Damian Szymański | 2010-03-05

Sterowniki GeForce 196.75 spalą Ci kartę!

Zobacz więcej w kategorii: karty graficzne

producenci: nVidia

 

Masz kartę Nvidia GeForce i zainstalowałeś najnowszy pakiet sterowników GeForce 196.75? Jeśli nie chcesz by twoja karta graficzna uległa uszkodzeniu niezwłocznie odinstaluj je!

Nowy pakiet sterowników GeForce 196.75 o którym zresztą już pisaliśmy oprócz wprowadzenia wielu zmian, poprawek i usprawnień wywołuje również poważny błąd w systemie zarządzania chłodzeniem. Problem dotyczy zdecydowanej większości układów GPU Nvidii. Wspomniany już błąd może prowadzić do przegrzania się karty, co może się wiązać z kompletnym uszkodzeniem układu GPU.

Wchodząc w szczegóły nowy pakiet sterowników posiada błąd który powoduje, iż wraz ze wzrostem temperatury i obciążenia karty, obroty wentylatora pozostają bez zmian. W skrajnych przypadkach gdy używane karty mają w BIOS'sie skonfigurowaną opcję aby w trybie 2D wentylator został zatrzymany, to po przejściu w tryb 3D błąd w sterownikach powoduje, iż wentylatory karty wciąż pozostają wstrzymane.

Na efekty nie trzeba było długo czekać, otóż w kilka godzin po premierze feralnego pakietu sterowników internetowe fora dyskusyjne obiegły informacje i skargi samych użytkowników, którzy twierdzą, iż ich karty uległy przegrzaniu, pojawiły się stałe artefakty lub z powodu silnego przegrzania uległy poważnemu uszkodzeniu uniemożliwiającemu start karty.

Jeśli tego byłoby mało wielu użytkowników twierdzi, iż od zmiany sterowników, w tych samych warunkach zwiększyła się również liczba wydzielanego ciepła. Dla potwierdzenia tych słów wykonano testy z użyciem chłodzenia wodnego, dzięki któremu potwierdzono tezę wzrostu wydzielanego ciepła.

Problem może w dużej mierze uderzyć w użytkowników korzystających z kart z fabrycznie podniesionymi zegarami bądź też tych którzy we własnym zakresie podnieśli zegary karty.
Po zgłoszeniu przez użytkowników wspomnianego błędu, sterowniki zostały usunięte ze strony Nvidii. Korporacja do czasu naprawienia problemu poleca instalację poprzedniej certyfikowanej wersji sterowników graficznych 196.21.

Sytuację wdarcia się poważnego błędu do certyfikowanych sterowników jeszcze można zrozumieć pytanie tylko, dlaczego osoby testujące nowe drivery nie zauważyły problemów? Co więc mają uczynić użytkownicy, których karty na skutek wadliwych sterowników uległy uszkodzeniu a nie posiadają oni już ważnej gwarancji?

Źródło: Inf. Własna TechConnect Magazine   Geeks3d

odsłon: 15863

Komentarze

(86)

perzu25

0 + - 2010-03-05 19:50

No to ładną wtopę zieloni zaliczyli :D

matej

0 + - 2010-03-05 19:52

Wtopę to oni zaliczają od prawie roku...

Grzesiek1010

0 + - 2010-03-05 20:09

Kolejne Ciuda zielonych i kolejny kwas :D

Sławekpl

0 + - 2010-03-07 05:49

to chyba kaczka dziennikarska, przecie zieloni mają taaaakie dopracowane stery :P

adamusik83

0 + - 2010-03-07 19:55

niezła wtopa ..ale dla użytkownika to dobrze ..bo sobie wymieni na gwarancji na nową :D chyba że ktoś ma jakiś stary model juz po gwarancjii np seria 6 lub 7.

Micke

0 + - 2010-03-05 19:53

a ja wczoraj po instalacji nowych sterów dziwiłem się że w Napoleon total war ma co rusz jakieś błędy i crash do pulpitu. (karta evga gtx 260 ssc). Fatalna wpadka. może to już tak jak u Noki z nowym firmware do telefonów który przeważnie tyle samo psuje co naprawia ?

BuBos18

0 + - 2010-03-05 20:01

Fajny sposób na wymuszanie kupna nowej karty.

DIXON

0 + - 2010-03-05 20:09

Wszystko po to żeby kupić Fermi :)

Slammer88

0 + - 2010-03-05 23:13

kupno nowej ? Przecież większość kart jakie posiadają użytkownicy pewnie jest na gwarancji chyba że ma się naprawdę przedpotopową kartę z serii 7 czy 6 (no i możliwe że 8 ci co kupowali zaraz po premierze to już powinno być więcej niż 2 lata),więcej stracą niż zyskają...

adivxv5

0 + - 2010-03-05 20:05

A niech ktoś kupi kartę dobrą, np. na Allegro i po zainstalowaniu sterowników pada taki GTX 275 czy mocniejszy , to ja już nigdy nie kupiłbym od Nvidi karty graficznej

adivxv5

0 + - 2010-03-05 20:06

bez karty gwarancyjnej, zapomniałem dopisać

ivanos

0 + - 2010-03-08 08:16

Tak tylko że GTX 275 ciężko było by kupić bez gwary :D

DiamentoKWZ

0 + - 2010-03-05 20:08

Ustawiłem sobie w EVGA Precision obroty wiatraka na stałe i nie mam żadnych problemów z temperaturą. Ale swoją drogą to amatornię odwalili ładną.

tomek13113

0 + - 2010-03-05 20:11

będe musiał sprawdzić temperature w 3d , mam szczęście ,że moja 7600gs ma stałe obroroty wentylatora . W cześniej mieli w padke z podkręcamiem kart a teraz to , nie wspominając o fermi ;) , dużo ludzi zraziła do sobie nvidia .

dybciu

0 + - 2010-03-05 20:16

No to teraz wszystkie kotleciki są dobrze dosmażone... ;/ ale cóż, może w końcu zaczną odbijać się od tego dna, bo niestety jak dla mnie to cały czas spadają...a pomyśleć, że kiedyś nie spojrzałbym na inną kartę niż nVidia ;(

Treyzrazer

0 + - 2010-03-06 13:02

Czy oprócz bezwiednego ględzenia o rzekomym upadaniu Nvidii, kiepskich sterach, odgrzewanych kotletach stać cię na jasną wypowiedź opartą o fakty. Użytkuję produkty Nvidii od bardzo dawna i jakoś spokojnie sobie gram. Znajomi posiadają karty ATI i też jak ja nie narzekają.
Na marginesie: zmień swoją płytę główną. Posiada "zły" chipset ;)

dybciu

0 + - 2010-03-06 13:52

Przykro mi że tak dotkliwie odebrałeś moją wypowiedź, ale uważam, że firma z dobrą renomą powinna raczej sprawdzać stery przed ich opublikowaniem, a takie coś wydaje się mało eleganckie wobec klientów. Z innej beczki odgrzewanie kotletów niestety jest faktem i mam wielką nadzieję, że zmieni się to w najbliższym czasie, bo niestety ceny konkurencji nie chcą szybko spadać.

Nie jestem fanboyem i nie uważam, że nVidia upadnie. Stracili oni jedynie w MOICH oczach, a to miało być takie nawiązanie do Różewicza, niestety źle zostało odebrane...

No to teraz mogę stwierdzam tylko jedno: Wspominam czasy kiedyś moja maszyna, była "złem" wcielonym, szatański chipset 550 wraz z 8600gt rozpętywał na monitorze piekło ;P

Pozdrawiam... ;)

Treyzrazer

0 + - 2010-03-06 14:48

Peace, man :)

Czytam sobie komentarze do njusa, a tu znów jęki i wzajemne uszczypliwości "czerwonych" i "zielonych". No i mnie "poniesło" ;)

Peace!

Krzychu2009

0 + - 2010-03-05 20:30

Ja steruje Auto rivątuner, więc mam to gdzieś:))

peterek

0 + - 2010-03-05 20:48

Mnie to też nie dotyczy bo nie mam na grafice wiatraczka, tylko wielkie żebra :)

aendrju

0 + - 2010-03-06 15:33

Tak jak i Ja pasywka cicha i bezproblemowa.

Dla wszelkich malkontentów: wystarczy mieć obudowę z możliwością zamontowania na boku wentylatora o średnicy 12 cm i kłopot znika(nic się nie przegrzewa)

BariGT

0 + - 2010-03-05 23:00

Dokładnie Rivka steruje obrotami lepiej niż cokolwiek innego. Mam właśnie stery z artykułu i jest ok.

Krzychu2009

0 + - 2010-03-05 23:42

Jak bym się tym przejmował, co tu wypisują i jechał na standardowej kontroli obrotów karty graficznej, już dawno bym ją miał spaloną;)
GTX 275 miał wentyl tylko na 40% Obroty nie rosły, wina podwykonawcy. Dla niego niby ok, lecz dla mnie W grze Stalker wystąpiły artefakty, a temp na GPU 86. Kazali wysłać na gwarancję. Byłem mądrzejszy i uświadomiłem im, że to wina Temperatury GPU!!! Najlepiej się czuje w temperaturze 73-4 stopnie.

BariGT

0 + - 2010-03-06 04:51

Baaardzo dziwne. Czip GT200 nie powinien mieć żadnych problemów przy 86C. Ja mamm 260/216 od Gainwarda z bardzo fajnym coolerem i w grach przy OC i wentylu na 40% mam 60-65C, w windzie 25% i 55C

Krzychu2009

0 + - 2010-03-06 08:56

No widzisz, ja mam referenta. To jest wersja podwójnie podkręcona, Producent podkręcił, potem ja z podniesionym napięciem.
http://gpuz.techpowerup.com/10/03/06/hu9.png
Tak, więc ->78stopni, jest bardzo stabilna, 84->wzwyż nie trawi.

Po za tym, ty masz okrojoną wersje 216c, a nie 240c.
W stock też mam 25% teraz, przy użyciu rivy. Ale pod obciążeniem może dojść do 70%, tym bardziej, że próg optymalnej temperatury ustawiłem na poziomie 70stopni, a maksymalnej 72 stopnie.

mICh@eL

0 + - 2010-03-05 20:46

Nieee... to nie może być... przecież to ATi ma skichane stery, a nV ma super... to pewnie jakiś spisek... hakerzy włamali się na stronę nV i wrzucili schakowane sterowniki z tym błędem !!!

<pozdro>

kruper11

0 + - 2010-03-05 20:47

u mnie zero problemów całe popołudnie łupię w Bioshock`a 2 z kartą mocno podkreconą... wentylator sztywno ustawiony na 45procent. Karta 8800GT przy OC@ GPU736/SH1860/MEM1050MHz temp w stresie maz 69 stopni. w idle zaś 56`c

hunio

0 + - 2010-03-05 21:00

O rany. A już miałem je instalować!

wszerad

0 + - 2010-03-05 21:12

Apropo zjarał mi się właśnie wiatraczek na 8500 ale nie od tych sterów:)

wszerad

0 + - 2010-03-05 21:13

No niech ktoś teraz mówi że to tylko ATI ma nie dopracowane stery....

hunio

0 + - 2010-03-05 21:21

To na pewno ktoś z ATI przeszedł do Nvidii i robi taki syf... Biedna Nvidia... buahaha

jeomax.co.uk

0 + - 2010-03-05 21:31

Nie zauwazylem, a gralem w GRIDa, DIRTa 2, Bioshocka 2, wiatraki ladnie wchodza na obroty przy wyzszych temperaturach na 2x GTS 250 w SLI. Jakby tak 2 karty mi poszly, to dopiero by sie narobilo :) Ale nic zlego nie zauwazylem. Moze chodzi o nowsze chipsety jak G200 ?

zbiggy

0 + - 2010-03-05 21:34

Teraz nikt nie ma wątpliwości, że ten certyfikat WHQL Microsoftu jest gówno warty. Jak biorą kasę za przylepienie znaczka WHQL to mogli by przynajmniej sprawdzić jak ten sprzęt i stery działają. Ciekawe czy M$ zwróci kasę tym ludziom co spalili sobie karty, czy jak zwykle M$owe wsparcie pokaże zad poszkodowanym klientom.

rob000

0 + - 2010-03-05 21:45

Mój GTX280 padł po wgraniu sterowników 196.21 po odpaleniu 3D albo overlay wiecha a na ekranie pełno krzaków , karta nie była kręcona ale miałem mocnego proca I7 @4,11GHz. Teraz kupiłem ATI 5970
bo nowych kart Nvidii ani śladu. A co do ATI to stery są dopiero niedorobione mając 2 monitory jakieś kreski latają .

O.C MIZIU-KIZIU

0 + - 2010-03-05 21:47

aaaa tam, mnie to nie boli niech kutfwa zdzisiek prawej pali jak tak chce, mam chlodzonko wiec wali mnie to :p

stefi

0 + - 2010-03-05 22:01

Ja nie mam z nimi najmniejszych problemów, MSI Afterburner kontroluje obroty i OC.

WASZKIS

0 + - 2010-03-06 14:41

Dokładnie. Choć trochę byłem zdziwiony, że po 3 godzinach grania w Bad Company 2 na karcie w/g wskazań MSI Afterburner było 94 st. C, a wentylator wył niemiłosiernie.

Igoruss

0 + - 2010-03-05 22:22

Czyli jak zwykle ogromna afera a prawie nikomu się to nie przytrafiło

sevae

0 + - 2010-03-07 00:33

"Prawie" robi wielką różnicę :)

No i poczytaj komentarze...

ivanos

0 + - 2010-03-08 08:28

Żadne prawie bo fakt faktem nikomu nic się nie stało i nikt nie skopcił karty :D Poza tym reakcja na zły sterownik była dość szybka więc niema żle.Zresztą do niedawna miąłem zainstalowany najnowszy 196.75 i jakoś nić się złego z kartą nie działo.Obroty wentyla na Auto i wszystko OK.Dla świętego spokoju powróciłem do wcześniejszych i ustawiłem w evdze dwa tryby manualnie 50%,oraz 80% i jest gites.Nvidia Rules :D

Quantinum

0 + - 2010-03-05 22:28

@Multijumper

No i masz swoją mcdonald^nvidia.W jednym z tematow mowiles ,,trzeba bylo kupic geforcea a nie ten shit radeon,,nie jest to dokladny cytat ale wiesz o co chodzi.No to teraz : Viva radeones!

multijumper

0 + - 2010-03-06 00:42

Cytat :

"hakerzy włamali się na stronę nV i wrzucili schakowane sterowniki z tym błędem"

I wszystko jasne, nieczyste praktyki ATI...

& l t ; pozdro & g t ;

adivxv5

0 + - 2010-03-06 09:33

taki stary jesteś i dalej wierzysz w takie bajki? żal

multijumper

0 + - 2010-03-06 12:41

No, no...tylko bez takich :p

Mogłeś napisać "w kwiecie wieku" a nie zaraz wyzywać od staruchów (hihihi...)

A co do samego tematu to możecie mi wierzyć że NVIDIA zalazła mi za skórę, po pierwsze jestem przed wymianą grafy tyle że nie ma co kupić a po drugie nieustający kwas z fermi ;(

<pozdro>

adivxv5

0 + - 2010-03-06 21:32

spoko, panie starszy kolego :P

modzik94

0 + - 2010-03-05 22:30

Nvidia znowu dała plame, tak samo jak z poprzednimi sterownikami WHQL,
w tamtych był problem z OC. A mówi się ze AMD ma gorsze stery do swoich Radeonów, Nvidia powoli schodzi na psy. W ostatnim czasie ta organizacja jest nam w stanie zaoferować tylko zle stery i "nowe"(kotlety) karty graficzne

AceDude

0 + - 2010-03-05 22:32

Aaaa ja tam jakoś żyję. 8h w Bad Company grałem prawie bez przerwy (pierwsza gra od ładnych paru lat, która aż tak mnie wciągnęła) i doszedł do mnie mail z NV na temat tego błędu. Raz się żyje - nie odinstaluję! :D

kurzi5

0 + - 2010-03-05 22:57

Ja mam wrażenie, że wentyl na grafie mi nie przyśpiesza a mam stery 196.34 BETA...

wizdar

0 + - 2010-03-05 23:01

Kiedyś na moim AMD x2 3800+ zablokował się wentylator, komp się wyłączył po 5min.
W biosie pokazał ok. 130 stopni Celsjusza - na nowej płycie zapomniałem sobie ustawić temperaturkę przy której ma się komp wyłączyć. Ale procek przeżył.
Tylko przywarł do radiatora, ale i tak go opchnąłem na allegro.

R2rrO

0 + - 2010-03-05 23:14

A umieściłeś stosowny opis, że procesor był po takim przejściu ? Czy może teraz takiego cwaniaczka udajesz, bo anonimowy jestem to przy szpanuje lol hahahaha

Slammer88

0 + - 2010-03-05 23:15

A u mnie wentyl z Zalman'a chodzi cały czas na 100 % nie ma regulacji obrotów więc nie murze się przejmować.

Szymon331

0 + - 2010-03-05 23:39

Heh, witaj w klubie, u mnie to samo. Głośno ale wydajnie i nic mi nie spali karty ;)

Krzychu2009

0 + - 2010-03-05 23:47

Też mam tą kartę, ale nie używam, leży w pudle jako awaryjna hehe. Dyskomfort Duży:]

Krzychu2009

0 + - 2010-03-05 23:48

o miało być wyżej, mowa o 9600 GT

Marcin1PL

0 + - 2010-03-06 09:29

Artefaktów nie było, a teraz są. Ustawiać będę wiatrak ręcznie na 100% jak będę w cokolwiek grał...
dzięki nv, naprawdę ;/ Szkoda, że nie przeczytałem wcześniej ;/

gabor

0 + - 2010-03-06 12:22

Też muszę sprawdzić bo faktycznie wczoraj prułem w COD WAW2 i miałem niezłe zacięcia a na sterach 196.21 nie było wcześniej nic także podejrzewam że nieźle przegrzałem układ. Kurcze a zawsze w ciemno wrzucam stery nVidii. PORAŻKA

miedzianek

0 + - 2010-03-06 10:22

Nie wiem kto glupi instaluje sterowniki od razu po ich publikacji,zawsze potrzeba miesiaca zeby wyszlo wsio na jaw

sevae

0 + - 2010-03-07 00:31

No ja :) Ale jak miałem nV (GF 2 i GF FX) to też czekałem na opinie przed instalacją... bo raz skaszniły mi system a raz grafikę w UT.

Potem było ATi i omegi... a teraz instaluję zawsze najnowsze od ati... wychodzą od razu niedopracowane to jedynie może być lepiej co nie ? ;)

9900NT

0 + - 2010-03-06 10:30

Fajnie wiedzieć ;/ Dlatego miałem wczoraj na aliens vs predator na swojej 275 od evgi około 90*C :| A wiatrak na około 40% (~1380obr/min) dziwnie mi hałasował :|

Baleryon

0 + - 2010-03-06 11:40

Odpowiedź na pytanie z ostatniego zdania artykułu: niestety, mogą jedynie pluć w brodę. Producent karty jako takiej gwarantuje zapewne tylko poprawne działanie sterowników z CD z pudełka. Natomiast podczas pobierania driverów ze strony zgadzamy się m.in na te warunki:

6. DISCLAIMER OF WARRANTIES AND LIMITATION ON LIABILITY
6.1 No Warranties. (...)
6.2 No Liability for Consequential Damages. (...)

Ziber

0 + - 2010-03-06 11:55

A ja ciągle słyszę od ludzi, że to ATI/AMD ma wiecznie problemy ze sterownikami i w związku z tym wolą karty nVidii :p

SoundsGreat

0 + - 2010-03-06 12:15

Poprzednie sterowniki też miały błąd (brak OC)... na pewno AMD wysłało swoich hakierów, aby ci uszkodzili stery konkurencji, dlatego nigdy nie kupię karty AMD :P Mają zbyt ostrą politykę firmy.

brodacz30

0 + - 2010-03-06 12:17

Karty ATI/AMD to syf .... NVIDIA THE BEST ;P

adivxv5

0 + - 2010-03-06 21:33

eeee a ty też masz syfa, na buzi :P

sevae

0 + - 2010-03-06 21:38

Nie no... pomyliłeś chyba newsy... tutaj o nVidii rozmawiamy.

Malcolm Feth

0 + - 2010-03-06 12:17

przynajmniej na stronach NV mozna znalezc informacje o tym, by Ci co zainstalowali sterowniki, sie ich pozbyli i wyslali maile do ludzi z grupy powiadomiem mailowych radzac reinstall na starsze ;)

ps. tak czy siak problemy ze sterownikami ma kazdy i od zawsze glupim pomyslem bylo instalowanie ich zaraz po wypuszczeniu....
I tak jak ktos wspomnial powyzej - certyfikacja WHQL mozna sobie wsadzic ;)

gabor

0 + - 2010-03-06 12:24

Popieram:)

BlackCrow

0 + - 2010-03-06 12:23

Fanboye przystąpili do ataku :X
A tak naprawdę to ja i żaden z moich kumpli tego problemu nie mamy (dziwne) a karty mamy różne oO.
I z komentarzy też nie widać żeby komuś coś poszło z dymem :P
Fakt faktem błąd nvidi jest dość poważny no ale cóż.

miedzianek

0 + - 2010-03-06 12:39

Odpal Crysisa i sie zaciagnij dymkiem ^^

Lukasz R1

0 + - 2010-03-06 12:37

Ja jadę na 190.38 już bardzo długo i nie widzę sensu ciągłego zmieniania sterów.

kamilek030190xd

0 + - 2010-03-16 22:53

dla mnie tez te stery są najlepsze,jade na nich od kąd sie pojawiły,robiłem przesiadki na nowsze stery ale przywracałem tamte z powrotem,tak już jest he :P

brodacz30

0 + - 2010-03-06 12:37

po prostu mało kart obsługuje automatyczna obsługę obrotów wiatraka ;P
dobrze że mam wypasioną karte ATI GT 275 ;P

peacemaker

0 + - 2010-03-06 12:39

pogratulować... nowych sterowników na dodatek ze GT300 jeszcze nie wypościli to sterowniki co pala karty dali xD

sevae

0 + - 2010-03-07 00:37

Fermi to będzie GTX400... seria 300 zarezerwowana dla kotletów... no i już jest - GF 310 ;)

Zen...

0 + - 2010-03-06 12:42

dali po to ,żeby fermi kupić jak wyjdzie :D

F.N.X

0 + - 2010-03-06 12:52

Posiadam 8800GTS 512 hehe jeszcze tylko 3 tygodnie :P ale problemu opisanego nie mam !!!

arek90olszak

0 + - 2010-03-06 19:24

Ja przynajmniej na 196.75 mogę podkręcać grafe w RiviaTuner. Na 196.21 było to niemożliwe. Zresztą na moim Gainwardzie GTX 275 GS mam ustawione wiatraki na auto, lecz i tak stoją sztywno na 40%. Zajrzę do biosu czy można to zmienić albo wymienię na gwarancji.
Jadę na tym 196.75 ;p

sevae

0 + - 2010-03-06 21:37

No cóż można napisać... LOL?

mICh@eL

0 + - 2010-03-06 22:11

Jak dobrze, że mamy Radeony xD

melomonster

0 + - 2010-03-06 23:20

Od zawsze uważałem że nvidia miała lepiej przygotowane sterowniki do swoich kart niż ati (miałem kilka kart obu firm wiec miałem okazje sprawdzić) ale od kiedy mój GF 9800 gtx+ usmażył się tydzień temu poważnie zachwiało to moją opinią. Całe szczęście że karta jeszcze na gwarancji, serwisant powiedział mi że to najprawdopodobniej kwestia nowych sterów. Coś ostatnio dużo tych wpadek nvidii...

Darxis

0 + - 2010-03-07 13:12

A ja jadę na 195.62 i nie mam problemów :)

Sovaz

0 + - 2010-03-07 13:39

u mnie wszystko dziala jak należy, wraz z obciążeniem karta wkręca się na wyższe obroty ;) (Asus GTS250 Glaciator)

PabloWM

0 + - 2010-03-07 14:23

Wgrałem te sterowniki 196.75 włączyłem Colin McRae: DiRT 2 i po paru minutach dziwne klatko wanie gry . Na szczęście nie pochodziła zbyt długo ,miał bym bo karcie . Zainstalowałem starsze sterowniki 196.21 chodzi wszystko bez problemu . Nvidia ostatniego czasy psuje się zobaczymy na ile się poprawią....

SebastianFM

0 + - 2010-03-09 13:57

Ale irytujące wypowiedzi w tym wątku i tylko narzekanie (fanów ATi - których tak właściwie problem nie dotyczy). Po pierwsze, co ma wydanie sterowników z błędem do tego jakie nVidia produkuje karty? Po drugie czy komuś z osób tu wypowiadających się coś się stało z kartą? Ja osobiście cieszę się, że nVidia ciągle pracuje nad nowymi sterownikami, które obsługują również starsze modele kart.

melomonster

0 + - 2010-04-28 19:39

u mnie się stało: mów 9800 GTX + się usmażył, ale nie ma tego złego - serwis wymienił mi kartę na GTS 250 (deczko wydajniejsza). Nie mam pretensji do Nvidii o kartę tylko o sterownik który podobne problemy powodował u wielu użytkowników.

Leito333

1 + - 2011-08-10 23:57

Zrobię odkop hyh.
Ja miałem te stery długo a nic się nie działo ^^.

 
zgłoś naruszenie netykiety lub złe
zachowanie