• benchmark.pl
  • Gry
  • Crytek chwali się możliwościami CryEngine - materiały z GDC 2015
Gry

Crytek chwali się możliwościami CryEngine - materiały z GDC 2015

z dnia 2015-03-06
Mateusz Tomczak | Redaktor serwisu benchmark.pl
49 komentarzy Dyskutuj z nami

Można chyba zgodzić się, że przydałaby się nowa gra w pełni wykorzystująca wszystkie możliwości silnika.

CryEngine

Podczas tragów GDC 2015 przypomniało nam o swoim istnieniu studio Crytek. Nie promowało ono jednak swoich nowych gier, ale skupiło się na zaprezentowaniu możliwości silnika Cry Engine.

Ma on sporo zwolenników, ale większość z nich to chyba gracze. Producenci dość opornie decydują się bowiem na skorzystanie z CryEngine i gdyby nie Evolve to można by pokusić się o stwierdzenie, że technologia rozwijana przez Niemców poszła zupełnie w odstawkę.

Ci chwalą sie jednak, że wciąż dysponuje ona ogromnymi możliwościami i w przyszłości się to nie zmieni. CryEngine będzie bowiem wciąż rozwijany, a produkcje przez niego napędzane wyglądają i wyglądać mają świetnie. Właśnie to próbuje udowadniać pierwszy z materiałów, jakimi CryEngine chwalił się podczas GDC 2015, do którego obsady załapały się takie tytuły jak Monster Hunter Online, wspominane już Evolve czy Kingdom Come: Deliverance.

 
Na tym jednak nie koniec, ponieważ producent opublikował także wideo stanowiące swoisty przegląd technologii, jakimi naszpikowany jest omawiany silnik. Mowa chociażby o Physically Based Rendering, 3D HDR Lens Flares czy Real-Time Local Reflections i korzyściach, jakie dają one w grach.
 


Można chyba zgodzić się, że przydałaby się gra w pełni wykorzystująca wszystkie możliwości silnika, dzięki której o CryEngine znów zrobiłoby się naprawdę głośno. Być może w przyszłości się takowej doczekamy.

Źródło: dsogaming, youtube

Ten artykuł pochodzi ze strony benchmark.pl

marketplace

Komentarze

49
Zaloguj się, żeby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Czasem nowy Homefront : The Revolution nie powinien pokazać możliwości CryEngine?
  • avatar
    A tak a propos do tych wszystkich narzekających na plastikowość i gumowatość współczesnych silników. Powstał w ogóle jakiś taki... "naturalny"? Pomijam oczywiście ten, który macie przed sobą po oderwaniu wzroku od monitorów.
    Zaloguj się
  • avatar
    Szczerze? Bez rewelacji. To wszystko już jest, niech pokażą na co czekamy.
    Zaloguj się
  • avatar
    Ryse dobitnie pokazuje ile można wyciągnąć z tego silnika nie zażynając przy tym sprzętu oraz jak wiele fatalnie (lub nawet wcale) zoptymalizowanych tytułów jest na rynku.
  • avatar
    Zero nowości. Wszystkie te efekty są od dawna w killzone shadow fall
    Zaloguj się
    -2
  • avatar
    Nie wiem dlaczego, ale wszystko co jest stworzone na CryEngine łatwo jest rozpoznać, że to właśnie CE... Coś takiego charakterystycznego jest w tym engine, że zawsze wiadomo że to właśnie on :|
    Zaloguj się
    -3
  • avatar
    Wszystko ładnie, pięknie ale do udźwignięcia tego będziemy potrzebowali GTX 970 w SLI -.-
    Zaloguj się
    -9
  • avatar
    IMO te materiały wyglądają na "reanimowaną jakość poprzedniej generacji" :/
    Jakby się okazało, że sporządzili Nową wersję silnika- to bym się jarał.
  • avatar
    A gdzie Crysis 4 ?
    Zaloguj się