Filmy / seriale / VOD

Ten film na Netfliksie musisz zobaczyć. Liczby mówią same za siebie

przeczytasz w 2 min.

Glass Onion, film z serii Na noże wkradł się na Netfliksa jeszcze przed świętami. Jeśli zatem przez ten zabiegany okres wciąż nie wiesz czemu zawdzięcza swoją popularność - to najlepszy moment na jego nadrobienie.

Glass Onion globalnym hitem Netfliksa

Wystarczy kilka tygodni, aby film trafił na listę najpopularniejszych produkcji dostępnych na Netflix - i to w ujęciu globalnym. Takim sukcesem może się pochwalić Glass Onion, film będący sequelem tytułu Na noże, który debiutował w 2019 roku i zebrał genialne oceny krytyków - jednocześnie zbierając szereg nominacji do branżowych nagród.

Wygląda na to, że Glass Onion podzieli losy pierwszej produkcji reżyserowanej przez Riana Johnsona. Film, który pojawił się na Netfliksie 23 grudnia, w kilka tygodni zdążył przebić się do listy 10 najpopularniejszych filmów.

Zaskakujące liczby osiągnięte w krótkim czasie

Premiera Glass Onion miała miejsce niespełna 2 tygodnie temu. W okresie od dnia premiery (23 grudnia) do 1 stycznia 2023 roku, film odtwarzano w sumie przez 209,4 mln godzin. Sporą część tego wyniku Glass Onion uzyskało w dniach 26 grudnia - 1 stycznia, kiedy sumaryczny czas oglądania wynosił 127,25 mln godzin. W tym samym okresie drugi najpopularniejszy film stanowił Matylda: Musical, który oglądano przez łączny czas 41,060 mln godzin.

Glass Onion może trafić na podium najlepszych produkcji

Popularność anglojęzycznych filmów na Netflix jest ustalana przez platformę na podstawie wyników uzyskanych w ciągu pierwszych 28 dni od premiery. W związku z tym, Glass Onion ma jeszcze dodatkowe 2 tygodnie na uzyskanie wyniku pozwalającego „wskoczyć” mu do ścisłego podium najpopularniejszych produkcji. Na ten moment przedstawia się ono następująco:

  1. Czerwona nota (364.020.000 godzin oglądania)
  2. Nie patrz w górę (359.790.000 godzin oglądania)
  3. Nie otwieraj oczu (282.020.000 godzin oglądania)

Do trzeciego miejsca brakuje niewiele, bo ok. 70 milionów godzin poświęconych przez widzów na seans przed Glass Onion. Taki scenariusz - w porównaniu do scenariuszu omawianego filmu - jest całkiem realny do przewidzenia. Jeśli zatem jeszcze nie wiesz dlaczego Glass Onion jest tak popularny - to najlepszy moment, aby zapoznać się z nową propozycją Riana Johnsona, a jednocześnie przyczynić się do poprawienia wyniku filmu w rankingu.

Źródło: Netflix

Komentarze

14
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    malyperelka
    3
    Dziękuję za taki film. Akcja wartka jak na grzybach. Plejada podstarzałych gwiazd. Fabuła rodem z Bollywood.
    Świetny do popołudniowej drzemki. Nie polecam.
    • avatar
      zack24
      2
      Spodziewałem się czegoś bardziej wyrafinowanego, ale się nie doczekałem. Film jest nieco przerysowany a już sam Craig w związku z Grantem - żenada. To taki triumf ideologii lgbt+ z przymrużeniem oka. No ale ogólnie film do obejrzenia w ramach odmóżdzenia wieczornego. Bo myśleć za dużo przy tej produkcji nie trzeba.
      • avatar
        piterk2006
        0
        Film słaby i nijaki. Śledzimy nijakie sceny i podziwiamy geniusz Craiga. Nie możemy sami śledzić historii i zgadywać "kto zabił" bo wszystko jest przed nami ukrywane do Wielkiego Finału...
        • avatar
          ECRYGIGS
          -1
          Ja zauważyłem ten moment kiedy Edward Norton podaje szklankę Dave Bautiscie i wiedziałem że to on. Rozwiazałem zagadkę zanim film się skączył . ;)
          • avatar
            Sander Cohen
            0
            Na Noze bylo perelka wsrod dennej konkurencji z tamtego czasu. Cos innego. Glass Onion tez obejrze, mam nadzieje ze bedzie tak samo dobry.
            • avatar
              skrzypek281
              0
              Dopiero druga godzina filmu daje jako tako frajdę z filmu, niestety przebrnąć przez pierwszą to jest wyczyn.
              • avatar
                tulika
                0
                No nie wiem, udawane miny na poziomie teatrzyku z liceum, ogólnie zwiastun raczej zniechęca. Ilość oglądających czy nawet pozytywnie oceniających o niczym nie świadczy, Przecież mamy disco polo, jako świetny przykład. I co to za argument, obejrzeć coś, bo 'wszystkim' się podoba?
                • avatar
                  glock.kammos
                  0
                  "Ten film na Netfliksie musisz zobaczyć. Liczby mówią same za siebie"

                  No tak bo wysokie liczby wyświetleń to najlepsza rekomendacja...tak więc 365 dni to majstersztyk.
                  • avatar
                    Windziarz
                    0
                    Jeśli ktoś nie obejrzał to nic nie stracił. Na noże było naprawdę super . Tutaj są flaki z olejem w połowie filmu wiadomo kto jest mordercą . Nie jest może to najbardziej skopany film Netflixa ale pierwsza część o wiele lepsza i jeśli jej ktoś nie oglądał to musi to nadrobić .