Na topie

PlayStation 4 Pro - w dniu premiery zaglądamy do pudełka

Autor:

więcej artykułów ze strefy:
Konsole do gier

Kategoria: Gry Sprzęt do gier Konsole do gier Tematyka: Na Topie Unboxing Producenci: SONY

Rozpoczyna się era rozgrywki w zdumiewającej jakości 4K/HDR. Do sklepów trafiła dziś najpotężniejsza dotąd konsola do gier Sony - PlayStation 4 Pro.

  • PlayStation 4 Pro - w dniu premiery zaglądamy do pudełka
A A

Dzisiaj rozpoczyna się kolejny rozdział marki PlayStation. Do sklepów trafiły dziś oficjalnie pierwsze egzemplarze PlayStation 4 Pro – pod wieloma względami ulepszonej konsoli do gier. Firma Sony zaprasza graczy do świata rozgrywki w jakości 4K/HDR. My zaproszenie przyjęliśmy i z samego rana zabraliśmy się za rozpakowywanie pudełka.

PlayStation 4 Pro – lepsza konsola do gier

Firma Sony postanowiła udoskonalić swoją najnowszą konsolę do gier. PlayStation 4 Pro to wydajniejszy procesor i lepszy układ graficzny, które zapewniać mają płynną rozgrywkę w rozdzielczości 4K (skalowanie) oraz z obrazem HDR (wyglądającym zgodnie z wizją autorów). 

PS4 Pro premiera konsola

PS4 Pro to także funkcje Share Play i Gra zdalna w jakości Full HD 1080p oraz stabilniejsza łączność bezprzewodowa, dzięki nowemu, dwupasmowemu modułowi Wi-Fi 2,4/5 GHz.

Czy PS4 Pro naprawdę jest taka duża?

Zastosowanie mocniejszych podzespołów sprawiło, że urządzenie jest nieco większe. Ale co to znaczy „nieco”? Sami zobaczcie:

W co można zagrać na PS4 Pro?

Wszystkie gry wydane na PS4 są również kompatybilne z konsolą PlayStation 4 Pro. Mówimy tutaj zatem o naprawdę bogatym katalogu tytułów. W przypadku niektórych produkcji twórcy jednak opracowują specjalne wersje swoich dzieł, które wykorzystują dodatkową moc nowego urządzenia. 

Już dzisiaj gracze mogą cieszyć się ładniejszą lub płynniejszą (albo jedno i drugie) rozgrywką w ponad 30 grach. To między innymi Call of Duty: Infinite Warfare, FIFA 17, The Last of Us, Uncharted 4, Rise of the Tomb Raider czy Titanfall 2.

W następnych miesiącach będą do nich dołączały kolejne tytuły – sprawdźcie kompletną listę gier, które wykorzystają dodatkową moc PS4 Pro.

Unboxing konsoli PlayStation 4 Pro

Jak już wiecie, nasz egzemplarz konsoli PlayStation 4 Pro trafił już do redakcji. Postanowiliśmy przygotować więc dla was filmik, w którym „rozpudełkowujemy” urządzenie, przyglądamy się zawartości opakowania oraz dzielimy się naszymi pierwszymi wrażeniami. Zachęcamy do obejrzenia poniższego materiału:

Pełna specyfikacja konsoli PlayStation 4 Pro

Przy okazji premiery poznaliśmy również oficjalną specyfikację mocniejszej konsoli PlayStation 4. Jak się ona prezentuje? Następująco:

  • Procesor: AMD Jaguar x86-64, 8 rdzeni
  • Karta graficzna: AMD Radeon, 4,20 TFLOPS
  • Pamięć: 8 GB RAM GDDR5
  • Dysk twardy: 1 TB
  • Napęd optyczny: BD x 6 CAV, DVD x 8 CAV
  • Gniazda: 3x USB 3.1, 1x AUX, 1x Ethernet, 2x HDMI, 1x optyczne audio
  • Łączność bezprzewodowa: WiFi 802.11ac, Bluetooth 4.0 LE
  • Wymiary i waga: 295 x 55 x 327 mm / 3,3 kg

Źródło: Sony, inf. własna

Sony PlayStation 4 Pro

Cena od 1 769 do 1 799.99

Zobacz wszystkie oferty

Odsłon: 11928 Skomentuj newsa
Komentarze

77

Udostępnij

Super oferta!

Mirror's Edge Catalyst

Cena od 35zł do 174.90zł

zobacz oferty

  1. sn00p
    Oceń komentarz:

    9    

    Opublikowano: 2016-11-10 08:56

    Widać że ten facet dużo przeszedł w życiu! Szacun :)

    Skomentuj

    1. Maciej Piotrowski
      Oceń komentarz:

      8    

      Opublikowano: 2016-11-10 09:07

      Hahaha, dzięki!:)

      Skomentuj

    2. Zatoka Piracka
      Oceń komentarz:

      2    

      Opublikowano: 2016-11-11 03:16

      Gdybys pracowal w benchmark.pl i musial moderowac sekcje komentarze, sam bys byl po przejsciach.

      Skomentuj

  2. Artik
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2016-11-10 09:32

    Brakuje Sprzedałem PS4, i chcę zakupić PS4 PRO.

    Skomentuj

    1. Enthu5iast
      Oceń komentarz:

      5    

      Opublikowano: 2016-11-10 10:22

      To czy miałeś i sprzedałeś, czy nadal masz PS4 jest tu nieistotne. W ankiecie chodzi o sam fakt bycia posiadaczem PS4 i o chęć zakupu nowszej wersji.

      Skomentuj

      1. Chochlik
        Oceń komentarz:

        5    

        Opublikowano: 2016-11-10 13:43

        A wynik mówi sam za siebie.

        Skomentuj

  3. dzejsonista
    Oceń komentarz:

    19    

    Opublikowano: 2016-11-10 09:32

    Argument konsolowców o braku potrzeby wymiany sprzętu co trzy lata właśnie poszedł się....

    Skomentuj

    1. raffal81
      Oceń komentarz:

      2    

      Opublikowano: 2016-11-10 09:47

      Przecież nie ma potrzeby wymieniać, jak ktoś ma PS4, to nadal może na niej grać, nadal będą wychodziły na nią gry.

      Skomentuj

      1. 88ww88
        Oceń komentarz:

        5    

        Opublikowano: 2016-11-10 10:46

        Tak, pytanie jak długo. Fajne czasy - nie sadziłem, że nadejdzie kiedyś takie bagno jak teraz. Ciekawa sprawa, obecnie możemy pograć na PC albo na... dwóch innych PC dla niepoznaki nazwanych konsolami upchniętymi w obudowy PS4 i XBO, różniącymi się miedzy sobą kilkoma exami. Co najlepsze jedna z konsol pojawia się w dwóch wersjach o zupełnie różnej mocy, a w menu gier pojawia się możliwość ustalenia jakości grafiki w zależności od mocy posiadanego sprzętu (dla konsoli !), co dla konsolowców, jak czytam, zaczyna stanowić zaletę (!). Kiedyś przynajmniej był PC i dwie konsole o podobnej mocy. A teraz? Za chwilę wyjdzie Scorpio o mocy zdecydowanie większej od PRO, a wątpliwe, że SONY tak szybko zdecyduje się na wydanie kolejnej konsoli. W tym momencie gry mutiplatformowe będą wydawane w wersjach: XBOX ONE - PS4 i PS4 PRO (z możliwością konfiguracji ustawień) - SCOPRIO - PC :) No bajka :) Biorąc pod uwagę pojawienie się pojęcia "czasowego exa (!)" szykują się fajne czasy :) Ostatnio wymieniłem kartę na GTX1080 - mam przeczucie, że ta karta wystarczy mi na kolejna dekadę :) Przynajmniej Nintendo wydaje nowego SWITCH'a co trochę podtrzymuje mnie w optymizmie, bo choć można mówić tu wiele, przynajmniej ta firma zachowuje jeszcze prawdziwy charakter konsoli. DAWAĆ MARIO :)

        Skomentuj Historia edycji

        1. WielgusModelu
          Oceń komentarz:

          6    

          Opublikowano: 2016-11-10 11:56

          Dlatego ja czekam na Switcha, bo nintendo ciągle wie jak robić świetnie wyglądające gry, z wybitną optymalizacją.

          Skomentuj

          1. Kieresz
            Oceń komentarz:

            -5    

            Opublikowano: 2016-11-10 13:07

            nintendo nie zrobilo dobrze wygladajacej gry od czasow zeldy z 96' .....

            Skomentuj

        2. sebos80
          Oceń komentarz:

          2    

          Opublikowano: 2016-11-10 13:20

          Zapewne teraz będą robić premiere konsol dość często. Wraz z wydaniem PS4, sony zmieniło model biznesowy, teraz zarabia na każdej sprzedanej konsoli, wcześniej dokładało do każdej, a kasa leciała z licencji itp. I to się sprawdziło bo konsola już na siebie zarobiła, podczas gdy ps3 długo na siebie zarabiało. Jeszcze parę lat i konsola będzie na tyle otwartą konstrukcją że od pc nie będzie się róznić, może dojdzie do tego że microsoft wyda windowsa nawet na xboxa ? Już obecnie trochę do tego dążą, bo ich gry wydawane są i na pc i na konsole.

          Skomentuj

          1. Chochlik
            Oceń komentarz:

            4    

            Opublikowano: 2016-11-10 13:38

            No to chyba przespałeś trochę... xbox one już chodzi na odpowiednio przystosowanym w10

            Skomentuj

          2. Zatoka Piracka
            Oceń komentarz:

            -1    

            Opublikowano: 2016-11-11 03:19

            Na PS3 zaczeli zarabiac dopiergo gdy zaczeli montowac soczewki do bluraya z plastiku.

            Skomentuj

        3. kitamo
          Oceń komentarz:

          -4    

          Opublikowano: 2016-11-10 13:51

          karta wystarczy na 10 lat ale zagrasz w 10 gier bo niestety na PC ostatnio gry które wychodzą to jakas kpina

          Skomentuj

          1. mombata
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2016-11-10 14:13

            nie liczac kilku ex na konsole to samo wychodzi na pc ,nie wiem o co ci chodzi.

            Skomentuj

          2. kitamo
            Oceń komentarz:

            1    

            Opublikowano: 2016-11-10 14:17

            Grales ostatnio w gry na PC ?

            obecnie na PC wychodzi 1-2 gry na rok które mają dobra optymalizacje i sa grywalne.
            ile gier na PC w tym roku kupiles i jakie ?

            o to mi wlasnie chodzi.

            Skomentuj

          3. mombata
            Oceń komentarz:

            -1    

            Opublikowano: 2016-11-10 14:24

            jeden lub dwa grywalne tytuly,ty tak na powaznie? czy jaja sobie robisz bo nie wiem jak to traktowac.

            Skomentuj

          4. Chochlik
            Oceń komentarz:

            -1    

            Opublikowano: 2016-11-10 15:05

            To co piszesz jest żenujące.
            Po pierwsze rocznie wychodzi dużo więcej dobrych tytułów.
            Po drugie na pececie multi nie umiera tak szybko jak w tych singlowych ekskluzywnych opowiastkach gdzie tryb multi jest zapchajdziurą. I wtedy fakt potrzebujesz mieć nowe gry co dwa tygodnie, żeby się nie zanudzić.
            Poza tym są też na PC takie gry, których nie ma na konsole. Więc w kwestii exów myślę, że jest po równo jak nie na plus dla PC. Tylko nikt się nie chwiali, że Dawn of War będzie exem dla PC, bo to oczywiste, że na konsolach nawet jakby ktoś chciał to nie da się przełożyć sterowania na pada.
            A po prawdzie, tylko i wyłącznie istnienie exów daje konsolom w ogóle jakikolwiek sens ich posiadania. Ale szczerze mówiąc jest tyle fajnych wciągających multi, że nie grałem w singla od miesięcy. Bo cały czas gram w coś z kumplami po sieci.

            Skomentuj Historia edycji

          5. kitamo
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2016-11-10 19:17

            No ile tych megahitow na PC wyszło w 2016 ?

            Wychodzi kilka gier które co roku krzyczą że chcą nową karte graficzna i to nie za 200zł a najlepiej za 1500zł.

            A to ze gry zyją dłużej na PC dzięki multi ??
            Które ?
            Może jeszcze napisz ze Doom to megahit który długo zyje dzięki multi.
            W tym roku gra która wyszła na dłużej to BF1 i tyle w temacie.
            Długo oczekiwana Mafia3 okazała się klapą roku.

            W tym roku zmieniłem karte graficzną i gram praktycznie w 2 gry które się pojawiły (wliczając w to właśnie BF1).

            To ze wiszło więcej gier nie znaczy ze wszystkie są megahitami w które pograsz dłużej.
            Ile było ostatnio narzekania na gry na PC ? ile płaczu o optymalizacje.

            Deusa już połatali na tyle żeby był grywalny ?
            A może połatali No Man's land którego to zwroty robili dla klientów ?

            Wiem ze wstyd przyznać racje ale tak właśnie wyglądał rynek PC w 2016 roku.
            Dobrze ze choc wyszedł shadow warrior 2 który ma dobra optymalizacje i nie zaliczył faulstartu bo w ogole by nic nie było na tej platformie co by było warte uwagi.

            fajnie ze grasz sobie z kumplami w multi, pewnie w CSa bo od dawna nic ciekawego nie wyszło.
            Powiedz jakei gry zakupiles w 2016 roku.

            Skomentuj Historia edycji

          6. Chochlik
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2016-11-10 22:40

            A powiedz kitamo może ty ile razy juz przeszedłeś tą samą historię w U4?

            Ja się akurat bawiłem w dalszym ciągu w BF4 zanim wyszedł BF1, ostatnio trochę forza, the division (dobry patch wyszedl, wiele zmienia), CS (wiadomo), WoT i WoW, Blade & Soul... z takich epizodów na parenaście godzin to the Crew, The Forest i pare jeszcze alpha/beta na steamie... Jest cała masa gier i nie muszą to być tytuły AAA. I nie ma potrzeby, aby co 2 tygodnie wychodziła jakaś niesamowita nowa gra bo gry sprzed roku czy dwóch dalej dają radę.

            Skomentuj

          7. kitamo
            Oceń komentarz:

            -1    

            Opublikowano: 2016-11-10 23:09

            chłopie pisz o grach które wyszly w 2016 roku bo o tym przecież wyżej napisałem.
            Czy ja napisałem gdzies ze na PC nie ma w ogole gier ?

            Ja się swietnie bawie przy crashu na PSX i ciagle w niego gram.
            Z gier na PC w które gralem z 2016 roku to the division i BF1, pozostałe to crap.
            Jeszcze od biedy shadow warrior 2 ale to nie mój klimat.

            Na te wlasnie gry wydałem 2 klocki na grafe i wiem ze w przyszłym roku będę już musial z detalami uwazac bo pewnie będę musial przygotowywać się do wydania kolejnych 2 klockow.

            tak wlasnie ilościowo i jakościowo prezentują się gry na PC co roku w ostatnich 4 latach. Jak to się nie zmieni to nie ma się co dziwic ze rynek kosolowy dominuje.

            Skomentuj

          8. Chochlik
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2016-11-11 01:02

            No to nie wiem jakich ty gier sie spodziewasz... Tak jakby na konsoli było nie wiadomo ile gier do grania non stop nowe super produkcje, bo jakos tego nie widzę.
            Z tych co wyszły teraz ostatnio to Doom, Forza, BF1, COD, Titanfall2, Civ6, Armored Warfare, Shadow Warrior2, GearsOfWar4, Mafia3, WRC6, Deus Ex, F1... Praktycznie z każdego gatunku coś jest i to nie gierki na pare dni... Mi tam nie brakuje gier do grania. Bo w takiego BFa to będę rypał co jakiś czas pewnie aż następny wyjdzie... I dalej są gierki jak the division gdzie zaraz będzie nowy dodatek i znów się człowiek wkręci na trochę czasu. A jak liczyć hitmana, który wychodzi w odcinkach?
            Wymień faktyczne gry jakie kupiłeś na konsole w takim razie i w co niby tak namiętnie cały czas grasz. Coś czego na PC nie ma i coś co dostało jakąś nową zawartość w tym roku? Bo ja wymieniłem gry, które jak nie miały premiery w tym roku to chociaż ich zawartość jest cały czas żywa. Nie piszę o grach sprzed lat, w które sobie lubisz pograć, a zawartość nie zmieniła się od lat.

            Skomentuj Historia edycji

          9. kitamo
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2016-11-11 01:15

            Dalej widze ze nie rozumiesz tego co wyżej napisałem. Ja jzu nie wiem jak to wytlumaczyc może po prostu zacznij czytac a nie zastanawiać się.

            Pisze wyraźnie o optymalizacji a nie o tym ZE GRY W OGOLE NIE WYCHODZĄ.
            nosz ja pier...
            Ja się pytam ile gier kupiles na PC w tym roku ?

            Warto dla 2-3 gier na krzyz wydawac co roku na upgrad grafy ?
            no pewnie, grac możesz sobie w battlefielda 1 nawet i przez 3 lata - ludzie w CSa grają do dziś.
            Doom super zoptymalizowany ale gra to gunwo straszne - multi tak kulawy ze szkoda tracic czas, singiel powtarzalny i nudny po pewnym czasie.
            Deus ex - optymalizacyna padaczka
            Mafia 3 - padaczka optymalizacyjna i do tego fabularna.
            Titanfalla 2 fajny, battlefield 1 fajny, division trzyma się jakos bo ludzie czekają na survival ale tylko dla wytrwałych fanów.
            COD to padaka nie z tej ziemi, lepiej zapomnieć ze w ogole wyszedł.

            Na rynku PC dzieje się zle jeśli idzie o gry, ale to nie ze względu na to ze wydaje się ich mniej ale chodzi o ich jakość. Od samej grywalnosci po optymalizacje.

            Skomentuj

          10. mombata
            Oceń komentarz:

            -1    

            Opublikowano: 2016-11-11 09:37

            TY moze nie masz w co grac,inni widocznie maja ,tyle w temacie.szkoda ci to tlumaczyc bo i tak tego nie zrozumiesz,zreszta widac po twoich wypowiedziach,a optymalizacja w wiekszosci gier jest ok wiec jak chcesz plakac nad tymi kilkoma tytulami to placz.

            Skomentuj Historia edycji

          11. Chochlik
            Oceń komentarz:

            2    

            Opublikowano: 2016-11-11 10:28

            No i widać Twoje podejście, Ty osądzasz u dyktujesz jaka gra ma się komu podobać i jak ma w nią grać i ile.
            Optymalizacja jak optymalizacja raz jest lepiej raz gorzej, ale i tak gra jest grywalna w wielu wypadkach. Na konsoli i tak w większości produkcji nie podskoczysz powyżej 30 klatek, więc również i na PC ktoś nie musi mieć nie wiadomo jakich wytrysków. Jak komuś się gra podoba to będzie grał choćby w średnich detalach... albo i na obniżonej rozdziałce... A to nie zmienia faktu, że gry wychodzą, są i można w nie grać.
            Fakt, że deus mógłby chodzić lepiej czy mafia 3 (chociaż wcale nie uważam, że to jest jej największy problem). Ale reszta gier które wymieniłem i pominąłeś działa dobrze.
            I niezależnie od tego czy jakaś gra Ci podchodzi czy nie, czy się podoba czy nie, czy przewidujesz końce marek itd. całe szczęscie to nie Ty decydujesz kto może w coś grać lub uważać za dobrą grę i czerpać przyjemność.
            Poza tym nawet niedopracowana gra z jakiegos early accessa na coopa jak się gra z kumplami to może przynieść frajdy więcej niż taki BF1. A takich gierek jest sporo. Choćby wspomniany przeze mnie The Forest.

            Skomentuj

          12. mombata
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2016-11-11 10:41

            w 100% sie zgadzam .

            Skomentuj Historia edycji

          13. kitamo
            Oceń komentarz:

            -1    

            Opublikowano: 2016-11-11 11:14

            Widac dalej nie czytasz tego co wyżej napisalem i dalej uważasz ze o czyms innym dyskutujemy, no to jak podoba Ci się stan rzeczy jaki jest na PC to nie pisz później ze konsolowcy sa winni temu ze polowa gatunkow znika z PC.
            Rynek PC kuleje ale widać dalej ma zwolenników którzy udają ze kija w oku nie widać.

            Jestem pecetowcem od lat osiemdziesiątych (od XT) i mam porównanie odnośnie tego co było na przełomie 30 lat.
            To co obecnie się dzieje to granda, ale jak widać niektórym pasuje.

            Skomentuj Historia edycji

          14. Chochlik
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2016-11-11 11:33

            Po pierwsze - nie kieruj swoich wypowiedzi do mnie odnośnie tego co ktoś inny napisał.
            Po drugie - tak było od zawsze odkąd się pojawiły ps2 i xbox360, że optymalizacja gier multiplatformowych na PC była słabsza. Bo najzwyczajniej nie opłaca się studiom wydawać gier na każdą platformę oddzielnie. Finansowo się to nie opłaca. Główny target to konsola, bo tam jest największa sprzedaż ze względu na znikome piractwo. Na PC choćby gra była świetna jak Wiedźmin 3 i była sukcesem finansowym jak Wiedźmin 3 to i tak ilość spiraconych egzemplarzy jest przeogromna.
            Deweloperom łatwiej jest zoptymalizować grę pod jeden sprzęt. Dlatego na tym się skupiają. Myślę, że teraz za sprawą MS i tego że na XBoxie jest ten sam system co na PC i cały czas pracują nad stworzeniem jednej wspólnej platformy, napewno część gier będzie miała lepszą optymalizację na PC. A jak MS się o to postara to więcej innych twórców gier będzie za tym podążać, żeby nie być gorszym.
            A co do zanikania pewnych gatunków... Teraz każda gra jest miesznaką różnych gatunków gier. Ciężej jest coś określić mianem gry RPG czy FPS bo teraz co druga gra miesza te gatunki ze soba w różnych proporcjach. Łatwiej w dzisiejszych czasach jest porównywać gry do konkretnych tytułów. Tak jak móżna powiedzieć ze The Division jest "borderlandsowe". I jest to pełniejsze określenie niż zastanawianie się ile gatunków gier jest tam zmieszanych.
            Dla mnie oczywiste jest, że pewne gatunki "umierają" bo zostają pewne mechaniki wprowadzane do innych gatunków i tak jak już się nie robi gier takich jak age of empires czy starcraft. Czy to źle czy dobrze... widać taka kolej rzeczy. Wydaje mi się, że taki klasyczny rts jak age of empires byłby dla większości nudny. Nie odniósł by takiego sukcesu.

            Tak czy inaczej, jako gracz stricte PCtowy nie narzekam na to, że nie ma w co grać. Bo jak dla mnie nawet jak wyjdzie 5 dobrych gier w roku i chociaż 1 będzie miała na tyle dobre multi, żeby starczyło na dłużej niż 10-20h to i tak jest wystarczająco. Szczególnie, że teraz jest trend planowania gier wraz z rozszerzeniami dlc, które się pojawiają na przestrzeni 2 lat. Więc zawsze się wraca do pewnych tytułów i jest w co grać. A ile godzin spędziłeś w takim U4 czy The Last of Us czy innym exie z konsoli? Chociaż 20? Czyli tydzien może dwa jak ktoś ma mniej czasu.

            Skomentuj Historia edycji

          15. Chochlik
            Oceń komentarz:

            1    

            Opublikowano: 2016-11-11 15:03

            Ale HDR to nie jest technologia na wyłączność dla PS4.
            Jest to tak samo bajer jak VR. Niby jest da się coś tam "zagrac" ale póki co wszystko raczkuje. Ten HDR to też zobaczy tylko jakiś procent posiadaczy ps4 pro bo trzeba miec odpowiedni sprzęt. Większość wezmie ps4 pro licząc ze w fullhd będą mieli więcej klatek i taka jest prawda.
            Slideshow z HDR czy bez to dalej slideshow...

            Skomentuj Historia edycji

          16. kitamo
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2016-11-13 22:20

            no i się pomyliłeś.

            od wczoraj ograłem kilka tytułw w HDR i 60fps.
            Jak dla mnie to jak przesiadka z czarnobiałej telewizji na kolorową.
            NA PC nie ma HDR, nie ma tez obecnie grania w 4k dla normalnego kowalskiego.
            Na konsoli za 1500zł (tak, kupiłem za dosłownie 1500zł) jest to osiągalne w dniu dzisiejszym.
            Telewizory 4k z HDR tez sa już dostępne dla kowalskiego. Za 55 cali zapłaciłem 4600 i to nie za byle gunwo a za jedną z wyższych serii obecnie (ks7000s od Samsunga)

            Skomentuj

          17. kitamo
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2016-11-14 13:28

            @chochlik weź naucz się czytac - kieruje swoje wypowiedzi do ciebie odnośnie tego co JA napisałem a nie ktoś gdzies tam.

            Skomentuj

          18. Zatoka Piracka
            Oceń komentarz:

            -1    

            Opublikowano: 2016-11-11 07:04

            Dlatego co druga gra na PC to remaster.

            Skomentuj

          19. Zatoka Piracka
            Oceń komentarz:

            -1    

            Opublikowano: 2016-11-11 03:21

            Ostatni hit na PC jaki pamietam to Crysis 1.

            Skomentuj

          20. Zatoka Piracka
            Oceń komentarz:

            -1    

            Opublikowano: 2016-11-10 20:43

            Wez Ty czlowieku idz sie wypowiadaj na PcLama (pclab), bo wiedzy to Ty nie masz zadnej, tylko lejesz wode.

            Skomentuj

        4. LuckyNumber8
          Oceń komentarz:

          0    

          Opublikowano: 2016-11-10 15:27

          PS4 pro jest jedynie usprawnioną wersją ps4, a nie nową generacją, więc to będą dostępne te same gry, jedynie z lepszą jakością obrazu. Posiadacze zwykłej ps4 nie mają więc co płakać, że gry przestaną wychodzić na PS4.

          Moim zdaniem ps4 pro będzie mega sukcesem ze względu na cenę, bo za jedyne 100$ więcej gry chodzą w minimum 2x większej rozdzielczości, a sam checkerboard rendering zapewnia nawet jakość obrazu bliską 4K. Wersja pro będzie ciekawym wyborem dla ludzi posiadających HDTV 4K z HDR'em. Na PC'cie do takich wrażeń trzeba by zbudować naprawdę mocny zestaw z 980ti , zaś poziom wyżej (4K natywne i 60 fps) zapewnia już tylko titanXP, a więc karta za 1200 euro. Jak na cenę, to ps4 jest totalną rewelacją i sam nie wiem, czy za rok czasu scorpio będzie jeszcze tak ciekawił ludzi. Cena konsoli pewnie będzie wysoka, a różnica między checkerboard renderingiem, a natywnym 4K jest tak mała, że to już różnic z lupą trzeba będzie szukać (artefakty wielkości pikseli). Jedyną prawdziwą zaletą scorpio względem ps4 pro będzie ten odtwarzacz UHD.

          Skomentuj

        5. Eyesofthesouth
          Oceń komentarz:

          0    

          Opublikowano: 2016-11-10 18:32

          xbox owszem ma "kilka" exów ale ps4 ma ich coraz więcej i dlateo warto kupic

          Skomentuj

          1. Eyesofthesouth
            Oceń komentarz:

            -1    

            Opublikowano: 2016-11-10 18:35

            i nintendo, ich konsole zawsze warto kupic

            Skomentuj

      2. dzejsonista
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2016-11-10 14:26

        @Enthu5iast: No jasne, ale to był ich główny argument. I faktycznie kiedyś konsole wystarczyły prawie na dekadę. Teraz musisz ją wymienić, żeby pograć w 4K/HDR, za kolejne trzy lata wymiana żeby pograć 4K/HDR/60FPS, za jeszcze kolejne 4K/HDR/60FPS/HBAO itd itp....

        Skomentuj Historia edycji

        1. LuckyNumber8
          Oceń komentarz:

          1    

          Opublikowano: 2016-11-10 15:29

          Nie muszą wymieniać, ale mają wybór zobaczyć te same gry w lepszej jakości. Wybór jest zawsze lepszy niż brak wyboru i sam np. w czasie generacji ps3 wiele bym dał, aby wyszło coś takiego jak ps3 pro, które podciągnęło by jakość obrazu z tych gier, bo te subhd czy 720p to niezbyt ciekawie z czasem wyglądało.

          Skomentuj

        2. kitamo
          Oceń komentarz:

          -2    

          Opublikowano: 2016-11-10 19:23

          ps4 pro jest przeznaczona dla ludzi którzy mają ekrany 4k.
          Wydanie tej konsoli ma bezpośredni związek z planami produkcyjnymi ekranów 4k w 2017 roku.
          Głownie chodzi tu o obsluge ekranów 4k i tyle.

          Dla tych którzy nie zamierzają kupować jeszcze TV 4k zakup ps4 jest dalej bardzo dobrym zakupem zwłaszcza ze już teraz nowke kupisz za 1100zł.

          Skomentuj

    2. st4lk3r
      Oceń komentarz:

      -1    

      Opublikowano: 2016-11-10 10:38

      Za dwa lata PS4 Pro2! Taktowanie zwiększone o 300 MHz i wreszcie płynne 1080p 60fps przy w miarę ostrych teksturach ;)

      Skomentuj

      1. BrumBrumBrum
        Oceń komentarz:

        3    

        Opublikowano: 2016-11-10 11:17

        raczej za 3 do 4rech, bo amd musi trochę nasiąknąć kasą (bo są wydrenowani), i musza wypuścić na rynek poprawione polarisy i zeny. bez tego intel i nvidia będą się bawiły w dojarki i zbierały asy w rękawie, bez ich wypuszczania na rynek.

        Skomentuj

      2. Yar77
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2016-11-11 19:30

        Nie za 2 tylko w połowie 2017...

        Skomentuj

    3. Artik
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2016-11-10 10:44

      Nie ma potrzeby wymiany. Zobacz różnicę w FHD:
      https://www.youtube.com/watch?v=70FvuZhNvVk

      Skomentuj

      1. kitamo
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2016-11-10 13:50

        dla tych co maja ps4 w chwili obecnej nie ma co się rzucac na wymiane - poczekać trzeba na nowe tytuły w przyszłym roku. Dopiero one mogą wplynac na taka decyzje. Obecnie to roznic w grach nie ma za dużych (mowie o dostosowanych grach).

        Skomentuj

    4. Satanski
      Oceń komentarz:

      1    

      Opublikowano: 2016-11-10 12:24

      Gdyby w takim cyklu wypuszczali konsole i byłyby one ze sobą kompatybilne, to byłaby dla mnie duża zaleta. Co cztery lata kupowałbym sprzęt za 1.8k, stary sprzedawał za kilka stów i cały czas miałbym platformę mniej więcej czasie. Wiadomo, że to wciąż byłby w najlepszym wypadku pecetowy segment średni, ale jednak to nie byłoby to samo co kupowanie wydajnościowego trupa na 10 lat.

      Skomentuj

    5. Marucins
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2016-11-12 10:55

      Żeby tylko konsola - tu TV trzeba również wymieniać pod 4K, LOW detail i 30 fps ;)

      Skomentuj

      1. zakuman
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2016-11-12 20:48

        ta low detail, wieszkosc osob roznicy nie widzi a ty o low detailu gadasz. Szczegolnie, ze ps4 pro i potem scorpio maja miec odpowiednio 4,2 i 6TFlopow, wiec powinno byc ok przy dobrej optymalizacji. Jak mieszkasz w swoim mieszkaniu to i tak musisz miec TV, 4K tv to w zasadzie teraz standard przy zakupie, wiec tylko koszt konsoli. Teraz PC, sam jestem w takiej sytuacji - pasuje zmienic monitor na IPS sensowny (czyt. Gsync) i tutaj zgrzyt 3,5k nie Twoje, nie mowiac o 1070 za 2k, wiec mamy prawie 5k a przy optymalizacji PC nie gwarantuje Ci to nawet 60fps 1440p.

        Skomentuj

        1. Chochlik
          Oceń komentarz:

          0    

          Opublikowano: 2016-11-14 10:28

          "Jak mieszkasz w swoim mieszkaniu to i tak musisz miec TV"

          A to ja przepraszam, nie wiedziałem, że muszę mieć TV... a jak nie mam to co? Mam gdzieś się teraz zgłosić, aby mnie ukarano?

          Co za loozer...

          Skomentuj

  4. Skeletor
    Oceń komentarz:

    6    

    Opublikowano: 2016-11-10 11:10

    Tyle lat na to czekałem. Była bitwa zjednoczonych pizantów z PCMR. Teraz szykuje się bratobójcza bitwa między PS4 a PRO. Już słyszę te argumenty kto lepszy haha

    War is fantastic !

    Skomentuj

    1. Michur
      Oceń komentarz:

      1    

      Opublikowano: 2016-11-11 12:55

      Marzenia się spełniają:)

      Skomentuj

  5. Orlyyyy
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2016-11-10 11:43

    Tyle mocy a konsola nadal nie trzyma 60 fps w Rotr. Ba nawet się nie zbliża do tego poziomu z racji podkręconego tabletowego cpu.

    Skomentuj

  6. Hardcore
    Oceń komentarz:

    1    

    Opublikowano: 2016-11-10 12:53

    Co za gnoje!
    Wszedzie na obrazkach jest konsola z podstawka..
    A tu sie okazuje ze podstawki nie ma w zestawie!

    Skomentuj

  7. Kieresz
    Oceń komentarz:

    4    

    Opublikowano: 2016-11-10 13:05

    czyli na 60fps w grach czekamy do ps5......ale spoko zaraz plebs wyskoczy ze oko ludzkie widzi tylko 24fps + dwa kolory i do gory nogami ::D:DD::DD:D:D:D:D:

    Skomentuj

    1. Chochlik
      Oceń komentarz:

      4    

      Opublikowano: 2016-11-10 13:42

      A to tak nie jest? Dwoje oczu - dwa kolory. FPS zależy od tego jak szybko mrugasz!

      Skomentuj

    2. kitamo
      Oceń komentarz:

      2    

      Opublikowano: 2016-11-10 13:48

      Oko ludzkie widzi do gory nogami tak dla scisłosci.

      Skomentuj

  8. Czaszka
    Oceń komentarz:

    1    

    Opublikowano: 2016-11-10 13:16

    HMDI w PRO jest wersji 2.0

    Skomentuj Historia edycji

    1. kitamo
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2016-11-10 13:48

      2.0b o ile pamietam

      Skomentuj

  9. kbrbabzbtb
    Oceń komentarz:

    1    

    Opublikowano: 2016-11-10 13:24

    Na przedzie 2 hdmi... a nie usb?

    Skomentuj

    1. Maciej Piotrowski
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2016-11-13 21:13

      Tak, tak. Racja. Tak to jest jak się człowiek stresuje podczas nagrania i głupoty gada:)

      Skomentuj

  10. juventino
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2016-11-10 14:18

    Nie ma nic złego w obecności słabszej i mocniejszej wersji tej samej konsoli oraz upgrade co trzy a może nawet dwa lata, to bardzo dobre rozwiązanie. Tylko niech ta mocniejsza kosztuje te 2449, gwarantuje 1080/60fps i jeśli nie 2160p/60fps to przynajmniej wybór między upscalem z 60fps albo natywnym 4K i 30fps. I na litość boską UHD Blu-ray.
    A ci zaserwowali wersję Pro dla wymagających graczy, która wygląda jak wykastrowany żart.

    Skomentuj

  11. piotr.potulski
    Oceń komentarz:

    2    

    Opublikowano: 2016-11-10 15:19

    Z jednej strony trochę żenujące osiągi, ale w cenie przyzwoitej karty graficznej, więc czego oczekiwać.

    Skomentuj

    1. kitamo
      Oceń komentarz:

      -2    

      Opublikowano: 2016-11-10 19:27

      4.2teraflopa za 1700zł to zenujace osiągi za całą platformę ?
      toz to rewelacyjna cena właśnie.

      Patrząc na to co oferuje sam GTX1060 to niewiele od tej karty wychodzi kompletna ps4pro

      Skomentuj

  12. mutissj
    Oceń komentarz:

    2    

    Opublikowano: 2016-11-10 21:04

    wole kupić Core i7-6700K

    Skomentuj

    1. kitamo
      Oceń komentarz:

      -2    

      Opublikowano: 2016-11-10 23:10

      do czego ?

      Skomentuj

      1. Michur
        Oceń komentarz:

        1    

        Opublikowano: 2016-11-11 12:53

        Do wszystkiego..

        Skomentuj

        1. Adiqq
          Oceń komentarz:

          1    

          Opublikowano: 2016-11-12 18:37

          Taka prawda, nie wiem ile osób spędza czas przed komputerem tylko na graniu, ale jak ktoś używa go do pracy/nauki i w dalszej kolejności do grania, to kupowanie konsoli w tym przypadku, jest dobre jak nie ma się co robić z nadmiarem gotówki.

          Skomentuj

          1. kitamo
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2016-11-14 13:30

            przecież konsola sluzy tylko graniu i rozrywce.

            Ja wole kupic za to kombajn bo mogę i po polu pojezdzic i do miasta z dziewczyną tez pojechać kombajnem.
            Na i7 6700k nie da rady ani jednego ani drugiego.

            ot takie porównywanie

            Skomentuj

  13. Chochlik
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2016-11-11 01:01

    .

    Skomentuj Historia edycji

  14. piotreeek
    Oceń komentarz:

    2    

    Opublikowano: 2016-11-11 03:07

    PS4Pro wyladowało pod tv, więc wnioski na gorąco...w grach po patchu faktycznie widać lepszą grafike na ekranie fullHD bo jest lepszy aliasing/framerate także lepiej brać nową konsole pod tv 1080p.
    Udawane 4K wyglada cieniutko w porównaniu z 4K na PC bo o ile obraz jest ostry to tekstury sa badziewiaste w porównaniu z wersją gry na PC. Widać że detale to takie pecetowe LOW.

    Skomentuj

    1. PogromcaBlacharni
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2016-11-12 17:23

      hahaha "lepszy aliasing" :D Nie używaj słów których znaczenia nie rozumiesz, bo w tym momencie powiedziałaś właśnie że... na ps4 pro jest gorsza grafika niż na zwykłej ps4.

      Skomentuj Historia edycji

      1. piotreeek
        Oceń komentarz:

        -1    

        Opublikowano: 2016-11-13 13:20

        Wiem, wiem,że nie załapałeś bo tobie trzeba jak przygłupowi tłumaczyć, tylko teraz nie mam czasu. Pózniej dobrze.

        Skomentuj

        1. PogromcaBlacharni
          Oceń komentarz:

          -1    

          Opublikowano: 2016-11-13 18:21

          uuuu nie dość że nie rozumie słów których używa to teraz od przygłupów wyzywa, normalnie typowy dzieciak któremu mama kupiła pc i potem szaleje w internecie. Ile ty masz lat 13?

          A teraz do rzeczy, wytłumaczę ci to jak dziecku. Mówiąc lepszy aliasing piszesz jakby aliasing był czymś dobrym a jest to efekt negatywny. Równie dobrze mógłbyś pisać o lepszej pikselozie, lepszych artefaktach, lepszych zniekształceniach obrazu.
          Tak na prawdę na ps4 pro jest MNIEJ aliasingu, a nie że jest "lepszy".

          Skomentuj Historia edycji

  15. Bywalec2
    Oceń komentarz:

    1    

    Opublikowano: 2016-11-11 10:20

    Czasami ta wersja konsoli nie miała mieć 1GB RAM-u więcej od PS4?

    Skomentuj

    1. Czaszka
      Oceń komentarz:

      1    

      Opublikowano: 2016-11-11 11:43

      Ma dodatkowy 1GB DDR3 dla systemu i aplikacji działających w tle.

      Skomentuj

  16. radas210
    Oceń komentarz:

    1    

    Opublikowano: 2016-11-11 23:11

    Jeżeli ktoś nie ma telewizora 4k (i to takiego dobrego, bo te tanie mają straszne imput lagi i kiepski dynamiczny kontrast) to odczuje różnicę. A patrząc na filmy porównawcze w 1080p to praktycznie nie zauważa sie tego w dynamicznej rozgrywce. jedynie na statycznych obrazach coś tam widać ale różnice są marginalne.

    Skomentuj

Dodaj komentarz

Przy komentowaniu prosimy o przestrzeganie netykiety i regulaminu.

Aby dodać komentarz musisz być zalogowany!