• benchmark.pl
  • Gry
  • Crytek chwali się możliwościami CryEngine - materiały z GDC 2015
Gry

Crytek chwali się możliwościami CryEngine - materiały z GDC 2015

przeczytasz w 1 min.

Można chyba zgodzić się, że przydałaby się nowa gra w pełni wykorzystująca wszystkie możliwości silnika.

CryEngine

Podczas tragów GDC 2015 przypomniało nam o swoim istnieniu studio Crytek. Nie promowało ono jednak swoich nowych gier, ale skupiło się na zaprezentowaniu możliwości silnika Cry Engine.

Ma on sporo zwolenników, ale większość z nich to chyba gracze. Producenci dość opornie decydują się bowiem na skorzystanie z CryEngine i gdyby nie Evolve to można by pokusić się o stwierdzenie, że technologia rozwijana przez Niemców poszła zupełnie w odstawkę.

Ci chwalą sie jednak, że wciąż dysponuje ona ogromnymi możliwościami i w przyszłości się to nie zmieni. CryEngine będzie bowiem wciąż rozwijany, a produkcje przez niego napędzane wyglądają i wyglądać mają świetnie. Właśnie to próbuje udowadniać pierwszy z materiałów, jakimi CryEngine chwalił się podczas GDC 2015, do którego obsady załapały się takie tytuły jak Monster Hunter Online, wspominane już Evolve czy Kingdom Come: Deliverance.

 
Na tym jednak nie koniec, ponieważ producent opublikował także wideo stanowiące swoisty przegląd technologii, jakimi naszpikowany jest omawiany silnik. Mowa chociażby o Physically Based Rendering, 3D HDR Lens Flares czy Real-Time Local Reflections i korzyściach, jakie dają one w grach.
 


Można chyba zgodzić się, że przydałaby się gra w pełni wykorzystująca wszystkie możliwości silnika, dzięki której o CryEngine znów zrobiłoby się naprawdę głośno. Być może w przyszłości się takowej doczekamy.

Źródło: dsogaming, youtube

Komentarze

49
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Dudi4Fr
    3
    Czasem nowy Homefront : The Revolution nie powinien pokazać możliwości CryEngine?
    • avatar
      Konto usunięte
      1
      A tak a propos do tych wszystkich narzekających na plastikowość i gumowatość współczesnych silników. Powstał w ogóle jakiś taki... "naturalny"? Pomijam oczywiście ten, który macie przed sobą po oderwaniu wzroku od monitorów.
      • avatar
        Satanski
        0
        Szczerze? Bez rewelacji. To wszystko już jest, niech pokażą na co czekamy.
        • avatar
          Konto usunięte
          0
          Ryse dobitnie pokazuje ile można wyciągnąć z tego silnika nie zażynając przy tym sprzętu oraz jak wiele fatalnie (lub nawet wcale) zoptymalizowanych tytułów jest na rynku.
          • avatar
            Konto usunięte
            -2
            Zero nowości. Wszystkie te efekty są od dawna w killzone shadow fall
            • avatar
              wdowa94
              -3
              Nie wiem dlaczego, ale wszystko co jest stworzone na CryEngine łatwo jest rozpoznać, że to właśnie CE... Coś takiego charakterystycznego jest w tym engine, że zawsze wiadomo że to właśnie on :|
              • avatar
                Konto usunięte
                -9
                Wszystko ładnie, pięknie ale do udźwignięcia tego będziemy potrzebowali GTX 970 w SLI -.-
                • avatar
                  KMyL13
                  0
                  IMO te materiały wyglądają na "reanimowaną jakość poprzedniej generacji" :/
                  Jakby się okazało, że sporządzili Nową wersję silnika- to bym się jarał.
                  • avatar
                    Blashix
                    0
                    A gdzie Crysis 4 ?