Gry komputerowe

Umbra: 8 minut z RPG akcji na silniku CryEngine

z dnia 2015-05-24
Wojciech Kulik | Redaktor serwisu benchmark.pl
18 komentarzy Dyskutuj z nami

Jesteśmy chyba świadkami renesansu gier RPG z rzutem izometrycznym.

Umbra

Jesteśmy chyba świadkami renesansu gier RPG z rzutem izometrycznym. Co byście powiedzieli na taką właśnie produkcję, która w dodatku korzystałaby z możliwości silnika CryEngine? Tym właśnie jest Umbra, której twórcy, studio SolarFall Games, opublikowali niedawno 8-minutowy zapis rozgrywki.

Umbra to RPG akcji z rzutem izometrycznym. Gracz przenosi się do mrocznego świata fantasy i wciela się w byłego oficera armii Republiki Ludzkiej, który został zmuszony do ucieczki przed karą śmierci. Naszym zadaniem jest wyjście cało z wędrówki przez niebezpieczny świat wypełniony przerażającymi potworami.

Twórcy obiecują też nietypowy system tworzenia i rozwoju postaci. Nasz bohater nie przynależy do żadnej klasy – sami decydujemy o tym, jakie umiejętności powinien on zdobyć i jak je wykorzystać. To gracz stworzy też zbroje, zaklęcia oraz bronie.

Stworzoną przez nas postać wykorzystamy zarówno podczas kampanii dla jednego gracza, jak i w sieciowym trybie multiplayer. W obu przypadkach zabawa ma być nieliniowa, jako że twórcy dają graczowi spore pole do popisu.

Gra Umbra ma też bardzo dobrze wyglądać. O to zadba między innymi silnik CryEngine. Jak produkcja studia SolarFall Games prezentuje się dzisiaj? Ano tak:

Ten artykuł pochodzi ze strony benchmark.pl

Obecnie Umbra jest przedmiotem zbiórki na platformie Kickstarter. Twórcy wierzą, że projekt się spodoba i szybko uda się zebrać pieniądze. Jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem gra na pecetach zadebiutuje już w październiku tego roku.

Źródło: WCCF Tech, Kickstarter

marketplace

Komentarze

18
Zaloguj się, żeby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Wygląda w porządku, czary też ale dźwięk zwykłego ataku jest straszny, mam nadzieję że go zmienią. Tak czy inaczej powodzenia życzę.
  • avatar
    Nagranie kilku sekund rozgrywki tuż przed 15-sekundowym loading'iem na początku to świetny pomysł :)
  • avatar
    Ładnie wygląda, ale rozwalanie skał/kamieni mieczem ?? rozumiem, jakby był wyposażony w jakiś młot bojowy. Ale i tak trzymam kciuki, zawsze to kolejny eRPeG :)
  • avatar
    Wygląda fajnie ale trzeci diablos też na początku wyglądał fajnie. No dobra nigdy nie wyglądał fajnie nawet mimo usunięcia tego walniętego rozmycia za pomocą reShade. Tak czy inaczej zobaczymy co Umbra będzie oferować poza ładnymi obrazkami. A jak na razie to PoE wymiata. ;-)
  • avatar
    Poza grafiką i kilkoma efektownymi czarami nic tam nie widać, dźwięk jakiś byle jaki, nie pokazali drzewka umiejętności, innych postaci itd.
  • avatar
    Wygląda jak PoE...
    Zaloguj się
  • avatar
    Jest co poprawiać, ale gra wygląda na po prostu solidna dawkę h'n's.
  • avatar
    brakuje wskaźnika FPS w tle
  • avatar
    Proszę, tylko nie losowo generowane poziomy... Moim zdaniem gry tracą dzięki temu pewną cząstkę realizmu, zżycia z lokacjami. Mimo to myślę, że warto dać szansę.
    Zaloguj się
    -1
  • avatar
    wysyp RPG !!!!!11111 YEAH ;- )
  • avatar
    W tym gameplay'u to pokazali bardziej jako hack'n'slash niż RPG...
    Widać że do października jeszcze mają co robić. Według mnie to za mało czasu.