Telefony

Reklama Motoroli wymierzona w Apple

z dnia 2011-02-09
Jakub Kralka | Redaktor serwisu benchmark.pl
23 komentarze Dyskutuj z nami

Nie cichną echa kontrowersji jakie wywołała reklama Motoroli Xoom wyemitowana w przerwie transmisji Super Bowl.

  Warto przeczytać:
 

Nokia wreszcie otworzy się na inne systemy?

Pasmo reklamowe w przerwie transmisji wśród reklamodawców od lat uważane jest za najbardziej prestiżowe ze względu na rekordową oglądalność oraz kwoty, jakie należy uiścić za emisję własnego spotu.

W dniu 6 lutego 2011 roku w przerwie meczu Green Bay Packers z Pittsburgh Steelers wygranego przez tych pierwszych rezultatem 31 do 25, zadebiutował nowy spot reklamowy firmy Motorola, który w amerykańskim internecie wzbudził spore kontrowersje ze względu na liczne aluzje związane z firmą Apple.

Motorola zdaje się kpić sobie z prób ujednolicania społeczeństwa poprzez serwowanie jednolitych produktów, w swoim spocie odnosząc się do motywu "białych słuchawek" stanowiących w Stanach Zjednoczonych element popkultury, a także nawiązując do dzieł takich jak "Rok 1984" G. Orwella - czytamy w amerykańskiej prasie, między innymi The Mac Observer.

Ten artykuł pochodzi ze strony benchmark.pl

Spot promuje tablet Motorola Xoom, który w lutym 2011 trafi do powszechnej sprzedaży. Urządzenie charakteryzować ma układ NVIDIA Tegra 2 oraz system operacyjny Android 3.0 "Honeycomb". Ponadto znajdziemy w nim:

  • dotykowy ekran o przekątnej 10,1 cala pracujący w rozdzielczośći 1280 x 800
  • 32 GB wbudowanej pamięci
  • aparat 5 mpx umożliwiająca nagrywanie filmów w jakości 720p
  • druga kamera z przodu urządzenia
  • żyroskop
  • akcelerometr
  • 802.11n WiFi
  • Bluetooth 2.1
  • 3G

Źródło: Wikipedia (Super Bowl), benchmark.pl, the mac observer, engadget, wired

Polecamy artykuły:    
GeForce GTX 560 Ti - premiera
Samsung Galaxy S i9000
Dysk twardy - poradnik jak wybrać

 

marketplace

Komentarze

23
Zaloguj się, żeby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Fajna reklama :)
    Ale i tak większośc w TV to coś typu "niepodoba ci sie moj tablet ? mi też ! jest taki mały łatwo sie brudzi i ma mało funcji :( ale co to ! nowy tablet marki złom ! taaak musze go mieć ! (i jakieś dzieci się zaczynają nim bawić a mamusia cała szczęśliwa że dzieci jej malują po sprzęcie)"
  • avatar
    Piękna reklama :-)
  • avatar
    W końcu ktoś oficjalnie pojechał po Apple ;D
    Zaloguj się
  • avatar
    Fajna.. :)
  • avatar
    Brakuje mu tylko AutoMapy :P
  • avatar
    Żyroskop i akcelerometr to to samo.
    Zaloguj się
  • avatar
    Amerykanie i tak nie zrozumieli aluzji...
    Zaloguj się
  • avatar
    Ten spot kojarzy mi się z "Equilibrium". Film wymiata - spot przygnębia.
    Zaloguj się
  • avatar
    Skojarzyłeś z "Wyspą" z powodu białych uniformów :)
    Ja z "Equilibrium" z powodu jednakowych wyrazów twarzy. Brrr.
  • avatar
    Świetna reklama - obraz i dźwięk - coś doskonałego.
    I ta piękna kobieta ;)
  • avatar
    Noo, dziewczyna fajna. Reklama też. Nie to co utopijny świat z polkich reklam. :|
  • avatar
    fajna reklama, podoba mi sie