Na topie

Otwarty świat RAGE 2 na zwiastunie - znamy datę premiery gry

Autor:

więcej artykułów ze strefy:
Gry

Produkcja rozwijana przez id Software i Avalanche Studios trafi do sklepów 14 maja przyszłego roku. Nowy zwiastun potwierdza, że nie można będzie tu narzekać na nudę.

  • Otwarty świat RAGE 2 na zwiastunie - znamy datę premiery gry
A A

Zgodnie ze składanymi ostatnio obietnicami, Bethesda ujawniła na gali The Game Awards 2018 bardzo ważne informacje na temat RAGE 2. Czekający na tę grę bez wątpienia powinni się z nimi zapoznać.

Przede wszystkim dlatego, iż poznaliśmy wreszcie dokładną datę premiery gry. Produkcja rozwijana przez id Software i Avalanche Studios trafi do sklepów 14 maja przyszłego roku. Dostępne będą wersje na PC oraz konsole Xbox One i PlayStation 4.

Osoby składające zamówienia przedpremierowe otrzymają dostęp do ekskluzywnej misji „Kult Boga Śmierci”, legendarną zbroję Nicholasa Raine’a oraz pistolet osadników. Przygotowana zostanie również edycja kolekcjonerska.

RAGE 2

Jednocześnie opublikowany został nowy zwiastun gry. Skupia się on na przybliżeniu świata, który dawać ma graczom bardzo dużą swobodę działania.

„Kiedy opuszczasz obszar początkowy, otwiera się przed tobą cały świat. Wszędzie natrafisz na dynamicznie rozwijające się wydarzenia. Możesz znaleźć placówkę bandytów do zlikwidowania albo wyścig, w którym zechcesz wziąć udział. A może konwój, który musisz zniszczyć? Ukończenie takich aktywności poprawi też twoje stosunki z niektórymi kluczowymi postaciami z głównej linii fabularnej. Wszystko, co zrobisz, zostanie nagrodzone.” - Tim Willits, dyrektor studia id Software


Źródło: Bethesda Polska

Odsłon: 3108 Skomentuj newsa
Komentarze

13

Udostępnij
  1. hollow_
    Oceń komentarz:

    5    

    Opublikowano: 2018-12-07 18:54

    Oby gra była dobra. W jedynkę mimo jej bolączek, grało mi się nawet fajnie. Patrząc jednak na Rage 2 czy zapowiedź nowego Far Cry'a zastanawiam się czy postapo z tymi cukierkowymi barwami zmierza w odpowiednim kierunku.

    Skomentuj

    1. Lara-Croft
      Oceń komentarz:

      -7    

      Opublikowano: 2018-12-07 19:38

      Jasne, lepiej po raz setny wydać gre w realiach post-apo i szaroburych barwach. A najlepiej w rzucie izometrycznym i 2D.

      Skomentuj

      1. hollow_
        Oceń komentarz:

        4    

        Opublikowano: 2018-12-07 21:05

        Tak jestem fanem starych Fallout'ów, tak zagrałbym w szare, brudne postapo, tak jestem otwarty na zmiany, ale ni jak nie mogę zdzierżyć tych różowych dymków i kwiatków na w/w zapowiedziach. Przepraszam.

        Skomentuj

      2. miedzianek
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2018-12-08 01:22

        Nie każda paleta barw pasuje do każdej gry. Wyobrażasz sobie różowiutkiego Dooma?

        Skomentuj

        1. Lara-Croft
          Oceń komentarz:

          -1    

          Opublikowano: 2018-12-08 15:32

          Pinky Demon

          Skomentuj

    2. kombajn
      Oceń komentarz:

      2    

      Opublikowano: 2018-12-07 20:48

      Rage 1 był grą bardzo dobrą i bardzo krótką - zupełnie jakby gdzieś w połowie projektu zapadła decyzja "dobra panowie kończymy, robimy finałowa mapę i fajrant"

      Skomentuj

      1. r_e_s_e_t
        Oceń komentarz:

        -1    

        Opublikowano: 2018-12-08 11:32

        RAGE miał wielki probelem z objętościami megatekstur. Pełnojakościowy build ważył 1TB, a po kompresji kilkaset GB.

        Skomentuj

        1. Lara-Croft
          Oceń komentarz:

          0    

          Opublikowano: 2018-12-08 15:33

          Kilkaset GB :D miliard :P

          Skomentuj

  2. hryna1717
    Oceń komentarz:

    -2    

    Opublikowano: 2018-12-07 20:08

    Borderlands FPS :)

    Skomentuj

    1. kombajn
      Oceń komentarz:

      6    

      Opublikowano: 2018-12-07 20:45

      Przecież Borderlands to jest FPS to o co ci chodzi?

      Skomentuj

  3. xxx.514
    Oceń komentarz:

    1    

    Opublikowano: 2018-12-07 22:13

    Mam nadzieję, iż RAGE 2 będzie lepiej przystosowany do PCtów, bo to jak upierdliwa była pierwsza część woła o pomstę do nieba.

    Skomentuj

    1. r_e_s_e_t
      Oceń komentarz:

      2    

      Opublikowano: 2018-12-08 11:38

      Grałem po premierze, zanim pojawiały się jakiekolwiek łatki i nie miałem żadnego problemu. Quadro zamiast GTX'a niewiele raczej zmieniało, ale wystarczyło skonfigurować w konsoli podstawowe parametry tekstur i ich dekodowania. Trochę niestandardowo, ale dużo czasu to nie zajęło. W grach ID i Epic zawsze coś się grzebało w konsoli.

      Skomentuj

  4. Dudi4Fr
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2018-12-08 22:51

    Na PC tylko na tym skopanym kliencie od Bethesdy....

    Skomentuj

Dodaj komentarz

Przy komentowaniu prosimy o przestrzeganie netykiety i regulaminu.

Aby dodać komentarz musisz być zalogowany!