• benchmark.pl
  • Ciekawostki
  • Coca-Cola wypuściła limitowaną edycję butelek z Gwiezdnych Wojen. Gratka dla fanów serii
Ciekawostki

Coca-Cola wypuściła limitowaną edycję butelek z Gwiezdnych Wojen. Gratka dla fanów serii

opublikowano przez w dniu 2019-12-06

Tuż przed świętami, bo 20 grudnia ukaże się najnowszy film „Gwiezdne wojny: Skywalker. Odrodzenie” („Star Wars: The Rise of Skywalker”). Pojawia się już sporo gadżetów dla fanów, a to dopiero początek. Coca-Cola również nie próżnuje i z tej okazji wydała limitowaną serię butelek.

Etykiety przedstawiają bohaterów serii, Rey i Kylo Ren z mieczami świetlnymi. Jednak duży zachwyt budzi fakt, że miecze zaczynają świecić w chwili dotknięcia butelki.

Jak działają nowe butelki Coca-Coli?

Wszystko dzięki umieszczeniu na butelkach inteligentnych etykiet, zawierających organiczne diody elektroluminescencyjne (OLED) oraz drukowaną baterię, której żywotność zapewnia około 500 podświetleń trwających 5 sekund. Ilość możliwych uruchomień zależy też oczywiście od przechowywania, transportu i czynników zewnętrznych.

W wyniku dotknięcia etykiety zamyka się obwód elektryczny i prąd wędruje prosto do diod. Dostępne są dwa kolory podświetlenia: czerwony i niebieski. Technologia została opracowana przez berliński startup Inuru.

Firma zapewnia, że diody są przyjazne dla środowiska i w przyszłości tego rodzaju technologia trafi nie tylko na etykiety, ale też na różne opakowania i reklamy.

Limitowana edycja tylko dla wybranych

Jeżeli chcecie mieć taką butelkę to musicie szybko zorganizować sobie wyjazd do Singapuru. Niestety, tylko tam Coca-Cola zaplanowała wydanie 8 000 tych limitowanych butelek, które już są ukryte w wybranych miejscach w całym Singapurze. Przez trzy weekendy fani będą szukać wskazówek, które pozwolą im upolować butelki. Promocja trwa od 6 do 22 grudnia.

Ostatnio można natknąć się na coraz więcej filmów na portalach społecznościowych, na których zachwyceni fani prezentują wygląd butelek.

Źródło: Coca-Cola, mothership.sg

 

Warto zobaczyć również:

marketplace

Komentarze

10
Zaloguj się, żeby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Też olewam Coca Cole za ich chamskie promowanie LBGT.
    Niezdrowy napój który nie pijam już od kilku lat.
    Zaloguj się
  • avatar
    No rewelacyjny news, czekam na testy!
  • avatar
    Co na to ekolodzy ? Milczą ??? A sam napój powinien być sprzedawany jako napój wysokiego ryzyka. Albo z cukrem - produkuje nam pokolenie grubasów. Albo ze słodzikami w tym słynnym as.... który na dzień dobry serwuje nam nowotwory. Do wyboru do koloru....
    Zaloguj się
  • avatar
    Z coli to ja najbardziej lubię czeską Kofolę :D
    Zaloguj się
  • avatar
    haha to ja poproszę jeszcze cenówkę z promocjami z Biedronki pod tym technicznym "artykułem"!!
  • avatar
    A to już się nie reklamują zboczeniami? Wali mnie Coca Cola i ich gówniane produkty, podobnie jak Ikea.