub software'owo wyłączać aby móc grać w tradycyjny sposób za pomocą klawiatury i myszki. Jeśli się tego nie zrobi, gra ustawia priorytet poruszania się na któryś z kontrolerów uznając go za pada xbox. Podobnie było już w Ghost recon i do tej pory nie zostało to do końca naprawione. Podejrzewam, że tu będzie identycznie. Dlatego betę odinstalowałem zaraz po stwierdzeniu tego problemu i jeśli tego nie naprawią, to gry na 100% nie kupię. Nie znam się ale czy tak trudno dodać opcję w grze wł/wył kontroler?!
WGW 2016 za nami - jak było?
11 komentarzyDyskutuj z nami!Pozdrawiam Łodzian, Poznaniaków, Warszawiaków, pozostałych "mieszczuchów" i innych mieszkańców pomniejszych miast i miasteczek, a nawet Tych pochodzących lub mieszkających na wsiach. :D
The Division wzbogacone o „Podziemia”
7 komentarzyDyskutuj z nami!Zuckerberg: transmisje na żywo i lasery zmienią świat
6 komentarzyDyskutuj z nami!:D
The Division zostanie okrojone z lokacji
34 komentarzyDyskutuj z nami!Jeszcze w styczniu można będzie sprawdzić atrakcyjność The Division
20 komentarzyDyskutuj z nami!W tym roku Battlefield ponownie może zabrać nas w przyszłość
28 komentarzyDyskutuj z nami!Młode pokolenie (przepraszam, że to powiem, bo nikogo tak naprawdę nie chcę urazić) zostało wychowane i "ogłupione" przez takie produkcje. Totalne zero myślenia, latanie na "pałę" albo kampienie z hiper zaj..stym celownikiem nokto/termo etc.
Może i temat WW2 kiedyś był męczony do bólu ale teraz całkowicie go brak i to jest smutne. Jak wspomniałem wcześniej, dla studia futurystyczna gra to łatwa kasa ze względu na brak ograniczeń w modelach, strojach, nazwach broni etc. Za nic nikomu nie muszą płacić.
Nie mów, że nie chciałbyś znów "potrzymać" M1 garand lub choćby wspólczesny M4 zamiast dziwnego futurystycznego tworu z nieokreślonymi celownikami...
Spójrz na to też z innej strony. To tak jakby producenci gier wyścigowych zaczęli produkować gry/symulatory etc. z totalnie fikcyjnymi, futurystycznymi torami, samochodami z "atmowym" napędem itp. czy byłoby to fajne? Wątpie.
Chociaż.... co tu się w sumie dziwić, lepiej dla nich jest karmić "graczy" bublami z super termo nokto future widzeniem przez ściany (by nikt nie mówił o cheatach etc.), lataniem, uber pancerzami itd itp. bo do tego nie trzeba licencji na modele i nazwy broni, stroju etc Łatwa kasa, a "ludzie" i tak to kupią.
Ja stawiam wielką krechę, nie kupię już żadnej gry związanej z czasami odleglejszymi niż obecne. Mam nadzieję, że dużo osób pójdzie tym śladem i też powie kategorycznie NIE! dla futurystycznych gier.
Rainbow Six Siege jest już ładniejsze, wkrótce będzie trudniejsze
10 komentarzyDyskutuj z nami!The Crew: Wild Run - zapisz się do beta testów na PC
13 komentarzyDyskutuj z nami!Wiem, że to arcade ale ani podstawka ani ten trailer nie zachęcił mnie nawet do testowania bety...
Za darmo tego nie chcę
Star Wars: Battlefront - przetestuj i ty
29 komentarzyDyskutuj z nami!cyt.: "A tak btw..." - no nie mogłeś już napisać "a tak przy okazji..." ?
Rainbow Six: Siege bez kampanii - tekstury wyższej rozdzielczości w DLC?
18 komentarzyDyskutuj z nami!U Ciebie działa, bo masz pad od xboxa. Wykrywa go prawidłowo. ustawia domyślne klawisze i dlatego też mysz i klawiatura działa bez problemu. Wystarczy jednak, że będziesz miał inne kontrolery i po włączeniu gry albo będziesz kręcił się wokół własnej osi albo samoczynnie szedł do przodu/tyłu itp.
Nie wiem czemu domyślnie ustawiony jest kontroler i dlaczego nie da się tego wyłączyć ale jest to irytujące i na tą chwilę R6 jest niegrywalny dla mnie. Podobnie zresztą jak Ghost recon, a minęło wiele lat od jego wydania.
Na forum R6 jest nawet dyskusja na ten temat. Oczywiście jak zwykle bez odzewu od strony Ubi.