• benchmark.pl
  • Gry
  • Ta gra wygląda jak mieszanka The Division i The Last of Us przyprawiona ray tracingiem
Gry

Ta gra wygląda jak mieszanka The Division i The Last of Us przyprawiona ray tracingiem

przeczytasz w 1 min.

The Day Before zadebiutuje znacznie później niż początkowo obiecywano, ale jeśli w efekcie otrzymamy bardziej dopracowany, lepszy tytuł, to chyba mało kto będzie marudził.

NVIDIA przypomina o The Day Before

Temat zombie w grach wciąż wydaje się niewyczerpany. Potencjał sprzedażowy produkcji z nieumarłymi w rolach głównych jest na tyle duży, że kolejne ekipy decydują się coś na tym ugrać. Fntastic, nadal młode studio, również spróbuje.

Na co się nastawiać? Na MMO z otwartym światem i elementami survivalu, ale też momentami, w których dobrze bawić powinni się gracze lubiący nieco więcej akcji i strzelania. Od pierwszych zapowiedzi padają sugestie, że The Day Before przyniesie dopracowaną oprawę graficzną (opóźnienie premiery to pokłosie także decyzji o przesiadce na silnik Unreal Engine 5), już teraz jest to jeden z tych tytułów, które do promowania swoich technologii wykorzystuje NVIDIA. Deklarowano obecność ray tracingu, teraz potwierdzono także implementację DLSS 3.

The Day Before zwiastun z ray tracingiem

Kiedy premiera The Day Before?

W maju zeszłego roku ogłoszono poważny poślizg w kwestii daty premiery tej gry. Zdecydowano się przesunąć ją z 21 czerwca 2022 roku, na 1 marca 2023 roku. O tyle dobrze, że ten termin powinien już zostać dotrzymany.

Dotyczy on jednak wyłącznie PC. Wprawdzie The Day Before ma zostać wydane także na konsole Xbox Series X, Xbox Series S i PlayStation 5, ale ich właściciele poczekają dłużej.

Źródło: NVIDIA GeForce

Komentarze

8
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Pawlus
    2
    O ile to cudo to nie scam. Ta gra i studio ma nie za ciekawą historię.
    • avatar
      stanczyk
      1
      Co na to OZN, Animalsi i masa innych takich. Strzelanie do nieuzbrojonych zombi ??? Pfuj, to nie humanitarne...
      • avatar
        zack24
        0
        Na pierwszych zwiastunach wyglądało dużo gorzej. Teraz widać poprawę, szczególnie w modelu poruszania się postaci. Może i będzie ciekawie :)
        • avatar
          maszynypancerne
          0
          Jak mnie to śmieszy. Jak by ktoś patrzył w dane miejsca i odbicia. Jest to propaganda. Gdyby wam odpalić bez i z... Traycingiem nie mówiąc o co chodzi nic byście nie zauważyli. To jest pranie łbów żeby kasę wydawać. Ale... trzeba oczy otworzyć.
          • avatar
            PerfectDAY
            0
            Ciekawie się zapowiada.
            • avatar
              pawluto
              0
              I czym tu się podniecać skoro Warzone 2 bez ray tracingu wyglada tak samo jak nie lepiej ???
              • avatar
                pablo11
                0
                Ten trailer mógłby przekonać graczy w 2010 roku. Obecnie mam wątpliwości. Sam pomysł na grę wydaje się gorszą kopią The Division.
                Nie widzę tu podjazdu do The Last Of US, nawet do Dying Lighta wydaje się daleko...
                Sukcesu nie widze podobnie, jak wykorzystania Raytracingu na załączonym trailerze. Większość efektów użytych w Video wyglądałaby tak samo zaimplementowanych w DirectX11.
                • avatar
                  LukisNysa
                  0
                  Pewnie to znowu coś w stylu Left 4 Dead :/