A czy panowie wiedza w ogóle jak działa DPF. Filtr cząstek stałych to morderca aut razem z EGR. Filtr czastek stałych (jeśli jest) to się wypala mniej-więcej co (zależy od auta) 200tyś km
Taki DPF wypala się max 6 razy po czym się już nie wypala. Wiec po pewnym czasie się zapcha a jak się zapcha to silnik staje bo nie ma przepływu spalin. Teraz trzeba zwrócić uwagę na to że on w ogóle się wypala. te spaliny które łapie i tak idą do atmosfery przy wypalaniu.więc to czy on jest czy nie to i tak większych zmian nie będzie. Tak naprawdę po kastracji auta nie ma wielkich różnic z emisją spalin. Wciskanie DPFa i EGRa do aut to zabieg czysto marketingowy pod przykrywką ekologi.
On ma zabić auto a nie dbać o środowisko. Poza tym jakakolwiek ekologiczna technologia czy nawet Ecodriving zabija silniki aut i niewiele daje dla środowiska.
uwaga. Wiem to z własnych doświadczeń i nie są to informacje które wyciągnąłem sobie z pierwszego lepszego fora na ten temat.
-2
VaFarmerAs
A czy panowie wiedza w ogóle jak działa DPF. Filtr cząstek stałych to morderca aut razem z EGR. Filtr czastek stałych (jeśli jest) to się wypala mniej-więcej co (zależy od auta) 200tyś km
Taki DPF wypala się max 6 razy po czym się już nie wypala. Wiec po pewnym czasie się zapcha a jak się zapcha to silnik staje bo nie ma przepływu spalin. Teraz trzeba zwrócić uwagę na to że on w ogóle się wypala. te spaliny które łapie i tak idą do atmosfery przy wypalaniu.więc to czy on jest czy nie to i tak większych zmian nie będzie. Tak naprawdę po kastracji auta nie ma wielkich różnic z emisją spalin. Wciskanie DPFa i EGRa do aut to zabieg czysto marketingowy pod przykrywką ekologi.
On ma zabić auto a nie dbać o środowisko. Poza tym jakakolwiek ekologiczna technologia czy nawet Ecodriving zabija silniki aut i niewiele daje dla środowiska.
uwaga. Wiem to z własnych doświadczeń i nie są to informacje które wyciągnąłem sobie z pierwszego lepszego fora na ten temat.
Jak M9 będzie wyglądać tak jak na koncepcie to strzał w 10.
Jednak co do specyfikacji to rewelacji nie ma. Sony ma zamiar mocniejsze podzespoły wcisnąć.
Z wyglądu jest naprawdę godny uwagi. Takiej bryły smartfonu jeszcze nie widziałem ale przydały by się rożne wersje kolorystyczne bo ten beż taki trochę niepasujący i ta zbyt niemiecka nazwa -,-'
0
VaFarmerAs
Cena jak za takie bebechy i tak nie jest zbyt wysoka.
Super że robią coraz lepsze szkła oby tak dalej aż w końcu może dojdziemy do momentu gdzie w smartfonie będzie kuloodporne szkoło :). W sumie to już nawet Gorilla glass 2 jest bardzo wytrzymała. Przykładem tego może być moja Xperia SP gdzie już setki razy spadła z różnych wysokości (raz ekranem centralnie na kamień) i nic żadnego pęknięcia jedyne drobne ryski które w niczym nie przeszkadzają. Nie wiem jak u innych ale u mnie się sprawdza.
Horror psychologiczny w cyberpunkowej Polsce - Observer
10 komentarzyDyskutuj z nami!Smog w Polsce - nie jest dobrze. Jak sprawdzić poziom zanieczyszczeń w swoim mieście?
35 komentarzyDyskutuj z nami!Taki DPF wypala się max 6 razy po czym się już nie wypala. Wiec po pewnym czasie się zapcha a jak się zapcha to silnik staje bo nie ma przepływu spalin. Teraz trzeba zwrócić uwagę na to że on w ogóle się wypala. te spaliny które łapie i tak idą do atmosfery przy wypalaniu.więc to czy on jest czy nie to i tak większych zmian nie będzie. Tak naprawdę po kastracji auta nie ma wielkich różnic z emisją spalin. Wciskanie DPFa i EGRa do aut to zabieg czysto marketingowy pod przykrywką ekologi.
On ma zabić auto a nie dbać o środowisko. Poza tym jakakolwiek ekologiczna technologia czy nawet Ecodriving zabija silniki aut i niewiele daje dla środowiska.
uwaga. Wiem to z własnych doświadczeń i nie są to informacje które wyciągnąłem sobie z pierwszego lepszego fora na ten temat.
Taki DPF wypala się max 6 razy po czym się już nie wypala. Wiec po pewnym czasie się zapcha a jak się zapcha to silnik staje bo nie ma przepływu spalin. Teraz trzeba zwrócić uwagę na to że on w ogóle się wypala. te spaliny które łapie i tak idą do atmosfery przy wypalaniu.więc to czy on jest czy nie to i tak większych zmian nie będzie. Tak naprawdę po kastracji auta nie ma wielkich różnic z emisją spalin. Wciskanie DPFa i EGRa do aut to zabieg czysto marketingowy pod przykrywką ekologi.
On ma zabić auto a nie dbać o środowisko. Poza tym jakakolwiek ekologiczna technologia czy nawet Ecodriving zabija silniki aut i niewiele daje dla środowiska.
uwaga. Wiem to z własnych doświadczeń i nie są to informacje które wyciągnąłem sobie z pierwszego lepszego fora na ten temat.
Sony zapowiada Walkmana z Androidem dla melomanów
28 komentarzyDyskutuj z nami!W co pograć w święta na Androidzie?
10 komentarzyDyskutuj z nami!ZTE Star 2: flagowiec, który może się podobać
14 komentarzyDyskutuj z nami!HTC dołącza do wyścigu zbrojeń - One (M9) z bardzo mocną specyfikacją
40 komentarzyDyskutuj z nami!Jednak co do specyfikacji to rewelacji nie ma. Sony ma zamiar mocniejsze podzespoły wcisnąć.
Klawiatury dla graczy - nominacje na Produkt Roku 2014
14 komentarzyDyskutuj z nami!Obudowa In Win 703 w poprzednim zestawieniu też jest niedostępna
Jest jeszcze kilka innych świetnych produktów których u nas nie ma. A szkoda :(
Gry mobilne - nominacje na Produkt Roku 2014
13 komentarzyDyskutuj z nami!Linshof i8: Niemcy odważnie wkraczają na rynek smartfonów
25 komentarzyDyskutuj z nami!Corning Gorilla Glass 4 zaprezentowane - ekrany smartfonów wytrzymałe jak nigdy
17 komentarzyDyskutuj z nami!