Na topie

Blizzard zapowiedział dodatek do gry Diablo 3

Autor:

więcej artykułów ze strefy:
benchmark.pl

Producenci: Blizzard

Diablo 3 gra dodatek zapowiedź

AA

Od premiery gry Diablo 3 minęło już trochę czasu, ale to wciąż zbyt krótki okres, by Blizzard mógł o tej produkcji zapomnieć. Tym bardziej, że ma się ona całkiem dobrze.

Zaraz po debiucie Diablo 3 informowano o ogromnym zainteresowaniu graczy i tytuł ten szybko zyskał miano najszybciej sprzedającej się gry na PC. Już w sierpniu liczba sprzedanych egzemplarzy przekroczyła przecież 10 milionów, z czego najwięcej rozeszło się głownie w Stanach Zjednoczonych oraz Europie.

Na tym jednak nie koniec, bo jak zapewnia Blizzard liczba ta cały czas rośnie. Nic dziwnego zatem, że podczas ostatnich rozmów na temat zysków firmy za ten rok wspomniano także o Diablo 3. Nie dyskutowano jednak jedynie o pieniądzach, ale także o rozwoju samej gry.

Mike Morhaime, CEO firmy Blizzard potwierdził, że Diablo 3 doczeka się dodatku. Niestety jednocześnie nie podano żadnych szczegółów, ani też przybliżonej chociażby daty jego premiery.

Ta nie nastąpi raczej zbyt szybko. Jak zapowiedziano, najważniejsza będzie jakość dodatku oraz samej rozgrywki. Obydwa te elementy zadecydują o dacie wydania rozszerzenia. Taka deklaracja jasno daje do zrozumienia, że poczekamy jeszcze kilka ładnych miesięcy.

Źródło: sthenno.blogspot, ign

Strefa Windows 8

Diablo III (PC)

Cena od 69 do 79.90

Zobacz wszystkie oferty

Odsłon: 19613 Skomentuj newsa
Komentarze

78

Udostępnij

  1. Jake24
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2012-11-09 12:13

    To było do przewidzenia, tym bardziej, że furtkę w fabule sobie zostawili. Nie mniej jednak bardzo się z tego cieszę i jak zwykle nie mogę się doczekać :).

    Skomentuj

    1. mgkiler
      Oceń komentarz:

      -5    

      Opublikowano: 2012-11-09 12:46

      Właśnie ja mam odwrotne odczucia co do fabuły. Gdzie jest ta furtka skoro największy zły nie żyje? A także Belial i Azmodan.

      Skomentuj

      1. Jake24
        Oceń komentarz:

        5    

        Opublikowano: 2012-11-09 12:49

        A zwróciłeś uwagę na Adrię? ;)

        Skomentuj

        1. mgkiler
          Oceń komentarz:

          -5    

          Opublikowano: 2012-11-09 13:00

          Nie chce pisać ludziom spoilerów. Nie wiem o co Ci chodzi z Adrią.

          Skomentuj

        2. mgkiler
          Oceń komentarz:

          2    

          Opublikowano: 2012-11-09 13:01

          AA. To, że znika w 3cim akcie i tyle ją widać. A no może. Może coś z Adrią wymyślą.

          Skomentuj

      2. KrzychuG
        Oceń komentarz:

        3    

        Opublikowano: 2012-11-09 14:23

        Kamyczek spada sobie swobodnie w dol w ostatnim filmiku. Ktoz to wie kto go znajdzie i co z nim zrobi.

        Skomentuj

      3. angelboy
        Oceń komentarz:

        1    

        Opublikowano: 2012-11-09 15:32

        hmm może baala przywrócą do życia albo mefisto :D :P swoją drogą fabuła może być rozszerzona o zamysł nowej postać :) czyli nowy akt i nowe zadania bo jakby nie było a4 był za krótki ...

        Skomentuj

      4. kryst85
        Oceń komentarz:

        4    

        Opublikowano: 2012-11-09 16:58

        Jak to gdzie skoro lvl z kucykami jest to teraz zrobią z pokemonami.

        Skomentuj

        1. sevae
          Oceń komentarz:

          -2    

          Opublikowano: 2012-11-11 14:30

          A grałeś w jakieś pokemony? Bo wciągają bardziej niż Diablo.

          Skomentuj

  2. Rayu404
    Oceń komentarz:

    9    

    Opublikowano: 2012-11-09 12:20

    Zapowiada się ciekawie byle by to nie trwało 12 lat i niech w końcu pvp dadzą jak obiecali, a nie chapią kasę za niedokończony produkt.

    Skomentuj

      1. Mulciber
        Oceń komentarz:

        1    

        Opublikowano: 2012-11-09 20:36

        I karzą zapłacić kolejne 200zł :/ Ja grę kupiłem przy premierze, przeszedłem i żałuję... teraz nawet nie mogę odsprzedać i odzyskać choćby złotówki.

        Skomentuj

        1. Tiamat
          Oceń komentarz:

          2    

          Opublikowano: 2012-11-14 07:14

          To dla Ciebie największa kara, skoro karzą.
          :-)

          Skomentuj

      2. belker
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2012-11-11 11:26

        ja zawszę zakładałem że PVP z grze pojawi się w dodatku, ale czy dodatek będzie nazywał się 1.1 czy jakioś innaczej to już swoją drogą ale będzie do dodatek a nie patch który powinien wg wcześniejszych zapowiedzi pojawić się w październiku

        Skomentuj

  3. kabanosek
    Oceń komentarz:

    3    

    Opublikowano: 2012-11-09 12:23

    Gra dalej niedopracowana, nieuzupełniona a przede wszystkim niezoptymalizowana, a już dodatek zapowiadają. Ostatni raz zapłaciłem za preordera, teraz się nie spalę ;3

    Skomentuj

          1. Devilion
            Oceń komentarz:

            1    

            Opublikowano: 2012-11-10 01:24

            Phi ale micro stuttering nadal występuje i jedyne wyjście to ssd lub jakieś furtki...

            Skomentuj

      1. kabanosek
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2012-11-11 15:25

        Jeśli jesteś zainteresowany, a widzę po komentarzu że nie grasz w Diablo 3, to wiedz że KAŻDY ma pokaz slajdów przez pierwszą minutę gry. Potem od czasu do czasu przeskakuje z 150 fps na 15 przez 3 sekundy i puszcza. To nazywam niezoptymalizowaną grą.

        Skomentuj

  4. losarturos
    Oceń komentarz:

    -1    

    Opublikowano: 2012-11-09 12:33

    Jasne, że zostawili sobie furtkę. Diablo w końcu nie ginie bo zostaje mu na koniec ociupinka życia. Ale niezależnie od tego sama gra jest jałowa i nudna. A przez ciągłe kombinacje Blizzarda przy czym tylko się da granie traci sens. Jak ktoś jeszcze nie kupił nowego diablosa to polecam poczekać jeszcze 2-3 lata, może wtedy d3 będzie się do czegoś nadawać choć z drugiej strony będzie wtedy dużo innych gier zjadających diabełka na śniadanie. ;-)

    Skomentuj

  5. mgkiler
    Oceń komentarz:

    7    

    Opublikowano: 2012-11-09 12:45

    "Taka deklaracja jasno daje do zrozumienia, że poczekamy jeszcze kilka ładnych miesięcy."

    Miesięcy? Widać, że pisze to ktoś kto nie zna Blizzarda.

    Raczej lat.

    Dodatek do Starcrafta już 2 i pół roku mija.

    Skomentuj

    1. mgkiler
      Oceń komentarz:

      -2    

      Opublikowano: 2012-11-09 12:48

      Dynamiczne cienie są. Przecież postacie rzucają cień.

      Skomentuj

      1. mgkiler
        Oceń komentarz:

        -2    

        Opublikowano: 2012-11-09 12:48

        I nie jest to blob ani tekstura wypalona na stałe.

        Skomentuj

          1. mgkiler
            Oceń komentarz:

            -5    

            Opublikowano: 2012-11-09 12:53

            Diablo 2 to gra 2D. Co Ty porownujesz. W Diablo 2 masz sprity.

            Jeszcze nie widzialem gry w ktorej kazde zrodlo swiatla rzucalo by cien. Zwykle jest jeden glowny cien od glownego swiatla.

            Skomentuj

          2. mgkiler
            Oceń komentarz:

            -6    

            Opublikowano: 2012-11-09 13:01

            A jak masz 10 fire ballow?

            Skomentuj

          3. mgkiler
            Oceń komentarz:

            -1    

            Opublikowano: 2012-11-09 12:53

            Nawet w Crysisie masz 1 cien.

            Skomentuj

          4. mgkiler
            Oceń komentarz:

            -1    

            Opublikowano: 2012-11-09 12:55

            A gdzie tam masz modele 3D?

            O matko... Wiesz co to sa sprity wogole?

            Skomentuj

          5. mgkiler
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2012-11-09 13:03

            A co? W Direct 3D nie mozna spritow wyswietlac? Mozna.

            Robisz 1 quad (czyli 2 trojkaty) i rysujesz na nich sprite.

            I tak to dziala w Diablo.

            Tryb 2D od 3D rozni sie tylko tym, ze niektore sprity moga byc blizej i dalej od kamery przez co sa skalowane.

            Ale dalej to sa sprity.

            W grach 3D dalej masz sprity np do particli.

            Co dalej nie zmienia faktu ze w Diablo 3 nie masz modeli 3D. Sprity w Direct 3D sa wyswietlane jak kazde inne sprity w Direct 3D. Na 2 trojkatach z nalozona tekstura.

            Skomentuj

          6. mgkiler
            Oceń komentarz:

            -1    

            Opublikowano: 2012-11-09 13:03

            Diablo 2 mialo byc*

            Skomentuj

          7. mgkiler
            Oceń komentarz:

            -1    

            Opublikowano: 2012-11-09 13:05

            Tak sie to robilo w Diablo 2:

            http://blog.alternativaplatform.com/ru/files/2007/10/scene_3dsp2.jpg

            Skomentuj

          8. mgkiler
            Oceń komentarz:

            -1    

            Opublikowano: 2012-11-09 13:09

            "a w d1 jak rozwiazali dynamiczna grre swiatel? "

            W D1 sa tylko rozwietlane tilsy.

            Na swiatlo reaguje tylko teren.

            Poczytaj co to tilsy.

            Ty programowales na c64, ja programuje dzis.

            Czy Ty naprawde nie widzisz, ze tam modeli 3D nie ma? Czy jaja sobie robisz.

            Wiesz co to polygony, vertexy, mesh?
            Naprawde nie widzisz tego ze w Diablo 2 postacie to zwykle obrazki 2D? I bynajmniej na swiatlo one nie reaguja.



            Skomentuj

          9. mgkiler
            Oceń komentarz:

            -5    

            Opublikowano: 2012-11-09 14:35

            A ja Ci caly czas pisze. Nie porownuj 2D do 3D. Koneic.

            To sa 2 rozne swiaty. Cos co sie robi prosto w 2D nie jest tak latwo w 3D.

            Czytaj co ja do Ciebie pisze, bo juz Ci to pisalem 3 razy.

            Skomentuj

          10. mgkiler
            Oceń komentarz:

            -4    

            Opublikowano: 2012-11-09 14:41

            Po prostu wydajnosciowo bys nie dal rady.

            Cienie w 3D liczy sie zupelnie inaczej niz w grach 2D opartych na tilsach.

            Poczytaj o np shadow volumach i shadow mapach.

            Ja Ci juz kilka razy tlumaczylem, a Ty ciagle sie upierasz...

            Skomentuj

          11. mgkiler
            Oceń komentarz:

            -1    

            Opublikowano: 2012-11-10 19:38

            W Quaku 3 miales cienie z 1 zrodla swiatla.

            Skomentuj

          12. mgkiler
            Oceń komentarz:

            -1    

            Opublikowano: 2012-11-10 19:43

            Natomiast w Diablo 3 masz otoczenie policzone na lightmapach.

            No kurcze. Od 10 lat nie grales w zadne gry czy co? Miedzy Diablo 2 a Diablo 3 w nic nie grales czy jak?

            To co Ci sie nie podoba jest we wszystkich grach jakie wyszly od 10 lat.
            W zadnej grze nie widzialem, by cienie rzucane byly z kilku zrodel swiatla.
            Nawet w Crysisie cienie sa tylko od glownego slonca. Bronie jedynie rozswietlaja, ale cieni od filarow nie uswiadczysz.

            Skomentuj

          13. mgkiler
            Oceń komentarz:

            -1    

            Opublikowano: 2012-11-10 19:45

            Cieni od broni rzucanych przez filary znaczy sie. Filary tylko maja cien od slonca nawet w Crysisie.

            Skomentuj

          14. mgkiler
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2012-11-10 19:47

            Bo za tym T&L nawet nie wiesz co to jest. T&L to sa transformacje macierzowe na vertexach + obliczenia swiatla na vertexach.
            Swiatlo vertexowe to zaprzeszlosc. Od czasu shaderow oswietlenie jest liczone per pixel. Nie ma juz czegos takiego jak T&L. Funkcjonalnosc T&L wchonely shadery.

            Rozmawiasz z kims kto na grafice sie troche zna i pisal prace inzynierska z tego. Do tego pracuje w tej dziedzinie.

            Skomentuj

          15. mgkiler
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2012-11-10 19:55

            T&L nie liczy cieni.

            Wpisz sobie w google hasla takie jak "shadow maps", czy "shadow volumes" i poczytaj jak sa liczone cienie. T&L nie ma nic do tego.

            Skomentuj

          16. mgkiler
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2012-11-10 19:39

            Cofnij sie do konca lat 90. Praktycznie kazda gra 3D wygladala gorzej niz stare gry 2D.

            To w takim razie mamy nigdy 3D nie robic?

            Dziwne masz podejscie.
            Idz i graj w gry 2D jak wedlug Ciebie wygladaja lepiej.
            Bo Ty i tak nie odrozniasz, czy to model 3D czy zwykla bitmapa...

            Skomentuj

          17. mgkiler
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2012-11-10 19:41

            Chociazby po to, ze w Diablo 2 nie mozesz zmienic rozdzielczosci, bo to sa obrazki 2D.

            Grafika rastrowa sie nie skaluje. Gdyby to byly modele 3D mozna by je wyswietlic w dowolnej rozdzielczosci.

            Juz masz 1 powod.

            Po co mam grac w gre 2D? Ja chce widziec swiat z rzeczywista perspektywa. Ale co ja mam mowic, jak Ty nie odrozniasz obrazka od modelu 3D...

            Skomentuj

          18. mgkiler
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2012-11-10 19:53

            Technicznie zaden komputer by nie pociagnol liczenia cieni dla kazdego zrodla swiatla. Musiala by scena byc rysowana w tylu przebiegach ile jest zrodel swiatla.

            Wez sobie na wstrzymanie i poczytaj sobie troche. Bo jak Ty nie potrafisz odroznic obrazka z pikseli od modeli skladajacego sie z polygonow i nie widzisz roznicy i nie rozumiesz jakie niesie ze soba konsekwencje i trudnosci swiat 3d wzgledem 2D to nie mamy o czym dyskutowac.

            To tak jakby dziecko chcialo z mechanikiem rozmawiac dlaczego silnik nie moglby palic 1l benzyny na 100 i argumentowal, ze samochodziki zdalnie sterowane przeciez tyle pala...

            Doksztal sie podstaw. Poczytaj czy sie rozni grafika rastrowa od wektorowej. Moze sie dowiesz czym sie rozni sprite od modelu 3d. Czym sie rozni piksel od polygona czy teksela.
            Prosze, poczytaj najpierw. Zdobadz podstawy to za kilka lat mozemy pogadac.

            Skomentuj

          19. mgkiler
            Oceń komentarz:

            -3    

            Opublikowano: 2012-11-09 14:45

            Z twojego punktu widzenia to Diablo 1 jest lepsze od Crysisa bo tez nie ma efektow o ktorych mowisz.

            Skomentuj

          20. mgkiler
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2012-11-09 12:56

            Jezeli d2 to gra 3D wedlug Ciebie to obroc swobodnie kamere. Obejrz model pod roznym katem. Nie da sie bo tam nie masz modeli 3D. Tylko zwykle bitmapowe sprity...

            Skomentuj

          21. mgkiler
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2012-11-11 11:32

            A ile z tych zrodel rzuca cienie?

            Nie odrozniasz swiatel od cieni. Swiatel mozesz miec i 10. Ale tylko jedno z nich rzuca cien w grach.

            A rozdzielczosc jak zmienisz w Diablo to wszystko robi sie mniejsze. Nie skaluje sie...

            Masakra. Ktos CI tlumaczy, a Ty dalej swoje.

            Skomentuj

          22. mgkiler
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2012-11-11 11:37

            Prosze, zmien mi rozdzielczosc w Diablo 2 na 1280x1024 tak aby postacie nie zrobili sie na ekranie malutkie...

            Nie zrobisz tego, bo to grafika rastrowa a nie wektorowa.
            Ale jak Ty nawet nie odrozniasz grafiki rastrowej (czyli na bitmapach) od wektorowej (czyli na modelach) to naprawde to sa absolutne podstawy...

            Pierwszy rozdzial dowolnej ksiazki o grafice komputerowej zacznij czytac i tam masz to wyjasnione...

            Skomentuj

          23. mgkiler
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2012-11-11 11:39

            Masz poczytaj sobie PODSTAWY (przeciez takich rzeczy sie uczy w gimnazjum, a ty ich nie znasz nawet):

            http://pl.wikipedia.org/wiki/Grafika_rastrowa

            http://pl.wikipedia.org/wiki/Grafika_wektorowa

            A tutaj o cieniach jak sa liczone w grach (i nie ma to nic wspolnego ze swiatlami):

            http://en.wikipedia.org/wiki/Shadow_mapping

            http://en.wikipedia.org/wiki/Shadow_volume

            Skomentuj

          24. mgkiler
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2012-11-11 13:25

            Ja tez nie chodzilem do gimnazjum. To tylko takie porownanie bylo, ze costam w szkole bylo w programie o grafice wektorowej i rastrowej.

            Skomentuj

          25. mgkiler
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2012-11-11 11:45

            "T&L (12 lat temu) liczył sprzętowo do 8 źródeł światła, i programiści wykorzystywali go do, a właściwie to że liczył wektory oświetlenia z ich źródeł, do renderowania dynamicznych cieni."

            Tylko, ze rozmawiasz wlasnie z programista, i wiem jak dziala T&L. Tylko problem jest ze, Ty probujesz ojca nauczyc jak sie dzieci robi...

            T&L NIE LICZY CIENI. Zapamietaj to sobie.

            Juz Ci 5 razy mowilem, bys poczytaj jak sa cienie liczone i Ci 5 razy odsylalem do hasel "shadow maps" i "shadow volumes".

            W Quaku 4 postac rzucala cienie z roznych swiatel, ale ZAWSZE tylko z jednego najblizszego.

            Prosze, podaj mi screen z jakiejkolwiek gry 3D w ktorej postac rzucala by np 3 cienie naraz.

            Skomentuj

          26. mgkiler
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2012-11-11 11:49

            T&L liczy oswietlenie vertexowe. OSWIETLENIE KURDE, a NIE ZADNE CIENIE.

            Cienie a oswietlenie to DWIE ROZNE RZECZY.

            Cienie w grach mozesz wylaczyc, a oswietlenie dalej masz.

            I tym samym sposobem mozesz miec wiele zrodel swiatla, ale tylko jedno rzuca cien, bo wydajnosciowo by nie dalo rady zrobic inaczej.

            Skomentuj

          27. mgkiler
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2012-11-11 11:54

            No i gdzie na twoim screenie fire ball generuje cienie?

            Jedyne co widze na tym screenie to jasna pomaranczowa teksturke. A gdzie te cienie od fire balla?

            Mowie. Ty nie odrozniasz swiatla od cieni. A to sa 2 rozne rzeczy w grach.
            Tak samo nie odrozniasz bitmapy od modelu 3d...

            Masz braki z gimnazjum, bo w ksiazce do 1 roku informatyki w gimnazjum jest wyjasniona roznica miedzy grafika wektorowa a rastrowa...

            Skomentuj

          28. mgkiler
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2012-11-11 11:57

            Naprawde jakbys troche poczytal, a nie klucil sie...

            Tu masz np wytlumaczone dlaczego w Diablo zmieniajac rozdzielczosc postacie robia sie male. Nie skaluja swojego rozmiaru:

            http://pl.wikipedia.org/wiki/Grafika_wektorowa

            Ja wyraznie napisalem, ze w grafice rastrowej nie da sie zmienic rozdzielczosci przy zachowaniu tej samej skali.
            No bo jak to zrobisz na bitmapie?

            Gdyby diablo 2 mial grafike wektorowa to moglbys zmienic rozdzielczosc na dowolna i wielkosc postaci na ekranie nie ulegala by zmianie.

            Ale ty nawet tego nie rozumiesz, ze bitmapy nie mozna skalowac, wiec o czym tu gadac...

            Skomentuj

          29. mgkiler
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2012-11-11 11:34

            Raz mowisz o cieniach raz o swietle.

            Tak w Diablo 3 tylko 1 zrodlo swiatla jest. To sie zgadzam. Mogli zrobic wiecej.

            Ale Tobie sie myla cienie ze swiatlami. Mowiles chyba o cieniach w dyskusji, a teraz przeskakujesz na swiatla.

            W wielu grach masz wiele zrodel swiatla, ale tylko jedno rzuca cien.

            Czy skorzystales z mojej rady i wpisales w google hasla "shadow maps" i "shadow voluimes"? NIe... Bo dalej tego nie kumasz.

            Skomentuj

          30. mgkiler
            Oceń komentarz:

            1    

            Opublikowano: 2012-11-11 13:24

            Odinstalowalem Diablo 3 juz jakis czas temu.

            Nie moge tego sprawdzic, a juz dokladnie nie pamietam.

            Ale na filmikach z YouTube wyglada, ze czary nie emituja swiatla.

            No Diablo 3 to nie jest gra, ktora bije po oczach super grafika.


            Sorry, za podniesiony ton w ostatnich odpowiedziach, ale troche mnie wtedy zdenerwowales :)

            Skomentuj

      1. mgkiler
        Oceń komentarz:

        -3    

        Opublikowano: 2012-11-09 12:54

        Jakos Starcraft 2 dal mi duzo funu. A gralem jakies 300 godzin.

        Skomentuj

          1. mgkiler
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2012-11-09 13:13

            Ja jestem wyspany. Mnie po prostu klany jakos do szczecia potrzebne nie byly. Ani ogolny chat.

            I tylko z powodu takich malych brakow tego nie nazwalbym tej gry pol produktem...

            Skomentuj

          1. mgkiler
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2012-11-11 15:43

            Jakoś żadna z tych rzeczy, czy to klany, cze chat globalny, czy regiony nie była mi potrzebna.

            Ludzie się czepiają czegokolwiek byle by narzekać.

            Do klanu nie nalezę, więc po co mi one?

            Skomentuj

          2. mgkiler
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2012-11-11 15:44

            Regionu też nie miałem potrzeby nigdy zmieniać.

            Skomentuj

          3. mgkiler
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2012-11-11 22:06

            Czy ja wiem czy pompe.

            Z chatem mieli racje. Powiedzial ktos z Blizzarda "po co wam chat". Dodali wkoncu chat bo ludzie narzekali, a i tak prawie nikt go nie uzywa. Nikt z moich znajomych.
            No bo po co? Skoro jest automatyczny system parowania graczy to gracze nie musza juz czasu marnowac na chacie.

            Nie zawsze to na co ludzie strasznie narzekaja jest konieczne.

            Zanim pojawilla sie beta SC2 ludzie narzekali jaki ten colosus slaby. A teraz kazdy go uzywa bo to super jednostka.
            Nie zawsze narzekania ludzi ida w dobrym kierunku.

            Skomentuj

          4. mgkiler
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2012-11-12 11:11

            Ja nigdy nie mialem problemow.

            Moze ludzie nie wiedza, ze trzeba nacisnac tylde aby bylo ich slychac.

            Skomentuj

          5. mgkiler
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2012-11-12 11:11

            No wlasnie i takiego chaosu Blizzard chcial uniknac.

            Gra to nie ma byc smietnik, gdzie w okienku ciagle tylko bluzgi sie czyta

            Skomentuj

  6. PhobosX
    Oceń komentarz:

    2    

    Opublikowano: 2012-11-09 13:08

    jestem ciekawy kiedy dadzą ten obiecany "darmowy" patch z MULTI.... bo coś mi się zdaje że nie będzie on taki darmowy i że nie za szybko...

    Skomentuj

    1. PhobosX
      Oceń komentarz:

      2    

      Opublikowano: 2012-11-09 13:38

      Ps.PVP oczywiście..

      Skomentuj

  7. manioor
    Oceń komentarz:

    3    

    Opublikowano: 2012-11-09 13:47

    Tej gry już nic nie uratuje chyba że port na MMO z otwartym światem :)

    Skomentuj

  8. Towarzysz Komisarz
    Oceń komentarz:

    2    

    Opublikowano: 2012-11-09 14:04

    Co ważniejsze - HEart of Swarm także w przyszłym roku :((( a kampania Protossów to chyba za 10 lat :P

    Kiedyś było "Gra wyjdzie po Duke Nukem Forever", teraz mamy "Gra wyjdzie po kampanii Protossów" :)

    Skomentuj

  9. szymek1987
    Oceń komentarz:

    5    

    Opublikowano: 2012-11-09 14:16

    Wątpię, żeby jakiś dodatek uratował ta nudną jak flaki z olejem produkcje...

    Skomentuj

      1. szymek1987
        Oceń komentarz:

        -1    

        Opublikowano: 2012-11-09 14:50

        Kiedy Cię stąd wykopią na orbitę w końcu?

        Skomentuj

  10. DiaBloss
    Oceń komentarz:

    3    

    Opublikowano: 2012-11-09 14:21

    Nie no blizzard chyba jaja sobie robi chcą tworzyć dodatek a nawet podstawka jeszcze nie jest pełna. Mówię tu o PvP które miało być dawno w dniu premiery a żadnych beta testów ani widu ani słychu jak na razie... :(

    Skomentuj

    1. Hans Olo
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2012-11-09 15:46

      Będzie z dodatkiem :D

      Skomentuj

  11. gutko
    Oceń komentarz:

    7    

    Opublikowano: 2012-11-09 16:15

    nie dziekuje, w blizardzie coś umarło razem z wydaniem dodatku WOTLK do wowa

    Skomentuj

    1. volvo
      Oceń komentarz:

      5    

      Opublikowano: 2012-11-09 18:44

      +1 caly komentarz do sprawy pt blizz. ostatnia w pelni epicka rzecz od blizzarda. wszystko pozniej to polprodukty.

      Skomentuj

  12. leon691
    Oceń komentarz:

    1    

    Opublikowano: 2012-11-09 17:31

    To nie moje dlatego zacytuje:
    "reanimacji ciąg dalszy". PVP miało być kilka tygodni po premierze, miało być szlifowane, a ja cos czuje , że go po prostu nie ma i nie będzie szybko (jesli bedzie w ogóle). Cała struktura gry, system charakteryzujący cechy przedmiotów i ich "dropu" jest moim zdaniem o kand d..y potłuc.

    Skomentuj

  13. leon691
    Oceń komentarz:

    2    

    Opublikowano: 2012-11-09 17:35

    kant oczywiście. To najsłabsza gra blizzarda, gra "na odwrót" - Mniej przedmiotów fajniej, mniej fajnych przedmiotów rzadko wypadających fajniej, mniej poziomów do osiagnięcia fajniej, mniejsze mapki fajniej itd.

    Skomentuj

  14. Roller
    Oceń komentarz:

    1    

    Opublikowano: 2012-11-09 18:44

    Dobrze się sprzedało to czego oczekiwaliście? Fani kupili, jedni narzekali, drudzy nie, a dodatek wprowadzi "tajemniczą" funkcję pvp to kupią wszyscy. A to dobre.

    Skomentuj

  15. ZubenPL
    Oceń komentarz:

    3    

    Opublikowano: 2012-11-09 18:49

    Już przed premierą było wiadomo że będzie dodatek więc news mało odkrywczy.

    Skomentuj

  16. Sakret
    Oceń komentarz:

    3    

    Opublikowano: 2012-11-10 00:35

    odgrzany kotlecik na obiad? jedyne co dobgego bylo w diablo 3 to polski dubbing nic wiecej.

    Skomentuj

  17. korki45
    Oceń komentarz:

    2    

    Opublikowano: 2012-11-11 10:43

    Jakość :D Jasne LoL :D

    Skomentuj

  18. Qpers
    Oceń komentarz:

    2    

    Opublikowano: 2012-11-11 12:36

    D3 to chyba największa porażka Blizzarda... Jedna z najbardziej znienawidzonych gier 2012 roku - wystarczy sprawdzić opinie nabywców na Amazon.

    Ja pograłem, wynudziłem się ale wytrwałem tylko ze względu na AH/RMAH - cała reszta w tej grze to moim zdaniem kompletna porażka.

    Skomentuj

  19. Powah
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2012-11-12 08:17

    Zastanawia mnie jedna rzecz. Gdzie system resist'ów / immune na potworkach ? Względem D2 to ogromny krok w tył niestety. Co z tego że mamy dodatkowe obrażenia od jakiegoś tam żywiołu skoro nic z tego nie wynika. Jedynie cold damage spowalnia wroga - reszta nadaje się do włożenia sobie w czeluść...

    Skomentuj

  20. bryniol
    Oceń komentarz:

    1    

    Opublikowano: 2012-11-12 08:52

    Ja gram od czerwca i Ciągle nie mam dość może dlatego że gram nie dłużej niż 1h dziennie

    Skomentuj

  21. Mulciber
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2012-11-16 17:31

    Ze mam na koncie wowa az do cata?

    Skomentuj

  22. benek321
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2012-12-11 21:46

    Było wiadome ze bedzie dodatek :>
    Wystarczy zwrocic uwage na to ze diablo kazal adri wejsc w teleport i czekac na jego rozkazy.
    Czekam na niego z niecierpliwoscia.

    Skomentuj

Dodaj komentarz

Od komentujących wymagamy przestrzegania netykiety i regulaminu.

Aby dodać komentarz musisz być zalogowany!