• benchmark.pl
  • Gry
  • Poziomy w kampanii Call of Duty: Ghosts będą bardziej otwarte i mniej liniowe
Gry

Poziomy w kampanii Call of Duty: Ghosts będą bardziej otwarte i mniej liniowe

opublikowano przez Wojciech Kulik w dniu 2013-09-27

„Wzięcie pod uwagę wielu uwag, które otrzymaliśmy po naszych poprzednich projektach, było dla zespołu bardzo ważne” – powiedziała Tina Palacios.

Call of Duty: Ghosts gra single

Widzieliśmy już zwiastun trybu jednoosobowego w Call of Duty: Ghosts, który pozwalał mieć nadzieje na bardzo interesującą kampanię. Teraz studio Infinity Ward ponownie uchyliło rąbka tajemnicy i zapowiedziało jak będzie wyglądać single-player w najnowszej odsłonie tej kultowej już serii.

Gra Call of Duty: Ghosts ma wnieść sporo świeżości do serii i sądząc po zapowiedziach – jest to naprawdę możliwe. Choć producenci przyzwyczaili już graczy do bardzo liniowej rozgrywki, gdzie naszym zadaniem jest tylko udać się od punktu A do B po określonym szlaku, w najnowszej odsłonie to ma się zmienić. Poziomy mają być znacznie większe i bardziej otwarte – możliwe ma być nawet zagubienie się.

„Wzięcie pod uwagę wiele informacji zwrotnych, które otrzymaliśmy po naszych poprzednich projektach, było dla zespołu bardzo ważne” – powiedziała Tina Palacios, menedżer ds. społeczności w Infinity Ward. – „Skupiliśmy się na uwagach, że ludzie czuli się jakby po prostu zjeżdżali w dół jednym korytarzem. Chcieliśmy więc dodać różne elementy, które wpłyną na to, jak się czujesz podczas gry”.

Call of Duty: Ghosts gra screen

Tina Palacios przyznała, że nie chce ujawniać wielu szczegółów, ale… „Jedno mogę zdradzić – w jednej misji lub dwóch nie powiemy ci, gdzie masz się udać, nie otrzymasz wyznaczonej ścieżki, którą miałbyś podążać, czasem możesz poczuć się nawet zupełnie zagubiony” – powiedziała.

W kampanii Call of Duty: Ghosts najważniejsze mają być otwarte środowiska oraz wolność wyboru. Gra ma kłaść większy nacisk na ukrywaniu się niż miało to miejsce w poprzednich odsłonach, ale Tina Palacios zapowiada, że nic nie zostanie graczowi narzucone: „Chcieliśmy dodać więcej misji z ukrywaniem się. W każdej chwili jednak, jeśli gracze nie chcą zdecydować się na ukrycie, mogą po prostu w szalony sposób stanąć do walki bez osłony”.

Tina Palacios

Gra Call of Duty: Ghosts ukaże się w listopadzie bieżącego roku. Platformami docelowymi są komputery osobiste oraz konsole Xbox 360, Xbox One, PlayStation 3 oraz PlayStation 4.

Źródło: VG247, FrameBuffer, NeoSeeker, IGN

marketplace

Komentarze

19
Zaloguj się, żeby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    O ! kolejne DLC do Call of Duty 4 MW. Jezu czemu oni nie zrobią nowego engine i czegoś na wzór bf albo arma. Mają kasę ;d ten gniot nie ma czym dzisiaj rywalizować na rynku fpp.
    Zaloguj się
  • avatar
    zapowiada się coraz lepiej
  • avatar
    Ogarnijcie fanow BF'a bo Infinity Ward jest dobra firma i co jeczycie na grafe i tak jest cos nowego w niej!COD jedt tez dla ludzi o slabsztch komputerach dlatego tak duzo ludzi ja kupuje i w COD'ach liczy sie KLIMAT!!!

    Widac ze nie potraficie docenic tej gry.BF moze i jest lepszy pod wzgledem grafiki ale jesli chodzi o klimat to BF spierdalaj wkracza nowe Call of Duty:D (lubie i COD'a i BF'a)
    Zaloguj się
  • avatar
    W singlu przecież zachowanie rybek nie będzie liniowe, czego chcieć więcej ahahahahaha xD
    Zaloguj się
    -2
  • avatar
    Zapowiada sie beznadziejnie jak zwykle i po co mi kotlet za 60$ jak pojde do sklepu i kupie cala paczke taniej.
  • avatar
    Cod to w obecnej formie powinno mieć w dniu premiery cenę 50zł bo więcej nie jest warte single player nawet nie złe tylko bo multi w porównaniu do bf czy leciwego cs to gniot i mówię to po przetestowaniu w ofercie weekendowej steama chyba z 2 razy Cod : BO 2 to chyba było.
  • avatar
    Pewnie znow bedzie mozna zaliczyc multi kill rzucajac granat ze spawn pointu na jednym koncu mapy w spawn poin druzyny przeciwnej na drugim koncu :P
  • avatar
    Nie będzie liniowa :D
    Prawie sie nabrałem, 8/10
  • avatar
    Z każdym rokiem CoD jest co raz gorszy a BF co raz lepszy i to widać gołym okiem. Przy ostatnim nawet wierni fani płakali na fatalne mapki, błędy i pełno pierdół które można liczyć dziesiątkami, a które jak kropla do kropli zaczynają przepełniać czarę goryczy. Ogólnie psuje to klimat i z części na część jest co raz gorzej. COD MW i MW2 i COD BO tak na prawdę wyczerpały temat. A teraz jest sprzedawanie tego samego kotleta z co raz gorszymi dodatkami. Szkoda że to zostało zrobione w ten sposób a nie poprzez odpowiednie - duże dodatki które spowodowały by życie na serwerach. No ale AB by na tym tyle nie zarobił, wystarczy sprzedać gre raz i o niej zapomnieć niż dodawać nowe rzeczy i utrzymywać ją przy życiu. Wolałbym zdecydowanie żeby ww. CoDy były spójną grą w która można grać na tych samych serwerach a nie takim sezonowym produktem. Człowiek patrzy potem na to nieprzydatne pudełko i ciśnienie mu się podnosi.