www.benchmark.pl
kontakt
redakcja
kanały rss
  • zaloguj
  • zapamiętaj
TheSpeed | 2010-02-01

Nadchodzi Crysis 2 - mamy nowe informacje

Zobacz więcej w kategorii: gry | FPS (strzelanki)

producenci: CryTek

Na łamach niemieckiego magazynu PC Games ukazała się obszerna zapowiedź kontynuacji hitu studia Crytek, z której można się dowiedzieć nowych, wcześniej nieznanych informacji.

Akcja Crysis 2 dzieje się w roku 2023, czyli trzy lata po wydarzeniach z pierwszej części. Przez ten czas obcy nie próżnowali i wojna rozpoczęła się na dobre. Z tropikalnej wyspy działania przeniosły się do miast, takich jak Rio de Janeiro, Londyn, Tokio czy Nowy Jork. Wszystkie są mocno zniszczone i w niczym nie przypominają znanych nam dzisiaj metropolii.


Rozgrywkę będziemy prowadzić w zniszczonym Nowym Jorku, gdzie wcielimy się prawdopodobnie w postać znanego z pierwszej części Proroka. Bohater porwany przez kosmitów powraca, by chwilę potem znów polecieć na zbombardowaną głowicą nuklearną wyspę. Oprócz znanych obcych na ulicach miejskiego pustkowia spotkamy czasem pojedynczych cywili oraz nową stronę konfliktu - "Crynet Ops Infantry", którzy będą wrogo nastawieni zarówno do kosmicznych najeźdźców, jak i do nas.

Twórcy zapowiadają, że większy nacisk położą na fabułę. Podczas rozgrywki będzie można korzystać z informacji zdobytych w czasie rozmowy ze spotkanymi osobami, czy też znalezionych w znanych np. z Bioshocka, porozrzucanych dziennikach audio. Zmodyfikowany skafander Nanosuit 2.0 umożliwi również skanowanie terenu i zwłok w celu pozyskania dodatkowych danych. Nie zabraknie też, znanych z poprzedniej wersji, doskonałych scen przerywnikowych.

Jednocześnie Crytek informuje, że dwójka będzie zupełnie inna, między innymi dzięki większą różnorodność lokalizacji i ich poziomów (przechadzać się będziemy pośród drapaczy chmur).

Nawiązując do wspomnianego Nanoskafandra w wersji 2.0: umożliwi on 4 tryby, nieco różniące się od tych znanych z pierwszej części. Będą to odpowiednio:

  • Tryb pancerza - cechuje się zwiększoną odpornością na obrażenia. Crytek zapowiada, że uruchamiając go usłyszymy nawet, jak powłoka skafandra nabiera gęstości, zaś odgłosy odbijających się od nas kul będą zupełnie inne.
     
  • Tryb mocy - połączenie znanych z pierwszej części trybów siły i szybkości. Po ulepszeniu skafander nadal będzie odbijał część pocisków, lecz dodatkowo zyskamy przewagę dzięki szybkości i sile Proroka.
     
  • Tryb infiltracji - jest to tryb pasywny, jednak będziemy mogli również skorzystać ze znanego z pierwszej części klasycznego maskowania. Rozbudowa zaś prowadzi nawet do możliwości widzenia wrogów przez ściany.
     
  • Tryb taktyczny - nowy tryb, dzięki któremu będziemy mogli skanować zwłoki i zbierać informacje o przeciwnikach. Pozwala na oznaczenie jakiegoś obiektu, dzięki czemu będzie on stale widoczny. Pozwoli to też na przykład na szybkie zlokalizowanie zaznaczonego wcześniej składu broni. Po rozbudowie otrzymamy takie zdolności, jak na przykład lokalizacja kierunku, z którego padają pociski.

Ekipa z redakcji PC Games miała również okazję zobaczyć krótką prezentację gry przeprowadzoną na konsoli Xbox 360. Demo rozpoczyna się od pościgu dwóch helikopterów za przypominającym wielkiego robaka statkiem obcych. Ten po starciu z kilkoma rakietami spada i z hukiem wbija się w wieżowiec. W tym momencie oczywiście my zostajemy wysłani celem zebrania próbek DNA z wraku. Zadanie byłoby proste, gdyby nie oddział żołnierzy patrolujący finansową dzielnicę Manhatanu, przez którą musimy się przedrzeć.

Po zebraniu próbek znów zrobiło się gorąco. Gracz dostaje natychmiastowy rozkaz odwrotu. Patrząc przez okno widzi człekokształtnego kosmitę używającego broni, który w krótkiej chwili wykańcza cały oddział ludzi. Demo kończy się, gdy zauważa on gracza i rzuca w niego ciałem zabitego żołnierza.

Potem prezentacja została powtórzona, jednak grający używał innej taktyki, przez co przebieg rozgrywki był diametralnie inny. Być może zadowoli to osoby narzekające na liniowość pierwszej części. Redaktor PC Games stwierdził, że mimo, że zaprezentowano demo na Xboxa 360, to graficznie w chwili premiery Crysis 2 będzie najlepiej wyglądającą grą, niezależnie od platformy. Tak więc czekamy z niecierpliwością.

 

Źródło: inCrysis.com

oceń: 12345

ocena: 4.2

ilość odsłon: 15563

komentarze: 83

dodaj do obserwowanych

Komentarze

(83)

juggler

2010-02-01 11:01

Tu przyda się i9 i CrossFire HD5970 :D
Zapowiada się ciekawie.

DM600

2010-02-01 11:08

a na konsole obedzie sie bez takich cudow :P

juggler

2010-02-01 11:13

O ile zrobią Xboxa 720 albo 1080 ;P

steelek

2010-02-08 16:50

Taaaa albo 1500 100 900... ludzie xboxy maja jeszcze kupe 'zapasu' a jezeli na kompie to ma dobrze wygladac, to polowa rzeczy w x'ie i ps3 nie bedzie.

CougarV6

2010-02-01 11:30

Tak, tylko właśnie przez fakt wydania tej gry na konsole, nie ma co się spodziewać, że grafika będzie przełomowa. Siłą rzeczy zrówna się ją do poziomu xboxa360.

Na pc, dostaniemy jak zwykle wyższe rozdziałki i lepsze tekstury. I nic więcej.

DM600

2010-02-01 12:49

a gdzie te czasy gdzie ludzie cieszyli sie ze ich kanciasta postac robi fikolki i inne ewolucje ?:)

teraz jak postac jest wzglednie naturalna to i nadal malo :>

Terrorek

2010-02-02 07:50

no to powaliłęs mnie na kolana ;) oczywisce masz racje :D chociaz te czasy mineły ;p

projectdarkstar

2010-02-04 09:29

Grafika nie musi być przełomowa.
Ważne, żeby fabuła była fajna i żeby się dobrze grało.

szawel

2010-02-07 09:18

Crysis, fabuła... Chyba za długo byłeś na słońcu. ;)

OdysPL

2010-02-01 11:32

...graficznych!

Igoruss

2010-02-01 12:43

Nareszcie !!
Już się nie mogę doczekać !

biolog

2010-02-01 15:05

podejrzewam, ze nie bedzie roznicy pomiedzy i9, i7, a moze nawet i5. Raczej watpie zeby silnik potrafil wykozystywac 6 jajek, 12 watkow. pewnie jak zwykle FPS bedzie zalezal przede wszystkim od MHz (albo raczej giga Hz).
Jest szansa, ze lepsza grafika w CryEngin 2 nie bedzie oznaczala wyzszej zasobozernosci. Boje sie tylko, ze na pudelku znajde logo znajomej smazalni kotletow i slogan: "It's meant to be played" :(...
co by bylo niezla ironia jezeli do czasu pewmiery Crysis 2 nVidnia nie wysmazy karty zgodnej z DX11 :D

ivanos

2010-02-01 11:10

Miejmy nadzieję że druga część Crysis będzie lepiej zoptymalizowana i nie trzeba będzie posiadać jakiegoś super kompa :D

Feomathar

2010-02-01 11:18

Otóż to, oby panowie z Crytek postawili większy nacisk na optymalizację, aczkolwiek jeśli gra ma świetnie wyglądać i działać także na konsoli, to jestem spokojny co do wydajności na PC ;) Podoba mi się też motyw "miejskiej dżungli" - dla odmiany.

ivanos

2010-02-01 11:12

Zapewne na PC gra będzie wyglądała deczko lepiej :)

marcelo92

2010-02-01 11:13

ciekawe jak będzie spisywać mój blaszak
radeon hd 5850
amd phenom II x4 965 be
2 gb ddr3 1333 mhz
mam nadzieje że lepiej niż to było w pierwszej części

juggler

2010-02-01 11:15

Dorzucisz 2GB RAM i powinno być ekstra :)

ivanos

2010-02-01 11:15

Na pewno da radę,a i z DX11 się skorzyta :) w końcu nowy Crysis ma wspierać nowe API.

kbrbabzbtb

2010-02-01 11:19

Coś od początku robione pod multiplatformę nie wróży nic dobrego. Nowy crysis będzie z teksturami w niskiej rozdzielczości i bez zaawansowanych efektów graficznych. Tak było z bioshock i fallout 3 i każdą inną grą robioną od początku na wiele platform. Tylko nie zwalajcie tego na PO znowu.

ivanos

2010-02-01 11:30

Wątpię by Crytek robiło krok do tyłu jeśli chodzi o grafikę.Na pewno graficznie będzie bardzo dobrze i znowu konkurencja będzie ich goniła ze 2 lata :D

kbrbabzbtb

2010-02-01 11:37

Prestiż związany z wyprodukowaniem najlepiej wyglądającej gry ustąpi miejsca ekonomicznej kalkulacji, że opłaca się wypuścić tytuł na wiele platform. Przy założeniu, że rynek konsol jest o niebo bardziej opłacalny dla producenta niż rynek PC to właśnie Xbox i PS3 będzie miała tu priorytetowe znaczenie, a to oznacza cięcia w grafice dla zachowania płynności. Crytek zrobił 2 świetne gry. Crysis i Warhead ale prawdopodobnie torrenty dały im po kościach i teraz robią to co myśle.

soulburner

2010-02-01 11:56

Na forach można znaleźć kilka skanów z artykułu w PCGames, widać tam również porównanie grafiki wersji PC i konsolowej. Różnica jest kolosalna! Crytek widocznie nie zrezygnowało z wyciskania siódmych potów z komputerów - jeśli dana platforma pozwala na więcej, to jest więcej. Na konsolach wygląda jak wygląda, ale na PC można zaszaleć - nawet jeśli ultra wysokie detale zobaczymy płynnie za kilka lat :P Dla pecetowców nie będzie zatem szczególnie inaczej niż przy okazji Far Cry i pierwszej części Crysis.

Woland

2010-02-10 13:41

Nieprawda. Grałes w Gears Of War, GTA4, Far Cry 2, Dirt2, Bad Company 2 itd? Wymianiac można by długo. W 90% wersje PC maja sporo lepsza grafike no i ilosc fps przekracza 30.

O.C MIZIU-KIZIU

2010-02-01 11:28

Wymagania pewnie będą pewnie wyglądały ciekawie: Minimalne to będą zalecane z części 1 a zalecane to co akurat trafi się najmocniejszego na rynku :)

marcelo92

2010-02-01 12:06

właśnie uważam żę druga częśc już tak nie zadziwi jak pierwsza dletego że nie skupią się tylko na pc ale pewnie główny nacisk pójdzie na konsole bo to będzie debiut crysisa na ps3 i xbox360 a szkoda bo moc pc napewno pozwala na wiećej ale tego nie wiadomo jak to do końca będzie mam nadzieje że crysis na pc znowu wyznaczy trendy na kolejne 3 lata

Baleryon

2010-02-01 12:12

Odczuwam pewien niepokój. W pierwszym Crysisie najlepsze było to, że walczyliśmy z bidnymi, normalnymi piechociarzami mając sporą przewagę technologiczną (żeby nie było, grałem od początku na poziomie "Delta"). Ostatnie rozdziały z kosmitami były denne. A teraz mają być jacyś człekoształtni obcy... fuj. Lepiej byłoby walczyć z szalejącymi w zawierusze gangami, milicjami, szabrownikami, a tylko od czasu do czasu z jakimś fruwającym kosmitą.

saddam

2010-02-01 14:38

Dokladnie. Te wszystkie ufoki sa strasznie nudne i po chwil w ogole sie odechciewa grania w takie gierki. Podobnie bylo FarCry1, FEAR i Crysis.

Ripper

2010-02-01 16:30

Nie... Za policjanta chcesz robić?

Chociaż było by fajnie zaobserwować takie elementy życia zbombardowanego miasta...
Przy okazji zabić paru szabrowników...
Albo siedząc gdzieś na budynku i wypatrując wroga, przy okazji zobaczyć np. scenę napadu... i jako dobry gość bierzesz snajperkę i odstrzeliwujesz gangsterów ;-)

Tylko to powinno być extra, a nie clou akcji.

pershing6

2010-02-01 12:14

Mi sie jedynka podobala, bardzo grywalna, modele zniszczeni miodzio i ta grafa...

Zrobia z tego takiego FEAR'a na cryengine :/

pershing6

2010-02-01 12:25

http://www.gram.pl/upl/news/120100131225750.jpg

ehh moj radek 4850 ledwo dal se rade z 1 a tu 2 :P

pershing6

2010-02-01 12:29

skany:

http://s924.photobucket.com/albums/ad86/esnedon/

aello

2010-02-01 18:50

Jakie znów modele zniszczeń. Chyba jedyne co sie jakoś niszczy to łamiące sie drzewo, chociaż i do tego mam zastrzeżenia bo nagle pojawia sie środek pnia nawet jeżeli sie drzewo wogóle nie ruszyło :)

Garden

2010-02-04 15:44

co ty masz do FEAR'a jeden z najlepszych szuterów jakie powstał

BlackCrow

2010-02-01 15:00

No to czekam z wytęsknieniem :D
I choć komp leciwy pogram nawet na low ;] choć myślę że na średnich będzie gucio :D

Sławek 242

2010-02-01 15:36

wymiana grafy gwarantowana

Supel

2010-02-01 15:57

Crysis w miescie?

Ja sobie tego nie wyobrazam...

TheSpeed

2010-02-01 16:11

Nie przesadzajcie, lepsza grafika niekoniecznie równa się duży wzrost wymagań, wystarczy przyłożyć się do efektów, które to są mniej zasobożerne niż wyższej rozdzielczości tekstury.

Poza tym gra jest tworzona równolegle, ale nie znaczy to, że będą identyczne. Może po prostu zrobią fajną wersję na PC, a dla konsol zmniejszą rozdzielczość tekstur i gotowe :P

Pozdrawiam

pejlowicz

2010-02-01 16:50

Masz rację, jak robią gry na x360, PS3 i Wii to nie oznacza że wszystkie są zrównane do poziomu Wii z grafiką :)

Vernio

2010-02-01 16:20

I znowu nie będziemy grać Nomadem.:/
Mam nadzieję, że zaimplementowali system zniszczeń oraz będzie można wchodzić do budynków.

Wulfen

2010-02-01 16:24

ciekawe czy graficznie dorówna uncharted 2

Touldie

2010-02-01 18:49

Myślę, że przewyższy, choć na Ps3 mogą wyglądać podobnie dobrze. Nie ma co ukrywać, że PS3 nie jest konstrukcją młodą, a jeśli CE3 ma wspierać DX 11 i teselację, to wiadomo... Szkoda, że grafika w PS3 nie jest równie innowacyjna jak CPU... Mnie wyłącznie zastanawia, czy zespół Cryteka wykorzystał w pełni możliwości PS3, bo śmiem wątpić, skoro to jest multiplatformowy silnik. Oczywiście ucierpią na tym wersje konsolowe, bo wersje na PC nigdy nie były dobrze zoptymalizowane, więc tutaj jest to swoista norma :)

Suncho

2010-02-01 19:38

i moj nowy komp za nie malą kase z radeonem 5870 na pokladzie nie bedzie sie nadawal juz do niczego innego jak tylko do wymiany ;-) i tak od zawsze i w kolko ;-)

chyba sobie kupie konsole w koncu ;-)

pozdro :-)

lukaszs

2010-02-01 20:09

APELUJE DO LUDZI Z CRYTEK - Na Miłość Boską!! Pomyślcie o optymalizacji, bo nawet pierwszy Crysis jest jeszcze w stanie zastopować najlepszy pecet na full detalach.

Touldie

2010-02-01 20:43

Przykro mi, że masz taki problem... Wyrazy głębokiego współczucia :)


/PS3 User

TheSpeed

2010-02-01 21:18

Na co komu full detale? Wystarczą średnie z teksturami na high i efektami na ultra i wygląda tak samo a klatek sporo więcej :P

biolog

2010-02-01 21:28

ja po raz pierwszy przeszedlem Crysis na minimum detali i bawilem sie swietnie. Warhead'a przeszedlem juz na max detalach i musze powiedziec, ze poza tym pierwszym "och, ach... o kurde jaka grafa.." zabawa byla taka sama :).

KILLZONE

2010-02-01 22:00

Ubolewamy razem z tobą taki to urok PC-tów.
Dobra tak na serio zobaczcie sobie jak świetnie i klimatycznie prezentuję się nadchodzący wielkimi krokami HEAVY RAIN na PS3.

http://www.youtube.com/watch?v=PH52Gt-LCzk

Co do Cryssisa2 na PS3 jak twórcy postarają się wykorzystać dobrze SPU Cell-a będzie naprawdę niezle.

Michael_17

2010-02-03 18:02

No łał... mówisz lasce (która z resztą nie mówi po ludzku) gdzie ma iść, pijesz herbatę, malujesz się... po prostu hicior murowany :]

dRUGs

2010-02-01 20:55

A ja jeszcze jedynki nie przeszedłem :O

Michael_17

2010-02-03 17:57

A ja myślę, że skoro Cry engine 3 działa na konsolach to wymagania na PC nie będą większe niż u Crysisa (1). Po za tym ma być "najlepiej wyglądającą grą, niezależnie od platformy" tak więc U2 idzie się P*******ć ;P

Jake24

2010-02-03 19:38

Pewnie tak będzie, grę zapodam sobie na PC. Podoba mi się, że będzie w mieście, może w końcu będzie można się schować, a nie jak w jedynce czołgam się w zaroślach a i tak zawsze mnie ktoś zauważył. O helikopterze już nie wspomnę.

Michael_17

2010-02-03 20:53

Z drugiej strony - oby to nie ułatwiło rozgrywki za bardzo.

Baleryon

2010-02-03 21:20

E tam, przesadzasz. Mnie zawsze udawało się skośnych wymanewrować, cierpliwym tylko trzeba być. A helikopter był oskryptowany.

Jake24

2010-02-05 19:10

Gre skończyłem, więc pewnie mnie też, chodziło mnie o to, że czasami nie mieli prawa mnie widzieć a jednak widzieli.

peacemaker

2010-02-03 21:07

mogę się założyć, że wymagania będą podobne do Crysis 1 na pewno 2-ka będzie lepiej zoptymalizowana :) na razie to czekam z niecierpliwością na nowe AvP to będzie super gierka no a potem to tylko czekać aż wyjdzie Crysis 2 ;)

eGabeleXxX

2010-02-04 16:20

oby mi poszło xD

marcin1ja1

2010-02-05 15:30

Ja osobiście jestem bardzo negatywnie nastawiony do Crysis'a, ze względu na jej beznadziejną optymalizację. Dla mnie szczytem optymalizacji jest Half-Life 2. Na tamte czasy nie było tak dobrze zrobionej grze. Nawet gracz z kartą graficzną z najniższej półki mógł pograć na medium.
Ostatnio znowu gram w Half-Life 2 na full detalach i gra mimo, że jest z 2004 prezentuje się bardzo dobrze. Ostatnio grając w HL2 słyszę komentarz za pleców: "widzę, że grasz w jakąś nową gierkę z zaj**stą grafiką" Zostawię to już bez komentarza :)

TheSpeed

2010-02-05 16:48

Może i tak, ale tak jak Vista obciążona była stereotypem systemu "do niczego" (co według mnie jest nieprawdą), tak Crysis stereotypem ogromnych i przesadzonych wymagań sprzętowych, a przecież nie może to zaważyć na ocenie, bo gra była świetna ;)

Jake24

2010-02-05 19:17

Szczególnie Warhead (jakoś grało mi się w niego lepiej), aco do Visty to zgadzam się w 100%.

BraYneX

2010-02-05 18:57

Jedynka mi się podobała w dwójkę też zagram ;)

Szymon331

2010-02-06 10:47

Jedynka fizyką i grafiką gniotła wszystko ale multiplayer był dość powiedzieć średni. Gdyby to było coś na rodzaj BF 2142 to Crysis2 nie miałby sobie równych. A tak w Crysis 2 zagram pewnie dla grafiki i fizyki a BF Bad Company 2 kupię dla multiplayera.

peacemaker

2010-02-06 14:27

hmm BF Bad Company 2 nawet jest fajny miło się gra choć jest jeszce dużo błędów ;) ale dla MP to kupie Medal of Honor MW ;) bo liczę, że ta gra będzie popularna jak będzie dużo meczy w ta grę w ClanBase to ja kupie ;)

victorator

2010-02-06 15:18

Mam nadzieję, że się postarają tym razem. Pierwsza część i warhead to były flaki z olejem.

jankesdh

2010-02-06 21:14

Było by miło gdyby sten silnik nie miał chorych wymagań, przynajmniej powstawało by więcej gier na nim, niektóre może by miały fabułe ;)

I znowu zmiana sprzętu dla jednej gry...

Noris

2010-02-07 14:58

Dlatego składam Na PS3 :)
mam nadzieje że ta fabu7ła o Której tak głośno będzie miała jakiś sens bo z premierą Warheda pobiegłem do sklepu i go kupiłem i się zawiodłem...

Noris

2010-02-07 14:58

Dlatego składam Na PS3 :)
mam nadzieje że ta fabu7ła o Której tak głośno będzie miała jakiś sens bo z premierą Warheda pobiegłem do sklepu i go kupiłem i się zawiodłem...

peacemaker

2010-02-07 20:54

Ja i tak wole od konsol PC dużo lepiej się na PC gra no i rzecz jasna jest o niebo lepsza szata graficzna.

KILLZONE

2010-02-07 23:55

Przesadziłeś z tą lepszą o niebo szatą graficzną na PC.Bez jaj nie ma tak wielkiej przepaści graficznej chyba nie widziałeś wszystkich gier na PS3.

Proponuje zobaczyć takie pozycje jak Killzone2,Uncharted1/2,GT5P,Heavy Rain,God of War3 na dobrym TV to się z lekka z dziwisz czy tak o niebo lepiej jest na PC.
Co do grania też dobrze się gra na padzie kwestia przyzwyczajenia.

KILLZONE

2010-02-08 00:01

Co do Heavy Rain i God of War3 to już miałem możliwość zagrania w demo i powiem krótko zapowiadają się świetne tytuły z szatą graficzną na wysokim poziomie.

peacemaker

2010-02-08 12:12

mam na mysli takie gry jak far cry 2 crysis i nowy AvP ;) rzeczywiście w niektórych tytułach jest gra super ale one są tylko na konsole xD

peacemaker

2010-02-08 12:13

i oczywiście Modern Warfare 2 zapomniałem dodać ;)

ReaperX_X

2010-02-08 22:41

Crysis 2 :D , zapowiada się bardzo ciekawa gra. Crysis I był już wystarczająco dobry pod względem grafiki która zachwycała i nadal zachwyca nawet najbardziej zapalonych graczy , i choć fabuła trochę "kulała" to bardzo fajnie się grało.Jeżeli w Crysis II fabuła będzie "lepsza" , bardziej wciągająca i jeżeli dodadzą nie więcej jak DX11 to będzie to gra wprost "boska" .S , wyobrażam sobie misje na drapaczu chmur :D , ciekawe... .Tryby ^^. PC vs PS3,X360 ... wiele odpowie że to PC wygra (tak myślę , sam jestem posiadaczem PS3 i bym tak powiedział) ponieważ z PC da się wycisnąć ostatnie "poty" jak to miło ktoś określił.A co do "problemu" lub dyskusji grafiki między PC i PS3 to jest to lekko naciągana odpowiedz , tak jak KILLZONE zgodzę się że nie widzieliście bardziej "prestiżowych" tytułów na PS3 przy godnym Full HD TV.

szalek999

2010-02-08 23:04

I co z tego że poprawią fabułę itp jak gra będzie wieszała się w Pentagonie. I znowu trzeba będzie czekać rok żeby móc zobaczyć jak wygląd gra bo tyle zajmie wydanie patch'y poprawiających wydajność i sprzętu wystarczająco mocnego... A tak na serio to założę się że będzie tak samo zoptymalizowana jak GTA 4... Ale zobaczymy. Pozostaje tylko czekać.

TheSpeed

2010-02-09 06:44

Lepsza grafika nie znaczy wyższych wymagań. Po prostu poprawią co się da a w to miejsce dodadzą nowych efektów ;)

ReaperX_X

2010-02-09 10:46

Jeżeli Crytek wydaje tą grę na konsole to powinna zoptymalizować ją pod PC ,bo pod PS3 i X360 będzie optymalizacja (nie wyobrażam sobie gry pod PS3 która się zacina :P ).

Smyk85

2010-02-09 11:22

Zapowiada się ciekawie. Jak na tamte czasy pierwsza część miała bardzo ładna grafikę, jednak roślinki nie były dopracowane.
Mimo wszystko grę aż chciało się przejść na dwóch najwyższych poziomach trudności.
Zapewne jak większość tutejszych użytkowników z niecierpliwością oczekuję drugiej odsłony :)

Luiso

2010-02-09 14:59

Denerwuje mnie, ze coraz czesciej dla nas na 1 miejscu jest grafika.
Ciesze sie ze gra wyjdzie na wszystkie 3 platformy (wii nie traktuje poważnie). Jak wiadomo roznica w grafice pomiedzy xboxem a mid pc staje sie coraz wyrazniejsza na niekorzyść xboxa (ps3 jest gdzies pomiędzy) dlatego beda musieli tak grę zoptymalizować aby chodziła płynnie na xboxie. Mnie to cieszy bardzo, bo oczywiście ze na konsolach grafika juz nie szokuje ale i tak jest bardzo ładna.

Są starsze gry pod PS3 ktore sie zacinaja. Dopiero teraz "prawie" nauczyli sie korzystac z mozliwosci cella.

Milkier

2010-02-10 09:00

Jak on sika w tym kombinezonie hahah;D

ReaperX_X

2010-02-11 12:04

Akurat to chyba jest najmniejsza wada tego kombinezonu ^^

Drey_Radek

2010-02-11 23:13

Grę traktuję jako kolejny benchmark:) Jedynka nie zachwycała niczym: Denna fabuła i taka sobie rozrywka. Ani polotu, ani myślenia! Grywalność dawno zeszła na drugi plan w projektach większości oddziałów EA:/ Szkoda, że społeczeństwo to popiera i dla takich gier wymienia się komputery..

MiltenGT

2010-02-18 13:58

beczycie o optymalizacje a z pierwszym crysisem nie bylo tak zle..mi szedl na radeonie 9550 (128MB) amd 1,83Ghz i 1,5GB ramu ddr1 hehe :)

ReaperX_X

2010-02-23 00:45

Tak , na 800x600 low (a może super low XD) , i miałeś 2 fps no moze 10 xD przy strzelaniu :P .My tutaj z kolegami(nie wiem ale może i kobietami xD) o Full HD oraz very high + rozmawiamy :P.

lech13133

2010-02-25 19:36

żal mi was z tymi fps xD

 
zgłoś naruszenie netykiety lub złe
zachowanie

Napisz własnego newsa

Napisz własnego newsa

W dziale aktualności każdy z użytkowników serwisu może przygotować własną wiadomość,która po akceptacji redaktorów pojawi się na stronie.

  • Za nadsyłane newsy przyznajemy punkty, które wymienisz na atrakcyjne gadżety
  • Inni czytelnicy będą oceniać Twojego newsa izamieszczać pod nim komentarze.
Produkty polecane przez redakcję. Kupując z benchmark.pl wspierasz serwis. Dziękujemy!

Gigabyte GA-EX58-UD3R

ATX, Socket 1366, Intel X58 + ICH10R, 2x PCI-E x16 + 1x PCI-Ex8, 1x PCI-Ex1, 1x ...

689,-
 z VAT

Gigabyte GA-MA770-UD3

ATX, Chipset AMD770+SB700, Socket AM2,(support AM2+/AthlonX2/Athlon64/Sempron), ...

269,-
 z VAT

Gigabyte GA-MA785GM-US2H

Klasa produktu: Płyta główna - desktop Producent procesora: AMD Typ ...

289,-
 z VAT

Asus M4A785TD-V EVO

Klasa produktu: Płyta główna - desktop Producent procesora: AMD Typ ...

369,-
 z VAT

AMD Phenom II Quad-Core 965 BOX Black Edition

Socket AM3, 4 rdzenie, taktowanie 3,4GHz, 2MB cache L2, 6MB cache L3, w ...

689,-
 z VAT

Intel Core i5 750 2,66 GHz BOX

LGA1156, 2,66GHZ, 8MB cache, procesor czterordzeniowy, 45nm, 95W, wersja BOX z ...

789,-
 z VAT

Intel Core i7 860 2,80 GHz BOX

LGA1156, 2,80GHZ, 8MB cache, procesor czterordzeniowy, Turbo Boost: 3.6GHz, ...

1099,-
 z VAT

Kingston HyperX DDR2 2x 1GB 1066MHz CL5

napięcie zasilania 1.9v, styki pokryte złotem, CL 5-5-5-15, 128M X ...

229,-
 z VAT

Corsair DDR3 2GB 1333MHz CL9

DDR3, 1333MHz 2GB 240 DIMM, ...

199,-
 z VAT