regist88 | 2010-07-16

Karta ASUS oparta na dwóch Fermich

Zobacz więcej w kategorii: karty graficzne

producenci: Asus

 

Po udanej karcie ASUS ARES składającej się z dwóch połączonych Radeonów HD 5870, producent ma w planach kolejnego mocarza. Tym razem opartego na układach NVIDIA - ASUS MARS II. 

  Warto przeczytać:
 

Poprzedni MARS składał się z dwóch procesorów graficznych GTX 285, 4 GB pamięci GDDR3 i był dostępny w sprzedaży limitowanej – powstało go około 1000 sztuk.

 

ASUS MARS

 

Następną autorską konstrukcją ASUS'a, która jest już dostępna w sprzedaży, jest ARES zbudowany na bazie dwóch procesorów graficznych Cypress (HD 5870) z 4 GB pamięci GDDR5.

  

ASUS ARES

 

Następca ASUS MARS – MARS II - ma składać się z dwóch najwydajniejszych do tej pory procesorów graficznych Nvidii – GTX 480 (o oznaczeniu kodowym GF100-375-A3). Każdy układ będzie miał do dyspozycji 1536 MB pamięci GDDR5 z 384 bitową szyną danych. Całość będzie obsługiwał układ nForce 200. Warto dodać, że wszystkie układy znajdą się na jednej płytce drukowanej.

 

 

Połączenia dwóch układów graficznych Fermi obawiała się nawet sama NVIDIA, ze względu na bardzo duży pobór mocy oraz wysoką temperaturę pracy. Aby zagwarantować odpowiednią stabilność elektryczną, każda miedziana ścieżka drukowana będzie trzy razy grubsza (105 mikrometrów) niż standardowo. Dodatkowo na karcie obecne będą dwie sekcje zasilania 8+2 (8 dla GPU i 2 dla kontrolera pamięci), a do zasilania karty będą potrzebne aż trzy 8-pinowe złącza.

Karta ma mieć około 30 – 35 cm długości (MARS II będzie jedną z najdłuższych kart graficznych) oraz 16 cm wysokości, o 4 cm więcej niż w standardowych kartach.

 

 

Na razie nie wiadomo na jaki układ chłodzenia zdecyduje się ASUS. Być może będzie to chłodzenie wodne, gdyż zwykłe – powietrzne – mogło by sobie nie poradzić z odprowadzeniem ciepła z uznawanych za wyjątkowo gorące układów GF100.

Cena karty oraz data wprowadzenia jej na rynek nie są jeszcze znane i, być może, podobnie jak dla poprzednich konstrukcji ASUS, wyprodukowana zostanie ograniczona liczba sztuk. Pewne jest natomiast to, że ASUS MARS II będzie miał szansę powalczyć o miano króla wydajności oraz... niechlubny tytuł króla zużycia energii.

 

  

Źródło: techpowerup.com

 

Polecamy artykuły:    
Wielki test 24 kart graficznych od 850 do 2000 złotych Linux Ubuntu i Mint - systemy zamiast Windows Gadżety na wakacje 2010

odsłon: 9599

Komentarze

(110)

Arcziy

0 + - 2010-07-16 19:09

Musze sobie kupić, tylko kto mi zrobi blok wodny na to? :D xd

sevae

0 + - 2010-07-17 14:17

Nie boisz się, że woda Ci się zagotuje? Do niej to osobne chłodzenie wodne żeby innych elementów nie podgrzewała :)

RUNNER18

0 + - 2010-07-18 13:16

Już wiemy skąd ta fala upałów nad Europą.

Hacker40

0 + - 2010-07-21 11:19

Lol :D

gogo3000

0 + - 2010-07-16 19:16

Podwójne ścieżki miedziane? Tzn, zwykłe wytopiły by się po kilku godzinach....

Maksym Słomski

0 + - 2010-07-16 19:19

lol

regist88

0 + - 2010-07-16 19:32

Nie "lol" tylko MARS II :)

Szymon331

0 + - 2010-07-16 19:58

jednak chyba "lol"

Dexterr

0 + - 2010-07-17 12:17

Komentarz "lol" = 12 lat ? czy IQ = 60 ?

sevae

0 + - 2010-07-17 14:18

No też się zastanawiam czy ktoś kto zaprojektował tego LoL w Asusie ma 12lat i kompleksy czy IQ60 ;)

wojprz

0 + - 2010-07-19 14:55

... Boli cię to "lol"... czy jak? Niech każdy komentuje jak chce jeśli tylko nie obraża. Twoimi słowami powinienem napisać wg Ciebie "Komentarz Dexterr-a = 4cm we wzwodzie?

:-(

Lightning

0 + - 2010-07-16 19:27

A czy nie lepiej połączyć ze sobą 2 procesory GF104? Nie dość, że pobór energii i temperatury byłby niższy to jeszcze podkręcalność mogłaby być niezła

Lightning

0 + - 2010-07-16 19:29

zresztą firma ASUS i tak powinna sobie poradzić - w końcu jest najlepsza ;) - choć niestety często wysoko ceni swoje produkty :/

regist88

0 + - 2010-07-16 19:30

Są takie plany ale od Nvidii - GTX 490
Poza tym MARS II będzie wydajniejszy od 2x GTX 460

Lightning

0 + - 2010-07-16 19:57

ale też znacznie droższy

19arek93

0 + - 2010-07-16 20:06

Tutaj cena się nie liczy.

Lightning

0 + - 2010-07-16 20:15

no w sumie zawsze znajdzie się frajer który to kupi tylko do satysfakcji, że ma najwydajniejszą kartę na rynku

jan Kowalski

0 + - 2010-07-16 20:46

Frajerzy? Takich kart nie kupują frajerzy. Kupują je bogaci ekscentrycy.

Lightning

0 + - 2010-07-16 21:01

A po co komu tak wydajna karta? :P
Ludzkie oko i tak nie dostrzeże różnicy pomiędzy 50 a 150 klatek na sekundę
Zresztą i tak ponad 90% klientów to będą amatorzy grania :P

Dla mnie zresztą w grach najważniejsza jest fabuła :)

biolog

0 + - 2010-07-16 22:00

nie czepiaj sie ;), nie zawsze zakup zabawki musi byc logiczny...

patrz na mnie, jezdze glownie po miesice 200-konnym motocyklem (gsxr1000) i pomimo tego, ze wykozystuje maksymalnie 20% jego mozliwosci, fakt posiadania tych "mozliwosci" jest super cool!!! :D.

podobnie jest z taka karta graficzna, moze oko nie zauwazy ruznicy w FPS-ach, ale na pewno odczyta wyzszy wynik w benczmarku, co zawsze cieszy - przynajmniej mnie i podobnych mi "frajerow".

pozdro

glasser

0 + - 2010-07-17 08:29

Znaczy jesteś dawcą. Pętelke masz na szyi w czasie jazdy?

biolog

0 + - 2010-07-17 14:27

lol! popisales sie znajomoscia wiedzy o motocyklizmie :). pomysliles portale, odwiedz fakt.pl tam znajdziesz ludzi na podobnym co poziomie ;)

glasser

0 + - 2010-07-17 18:44

Tylko dawcy jeżdżą na takim motorkach :)

wojprz

0 + - 2010-07-19 15:00

A ja tam rozumiem ideę 100km motocykli i takich kart! Zwykła zabawa ciekawość, przyjemność z użytkowania. Jakbym był bogatym ekscentrykiem to bym sobie sprawił takie coś z czystej ciekawości, jak działa, jak grzeje, jak się chłodzi i podkręca...

A tak zwykły i ubogi ale zawsze ekscentryk :-D

biolog

0 + - 2010-07-21 01:18

jak juz bedziesz bogatym ekscentrykiem to nie rob przypadkiem tego bledu co ja i nie kupuj litrowego scigacza do jazdy po miescie :/

marcin1ja1

0 + - 2010-07-17 11:33

Nie miałem jeszcze okazji spotkać się z fabryczną wersją gsxr1000 z 200KM. No ale cóż jak masz o ile masz takiego ścigacza to sam wiesz najlepiej.

biolog

0 + - 2010-07-17 14:33

moja Jigsa tak to konca standardow nie jest... :)

Hacker40

0 + - 2010-07-21 11:23

Jedno co mnie dziwi jakim cudem ty masz w suzi 200km skoro hayka ma 180~190 a pojemnosc 1300, z tego co wiem to 1000cc ma od 150~180 zalerzy terz od rocznika

Hacker40

0 + - 2010-07-21 11:25

asle byków narobiłem :/

Eddek

0 + - 2010-07-17 02:13

Ta karta bedzie dla ludzi, ktorzy beda chcieli puscic Crysis II w FullHD w max detali :D W pudelku oprocz karty bedzie pewnie jako gratis jakis agregat na rope do zasilania tego :D

Muciekk

0 + - 2010-07-17 12:42

Hehe albo przejsciowka do podlaczenia pod sile w domu:) chodz jakby mialo wodne chlodzenie fabrycznie to moze daloby sie w domu pod siec grzewcza i cieplo w domku :)

gregotsw

0 + - 2010-07-17 12:54

Z tym wodnym chłodzeniem to chodzi o sam blok chyba.

wojprz

0 + - 2010-07-19 15:02

I wychodzi na to że karta jest proekologiczna :-D Jak kolektory cieplne i ogrzewanie geotermalne :-)

sz4rlej

0 + - 2010-07-16 19:36

Średnia roczna temperatura na ziemi wzrośnie o 3 stopnie Celsjusza, kiedy odpali się taki szrot ;)

Spojler

0 + - 2010-07-17 12:58

To już wiem dlaczego są takie upały teraz :D
BO ASUS testuje nowe chłodzenia dla niego. :)

Warmonger

0 + - 2010-07-16 19:38

Płoń, płoń! Niech szczęzną w ogniu patologiczne układy i ich projektanci!

gumidlo

0 + - 2010-07-16 19:38

O Święta Panienko, kaloryfer wielkości szufelki. Jakie toto piękne.

rayVen

0 + - 2010-07-16 19:42

@gogo3000 laminat ma być 3x grubszy a nie 2x

asus jest "niekwestionowanym" liderem i z takim czymś sobie poradzi (nie to co nV :P)

no to teraz 5970 idzie do lamusa pod względem wydajności a marx ii będzie bił i cenowo (na pewno ok. 5k) oraz temperatura ~90 stopni no i przedewszystkim psu minimum 850W z certyfikatem 80+ silver/gold :D

sz4rlej

0 + - 2010-07-16 19:48

Z determinacją lemingów dążą do samozagłady ;)

Lorduś

0 + - 2010-07-17 10:22

A co mają certyfikaty do tego, czy zasilacz DiFermi uciągnie? Następny co nie wie co to sprawność zasilacza :E

Silver

0 + - 2010-07-17 14:23

"asus jest "niekwestionowanym" liderem i z takim czymś sobie poradzi (nie to co nV :P)"

Człowieku, mylisz fakty - Asus projektuje "poszycie", a nV "silnik". Zobacz ile trzeba by opracować układ, którego elementy pod mikroskopem widać, a ile by go "napędzić" oraz umożliwić mu jazdę...

razver

0 + - 2010-07-20 23:24

Asus jak zawsze osiągi takie jak temperatura .

Spojler

0 + - 2010-07-16 19:46

No dobra to kto już zakupił mini elektrownie :D

Ja bym wszystko zatopił w oleju transformatorowym :P i mieszał dużą chochlą :D

Szymon331

0 + - 2010-07-16 20:00

Baardzo dużo chochlą ;)

biolog

0 + - 2010-07-16 22:42

zabiles mnie tym pomyslem :D:D:D:D:D -

kiedys myslalem zeby tak studzic kompa, ale do tego potrzebna jest duzo wieksza chlodnica i duzo wydajniejsza pompa, bo rezystencja cieplna oleju jest znacznie wieksza niz wody, a przy temperaturze wrzenia oleju wiekszosc komponentow kompa przestaloby dzialac lub wrecz ulegloby zagladzie,

...ale wizja mieszania w kompie chochla jest bomba! :D:D:D:D

mimrod

0 + - 2010-07-17 12:36

RezystAncja, to po pierwsze ;p
A po drugie temperatura wrzenia oleju jest znacznie wyższa od temperatury wrzenia wody. Także fermi by się pociło, a olej dopiero by się rozgrzewał ;)

biolog

0 + - 2010-07-17 14:38

dzieki za sprostowanie pierwszego. jezeli chodzi o drugie to niezrozumiales co napisalem - jeste swiadom tego, ze temperatura wrzenia oleju bylaby zabjcza dla kompa i napisalem dokladnie to co Ty tylko, ze innymi slowani ;). pozdro.

TheRedGuy

0 + - 2010-07-17 15:17

... i przy okazji mozna by frytki sobie usmazyc ;)

wojprz

0 + - 2010-07-19 15:09

Co do po pierwsze to OK. Co do po drugie to masz racje tak samo jak Twój przedmówca.
Ja rozumiem jego wypowiedź jako stwierdzenie, że podzespołom komputerowym nie udałoby się doprowadzić oleju do wrzenia bo wcześniej by uległy uszkodzeniu, przegrzaniu. Więc wychodzi na to samo co ty stwierdziłeś / stwierdziłaś :-)

Maxver

0 + - 2010-07-16 19:58

moze tym razem uda sie usmażyć jajko ;D

Lightning

0 + - 2010-07-16 20:10

A co nie udało się wcześniej? :p
http://www.youtube.com/watch?v=m8USZ3oexrI

Co prawda trochę to nieuczciwe ale liczy się, że usmażył :D

b1tzz

0 + - 2010-07-16 20:18

Ciekawe czy na 4870x2 próbowali, w nim sekcja zasilania to 100' minimum ma.

pershing6

0 + - 2010-07-17 00:03

o danieloslaw1

danieloslaw1

0 + - 2010-07-17 13:56

A co

Szymon331

0 + - 2010-07-16 20:04

Niesamowite, po prostu niesamowite. Ktoś upchnął dwa fermi na jednym laminacie. I co teraz? Jak na razie nie wiedzą jak to schłodzić. Projekt się zatrzymał. Nie dziwię się.

Nie zdziwiłbym się też gdyby okazało się że tego schłodzić się nie da.

Blok wodny? Jeżeli płyn dotrze do jednego rdzenia i zostanie ogrzany do powiedzmy 90*C to gdy dotrze do drugiego to go schłodzi? Chyba podgrzeje? Masakra.

Projekt chyba tylko po to by pokazać że "da się" ale kto go tam wie, może się nie da.

A samo zdjęcie gdyby było w większej rozdzielczości wziąłbym na tapetę i szczerzył się do monitora po każdym włączeniu komputera ;)

Lightning

0 + - 2010-07-16 20:12

wiesz ja myślę, że się uda schłodzić tego potwora, ale z tą kartą będzie trzeba kupować (razem w zestawie) obudowę Nvidii :D

mimrod

0 + - 2010-07-17 12:38

Zbudowanie Bugatti Veyron'a też się nie opłacało, a zbudowali go, bo się chcieli pokazać, że się da ;p
Jego silnik potrzebuje aż 10 chłodnic, więc Fermi nie ma się tak źle ;)

wojprz

0 + - 2010-07-19 15:12

Znasz jakiegoś fana motoryzacji, który nie chciałby się przejechać takim wozem, nie mówiąc już o posiadaniu...
Ano właśnie ;-)

Tak żeby zamknąć usta tym co mówią tu "bez sensu"...
Bo bez sensu to przesuwanie kredensu... :-D

GreQonE

0 + - 2010-07-18 03:24

Daj spokoj, tak jak napisalem nizej coolant w dobrym WC nie zmienia temperatury tak znacznie, ta karta musialaby wydzielac z 3000W ciepla albo i wiecej zeby podgrzac coolant do 90C nagle.
1 Blok wodny zalatwi sprawe chlodzenia, problemem jest schlodzic to powietrzem.

scoobydoo19911

0 + - 2010-07-16 20:08

ASUS HULK to by była najlepsza nazwa dla tej karty pasowało by jeszcze ASUS GODZILLA.

Wracając n ziemię to szczerze nie wydze sensu robienia takich monstrów już zwykły hd5970 jest bezsensowny

Lightning

0 + - 2010-07-16 20:13

http://pclab.pl/art39671-28.html

Szymon331

0 + - 2010-07-16 20:14

Nie wiem co masz do Radeona. Jest w miarę chłodny, pobiera tyle prądu co GTX 480, jest od niego sporo wydajniejszy... Radeona z dwoma rdzeniami nie jest taki straszny. Podwojony Fermi to jak 4 HD 5870 a to już jest żałosne.

scoobydoo19911

0 + - 2010-07-17 14:38

a to mam do radeona hd5970 że crossfire sie nie zawsze dobrze skaluje i są momenty że jest słabszy od hd5870

Bandyto3xx

0 + - 2010-07-17 20:24

Czasy się zmieniają :-) Może wkrótce już nie będzie tego problemu

aello

0 + - 2010-07-16 20:18

Raczej Głodzilla :D

kamaleon

0 + - 2010-07-16 20:45

Zgadzam sie bylo bezsensowne bo Asus za 5870x2 chce 5k zl... ile bedzie chcial za 480x2 ? pewnie w okolicach 7k.

To jest tylko pokaz "sily" ze Asus potrafi i jest liderem na rynku bo tego nikt nie kupi ;d

hynio

0 + - 2010-07-16 20:42

do tej karty to chyba dołączyli jeszcze układ lucid hydra(to na prawo od GPU który jest bliżej śledzia)

bigosx

0 + - 2010-07-16 20:53

I jeszcze w SLI to połączyć ;D

pkomar94

0 + - 2010-07-16 23:00

4-way od razu.
Pobór prądu ok. 2800W
Do schłodzenia to tu chyba by trzeba komory z ciekłym azotem

Spojler

0 + - 2010-07-17 13:01

Chyba cały komp należało by zatopić w ciekłym azocie :D

tor22

0 + - 2010-07-19 09:16

ee tam zrobić 4 way i podłączyć grzejniki w domu do tego i ma się najbardziej wydajne ocieplanie domu na świecie ;p

treposlaw

0 + - 2010-07-16 21:02

No to chyba 2, albo 3 osobne układy chłodzenia wodnego są tutaj potrzebne.

1. GPU
2. GPU
3. nForce + pamięci

No to mamy nowe miejsca pracy dla trzech 240'ek ;).

GreQonE

0 + - 2010-07-18 03:22

Powiedz po co?
Na dobrze zmontowanym WC GTX480 w full stresie nie jest w stanie od wejscia do wyjscia podgrzac coolanta jakos znacznie, z dwoma na jednym PCB nie bedzie inaczej.

jeomax.co.uk

0 + - 2010-07-16 21:05

Dla niezorientowanych: Mars i Ares to to samo, tylko w roznych jezykach ;-)

wojprz

0 + - 2010-07-19 15:16

O i tu coś konkretnego...
A dla pozostałych zagadka i podpowiedź że nie chodzi o karty graficzne ;-)

Xasfer

0 + - 2010-07-16 21:17

@ jeomax
raczej kulturach, a nie językach ;-)

Lightning

0 + - 2010-07-16 21:36

a nie przypadkiem starożytnych wierzeniach Grecko-Rzymskich? :P

mimrod

0 + - 2010-07-17 12:40

Kulturach starożytnych ;p

leon691

0 + - 2010-07-16 21:41

a przypadkiem jeden to nie baton taki?

duszek

0 + - 2010-07-16 22:16

Ja tylko czekam aż któryś z producentów zrobi kartę z prockiem ATI i NV na jednym PCB ,może jak dopracują hydrę :)

angrab

0 + - 2010-07-16 23:06

I to jest pomysł ! Radeon do grania, Femini do cudowania :)

Spojler

0 + - 2010-07-17 13:02

Tu nawet CUDA nie pomogą :)

Gasek

0 + - 2010-07-16 23:03

35cm długości!? Chłodzenie widzę tak:

Blok wodny z dwiema oddzielnymi komorami dla każdego GPU, dodatkowo trzy wentylatory tak jak w Arctic Cooling Accelero.

lwses

0 + - 2010-07-16 23:39

I na co to komu,po to by sie cieszyć z czegoś czego nigdy nie będziemy mieli:))) a reklama króla wydajności mnie nie interesi,powinny nas interesować rzeczy dostępne dla każdego Kowalskiego.

Malcolm Feth

0 + - 2010-07-16 23:59

sa ludzie ktorych na to stac, a skoro ich stac to czemu nie???
Po co sobie ludziska kupuja Veyrona? przeciez nie zeby leciec 400km/h... tylko dla faktu - BY MIEC i to sie liczy :)

Zuberos

0 + - 2010-07-17 09:35

Ta karta powinna się nazywać Asus Armageddon albo Asus Firelord :P

SoundsGreat

0 + - 2010-07-17 09:57

Ta karta pod każdym względem będzie naj. Nigdy nie kupiłbym GTX 480, wolałbym 5870, albo nawet 5850 ze względu na opłacalność (może i GTX 460), zaś jak bym szukał mocarza to wybór i tak padłbym na 5970, ale mimo wszystko takiego Marsa chciałbym mieć. Bo od niego nie już nic wyżej, to będzie mogło nawet walczyć z Radkami 6 serii, na pewno tymi jedno-rdzeniowymi. A już w ogóle kolekcjonować sobie takie produkty, walnąć sobie gablotkę a w niej Mars, Ares, a Mars 2 na razie do kompa do czasu aż wyjdzie coś mocniejszego, a później też do gablotki. Takie wyczyszczone, osprejowane nabłyszczaczami, podświetlone jedne na czerwono, drugie na zielono - fajna sprawa :).

Spojler

0 + - 2010-07-17 12:56

Ja mam gablotkę a w niej:
1. LEADTEk GF 2 TI
2. RIVA TNT m64 - ruszyła gra GTA3

lubię kolekcjonować klasyki... powracają wspomnienia jak naparzało się w D2, CS 1.6, Gorky 17, StuntGP... To były czasy :P

egzorcysta124

0 + - 2010-07-17 10:14

No to na tym GTA 4 powinno chodzić na najwyższych :) A serio to kolejna patelnia im wyszła.

Szymon331

0 + - 2010-07-18 17:31

Na dwu rdzeniowym procesorze i tak byłoby pewnie z 18 FPS

tom_1984

0 + - 2010-07-17 12:18

czyli 700 W dla samej karty :)

mimrod

0 + - 2010-07-17 12:42

450~500 W ;p

GreQonE

0 + - 2010-07-18 03:20

525W Max.

sevae

0 + - 2010-07-17 14:21

I skończy się gadanie, że jedna karta nVidii nie poradzi sobie z PhysX w Mafii II oraz z jednoczesną teselacją i PhysX w Metro :E

Silver

0 + - 2010-07-17 14:25

To ile ona slotów zajmuje jak 16 cm grubości? Pół mobasa? Szerokości się pisze...

szymon_j14

0 + - 2010-07-17 14:28

To jest Monstrum- w negatywnym tego słowa znaczeniu :P

KamiKAzeDBC

0 + - 2010-07-17 15:52

To będzie ciekawe...

hl1030

0 + - 2010-07-17 16:27

miodny news bardzo dobre nawiązanie do innych wypasów od Asusa...
ciekaw jest jak się będzie prezentować bo wydajnościowo z pewnością pobije wszystko co już powstało do tej pory :)

Next_Gen_1987

0 + - 2010-07-18 13:28

Oh my... Skoro sam GTX480 jest ''królem'' prądożerności, gorąca, i głośności, to x2480gtx... o w mordę, nie chcem ''tego'' nawet za darmo.

Szymon331

0 + - 2010-07-18 17:33

Kurczę ale komentarz, ledwo to przeczytałem...

Maxord

0 + - 2010-07-19 09:10

Ja bym nie potrafił tak napisać komentarza...

wojprz

0 + - 2010-07-19 15:19

E tam więcej wiary w siebie bracie!!

gtx495

0 + - 2010-07-18 15:15

Chłodzenie pewnie bedzie wyglądać jak 2 mugeny (po jednym na każdy gpu) plus jeszcze dodatkowe (niemałe) radiatory na pamięci i sekcję zasilania:)
A tak poważnie to pewnie będzie wodne chłodzenie, bo skoro w którymś teście jeden układ był w stanie skutecznie chłodzić 2 gtx'y 480 (oraz core i7 980) to i z tym nie powinien mieć problemów.

Geograf

0 + - 2010-07-18 19:17

Ten mars wygląda na pierwszy rzut oka jak kaseta VHS.

Maxord

0 + - 2010-07-19 09:11

Ciekawi mnie tylko grubość tej karty, gdy znajdzie się już we własnej obudowie ze wszystkimi bebechami w środku. 10 cm ? 20 ? 100 ?

mszark

0 + - 2010-07-19 10:05

a to cacko będzie w komplecie:
http://www.benchmark.pl/aktualnosci/PowerJack__podnosnik_dla_kart_graficznych-29739.html

kamaleon

0 + - 2010-07-19 10:49

Monstrum jak monstrum ale zebym taka mial (lub 5970 od asusa) to by sie skonczyly problemy z wydajnoscia w grach na kilka lat :P

wojprz

0 + - 2010-07-19 15:20

Dokładnie!!

lukaszek

0 + - 2010-07-23 12:41

oh lol bua

Noris

0 + - 2010-07-23 14:00

oj ciepło to będzie ciekawe jak to będzie wyglądać ale mam przeczucie że gdy to połączą w 3 way sli to wow :)

 
zgłoś naruszenie netykiety lub złe
zachowanie