Gry

Pierwsze szczegóły na temat Risen 3: Titan Lords

opublikowano przez w dniu 2014-02-25

Co nowego przygotowuje dla nas ekipa Piranha Bytes?

Risen 3: Titan Lords gra

Ledwo co potwierdzono prace nad Risen 3: Titan Lords, a już poznaliśmy kilka dość ważnych informacji na temat tej produkcji. Co nowego przygotowuje dla nas ekipa Piranha Bytes?

Spotkać mamy nowego bohatera, z którym przygodę rozpoczniemy od prologu. Co ciekawe, będziemy dysponowali wtedy w pełni rozwiniętą postacią, ale już właściwą kampanię rozpoczniemy "od zera". Zabieg ten dać ma nam pogląd na wszystkie umiejętności, dzięki czemu w trakcie gry rozwijać będzie można w pierwszej kolejności te najbardziej nam potrzebne.

Bohater już na początku stracić ma swoją duszę, a w dalszym etapie zwiedzać ma zarówno świat żywych, jak i umarłych. Lokacje mają być duże i, co ważne, otwarte. Cechować będą się również podobno dużą różnorodnością, ale jeśli chodzi o klimat to spodziewać należy się Europy z czasów średniowiecznych.

Walka przypominać ma nieco tę znaną z serii Gothic, a w kwestii uzbrojenia wspomnieć należy, iż to do dyspozycji oddana zostanie nie tylko broń biała i palna, ale również magiczne zaklęcia.

Gorzej wyglądają aspekty techniczne. Twórcy postawili na silnik, jaki wykorzystywali przy Risen 2: Mroczne Wody. Ma on zostać wprawdzie ulepszony, ale raczej nie należy spodziewać się kolosalnych zmian w oprawie graficznej.

Na koniec dodać należy, iż ujawniono również przybliżoną datę premiery gry i jej platformy docelowe. Risen 3: Titan Lords zadebiutować ma w sierpniu i dostępny będzie w wersji na PC oraz konsole PlayStation 3 i Xbox 360.

Źródło: vg247, worldofrisen

marketplace

Komentarze

14
Zaloguj się, żeby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Znów broń palna, nie pasuje mi to do takich klimatów.
    Zaloguj się
    10
  • avatar
    Jestem zaintrygowany i mam nadzieję, że nie spłycą totalnie poziomu trudności.
  • avatar
    Piranha Bytes już dawno się skończyła! Tam już większość ludzi, którzy pracowali nad pierwszymi Gothicami, albo nie pracują już, a może i nawet nie żyją, bo to ponad 10 lat minęło, więc paru mogło kopnąć w kalendarz.
    Co do spraw technicznych, zaserwują nam prawie 10 letni silnik znany z Gothica 3, który jest tylko usprawniony i nic więcej, a to oznacza drewniane animacje, postacie składające się z żenująco małej ilości polygonów, kiepskie AI, słabych tekstur i brak wsparcie dla Directx 11, teselacji i innych dobrodziejstw tego api.
    Także Piranie ja wam już dziękuje i nie kupię waszej gry, bo czasy się zmieniły, mechanika gier i grafika poszła do przodu, a wy dalej serwujecie na to samo, tylko że gorzej niż na początku.
    Zaloguj się
  • avatar
    Już w sierpniu? Dopiero co zapowiedź była.
  • avatar
    A ludzie ciagle tylko 'oby grafika byla super,bo inaczej gra bedzie do d***'...W RPG liczy sie klimat,fabula,questy,rozwoj postaci,przedmioty,rozne sekrety-a nie grafika! Do dzisiaj grywam czasami w Might and Magic 7,mimo,ze gra ma juz sporo lat-i grafika wcale mi nie przeszkadza,mimo piksela na pikselu:)
  • avatar
    Żeby nie prowadziło jak po sznurku, błagam. Tęsknię za starym Gothic'iem gdzie jak NPC powiedział - Nie wchodź do lasu, to nie wchodziłeś do lasu i tyle.
    Zaloguj się
  • avatar
    Broń palna to strzał w kolano dla serii Risen.
  • avatar
    Oby coś ciekawego z tego wyszło, po nie wytrzymam do premiery Wiedźmina 3 :(