No i prawidłowo, jaki jest sens dalszej obecności DRMu skoro został już dawano złamany a zainstalowanie pirackiej wersji jest banalnie proste. Wszyscy developerzy powinni tak robić, że usuwają zabezpieczenia po ich złamaniu.
Wszystkie modele i tekstury zostały stworzone na nowe od podstaw i są znacznie bardziej szczegółowe możesz zobaczyć porównania na ich stronie. A to że gra nadal jest 2D z bez żadnych zmian w rozgrywce to przez esport w koreii gdzie żadne zmiany nie zostały by zaakceptowane. SC2 się nie przyjął więc zrobienie SC1 na silniku dwa również by nie przeszło. W korei chcą dokładniej tej samej gry.
Halo człowieku GTX580 wyszedł w 2011 roku to 6 letnia karta graficzna. Nie spodziewaj się że ktoś będzie wspierał tą antyczną architekturę z 2009 roku. PCtowycy ciągle narzekają że to konsole blokują rozwój a jak przychodzi co do czego to okazuje się że sami siedzą na przestarzałym sprzęcie. Po za tym o co chodzi nie istnieje żadna gra tylko pod DX12 więc GTX580 każdy mógł w wszystko cały czas grać.
@Foxy the Pirate
To Nvidia robiąc drogiego kastrata z 1050 i 1050TI wrzuciła je do low endu.
-8
ZubenPL
Nie przesadzaj, obliczenie asynchroniczne tylko w pewnych scenariuszach mają pozytywne zastosowanie w innych będą gorsze od standardowych. Wystarczy popatrzeć na Dooma na Vulkanie w pierwszej wersji Asynchroniczne obliczenie były stosowane jedynie przy wygładzaniu krawędzi a mimo to nawet z wyłączonym wygładzaniem mieliśmy ogromny wzrost wydajności na Radeonach więc w żadnej mierze nie była to zasługa asynchronicznych obliczeń jak próbują wmawiać marketingowcy AMD. Pełna obsługa będzie w Volcie. W pascalu podobno też jest to już sprzętowo ale jakoś tego nie widać xD AMD wykorzystywałem je w Mantle już w 2012 więc ich karty miały ją już zaimplementowaną za to Nvidia do premiery dx12 i Vulcana w 2015 nie miała po co je implementować skoro żadne API z których korzystały jej karty nie mogło z niego korzystać.
0
ZubenPL
DX12 i Vulkan jest zaimplementowany sprzętowo na kartach NVIDI, jedyne czego GTX nie wspierają sprzętowo to obliczenia Asynchroniczne ale to drugorzędna funkcjonalność z punktu widzenia API.
Wszystkie poprzednie PESy na PC były portami z XBOXa 360 więc wyglądały znacznie gorzej niż robiona od podstaw wersja na nową generacje konsol.
4
ZubenPL
Co do Unity, to działa i działało od początku w 60fpsach na PC.
Co do wiedźmina oryginalna wypowiedzieć jest taka.
"Wtedy okazało się, że konieczne jest wybranie innego silnika renderującego, który lepiej wyglądał i działał nie w tylko w tym jednym fragmencie, ale całym świecie gry. To samo tyczy się efektów środowiskowych, cząsteczkowych oraz rozmiarów tekstur. Wyposażony we wszystkie dodatki Wiedźmin wyglądał genialnie, ale był niegrywalny na praktycznie każdej maszynie."
Czyli bez downgrade’u mieliśmy by kolejnego Gothica 3 czyli grę nie grywalną na każdym możliwym sprzęcie przez wiele lat.
A co do PESa to w porównaniu z Fifą ta gra jest po prostu szpetna.
SC2 jest akurat całkowitą porażką esportową, wystarczy zobaczyć co się dzieje w korei coraz więcej graczy wycofuje się z SC2 i wraca do BW. Również turnieje w BW odzyskują dawną popularność i przebijają SC2 pod względem nagród i popularności. Dlatego blizzard przygotował remake BW. A overwatch przecież to już widać rozgrywka nie na daje się do oglądania gwarantuje ci że ta gra żadnego większego sukcesu nie osiągnie.
1
ZubenPL
Przecież widać że to typowy ziomek od blizzarda, który stara się bronić esportowej porażki jaką jest Overwatch.
Ta jak biegasz po ulicach nawet jak jest tłum tysiąca NPCów(który jest generowana bodajże z 10-20 modeli powtarzających się w kółko) to gra działa w miarę stabilnie. Ale jak tylko zaczną się cut-sceny to nagle masz spadki do 5-10 fpsów i ogólne wydajność jest znacznie niższa. I jeszcze jest cały czas widoczne doczytywanie się tekstur i modeli na npcach.
0
ZubenPL
Oczywiście gra jest zbugowana a optymalizacja szczególnie w cut scenach i wnętrzach budynku leży.
7
ZubenPL
Gra wymaga w minimalny 2GB Vramu na karcie a jak masz 1GB, to nie dziw się że ci źle działa. Ja mam 660TI z 3GB i gra działa w miarę w 30-40FPSach na maksymalnych bez miękkich cieni i z FXAA z wyjątkiem cutscen gdzie spada nawet do 10 z powodu niedopracowanej optymalizacji. Ludzie mamy 2014 rok konsole mają 8GB pamięci a wy wymagacie by gry działały na kartach z 1GB.
OnePlus 5 z aktualizacją ważną dla lubiących nagrywanie w 4K
4 komentarzyDyskutuj z nami!Windows 10. To nie jest system dla mocnych komputerów
31 komentarzyDyskutuj z nami!BioWare usunęło Denuvo z Mass Effect: Andromeda
17 komentarzyDyskutuj z nami!Blizzard ujawnił wymagania sprzętowe StarCraft: Remastered
15 komentarzyDyskutuj z nami!Karty Nvidia Fermi w końcu z obsługą DirectX 12
57 komentarzyDyskutuj z nami!@Foxy the Pirate
To Nvidia robiąc drogiego kastrata z 1050 i 1050TI wrzuciła je do low endu.
Niespodzianka, PES 2018 najładniejsze na PC
37 komentarzyDyskutuj z nami!Co do wiedźmina oryginalna wypowiedzieć jest taka.
"Wtedy okazało się, że konieczne jest wybranie innego silnika renderującego, który lepiej wyglądał i działał nie w tylko w tym jednym fragmencie, ale całym świecie gry. To samo tyczy się efektów środowiskowych, cząsteczkowych oraz rozmiarów tekstur. Wyposażony we wszystkie dodatki Wiedźmin wyglądał genialnie, ale był niegrywalny na praktycznie każdej maszynie."
Czyli bez downgrade’u mieliśmy by kolejnego Gothica 3 czyli grę nie grywalną na każdym możliwym sprzęcie przez wiele lat.
A co do PESa to w porównaniu z Fifą ta gra jest po prostu szpetna.
Blizzard powinien zawalczyć o Overwatch
13 komentarzyDyskutuj z nami!Sniper Elite 4 z DirectX 12 na PC i kilkoma usprawnieniami na PlayStation 4 Pro
28 komentarzyDyskutuj z nami!Ubisoft wykręca się od błędów z Assassin’s Creed: Unity - winne AMD?
150 komentarzyDyskutuj z nami!StarCraft II: Legacy of the Void zaprezentowane na zwiastunie
59 komentarzyDyskutuj z nami!