Na topie

Prace nad nowym Command & Conquer zostały wstrzymane

Autor:

więcej artykułów ze strefy:
Gry komputerowe

Kategoria: Gry Gry komputerowe Darmowe gry Tematyka: Command And Conquer Producenci: EA

Złe informacje od Electronic Arts – studio Victory Games zostało rozwiązane, a wraz z tym wstrzymane zostały prace nad grą Command & Conquer.

Command & Conquer gra screen

AA

Złe informacje prosto z boksu Electronic Arts – studio Victory Games zostało rozwiązane, a wraz z tym wstrzymane zostały prace nad grą typu free-to-play z serii Command & Conquer. 

Gra Command & Conquer została po raz pierwszy zapowiedziana podczas Spike Video Game Awards 2011 i wówczas nosiła ona jeszcze podtytuł Generals 2. Usunięty został on w sierpniu ubiegłego roku, kiedy to też ogłoszono, że produkcja ta wykorzysta model free-to-play. Minął kolejny rok i przypłynęły złe wieści – prace nad grą zostały wstrzymane.

Wstrzymane, ale nie anulowane, co jest bardzo ważne. Otóż jak się okazuje decyzja na temat przyszłości Command & Conquer jeszcze nie zapadła. Bo choć studio Victory Games zostało rozwiązane, to Electronic Arts szuka alternatyw – w przypadku tak cenionej serii nie powinno być zresztą problemu z ich znalezieniem.

„Dziękujemy za wspieranie projektu Command & Conquer przez ostanie miesiące podczas zamkniętych testów wersji alfa. Bardzo to doceniamy, a wy pomogliście nam określić czym nowe Command & Conquer powinno być. Częścią bycia w zespole kreatywnym jest zrozumienie, że nie wszystkie twoje wybory się sprawdzą. W tym przypadku z gry skoncentrowanej na trybie kampanii zbudowaliśmy produkcję przeznaczoną do zabawy wieloosobowej z ekonomią w centrum. Wasza opinia po testach jest jasna: nie tworzymy gry, w którą chcielibyście zagrać. Dlatego po wielu trudnych obradach zdecydowaliśmy się zaprzestać produkcji” – czytamy w oświadczeniu studia Victory Games.

Źródło: Gematsu

Odsłon: 5266 Skomentuj newsa
Komentarze

10

Udostępnij
  1. R2rrO
    Oceń komentarz:

    4    

    Opublikowano: 2013-10-30 22:27

    Szkoda... Czekam, czekam i doczekać się nie mogę :/

    Skomentuj

  2. MarTum
    Oceń komentarz:

    7    

    Opublikowano: 2013-10-30 23:13

    Command&Conquer skończyło sie na RA2 + YR.
    RA3 to jakiś żart ,a nie następca genialnego RA2.

    Skomentuj

    1. Eternal1
      Oceń komentarz:

      4    

      Opublikowano: 2013-10-31 01:01

      Zgodzę się że RA3 to żart a co najmniej eksperyment (zakończony fiaskiem)
      Ale do udanych części IMO zdecydowanie należy doliczyć jeszcze serię Generals + Zero Hour.
      (C&C 3 + Kayne Warth też był jeszcze zjadliwy choć średni)
      W obecnej sytuacji, to dobra wiadomość że developerzy rezygnują z dotychczasowej formy nowej odsłony w skutek komentarzy alfa-userów.
      Po co mają się trudzić nad czymś co się nie sprawdzi.

      Zagrałbym...
      W C&C na silniku FrostBite3 z bardzo rozległymi, kolosalnymi wręcz mapami gdzie desant powietrzny będzie miał co robić a flota gdzie latać.
      Gdzie zwykłe rozgrywki trwają kilka godzin.
      Gdzie silnie rozwinięty wątek ekonomiczny wybija się w pierwszy plan wraz z politycznym akcentem.
      Gdzie czas budowy budynków oraz jednostek jest dłuższy niż zrobienie tosta i choć symbolicznie potrafi powiać realizmem.
      Gdzie prócz stawiania budynków trzeba zadbać o całą infrastrukturę która je obsługuje i zasila.
      Gdzie strata jednostek jest kosztowna i na prawdę dba się o swoje maszyny.

      Całość niech wymaga minimum 4 rdzeni z wysokim zegarem, 8GB RAM i GPU z piekła rodem.

      Skomentuj

      1. moorell
        Oceń komentarz:

        2    

        Opublikowano: 2013-10-31 05:13

        I jak do tego będzie jeszcze miało natywną wersję Linux-ową - kupię!

        Skomentuj

      2. R2rrO
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2013-10-31 11:47

        Ale to piszesz o jakiejś innej części - nie o Generals Zero Hour 2. Poprzednia cześć C&C ZH Generals był bardzo dynamiczną grą i to było w niej fajne. Nawet przy tak dynamicznej grze (gdzie można było przeciwnika pokonać w niecałą minutę), gdy trafiłeś na dobrego przeciwnika, można było grać do paru godzi - o ile ktoś nie użył cheatów na Scud storm.
        Osobiście wolałbym, aby jednostek nie budowało się kilka, kilkanaście minut...

        Skomentuj

    2. orlean
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2013-10-31 12:04

      Kupiłem RA3.. bolało.

      Skomentuj

    3. maslascher
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2013-10-31 17:58

      Mi tam się podobało RA3 ale niestety nie jestem w stanie przyrównać do RA2 ponieważ nie grałem w starszą część.
      Co do samego C&C to ostatnio ta seria nie wie co ze sobą zrobić. Twórcy delikatnie mówiąc nie starają się a EA jak to EA też błądzi.

      Skomentuj

  3. Mlody
    Oceń komentarz:

    2    

    Opublikowano: 2013-10-30 23:16

    Zgadzam się w 100% z MarTum

    Skomentuj

  4. doryinfg
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2013-10-30 23:26

    Pewnie hajs się nie zgadzał nie było gdzie upchnąć mikropłatności...
    dla nie pocieszonych
    zapraszam na: https://www.tiberiumalliances.com/ref/_2Twdq8fvBwzfMSOwDsivQ

    Skomentuj

  5. Vyzygota
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2013-10-31 15:30

    Gra Command & Conquer została PO RAZ PIERWSZY zapowiedziana w roku 1994 o ile dobrze pamiętam.

    Skomentuj

Dodaj komentarz

Przy komentowaniu prosimy o przestrzeganie netykiety i regulaminu.

Aby dodać komentarz musisz być zalogowany!