Na topie

Rockstar Games ujawniło, jaka karta graficzna poradzi sobie z GTA 5 w 4K

Autor:

więcej artykułów ze strefy:
Gry komputerowe

Kevin Hoare, prezes Rockstar Toronto, uchylił rąbka tajemnicy.

GTA 5 w 4K

AA

Gracze zaczynają odliczać już nie dni, ale godziny do premiery Grand Theft Auto V w wersji PC. Jednocześnie nie mogą narzekać na brak informacji związanych z tym tytułem. Tym razem na tapecie znalazły się jego wymagania sprzętowe.

Konfigurację minimalną oraz rekomendowaną poznaliśmy już wcześniej. Ta druga pozwoli cieszyć się grą w rozdzielczości Full HD i 60 klatkach na sekundę, ale producent zdecydował się też o przygotowanie czegoś dla jeszcze bardziej wybrednych. Mowa rzecz jasna o rozdzielczości 4K, której obsługą cechować ma się komputerowa wersja Grand Theft Auto V.

Do skorzystania z tej opcji potrzeba będzie rzecz jasna odpowiedniego monitora, ale przede wszystkim mocnego PC. Kevin Hoare, prezes Rockstar Toronto, uchylił rąbka tajemnicy i ujawnił, jaką kartą graficzną legitymować będzie musiał się "blaszak" tych, którzy nastawiają się na zabawę najwyższej rozdzielczości.

"Aby uruchomić grę w rozdzielczości 4K przy 30 klatkach na sekundę trzeba mieć na pokładzie co najmniej AMD HD 7870 lub Nvidia GTX 760 z 2 GB pamięci. Co do rozdzielczości 4K przy 60 klatkach na sekundę to tutaj wymagana będzie już konfiguracja SLI lub Crossfire."

Jednocześnie przypomniano, iż producent nie zapomniał o posiadaczach słabszych komputerów. Ponownie padły zapewnienia, że przyłożono się do optymalizacji i postrano się o sporo opcji konfiguracyjnych.

"Naszym celem przy Grand Theft Auto V było upewnienie się, że większość ludzi będzie mogła uruchomić grę i bawić się komfortowo. Zaoferujemy szeroki zakres opcji, aby każdy mógł dostosować grę do swojego sprzętu."

GTA 5 gra ustawienia

GTA 5 ustawienia grafika

Źródło: pcgamer

Grand Theft Auto V (PC)

Cena od 169 do 179.99

Zobacz wszystkie oferty

Odsłon: 39390 Skomentuj newsa
Komentarze

193

Udostępnij
  1. killerek132
    Oceń komentarz:

    28    

    Opublikowano: 2015-04-09 15:27

    Hmm, albo będzie genialna optymalizacja, albo troszkę słabej rozdzielczości tekstury, bo wychodzi na to że mógł bym na GTX 970 grać w 4k, raczej nie spadając poniżej 30k/s.

    Skomentuj

    1. wefhy
      Oceń komentarz:

      28    

      Opublikowano: 2015-04-09 15:56

      Rozdzielczość rozdzielczością, ale nie powiedzieli, że nie chodzi o 4K z minimalnymi detalami ;)

      Skomentuj

      1. snilmerg
        Oceń komentarz:

        7    

        Opublikowano: 2015-04-09 16:11

        Dokładnie. Tak sie składa że jestem posiadaczem HD 7870 i to na DCU II od Asusa i już przy GTA IV na fullhd schodziłem do średnich ustawień, a z karty i tak były wyciskane siódme poty i płynnie sobie grać (wolałem dużą płynnośc i ciut gorszą grafikę niż na odwrót) więc na moje oko na FHD GTA V może tu iść co najwyżej na średnich pod warunkiem dobrej optymalizacji ;)

        Skomentuj

          1. bandan
            Oceń komentarz:

            1    

            Opublikowano: 2015-04-09 17:07

            Ci co zminusowali post Green Lanterna pokazali, że się zgadzają, że granie w 4k to nowa moda. Teraz do kumpli na osiedlu pewnie się chwalą że coś odpalą w 4k, nie tak jak kiedyś na full detalach. A tekstury pewnie tekturowe haha.

            Skomentuj

          2. piotrektomaszek
            Oceń komentarz:

            -9    

            Opublikowano: 2015-04-09 17:24

            ja osobiście wole grać w 1280x1024 w full detalach
            po co mi jakieś UHD ,FULL HD i niskie detale
            jak są mocne ustawienia i niższa rozdzielczość to i tak nie widać pikseli

            Skomentuj

          3. Pixel
            Oceń komentarz:

            1    

            Opublikowano: 2015-04-10 05:18

            Nie widzisz Pixeli z odległości 3 metrów.

            Skomentuj

          4. piotrektomaszek
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2015-04-10 17:31

            mam 40 cali samsung lcd i sie nie fajnie gra za duży ekran

            Skomentuj

          5. Eltor
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2015-04-13 19:22

            Eerrrr... a jak chcesz włączyć 4K na PS4?

            Skomentuj

          6. Kiciulek
            Oceń komentarz:

            1    

            Opublikowano: 2015-04-11 21:31

            chyba, że na ekranie 25x20cm... Obraz o wyższej rozdzielczości jest po prostu inny - lepszy. Wyraźnie ostrzejszy... Zawsze lepiej zejść z detalami i grać na natywnej rozdziałce.

            Skomentuj

          7. kamaleon
            Oceń komentarz:

            17    

            Opublikowano: 2015-04-09 17:37

            Kazdy kto gra w 4k ma SLI lub Titana, wiec o jakiej modzie mowicie 4k@low detale? Nie slyszalem o nikim kto by tak gral, bo takich osob nie stac na monitor 4k, a jak stac, to stac tez na karte ktora pociagnie gre przynajmniej na "high".

            Skomentuj

          8. wenflon
            Oceń komentarz:

            -1    

            Opublikowano: 2015-04-09 17:59

            W zasadzie nie potrzeba SLI,Croos Fire czy Titana do 4K.JUz grafa za 700800zł na to pozwoli z tym że wielu zapomniało dodać że chodzi o gry sprzed pięciu i więcej lat :D

            Skomentuj

          9. Xeinaemm
            Oceń komentarz:

            1    

            Opublikowano: 2015-04-09 19:02

            Starsze gry nie uruchomią się w rozdzielczości 4K tylko są skalowane do maksymalnej rozdzielczości jakie gra udostępniła czyli fullhd i niżej.

            Skomentuj

          10. karer
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2015-04-10 09:57

            gry sa przygotowywane dla konkretnego aspect ratio. Wiec odpalisz starsza gre nawet na 700 mlnK . Jedynie najstarsze gry, ktore nie korzystaja z DX moga miec problem, poniewaz tam biblioteki graficzne czesto i gesto na sztywno byly tworzone, a zwiekszanie rozdzielczosci powodowalo problemy ze skalowaniem spritow.

            Skomentuj

          11. BreakJac
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2015-04-11 22:49

            wiecie może czy gta 5 bedzie bezproblemowo obsługiwać 5;4 1280x1024 bez pasów ?

            Skomentuj

        1. Mofixil
          Oceń komentarz:

          3    

          Opublikowano: 2015-04-09 18:35

          Akurat GTA IV jest znane z koszmarnej optymalizacji, imho lepszym porównaniem byłby Max Payne 3.

          Skomentuj

          1. Akatzuky
            Oceń komentarz:

            -11    

            Opublikowano: 2015-04-09 19:36

            Pokaż komentarz zakopany przez użytkowników

            GTA 4 jest już dawno załatane, przestań rozsiewać plotki bo ci nie udało pograć na C2D i 8800

            Skomentuj

          2. prime27pl
            Oceń komentarz:

            5    

            Opublikowano: 2015-04-09 20:32

            Tak zalatane ze na 970 i max detale sa dropy do 35 ...

            Skomentuj

          3. Jozio
            Oceń komentarz:

            -3    

            Opublikowano: 2015-04-10 04:54

            GTX 260 przy FHD z wszystkimi łatkami działa płynnie na full więc co ty gadasz ?

            Skomentuj

          4. prime27pl
            Oceń komentarz:

            3    

            Opublikowano: 2015-04-10 07:29

            dobre a aprylis juz był .

            Skomentuj

          5. Akatzuky
            Oceń komentarz:

            -3    

            Opublikowano: 2015-04-10 09:18

            Dokładnie prime jesteś żałosny albo grasz na wersji 1.0 bo już dawno da sie grać w GTA 4 na full hd i na max twój 970 to chyba jest narysowany tylko bo chyba ściemniasz albo masz słabo zgrany config zobacz na youtube

            Skomentuj

          6. hrabin1
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2015-04-10 09:47

            pokaż filmik. ile klatek masz na full hd i max ustawienia podczas "grubych" pościgów ?
            ja na i5 i 7970 miałem spadki do 30 fps... żaden z patchy nie naprawił optymalizacji w zadowalający sposób w gta iv. poza tym nie lubię, jak mi się nagle pojawiają obiekty, dlatego zasięg widzenia mam zawsze ustawiony na ile się da, tak samo jak i reszta opcji... niestety gta iv jest technicznie skopaną grą. cieniowanie np. zabiera bardzo dużo zasobów. sam silnik, świetnie dał radę np w max payne 3, ale to zupełnie inna gra. tu sandbox, a tu właściwie korytko szuter...
            jestem cholernie ciekawy jak to będzie z gtav w kwestii optymalizacji... tak się chwalą i wydają się pewni siebie, że w przypadku technicznej kichy, grozi im kompromitacja... oczywiście umiarkowana, bo kto by się przejmował opinią "blacharzy"...;)

            Skomentuj

          7. prime27pl
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2015-04-10 09:54

            Wejdz w mój profil i sobie popłacz .Widac grałeś w gta 4 , albo nawet suwaków na max ustawic nie umiesz.

            Skomentuj

          8. prime27pl
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2015-04-10 10:05

            https://www.youtube.com/watch?v=vknc366lCRY łap...ale ty i tak wiesz lepiej ....

            Skomentuj

          9. Akatzuky
            Oceń komentarz:

            -2    

            Opublikowano: 2015-04-10 11:02

            Ale poprzeczka to jest osiągnąć 30 fps na max , jak ktoś do mnie mówi że ma "dropy do 35" to albo jest fanbojem który wali konia tylko przy 60 fps albo nie docenia co ma a w GTA akurat 30-35 fps starczy spokojnie.

            Skomentuj

          10. prime27pl
            Oceń komentarz:

            2    

            Opublikowano: 2015-04-10 11:07

            :DDDDDDDDDDD no teraz to juz kpina .Szarpiesz się gdy pisze że sa spadki do 35 as teraz nagle wszystko ok przy 30-35 ? miej odwage i przyznaj że bzdure napisałes i niepotrzebnie .

            Skomentuj

          11. Akatzuky
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2015-04-10 12:04

            Do czego przyznać? Mnie chodziło że da sie płynnie już dawno grać w GTA 4 na full, dla mnie płynnie to jest 30 fps a ty odpowiadasz że sie nie da grać, widocznie dla każdego płynność to co innego

            Skomentuj

          12. prime27pl
            Oceń komentarz:

            -1    

            Opublikowano: 2015-04-10 12:08

            oj pogubiłęs się troche napisałem że sa dropy do 35 a nie że sie nie da grac .

            Skomentuj

          13. Akatzuky
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2015-04-10 12:04

            Do czego przyznać? Mnie chodziło że da sie płynnie już dawno grać w GTA 4 na full, dla mnie płynnie to jest 30 fps a ty odpowiadasz że sie nie da grać, widocznie dla każdego płynność to co innego

            Skomentuj

          14. hrabin1
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2015-04-10 15:03

            30 fps na 60 Hz i może jeszcze powiesz, że masz wyłączoną synchronizacje ? musiał bym być desperatem, żeby ciupać, w takich warunkach, albo dzieckiem... poziom tekstów i ośla upartość wskazuje na dzieciaka...

            Skomentuj

          15. prime27pl
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2015-04-10 09:59

            :D wejdz biedaku w mój profil .Specjalnie dla ciebie foto zrobiłem .Chyba to jednak ja jestem normalny a ty wyszłeś na biedaka i fanboja...

            Skomentuj

          16. lukaszk99
            Oceń komentarz:

            2    

            Opublikowano: 2015-04-10 09:41

            Potwierdzam są chwilowe i irytujące spadki płynności w GTA IV. W moim przypadku na i5 4690k 4,6 GHz, 8GB DDR3, R9 280X. Gra jest spieprzona od podstaw i żadne łatanie tu nie pomoże.

            Skomentuj

          17. prime27pl
            Oceń komentarz:

            1    

            Opublikowano: 2015-04-10 10:02

            Nie przetłumaczysz...nawet jak nie maja to i tak chodzi u nich super .

            Skomentuj

          18. Gungosa
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2015-04-10 14:21

            proponuje Nvidie :P (czekam na fale hejtu)

            Skomentuj

          19. Eyesofthesouth
            Oceń komentarz:

            1    

            Opublikowano: 2015-04-10 12:43

            po co debatować o GTA IV? to było najgorsze GTA jakie kiedykolwiek wyszło nudne i w dodatku fatalne od strony technicznej

            Skomentuj

          20. Gungosa
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2015-04-10 14:22

            Feeling strzelania najlepszy puki co w całej serii !!!!!

            Skomentuj

        2. neo937
          Oceń komentarz:

          1    

          Opublikowano: 2015-04-09 20:39

          Z drugiej strony podejrzewam, że GTA V będzie duuużo lepiej zoptymalizowane niż czwórka. Warto zauważyć, że płynność działania ładniejszej piątki na X360 była porównywalna, albo nawet ciut lepsza niż w czwórce.

          Skomentuj

          1. Akatzuky
            Oceń komentarz:

            -5    

            Opublikowano: 2015-04-09 21:45

            Bo w GTA 5 nie ma fizyki więc niby skąd ma mieć większe wymagania niż 4, nawet na modach nie dorówna 4, bo mody nie dodają fizyki

            Skomentuj

          2. hrabin1
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2015-04-10 09:52

            "Grand Theft Auto V also uses the RAGE engine, but this time it has been modified to include new underwater physics along with above water physics similar to that of GTA IV. Other modifications include support for fixed wing aircraft, aircraft turbulence, player health damage in high speed vehicular crashes, and more rigid vehicle bodies that do not deform as easily as those in GTA IV. Another thing that has been slightly modified is character physics. For example, when walking up a slope too steep, a character will stumble and rag doll down the hill."

            Skomentuj

          3. Akatzuky
            Oceń komentarz:

            -1    

            Opublikowano: 2015-04-10 15:13

            Rozpędz sie w GTA 4 a w GTA5 i uderz prosto w ściane zobaczysz gdzie jest fizyka, poza tym auta w 5 skręcają środkiem auta jak cegiełki a w 4 zaczyna sie to od przednich kół i każde auto inaczej sie prowadzi z resztą wpisz sobie gta 4 ca gta 5 każdy to samo powie, obie gry ogralem sto razy i GTA 4 > GTA 5 już z samego względu na paralite trevora najgorsza postać w uniwersum gta

            Skomentuj

          4. prime27pl
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2015-04-10 10:13

            Juz się nie kompromituj z tymi swoimi teoriami...

            Skomentuj

  2. Ryuhoshi
    Oceń komentarz:

    11    

    Opublikowano: 2015-04-09 15:28

    Tak słabe karty wystarczają do grania w 4k? Idąc tym tropem to R9 290/GTX 780 powinien wystarczyć do 4k. Chętnie zobaczyłbym jakieś testy.

    Skomentuj

      1. Ryuhoshi
        Oceń komentarz:

        5    

        Opublikowano: 2015-04-09 16:27

        Chyba że tak. Aczkolwiek w takiej sytuacji podawanie wymagań mija się z celem.

        Skomentuj

        1. kitamo
          Oceń komentarz:

          4    

          Opublikowano: 2015-04-09 17:28

          ale tu chodzi o to by preorderow jeszcze troche sprzedac.
          Jest hype na 4k wiec warto o tym wspomniec, ale nie chce mi sie wierzyc ze mowa tu o maksymalnych detalach.

          Skomentuj

    1. domi675
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2015-04-10 18:01

      Akurat R9 290 jest w 4K porównywalny do 970/980, przy cenie wiadomo jakiej.

      Skomentuj

  3. verul
    Oceń komentarz:

    5    

    Opublikowano: 2015-04-09 15:29

    Z choinki sie urwali? Az sie wierzyc nie chce ze do 4k wystarczy leciwy 7870. Ale z tym 60fps w 4k i sli/cf to przegieli. Chyba totalnie przespali premiery takich kart jak gtx 980 albo r9 295x

    Skomentuj

    1. Fraa_Orolo
      Oceń komentarz:

      6    

      Opublikowano: 2015-04-09 15:32

      pewnie przy minimalnych detalach(takich jak na ps3/x360) w 4k pójdzie.

      Skomentuj

      1. voodoo171
        Oceń komentarz:

        1    

        Opublikowano: 2015-04-09 17:04

        Zrzuty ekranu z ustawień wskazują na ustawienia bardzo wysokie :)

        Skomentuj

        1. kitamo
          Oceń komentarz:

          3    

          Opublikowano: 2015-04-09 17:29

          ale nie jest powiedziane ze przy takich detalach te 4k dziala na 760tce.

          Skomentuj

        2. kitamo
          Oceń komentarz:

          4    

          Opublikowano: 2015-04-09 17:46

          6gb vram wyglada legitymacyjnie jak na 760tke :)

          Skomentuj

    2. domi675
      Oceń komentarz:

      8    

      Opublikowano: 2015-04-09 16:48

      R9 295X to właściwie CF, tylko że na jednej karcie :)

      Skomentuj

  4. Michur
    Oceń komentarz:

    14    

    Opublikowano: 2015-04-09 15:29

    To teraz czekamy na konsolowe 30 klatek w 4k ... a zapomnialem bedzie dopiero w kolejnej generacji;)

    Skomentuj

    1. Voyciechu
      Oceń komentarz:

      16    

      Opublikowano: 2015-04-09 15:47

      W następnej generacji chcesz 4K30fps? Jak teraz Xklocek1 ma cinematic experience 900p30fps. Niech najpierw dobiją do standardów PC, a potem dopiero myślą o czymś więcej.

      Skomentuj

    2. piotrektomaszek
      Oceń komentarz:

      -1    

      Opublikowano: 2015-04-09 17:27

      proszę nie zaczynaj wojny pc-konsole

      Skomentuj

      1. verul
        Oceń komentarz:

        8    

        Opublikowano: 2015-04-09 19:06

        Jakiej wojny? To po prostu (bardzo przyjemne) kopanie lezacego :)

        Skomentuj

    3. kamaleon
      Oceń komentarz:

      2    

      Opublikowano: 2015-04-09 17:39

      Nastepna generacja bedzie z 3-5 razy szybsza od obecnej, wiec 4k@30fps jest mozliwe. Tyle ze PC w tym samym czasie bedzie oferowac 4k@120fps co zapewni duzo wieksza plynnosc.

      Skomentuj

      1. Mavis
        Oceń komentarz:

        2    

        Opublikowano: 2015-04-10 00:41

        3-5 razy szybsza? prosze o zrodlo twoich informacji

        Skomentuj

  5. Madzina
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2015-04-09 15:31

    nie za duże te wymagania

    Skomentuj

  6. mgkiler
    Oceń komentarz:

    13    

    Opublikowano: 2015-04-09 15:39

    I gdzie są Ci konsolowcy, którzy się śmiali, że 5% osób na PC zagra w FullHD powyżej 30fps na max detalach.

    Z tego co tu napisali to ja mógłbym zagrać w 4K w 30fps gdybym tylko miał monitor 4K, bo wymagania do 4K spełniam.
    A nie mam żadnego kosmicznego sprzętu i nie należe do tych 5% z kosmicznym sprzętem :)

    Skomentuj

    1. Madzina
      Oceń komentarz:

      4    

      Opublikowano: 2015-04-09 15:41

      z wykorzystaniem nVidii downscalingu pograsz w 4K

      Skomentuj

      1. tobexor
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2015-04-09 16:19

        pytanie dlaczego masz minusy skoro masz racje

        Skomentuj

      2. Gungosa
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2015-04-10 14:24

        Downskaling - gówno - monitor FullHD nie wyświetli więcej pixeli przecież będzie to marna namiastka i efekt.

        Skomentuj

      1. Makkk
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2015-04-10 08:42

        Taaa, wyjdzie RDR z odświeżoną grafiką, tak jak wszystko na te nowe konsole. Prawie żadnych nowych gier, tylko te stare, w wersji "HD".

        Skomentuj

    2. kitamo
      Oceń komentarz:

      4    

      Opublikowano: 2015-04-09 17:30

      spokojnie. 4k w minimalnych detalach ? chyba nie o takie granie chodzi co :)
      mysle ze jest to zabieg marketingowy i nie chodzi tu o maksymalne detale i 4k.
      Zeby pozniej placzu nie bylo

      Skomentuj

  7. mgkiler
    Oceń komentarz:

    9    

    Opublikowano: 2015-04-09 15:41

    A jeszcze jakby ktoś chciał strolować konsole to swój PC podłączyć w salonie do TV 50 cali 4K i mieć to co na konsolach jest nie osiągalne.

    Skomentuj

    1. Voyciechu
      Oceń komentarz:

      35    

      Opublikowano: 2015-04-09 15:51

      Konsolowcy nie wiedzą że można PC pod TV podłączyć, a co dopiero o istnieniu możliwości podpięcia pada. Największą zaletę konsoli, która się tak chwalą jest wygoda, zaleta którą mam na PC dzięki kablowi HDMI i adapterze do pada, łącznie za niecałe 50zł. Tyle jest warta największa zaleta konsol. Nie mówię już o lepszej grafice, bo nie kopie się leżącego.

      Skomentuj

        1. Ryuhoshi
          Oceń komentarz:

          18    

          Opublikowano: 2015-04-09 16:29

          Cośtam cośtam konsolowi betatesterzy.

          Skomentuj

        2. mirage
          Oceń komentarz:

          13    

          Opublikowano: 2015-04-09 16:31

          Mój 5 letni PC (po modernizacji za 800 dwa i pół roku temu) uciągnie gta V na lepszych detalach niż ps3... więc... no ale cóż... gdyby nie istniały PC nie byłoby konsol. To się nigdy nie zmieni.

          Skomentuj

          1. Makkk
            Oceń komentarz:

            2    

            Opublikowano: 2015-04-10 08:43

            HOP! I uciągnie ;)

            Skomentuj

          1. Voyciechu
            Oceń komentarz:

            -1    

            Opublikowano: 2015-04-09 21:08

            Bo gdy kupuje konsole to tv nie liczę bo niby jest, ale do pc to już tak. Do konsoli pewnie prąd też dostajecie za darmo, a do pc nawet biurko doliczycie, bo "nie ma gdzie go postawić"...

            Skomentuj

        3. mgkiler
          Oceń komentarz:

          2    

          Opublikowano: 2015-04-09 17:10

          Dwu letni, ale za to z dużo lepszą grafiką.

          Tak samo jak Tomb Raider Remastered itp - tyle, że w GTA na PC a PS3 większa różnica.

          Konsolowcy chcieli by taki remastered. Niektórzy kupią ponownie na PS4/XO dla lepszej grafiki podobnie jak gry w wersji remastered kupują.

          Skomentuj

          1. paladyn
            Oceń komentarz:

            -1    

            Opublikowano: 2015-04-09 20:52

            Grałem w GTA3, potem w V i nie widzie cudów graficznych.

            Skomentuj

      1. prime27pl
        Oceń komentarz:

        -11    

        Opublikowano: 2015-04-09 16:39

        Pokaż komentarz zakopany przez użytkowników

        Ja sobie cenie prostote interfejsu , dostep dp sklepu psn i brak problemow ze sterownikami- bezobsługowość .A pc umiem podlaczyc tylko nie mam takiej potrzebi i tachac 20 kilowej blachy mi sie noe chce .

        Skomentuj

          1. Michur
            Oceń komentarz:

            4    

            Opublikowano: 2015-04-09 18:57

            Ja tak gram od 7 lat i bardzo sobie chwalę. Komputer w pokoju dziennym podpięty do tv i kina domowego. Bezprzewodowa mysz, klawiatura, pad lepszego rozwiązania nie ma.

            Skomentuj

        1. mgkiler
          Oceń komentarz:

          4    

          Opublikowano: 2015-04-09 17:08

          Dobrze, ale zamiast PC + konsola podpięta pod TV to niektórzy mają zamiast konsoli drugi mały PC podpięty na stałe pod TV.

          Są tacy.

          Nie mówię, że ja.

          Skomentuj

          1. mgkiler
            Oceń komentarz:

            6    

            Opublikowano: 2015-04-09 17:41

            Po pierwsze to 17 cali od 10 lat nie widziałem.
            Teraz średnia to 23 cale (ja mam 24)

            Po drugie. Grając na monitorze 23 calowym z odległości 75cm to tak samo jakbyś grał na TV 46 cali z 1.5m

            Jeżeli masz TV 50 cali i grasz z odległości 2-3m to masz mniejszy kąt widzenia niż ja na monitorze.

            Jedyna różnica to kanapa.

            Skomentuj

          2. prime27pl
            Oceń komentarz:

            -4    

            Opublikowano: 2015-04-09 20:18

            Tv to tv a monitor to monitor i gra sie inaczej

            Skomentuj

          3. Mofixil
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2015-04-11 12:20

            Bez specjalnego trybu GAMING na TV dostajesz tylko input lag z poprawiaczy obrazu który znacznie zmniejsza komfort rozgrywki. Fakt, gra się inaczej, problem jest taki że przewaga jest po stronie ekranu komputera.

            Skomentuj

          4. prime27pl
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2015-04-11 12:46

            jakościowo to wole swój telewizor , zreszta po właczeniu "gaming " wole go ogólnie .

            Skomentuj

          5. raffal81
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2015-04-09 19:01

            Nie mówiąc już że wiele osób ma i PC i konsole pod TV ;] np tak jak ja ;P i śmieje się, wręcz płacze z tych krzykaczy tutaj ;P

            Skomentuj

          6. SzyjaZ
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2015-04-10 04:34

            Ja tak mam duzy komp do zadan specjialnych maly do filmow muzyki I delikatnego grania BTW oba podlaczone sa do kinadomowego i TV

            Skomentuj

          7. SzyjaZ
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2015-04-10 04:34

            Ja tak mam duzy komp do zadan specjialnych maly do filmow muzyki I delikatnego grania BTW oba podlaczone sa do kinadomowego i TV

            Skomentuj

      2. raffal81
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2015-04-12 10:00

        Odnośnie tej wygody, wczoraj spędziłem 3h by uruchomić grę, L.A NOIRE, dzieki Bogu się udało, ale nawet R* na swojej stronie nie potrafił udzielić odpowiedzi, a problem bardzo znany. Więc jak widzisz KONSOLE to nie tylko pad, tv itp

        Skomentuj

  8. BariGT
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2015-04-09 15:41

    Osobiscie nie wierze, ze karty z 2Gb dadza rade w 4K ale mysle ze pojedyncza karta klasy GTX780/970 powinna 1440p wyciagnac na wysokich.

    Skomentuj

    1. voodoo171
      Oceń komentarz:

      1    

      Opublikowano: 2015-04-09 17:02

      Mysle że można sie sugerować ustawieniami widocznymi w screenach :) i nie wyglądają one na jakkolwiek niskie a raczej jak bardzo wysokie choc nie ultra :) ale cos mi się wydaje że to spokojnie wystarczy

      Skomentuj

      1. kitamo
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2015-04-09 17:33

        Tylko dlaczego nie ma zadnego gameplayu ?
        to by rozwialo watpliwosci a nie jakies screeny gdzie pelno niedomowien.
        Nikt nie mowi ze chodzi o takie detale, tylko wspomnieli ze jest sporo ustawien ale jak widac ludzie juz podlapuja i juz spekuluja ze to chodzi o wysokie +4k + 30fps i to na karcie z 2gb vram

        troche to wszystk otajemnicze jakies

        Skomentuj

  9. Sio_IdiOtki__
    Oceń komentarz:

    -16    

    Opublikowano: 2015-04-09 16:15

    Pokaż komentarz zakopany przez użytkowników

    GTA ssie palke !!

    Skomentuj

    1. tobexor
      Oceń komentarz:

      12    

      Opublikowano: 2015-04-09 16:20

      twojej starej

      Skomentuj

  10. Pant C
    Oceń komentarz:

    4    

    Opublikowano: 2015-04-09 16:47

    bana wszystkim powiadam bana i banana ...

    Skomentuj

  11. hasati
    Oceń komentarz:

    6    

    Opublikowano: 2015-04-09 16:58

    Co oni nam tu o 30 FPS mówią, to nie jest konsola plz. 40-45 FPS to minimum do płynnej rozgrywki. :)

    Skomentuj

      1. tazik21
        Oceń komentarz:

        9    

        Opublikowano: 2015-04-09 18:22

        Ja mam internet.

        Skomentuj

      2. Tito1987
        Oceń komentarz:

        5    

        Opublikowano: 2015-04-09 18:23

        I co Ci po tym blu-ray? No na prawdę kosmiczna zaleta konsol xD Już lecę do sklepu po napęd BD! A sorry zapomniałem, że BD się nie przyjęło jeśli chodzi o PC....

        Skomentuj

        1. prime27pl
          Oceń komentarz:

          -3    

          Opublikowano: 2015-04-09 18:47

          Jedna z zalet dla ktorej kupilem ps4 .

          Skomentuj

          1. Michur
            Oceń komentarz:

            3    

            Opublikowano: 2015-04-09 19:01

            Przepłaciłeś, wszelkie płyty to przeżytek.

            Skomentuj

          2. prime27pl
            Oceń komentarz:

            -3    

            Opublikowano: 2015-04-09 19:10

            A ja lubie miec filmy na płytach .

            Skomentuj

      3. verul
        Oceń komentarz:

        3    

        Opublikowano: 2015-04-09 19:11

        A nagrales kiedys film na BD na swojej konsoli? Nie? A ja na PC nagralem :)

        Skomentuj

        1. paladyn
          Oceń komentarz:

          1    

          Opublikowano: 2015-04-09 20:56

          To tylko odtwarzać, nie wymagaj aż tyle.

          Skomentuj

          1. prime27pl
            Oceń komentarz:

            -1    

            Opublikowano: 2015-04-10 00:46

            ale bzdura :) popadacie juz w absurd.

            Skomentuj

  12. DaroBenchmarkPC
    Oceń komentarz:

    3    

    Opublikowano: 2015-04-09 16:58

    Ej przecież można przetestować swoje karty w 4k nawet w swoim domu tylko wystarczy aktywować technologię DSR w panelu Nvidii i mieć minimum monitor FHD :D

    Skomentuj

  13. dlomlo
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2015-04-09 17:29

    Byleby na moim GTX 660 i i3 2120 działało na średnich/wysokich w 1080p@60fps to będę zadowolony :D

    Skomentuj

  14. kitamo
    Oceń komentarz:

    1    

    Opublikowano: 2015-04-09 17:35

    dlaczego nie ma gameplayu ?
    przy takich ustawieniach i takiej rozdzielczosci jakby puscili gameplay na karcie pokroju 760 to bylby to szok w trampkach :)

    Cos czuje ze to marketing next level :)
    oby tak nie bylo

    Skomentuj

    1. kitamo
      Oceń komentarz:

      1    

      Opublikowano: 2015-04-09 17:46

      ok 6gb vram wyglada na bank na 760tke :)

      Skomentuj

  15. danio1611
    Oceń komentarz:

    -4    

    Opublikowano: 2015-04-09 17:42

    mame daj kase!

    Skomentuj

  16. danio1611
    Oceń komentarz:

    -4    

    Opublikowano: 2015-04-09 17:42

    mame daj kase!

    Skomentuj

  17. -AKATSUKI-
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2015-04-09 17:55

    Nie ma to jak zazdrosc i zgrzytanie zebami.. PS3/obox360 30kl/s wyzsza grafa (nie najwyzsza) PS4/XBOX1 60kl/s nizsza grafa, zal dupsko sciska ze niewiem co. Jaka konsolowa pala sie przyzna ze ma za slaby sprzet.

    Skomentuj

      1. Tito1987
        Oceń komentarz:

        4    

        Opublikowano: 2015-04-09 18:25

        Nie wychodzi Ci to trollowanie.....

        Skomentuj

      2. mgkiler
        Oceń komentarz:

        7    

        Opublikowano: 2015-04-09 18:36

        Właśnie pokazałeś, że nie wiesz nawet co to Steam, Origin, i inne podobne.

        Gre można kupić legalnie i zainstalować nie posiadając napędu jakiegokolwiek.
        Nie musisz mieć DVD, czy BR.

        Skomentuj

    1. prime27pl
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2015-04-09 18:45

      Ja sie przyznam :) mam na xbox 360 , na ps4 i kupilem na pc :) dla kaprysu i nie nie mam za slabego sprzetu .

      Skomentuj

  18. hideo
    Oceń komentarz:

    2    

    Opublikowano: 2015-04-09 18:32

    tylko nie podali przy jakich detalach te 4k bo nie wierzę że na maxa do 4k wystarczy 7870 hehe

    Skomentuj

    1. kitamo
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2015-04-09 18:50

      szczegolnie ze na nienajwyzszych detalach widzimy ze zjada ponad 2,5GB vram wiec cos czuje ze minimalne to bedzie tak ledwo ledwo i da sie wyswietlic wtedy obraz na 760tce.
      Inaczej juz dawno dali by gameplay i wtedy wszystk obylo by jasne

      Skomentuj

  19. prime27pl
    Oceń komentarz:

    -5    

    Opublikowano: 2015-04-09 18:38

    Ale beka z zawszych kłótni :) ile wy ludzie lat macie ?

    Skomentuj

    1. Michur
      Oceń komentarz:

      5    

      Opublikowano: 2015-04-09 19:01

      12:)

      Skomentuj

      1. prime27pl
        Oceń komentarz:

        -3    

        Opublikowano: 2015-04-09 19:08

        To by sie zgadzało :D

        Skomentuj

  20. LuckyNumber8
    Oceń komentarz:

    1    

    Opublikowano: 2015-04-09 19:28

    Ja ograłem już wersje ps3, ale na PC i tak zagram z miłą chęcią. Odbiór będzie totalnie inny :), dojdzie wiele nowych rzeczy, i trudno tu mówić o 2 letniej grze (tym bardziej jak ktoś nie grał na ps3/ps4).

    Co do optymalizacji, to jestem przekonany, że tym razem obędzie się bez wpadki. Skąd takie przekonanie ? Przecież gra już śmiga na ps4, a więc udało im się przenieść gta na architekturę zbliżoną do kompów. Do tej pory każda konwersja z PS4 śmigała mi 2x lepiej niż na tej konsoli, łącznie z WD i Assassin Creedem Unity.

    Skomentuj

  21. Adamexxx
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2015-04-09 19:29

    Ja chyba mimo wszysko wolę pograć w Full HD na max ustawieniach, przy koło 60fps...
    Myślicie, że GTX 770 4GB + i7 4790 + 16GB RAM 1866MHz wystarczy?

    Skomentuj

    1. kitamo
      Oceń komentarz:

      -3    

      Opublikowano: 2015-04-09 19:47

      przy full detalach to nawet vramu nie starczy - zobacz screena

      Skomentuj

        1. kitamo
          Oceń komentarz:

          -2    

          Opublikowano: 2015-04-09 22:02

          a nie widzisz ze sa 2 screeny ?
          Na jednym masz zuzycie ramu 4,5GB na drugim 2,5GB ?
          nie domysliles sie ze to sa 2 rozne screeny z 2 roznych ustawien gry ?
          Serio to takie skomplikowane ?
          Serio nie widzisz tego jak wasze bostwo Rockstar robi wszystkich w bambuko ?
          Dlaczego nie ma gameplaya nie zastanowiles sie ? Ciagle tylko obrazki w 4k i po photoshopie.

          Skomentuj

          1. kitamo
            Oceń komentarz:

            2    

            Opublikowano: 2015-04-10 01:08

            To ty sie ogarnij i nienormalnego nie udawaj - a widzisz na tym screenie max detali ??
            informuje Cie ze bedzie do ustawienia MSAAx8 które zje dodatkowy 1GB vram,
            Do tego Nvidia PCSS/ AMD CHS ktorego tez nie ma ustawionego.
            Post FX - ustawione na normal a najwyzsze to Ultra.
            Grass Quality - najwyzsze to Very High

            i Najwazniejsze

            Texture quality, shadow quality, reflection - to wszystko jest na nizszej od sredniej wartosci bo jeszcze jest very high.
            Tutaj 4GB vram to jest ledwo ledwo a on pytal o MAX Detali. Tak wiec albo nie umiesz czytac, albo nie wiesz co to jest max detali.
            Skoro na srednich detalach zjada na dzien dobry ponad 2,5GB to pomysl ile potrzeba do max detali.
            To nie jest shadow of mordor gdzie tylko textury byly wysoko wyskalowane i juz potrzebowaly 4GB up to 6GB. Tu masz samo oswietlenie o ktorym pisalem juz 2 miesiace temu z zupelnie innej polki a to wszystko wymaga ramu niezaleznie czy to FHD czy 4k.


            Skomentuj

          2. kitamo
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2015-04-10 09:24

            no to oswietlenia i cieniowania widac tez nie bierzesz , podobnie jak tekstur ? Trawa tez jest nieistotna ?
            Shadery chyba tez nie sa rozumiem ?
            brawo.

            Max detali oznacza ze ustawiasz wszystko na maxa a nie wg swojego maxymalnego widzimisie

            Skomentuj

        2. kitamo
          Oceń komentarz:

          1    

          Opublikowano: 2015-04-09 22:07

          To enjoy GTA V gaming at 1080p & 60 fps Rockstar reckons that a balanced PC setup with a Nvidia GeForce GTX 660 2GB or AMD HD7870 2GB installed will be up to the job. Moving higher up the resolution scale, Kevin Hoare, president of Rockstar Toronto, told PC Gamer that "To run the game on a 4K display at 30fps you'll need at minimum an AMD HD 7870 or Nvidia GTX 760 with 2GB of VRAM." Turning things up a notch, to 4K & 60fps, Hoare is less hardware specific but thinks that a high-end SLI or Crossfire setup will do the job. Of course with all the graphics preferences available for PC owners to jiggle, there will be lots of optimisation opportunities open depending on how you like your games to look.

          Tyle w temacie wymagan. Tak to jest jak robi sie gluchy telefon i na kazdej stronie jest co innego.
          Z wypowiedzi widac ze nie ma mowy o ustawieniach takich jak na screenie dla 4k/30fps i 760 2gb, tylko ze bedzie mozna sobie ustawic recznie detale a jako minimum trzeba 760 2gb

          Skomentuj

  22. BreakJac
    Oceń komentarz:

    -4    

    Opublikowano: 2015-04-09 19:46

    Witam.Jest tutaj ktoś kto będzie potrafił odpowiedzieć mi na jakich detalach sobie pogram w gta 5 na tym sprzecie ?

    Amd Phenom II x4 960t 3.0ghz
    radeon r7 260x 1gb
    8gb ram patriot

    Interesuje mnie rozdzialka full hd lub 1280x1024 (Nie wiem czy nie kupię monitora full hd )

    Skomentuj

    1. kitamo
      Oceń komentarz:

      3    

      Opublikowano: 2015-04-09 19:54

      hehehe widze ze zaczyna sie :D
      Zaraz ktos bedzie pytal czy na 386 pojdzie i w ilu fpsach

      Skomentuj

      1. BreakJac
        Oceń komentarz:

        -2    

        Opublikowano: 2015-04-09 19:57

        Czekam na odpowiedz kogos kto sie zna , nie znasz odpowiedzi po co to komentujesz ?:P

        Skomentuj

        1. kitamo
          Oceń komentarz:

          3    

          Opublikowano: 2015-04-09 20:10

          bo smieszne staje sie to ze ktokolwiek ma wrozyc czy jak ?
          widac nawet tutaj w tym artykule ze jest krecenie wora z wymagan sprzetowych. nie ma gameplayu, sa niedomowienia i niedopowiedzenia.
          Ja moge powiedziec ze nie pograsz sensownie i tyle.

          Skomentuj

          1. BreakJac
            Oceń komentarz:

            -3    

            Opublikowano: 2015-04-09 20:22

            A jakie masz podstawy żeby tak mówić ? Ja spotkalem sie juz z opiniami ze pogram srednie srednio wysokie a jak wierzysz w to ze te minimalne sa dla 800x600 i 30 fps to jestes w wielkim błędzie ta informacja nie jest prawdziwa :)

            Skomentuj

          2. kitamo
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2015-04-09 21:58

            nie wiem o czym gadasz, ale wystarczy spojrzec na to ile vramu jest polykane na dzien dobry. Spojrz na screeny a pozniej zastanow sie co dzieje sie na karcie z 1gb vram.
            Tak wiec jak uwazasz ze pograsz na srednich lub wysokich to sie zdziwisz.

            Skomentuj

          3. BreakJac
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2015-04-09 22:05

            Konfiguracja minimalna 9800gt 1gb a wiesz że to nie to samo co r7 260x 1gb ? to zupelnie inna bajka i inna polka kart.
            Pomijając kolosalną przewage mojej karty spojrz na taktowanie rdzenia 9800gt 500 lub 600mhz nie pamietam kiedy moja karta ma takty 1075 mhz i chodzi na 1gb GDDR5 gdy 9800gt ma przestarzałe ddr3 więc o czym my mówimy?

            Skomentuj

          4. kitamo
            Oceń komentarz:

            1    

            Opublikowano: 2015-04-09 22:11

            A zdajesz sobie sprawe ze 9800 jest podane jako minimum bo pozwala na odpalenie gry ze wzgledu na support dla DX10 ?

            poza tym jaka jest roznica w 1GB na 9800 a jaka jest przy Twojej karcie ? Co masz kompresje jak w maxwellu ? serio ?

            Skomentuj

          5. BreakJac
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2015-04-09 22:22

            Spokojnie , różnica jest inne gddr na karcie i co z tego ze obie karty maja 1gb spojrz na wydajnosc jednej a drugiej to jest przepasc

            Skomentuj

          6. BreakJac
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2015-04-09 22:23

            Mogłem mieć wersje 2gb ale po co ? tej karcie to sie nie przyda to tylko chwyt marketingowy

            Skomentuj

          7. Tito1987
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2015-04-10 02:05

            No i tutaj się mocno zdziwisz xD 1 GB ramu na GPU to niestety już o wiele za mało! Nawet 2 GB też już nie wystarcza! Ściągnij sobie z Twoich torrentów nowego Wolfensteina i ustaw wszystko na max! Będziesz miał aż 1 fps xD To samo będzie w watch dogs! Jest opcja po której włączeniu ładowane są tekstury o wysokiej rozdzielczości. W watch dogs nawet pod nią piszę "3 GB VRAM is recommended" Także powodzenia życzę!

            Skomentuj

          8. kitamo
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2015-04-09 22:40

            to smialo mozesz kupowac gta

            Skomentuj

          9. BreakJac
            Oceń komentarz:

            -7    

            Opublikowano: 2015-04-09 22:52

            szkoda pieniędzy :) torrenty czekaja

            Skomentuj

          10. kitamo
            Oceń komentarz:

            1    

            Opublikowano: 2015-04-10 09:26

            cos ci wypadlo - cebula z worka, zbieraj bo szkoda

            Skomentuj

          11. prime27pl
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2015-04-10 10:14

            jak juz kradniesz to się chociaż nie chwal bo nie ma czym .

            Skomentuj

          12. kitamo
            Oceń komentarz:

            3    

            Opublikowano: 2015-04-09 22:13

            z reszta jak wiesz lepiej to po co w ogole sie pytasz ?
            Kup gre i graj skoro ktos powiedzial ze sobie porgasz. w czym problem ?

            Skomentuj

          13. LuckyNumber8
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2015-04-10 12:06

            Dokładnie, miałem sam to napisać.

            Skomentuj

        2. LuckyNumber8
          Oceń komentarz:

          0    

          Opublikowano: 2015-04-09 20:42

          Gra jeszcze nie wyszła, a ktoś ma ci powiedzieć czy pójdzie, i to jeszcze na jakich detalach. Pewne jest tylko to, że na minimalnych pograsz, domyślam się, że takie minimalne wymagania to odpowiednik detali na ps3 i rozdzielczość 720p. Nie powinieneś jednak płakać, bo grafa nawet na ps3 była w gta5 super.

          Skomentuj

    2. prime27pl
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2015-04-09 20:01

      Fullhd i srednie moze pociagnie .

      Skomentuj

  23. kamil_shadow
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2015-04-09 19:53

    Czy będę mógł zagrać na PC z kumplem posiadającym PS4?
    Według was Lepsze PS4 czy komputer za 2k?

    Skomentuj

  24. kamil_shadow
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2015-04-09 19:53

    Czy będę mógł zagrać na PC z kumplem posiadającym PS4?
    Według was Lepsze PS4 czy komputer za 2k?

    Skomentuj

    1. prime27pl
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2015-04-09 19:59

      Nie jak pc to od 2500 .Zresztą jak chcesz 60 fps to pc jak godzisz sie na 30 to konsola .

      Skomentuj

    2. Gungosa
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2015-04-10 14:33

      nie będziesz mógł zagrać z kumplem, nie wiem czy jesteś trollem ale trochę mi na niego wyglądasz to ci powiem ze do GTA V za 2kapcie kompa nie kupisz. Kup konsole jak ogarniasz Pada, szczerze ja nie cierpię pada i chętnie pograł bym z konsolowcami którzy graja padem a ja na PC z myszka ojjjjjjjjjjjjjj latały by flaki latały

      Skomentuj

  25. kamil_shadow
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2015-04-09 20:15

    ok, PS4 ma tylko 30 fps max?

    Skomentuj

    1. prime27pl
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2015-04-09 20:20

      Tak , teraz jest juz stabilne 30 .

      Skomentuj

    2. Sezar186
      Oceń komentarz:

      1    

      Opublikowano: 2015-04-09 20:22

      Tak ultra stałe 30 xd... :D

      Skomentuj

      1. prime27pl
        Oceń komentarz:

        -1    

        Opublikowano: 2015-04-09 20:28

        Lepsze stale 30 niz dropy z 60 do 25 xd :D

        Skomentuj

        1. LuckyNumber8
          Oceń komentarz:

          1    

          Opublikowano: 2015-04-09 20:46

          Jeśli tylko średnia płynność wychodzi na 60 fps, to grać się będzie bardzo dobrze nawet z ewentualnymi dropami. Swoją drogą nie spotkałem się, aby przy takiej średniej miałbym gdzieś dropy do 25fps, tak co najwyżej na 40. Na konsoli jest to natomiast 30 średnio z dropami nawet do pojedynczych klatek (dead rising, lub ryse).

          Skomentuj

          1. prime27pl
            Oceń komentarz:

            -1    

            Opublikowano: 2015-04-09 20:50

            W crysis 3 na karcie amd takie mialem .Co do konsol to pewnie ze dropy sa ale z czasem gre poprawiaja i jest ok .

            Skomentuj

        2. Pant C
          Oceń komentarz:

          0    

          Opublikowano: 2015-04-09 20:48

          oj zabrali mi nicka kiedy oddadzą ?? pisali że za siedem dni musze się dalej ukrywać jak połowa portalu ... dziwna zmiana nicków hahaha ...
          zgaduj zgadula kim jestem
          dla ulatwienia powiem ze mam banana ...

          Skomentuj

        3. paladyn
          Oceń komentarz:

          3    

          Opublikowano: 2015-04-09 20:50

          Lepsze dropy z 60 do 25, niż z 30 do 21 xd :D

          Skomentuj

          1. prime27pl
            Oceń komentarz:

            -1    

            Opublikowano: 2015-04-09 20:52

            Ameryki nie odkryles .

            Skomentuj

  26. wojciechoslaw
    Oceń komentarz:

    2    

    Opublikowano: 2015-04-09 20:52

    Kij z grafiką, najważniejsze będą mody!

    Skomentuj

  27. gieteiks
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2015-04-09 21:54

    4k 22 cale 120hz moze kiedys moj sen sie spełni. No bede musial przynajmiej poczekać z 3 lata oz cos takiego bedzie dostepne w normalnej cenie...

    Skomentuj

  28. mastah84
    Oceń komentarz:

    -2    

    Opublikowano: 2015-04-09 23:00

    Przecież po trailerach widać, że świat mimo licznych występujących w nim elementów, jest generalnie ubogi w detale: jest sterylnie, modele obiektów są dość proste, mimika twarzy prezentuje się słabo. To generalnie oczywiste ze względu właśnie na dużą liczbę obiektów. Jeśli miasto miałoby być ładne, ale puste, to raczej nikomu by się w to grać nie chciało dłużej niż przez pół godziny...

    Skomentuj

    1. prime27pl
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2015-04-10 00:45

      oj nie zgodze sie absolutnie .

      Skomentuj

    1. kitamo
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2015-04-10 09:22

      przy minimum detali.
      W wypowiedzi (ktora nie jest zacytowana na BMK) jest wyraznie podane ze Rockstar uczy sie na bledach i daje do dyspozycji gracza multum opcji ktore moze wlaczyc wylaczyc by wybrac to na czym najbardziej mu zalezy i na ktorych detalach.

      Skomentuj

  29. archi133
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2015-04-10 08:26

    Ludzie! Pi 1 - to jest gra tworzona od podstaw, troszkę zaufania do chłopaków z R*, stworzyli arcydzieło nie grę, o imponujących rozmiarach, a wy porównujecie to do portu z konsol GTA4, albo jakichś innych gier, gdzie twórcy mają gdzieś graczy tylko kasa, R* jest inny. Wszyscy się podniecają karta graficzną, owszem jest ważna, ale na całość składa się więcej elementów! Takich jak procesor czy liczba i szybkość ramu, co z tego, że ktoś będzie miał wypas grafikę, jak procesor go spowolni. Nie ukrywajmy, jest to najnowsza gra, i najlepsza gra w historii, chyba nie wyobrażacie sobie, że złomami pogracie w 4k i max detalach, o 60fps nie wspomnę, trzeba się cieszyć, że w/w złomy będą miały możliwość zagrania w ten tytuł. Jak będzie zobaczymy w praniu. Jak widzę wojnę konsole vs Pc to pękam ze śmiechu, widać, że dzieciarnia się bawi. Rozmach tej gry widać nawet po newsach o niej, mają w kilka minut najwięcej komentarzy:) Mam nadzieję, że we wtorek po południu przyjedzie do mnie kurier, a wtedy urlop do środy:) Ciekawe jak wypadnie sprzedaż na PC, nie wyobrażam sobie kogoś, kto będzie grał w pirata, po 1 cena gry w stosunku do jakości jest niska. I te 150-180zł jest w stanie wydolić osoba, która ma komputer pozwalający na odpalenie tej gry, taka prawda. Zresztą, kto miał pomyślunek, kupił grę jak była w cenie 130zł, sam tak zrobiłem, bo wiedziałem, że wraz z kolejnymi informacjami na temat GTA 5, cena będzie wzrastała:) i tak się stało. Ale powiem tak, dałbym za nią nawet 200zł!

    Skomentuj

  30. kitamo
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2015-04-10 09:30

    Rockstar to jednak mistrzowie w marketingu.
    Ubrali w ladne slowa fakt że da się wyłączyć niemal wszystkie detale w grze a ludzie sie ciesza jakoby optymalizacja byla wrecz niesamowita.
    Wszystk oto przemycone w taki sposob ze ludzie ciesza sie zamiast sie smucic :)
    Normalnie cos niesamowitego :)

    Ubi przekonywalo do cinematic experience i dostali baty a R obiecalo 4k na żywca przy wylaczonych detalach jakoby gracz mial "wolnosc" w wyborze tego na czym mu najbardziej zalezy i ludzie skacza pod sufit.

    Skomentuj

    1. prime27pl
      Oceń komentarz:

      -1    

      Opublikowano: 2015-04-10 09:36

      kontrola tłumu :D

      Skomentuj

      1. kitamo
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2015-04-10 10:03

        ja tu widze marketing next level.
        Skoro nie mozna zrobic czegos dobrze, to przynajmniej PR miejmy zrobiony dobrze.

        To tak jak przychodzi majster do domu zrobic cokolwiek i na koncu slyszysz "Panie, to sie zasilikonuje i bedzie Pan zadowolony"

        Skomentuj

        1. prime27pl
          Oceń komentarz:

          0    

          Opublikowano: 2015-04-10 10:06

          u mnie powiedział że za szafą i tak nikt nie zauważy że krzywo płytki połozone ...

          Skomentuj

          1. Pant C
            Oceń komentarz:

            -1    

            Opublikowano: 2015-04-10 15:21

            No a ja jestem ciekawy prawdziwych wyników po premierze , wy tu takie smuty prawicie ze nie dam rady ...

            Skomentuj

          2. kitamo
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2015-04-10 18:12

            no co, jak nie pojdzie w 4k na 760 2GB to chyba wtedy bedzie smut co nie :)

            Skomentuj

  31. Misio-Jedi
    Oceń komentarz:

    1    

    Opublikowano: 2015-04-10 09:45

    A co się dziwicie ? Żyjemy w epoce marketingu.
    Goście od Order1886 to co zrobili ? - musieli zmniejszyć powierzchnię wyświetlania przez dodanie poziomych czarnych pasów (bo sprzęt nie wyrabiał) i nazwali to "Cinematic Experience".
    Co będzie następne ? - Zapewne dodadzą jeszcze pionowe pasy po bokach i nazwą to "Keyhole Experience" i ludzie będą się cieszyć :D

    Skomentuj

    1. kitamo
      Oceń komentarz:

      -1    

      Opublikowano: 2015-04-10 10:02

      ale akurat w the order ma to wiekszy sens bo obraz jest zgodny z przyjetym standardem czyli 2,40:1 tak jak w kinie.
      Jeśli wiec sama gra miala przypominac film to jest to uzasadnione.

      Skomentuj

  32. shakal84
    Oceń komentarz:

    -1    

    Opublikowano: 2015-04-10 11:47

    A ile potrzeba konsol aby zagrać FHD w 60 fps ? :X hihihihi

    Skomentuj

    1. prime27pl
      Oceń komentarz:

      -1    

      Opublikowano: 2015-04-10 12:10

      1 bo gracze konsolowi graja a nie patrza na licznik klatek :D

      Skomentuj

      1. shakal84
        Oceń komentarz:

        -1    

        Opublikowano: 2015-04-10 12:15

        ;)

        Skomentuj

        1. Sezar186
          Oceń komentarz:

          0    

          Opublikowano: 2015-04-10 13:06

          Widzicie jakie to proste. Poco się wyzywacie idźcie grać.

          (Motto brzmi)

          "Zostań multi platformowcem nie kłuć się z debilami w internecie"

          14 Przyjdzie paczka GTA V czemu dopiero teraz? Bo od zawsze w gta grałem na PC i właśnie dlatego teraz też tak zrobię.
          Kupię sobie 14 Mortal Kombat X na PS4 dlaczego nie na PC? Ponieważ zawsze grałem w bijatyki na PS :)

          Pozdrawiam.

          Skomentuj

          1. mazmazik
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2015-04-11 11:06

            dokładnie na konsoli fajnie się gra w gry sportowe czy bijatyki z ziomkami, ale nie w strzelnianki z auto-aimem.

            Skomentuj

          2. prime27pl
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2015-04-11 12:44

            z trzecia osoba nie jest żle : gearsy , mass effect itp.

            Skomentuj

  33. Hubert2014
    Oceń komentarz:

    1    

    Opublikowano: 2015-04-10 13:09

    No GTA 5 4k to musi byc wydajne karta graficzna np.GTX 980 SLI żeby było płynne 4k 60fps na wyskokach ustawień i rozdzielczośc, ale moim zdaniem wystarczy pograc 1920×1080 takiej rodzielczości do karte graficznej normalne odpali minimalne np.GTX 275 i ma directx 10, i GTA 5 ma ustawienia directx 9,10 i 11 jeśli ma słaby komp nie ma problemów pograć GTA 5.

    Skomentuj

  34. power1
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2015-04-10 13:51

    30fps na ps4 jest bardzo plynne bo mam i gram , zastanawiam się czy będzie sens przy gtx 660 lykac gta czy uda mi się uzyskac lepsze wrazenia niż na ps4 ??mam nadzieje ze niedługo portale zweryfikują jaki8e sa ustawienia na ps4 względem pc

    Skomentuj

  35. Gungosa
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2015-04-10 14:18

    4k w tym momencie i momencie premiery tej gry a wiec okresie w którym sprzeda się najwięcej kopii tej gry to mniejszość i Rockcstar to nie zapatrywał się na 4k właśnie, najwięcej użytkowników kożysta teraz 1080p i pod to jest robiona gra. Rockstar swoje zarobi, moim zdaniem GTX 970 i fullhd to wypas sam w sobie i nic więcej nie potrzeba. Przewaga ilości posiadanych monitorów 4k nad FullHD będzie zapewne miała miejsce dopiero za 2-3 lata jak nie więcej. Wtedy producenci owszem będą optymalizować i rekomendować 4k puki co dalej mamy erę FullHD w większości Polskich gospodarstw domowych.

    Skomentuj

  36. Miras1990
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2015-04-10 14:52

    Jeśli kupię wersję pudełkową gry GTA 5 na PC to będę mógł zagrać w GTA Online i pobierać aktualizacje jeśli się pojawią?

    Skomentuj

    1. archi133
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2015-04-10 15:14

      Ok, spokojnie, oddychaj, weź leki....mistrz retorycznych pytań! W sumie, też kupiłem wersje pudełkową, nawet mi nie mów, że takie klocki będą:):)

      Skomentuj

      1. Miras1990
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2015-04-11 19:17

        Pytałem się dlatego, że kupiłem wcześniej GTA 4 i w systemie Windows 8.1 mam problem z uruchomieniem tej gry.

        Skomentuj

        1. prime27pl
          Oceń komentarz:

          0    

          Opublikowano: 2015-04-11 19:33

          u mnie działa bez problemu , a sorry trzeba cos dopisac bo inaczej tylko 800x600

          Skomentuj

  37. Pant C
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2015-04-10 15:28

    No nic skonczę jakoś the Order do przyszłego tygodnia , na hardzie QTE jest nie do zrobienia , gram jakieś 12 godzin i skończyc nie mogę pierwszego epizodu , pewnie jak skończę to w przyszłym tygodniu ...

    Skomentuj

  38. BreakJac
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2015-04-10 15:34

    Wie ktoś czy gra będzie normalna w rozdzialce 1280x1024 5;4 bo w far cry 4 byly takie jaja że były pasy .... UBISHIT..... mogli dawać do gry monitory to bym zrozumiał

    Skomentuj

    1. LowiPL
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2015-04-11 06:36

      Gra będzie wspierać zestaw potrójnych monitorów, a FC4 nie wspierało. Wnioski nasuwają się same :)

      Skomentuj

      1. LowiPL
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2015-04-11 06:37

        *nie wspierało - były czarne pasy u górze i dole

        Skomentuj

        1. BreakJac
          Oceń komentarz:

          0    

          Opublikowano: 2015-04-11 10:45

          Czyli gta 5 na 5;4 1280x1024 będzie normalnie bez pasów ?

          Skomentuj

          1. LowiPL
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2015-04-12 02:19

            Powinno nie być pasów

            Skomentuj

  39. LuckyNumber8
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2015-04-11 11:55

    http://www.pcgames.de/GTA-5-Grand-Theft-Auto-5-PC-219948/Specials/Vor-dem-Test-In-4K-gespielt-Ein-Must-Have-fuer-PC-Spieler-1154980/galerie/2356916/?fullsize

    Prawie 6GB Vramu :)

    Skomentuj

    1. LuckyNumber8
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2015-04-11 12:03

      http://www.reddit.com/r/GrandTheftAutoV_PC/comments/325qnh/i_summarized_this_german_pcgames_article_that/

      Tutaj jeszcze parę ciekawostek. Podobno różnica względem wersji na ps4 jest mocno odczuwalna, znacznej poprawie uległ horyzont i ten robi podobno teraz olbrzymie wrażenie, dodali nowe szczegóły tupu 20 dodatkowych zwierząt, usprawnili jeszcze bardziej wnętrza aut. Goście są ogólnie zachwyceni grafiką i tez samą optymalizacją. Swoją drogą ten screen z użyciem prawie 6GB Vramu jest z użyciem MSAAx8 i chyba rozdzielczości 4K, ciekawy natomiast jestem zużycia pamięci przy 1080p i z FXAA.

      Skomentuj

      1. LuckyNumber8
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2015-04-11 12:10

        http://www.jeuxactu.com/gta-5-mazette-on-y-a-joue-sur-pc-en-4k-98126.htm

        Tu natomiast wrażenia z francuskiej stronki. Goście są zaszokowani jak wielka różnica w grafice jest względem wersji na "next geny", nie spodziewali się takiej, bo nawet wiele lokacji zostało przebudowanych. Zachwalają też optymalizację

        "Runs perfectly on older hardware (Core 2 Duo + 9800GT). No mention of which settings or resolution though."

        Gra jest dodatkowo grywalna na bardzo starym sprzęcie (ale pewnie chodzi tu o detale znane z ps3)

        Tak więc dobrze, że nie ograłem wersji ps4 :). Po wersji na ps3 zagram teraz w gta5 w prawdziwie super jakości

        Skomentuj

        1. LuckyNumber8
          Oceń komentarz:

          0    

          Opublikowano: 2015-04-11 12:29

          http://i.imgur.com/t7a4oYh.png

          A tu jeszcze nadmieniono, że rekomendowane ustawienia są do "HIGH" i 60fps. Jeśli to okaże się prawdą, to będzie to najlepszy port z ps4, jaki kiedykolwiek świat widział :)

          Skomentuj

    1. prime27pl
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2015-04-12 11:37

      oby nie trzeba było zmieniać płyt podczas rozgrywki :D

      Skomentuj

    1. raffal81
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2015-04-12 10:08

      Ile płytek ? ;]

      Skomentuj

  40. Gameone
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2015-04-13 08:34

    Gta w 4k.... Warto? 4k aż takie wspaniale?

    Skomentuj

    1. prime27pl
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2015-04-13 19:32

      No zważywszy że mało kogo stac na 4k :D

      Skomentuj

Dodaj komentarz

Przy komentowaniu prosimy o przestrzeganie netykiety i regulaminu.

Aby dodać komentarz musisz być zalogowany!