Na topie

Oto jak przez lata zmieniał się Need for Speed

Need for Speed liczy już 23 lata. Przez ten czas miał wzloty i upadki. Premiera najnowszej części to dobra okazja by przyjrzeć się jak zmieniała się ta seria.

  • Oto jak przez lata zmieniał się Need for Speed | zdjęcie 1

    Need for Speed liczy już 23 lata. Przez ten czas miał wzloty i upadki. Premiera najnowszej części to dobra okazja by przyjrzeć się jak zmieniała się ta seria.

    The Need for Speed 

    Rok wydania: 1995

    Niby tylko 8 samochodów, a tak naprawdę to od nich wszystko się zaczęło. Niezłe trasy, całkiem realistyczny model jazdy, świetna (jak na tamte czasy) oprawa wizualna i klimat wylewający się z ekranu – to wystarczyło, by gracze chcieli więcej.

  • Oto jak przez lata zmieniał się Need for Speed | zdjęcie 2

    Need for Speed liczy już 23 lata. Przez ten czas miał wzloty i upadki. Premiera najnowszej części to dobra okazja by przyjrzeć się jak zmieniała się ta seria.

    Need for Speed II

    Rok wydania: 1997

    I znów tylko 8 samochodów (oczywiście innych) i znów sukces. Cóż, przez te dwa lata dokonał się spory postęp, nie tylko w kwestii silnika graficznego, ale i fizyki w grze. Wreszcie można było choć odrobinę poczuć co dają poszczególne zmiany parametrów silnika, hamulców czy skrzyni biegów.

  • Oto jak przez lata zmieniał się Need for Speed | zdjęcie 3

    Need for Speed liczy już 23 lata. Przez ten czas miał wzloty i upadki. Premiera najnowszej części to dobra okazja by przyjrzeć się jak zmieniała się ta seria.

    Need for Speed III: Hot Pursuit

    Rok wydania: 1998

    Kolejny rok i kolejna odsłona, tym razem z pierwszym leciutkim eksperymentem. Oprócz „aż” 11 licencjonowanych samochodów (w tym Lamborghini Diablo) dostaliśmy możliwość ścigania się ze stróżami praw. Ba, można było nawet wcielić się w jednego z nich. A to wszystko w jeszcze lepszej oprawie graficznej.

  • Oto jak przez lata zmieniał się Need for Speed | zdjęcie 4

    Need for Speed liczy już 23 lata. Przez ten czas miał wzloty i upadki. Premiera najnowszej części to dobra okazja by przyjrzeć się jak zmieniała się ta seria.

    Need for Speed 4: Road Challenge (High Stakes)

    Rok wydania: 1999

    18 samochodów i wszystkie wcześniejsze wynalazki poprzedniczek w nowym opakowaniu – dziś powiedzielibyśmy „nic nowego”, ale wówczas to było coś. Szczególnie, że w grze pojawił się model zniszczeń. Poza tym „czwórka” kusiła całą masą przeróżnych trybów gry i całkiem niezłymi trasami.

  • Oto jak przez lata zmieniał się Need for Speed | zdjęcie 5

    Need for Speed liczy już 23 lata. Przez ten czas miał wzloty i upadki. Premiera najnowszej części to dobra okazja by przyjrzeć się jak zmieniała się ta seria.

    Need for Speed: Porsche 2000 (Porsche Unleashed)

    Rok wydania: 2000

    Jak docenić jedną, szczególną markę samochodów? To proste, zrobić o niej grę.  Ale ta odsłona Need for Speed nie jest tylko zwykłą grą wyścigową – to prawdziwy hołd dla Porsche. No bo gdzie indziej znajdziecie aż 80 modeli tej marki, i to z okresu 50 lat jej historii. Bezapelacyjnie jedna z najlepszych odsłon Need for Speed jakie tylko powstały!

  • Oto jak przez lata zmieniał się Need for Speed | zdjęcie 6

    Need for Speed liczy już 23 lata. Przez ten czas miał wzloty i upadki. Premiera najnowszej części to dobra okazja by przyjrzeć się jak zmieniała się ta seria.

    Need for Speed: Hot Pursuit 2

    Rok wydania: 2002

    Powrót na „stare śmiecie” czyli do pomysłu ścigania się z rozjuszoną policją w tylnym lusterku. Ponownie można było też zamienić się miejscami. Niby nic odkrywczego, ale gracze byli zadowoleni. I trudno się dziwić - więcej samochodów, lepsza grafika i miód wylewający się z ekranu.

  • Oto jak przez lata zmieniał się Need for Speed | zdjęcie 7

    Need for Speed liczy już 23 lata. Przez ten czas miał wzloty i upadki. Premiera najnowszej części to dobra okazja by przyjrzeć się jak zmieniała się ta seria.

    Need for Speed: Underground

    Rok wydania: 2003

    Krótko: kamień milowy serii Need for Speed. Nie dość, że w grze pojawia się fabuła (na fali popularności Szybkich i wściekłych), to jeszcze dorzucono tu tak rozbudowany tuning samochodów, że można było bawić się tylko nim. No i jeszcze dużo lepsza oprawa graficzna i znakomity model jazdy. Bez nich Underground nie przeszedłby do historii.

  • Oto jak przez lata zmieniał się Need for Speed | zdjęcie 8

    Need for Speed liczy już 23 lata. Przez ten czas miał wzloty i upadki. Premiera najnowszej części to dobra okazja by przyjrzeć się jak zmieniała się ta seria.

    Need for Speed Underground 2

    Rok wydania: 2004

    Jak coś się bardzo podoba to trzeba iść za ciosem – tak zapewne myśleli włodarze EA. I tym razem się nie pomylili, bo Underground 2 sprzedawał się jak ciepłe bułeczki. Gracze chcieli więcej tuningu? No to go dostali. Więcej trybów? Jasne, czemu nie. Nikt nie spodziewał się jednak większej swobody i otwartego świata, co było całkiem miłą niespodzianką.

  • Oto jak przez lata zmieniał się Need for Speed | zdjęcie 9

    Need for Speed liczy już 23 lata. Przez ten czas miał wzloty i upadki. Premiera najnowszej części to dobra okazja by przyjrzeć się jak zmieniała się ta seria.

    Need for Speed: Underground Rivals

    Rok wydania: 2005

    Jeśli nie kojarzysz tej odsłony Need for Speed, nie musisz się martwić. Zapewne wielu graczy nie wiedziało o jej istnieniu. Ta odsłona serii trafiła bowiem tylko na PSP czyli przenośną konsolkę Sony i co najlepsze, poradziła sobie tam całkiem nieźle.

  • Oto jak przez lata zmieniał się Need for Speed | zdjęcie 10

    Need for Speed liczy już 23 lata. Przez ten czas miał wzloty i upadki. Premiera najnowszej części to dobra okazja by przyjrzeć się jak zmieniała się ta seria.

    Need for Speed: Most Wanted

    Rok wydania: 2005

    By odpocząć nieco po „podziemnych” przygodach seria Need for Speed…powraca do policyjnych klimatów. Może nie tak do końca, bo Most Wanted skupiał się fabule i nielegalnych wyścigach ulicznych, ale i zabaw ze stróżami prawa tutaj nie brakowało. Oczywiście był też tuning i całkiem niezły model zniszczeń. No jeszcze te wypadki z trybem slow motion dla większego widowiska.

  • Oto jak przez lata zmieniał się Need for Speed | zdjęcie 11

    Need for Speed liczy już 23 lata. Przez ten czas miał wzloty i upadki. Premiera najnowszej części to dobra okazja by przyjrzeć się jak zmieniała się ta seria.

    Need for Speed: Most Wanted 5-1-0

    Rok wydania: 2005

    Skoro „duże” platformy miały swoje Most Wanted to i mała PSP mieć musiała. Niestety, z racji mocy tej maszynki ta wersja miała swoje ograniczenia. I to dość poważne, bo brakowało choćby przerywników filmowych czy otwartego świata.

  • Oto jak przez lata zmieniał się Need for Speed | zdjęcie 12

    Need for Speed liczy już 23 lata. Przez ten czas miał wzloty i upadki. Premiera najnowszej części to dobra okazja by przyjrzeć się jak zmieniała się ta seria.

    Need for Speed Carbon

    Rok wydania: 2006

    I znów nielegalne wyścigi, znów spore możliwości tuningu i otwarte miasto. Jest też w miarę ciekawa fabułka i zbieranie ekipy do wspólnej walki z gangami. A to wszystko w całkiem niezłej oprawie graficznej i z dobrym, odczuwalnym klimatem. Szkoda tylko, że z zapowiadanych rewolucji nic nie wyszło.

  • Oto jak przez lata zmieniał się Need for Speed | zdjęcie 13

    Need for Speed liczy już 23 lata. Przez ten czas miał wzloty i upadki. Premiera najnowszej części to dobra okazja by przyjrzeć się jak zmieniała się ta seria.

    Need for Speed ProStreet

    Rok wydania: 2007

    Wreszcie coś nowego, oryginalnego i świeżego. Przynajmniej jak na serię Need for Speed. Zamiast nielegalnych wyścigów ulicznych – profesjonalne tory.  Powrócił też model zniszczeń, i to całkiem zaawansowany. Wreszcie też skupiono się na realizmie i zmianach w jego prowadzeniu na skutek dokonanych modyfikacji.

  • Oto jak przez lata zmieniał się Need for Speed | zdjęcie 14

    Need for Speed liczy już 23 lata. Przez ten czas miał wzloty i upadki. Premiera najnowszej części to dobra okazja by przyjrzeć się jak zmieniała się ta seria.

    Need for Speed: Undercover

    Rok wydania: 2008

    Próba powrotu do nielegalnych wyścigów ulicznych okazała się raczej średnio udanym eksperymentem. Nie tylko ze względu na miałką fabułkę, ale też iluzoryczny otwarty świat, średni model jazdy czy niepowalającą oprawę graficzną.

  • Oto jak przez lata zmieniał się Need for Speed | zdjęcie 15

    Need for Speed liczy już 23 lata. Przez ten czas miał wzloty i upadki. Premiera najnowszej części to dobra okazja by przyjrzeć się jak zmieniała się ta seria.

    Need for Speed Shift

    Rok wydania: 2009

    Oj, udał się ten symulacyjny odskok Need for Speed, oj udał. Trzeba było trochę przewietrzyć klimat serii, a do tego idealnie nadało nowe, bardziej realistyczne spojrzenie na wyścigi, z poziomu samego kierowcy. Oczywiście, z wszystkimi wynikającymi z tego faktu efektami…

  • Oto jak przez lata zmieniał się Need for Speed | zdjęcie 16

    Need for Speed liczy już 23 lata. Przez ten czas miał wzloty i upadki. Premiera najnowszej części to dobra okazja by przyjrzeć się jak zmieniała się ta seria.

    Need for Speed: Nitro

    Rok wydania: 2009

    Tak, wiem, że to wygląda słabo. No ale czego spodziewaliście się po Need for Speed w wydaniu na Nintendo Wii. Nie żeby ta konsola była zła. Po prostu zbyt mocno odstawała od innych platform, by dostać coś więcej niż zręcznościowy model jazdy.

  • Oto jak przez lata zmieniał się Need for Speed | zdjęcie 17

    Need for Speed liczy już 23 lata. Przez ten czas miał wzloty i upadki. Premiera najnowszej części to dobra okazja by przyjrzeć się jak zmieniała się ta seria.

    Need for Speed World

    Rok wydania: 2010

    Sieciowy Need for Speed zaczął z przytupem, skończył po cichu. Co go zabiło? Nie wiadomo czy bardziej brak kontroli nad oszustami czy cała masa mikropłatności.

  • Oto jak przez lata zmieniał się Need for Speed | zdjęcie 18

    Need for Speed liczy już 23 lata. Przez ten czas miał wzloty i upadki. Premiera najnowszej części to dobra okazja by przyjrzeć się jak zmieniała się ta seria.

    Need for Speed: Hot Pursuit

    Rok wydania: 2010

    Powroty bywają trudne, szczególnie jeśli po raz kolejny sięga się po ten sam tytuł. Na szczęście za tę odsłonę Hot Pursuit odpowiadał zespół, który dał nam absolutnie fantastycznego Burnouta. Stąd nieco luźniejsze podejście do tematu. Pierwszy raz w serii pojawia się Autolog czyli system śledzący dokonania graczy.

  • Oto jak przez lata zmieniał się Need for Speed | zdjęcie 19

    Need for Speed liczy już 23 lata. Przez ten czas miał wzloty i upadki. Premiera najnowszej części to dobra okazja by przyjrzeć się jak zmieniała się ta seria.

    Shift 2: Unleashed

    Rok wydania: 2011

    Zanim powiecie „ale przecież ta gra nie ma nawet Need for Speed w nazwie” przypominam, że jej korzenie wychodzą właśnie z tej serii. Co cieszy, twórcy tego bardziej realistycznego spin-offa poprawili niemal wszystko na co narzekali gracze. No i oczywiście, spięli całą grę z Autologiem.

  • Oto jak przez lata zmieniał się Need for Speed | zdjęcie 20

    Need for Speed liczy już 23 lata. Przez ten czas miał wzloty i upadki. Premiera najnowszej części to dobra okazja by przyjrzeć się jak zmieniała się ta seria.

    Need for Speed: The Run

    Rok wydania: 2011

    Eksperymentów ciąg dalszy. Tym razem postawiono na fabułę, w której po raz pierwszy…wychodzimy z samochodu. Po co? By pooglądać widowiskowe akcje i wciąć udział w festiwalu „quick-time eventów”. Nie sposób za to narzekać ani na oprawę graficzną, ani całkiem niezły model jazdy. 

  • Oto jak przez lata zmieniał się Need for Speed | zdjęcie 21

    Need for Speed liczy już 23 lata. Przez ten czas miał wzloty i upadki. Premiera najnowszej części to dobra okazja by przyjrzeć się jak zmieniała się ta seria.

    Need for Speed: Most Wanted

    Rok wydania: 2012

    Gdy źle się dzieje…trzeba powrócić do korzeni. I to właśnie spróbował zrobić Criterion Games sięgając po hitowy tytuł z 2005 roku, przerabiając go na własną modłę i osadzając w otwartym świecie, z którego można skoczyć bezpośrednio do rozgrywek z innymi graczami. Czy ten zabieg się udał? Średnio na jeża.

  • Oto jak przez lata zmieniał się Need for Speed | zdjęcie 22

    Need for Speed liczy już 23 lata. Przez ten czas miał wzloty i upadki. Premiera najnowszej części to dobra okazja by przyjrzeć się jak zmieniała się ta seria.

    Need for Speed Rivals

    Rok wydania: 2013

    Uliczna walka kierowców wyścigowych i policji to temat nieśmiertelny. Trzeba tylko pamiętać, by jakoś ją urozmaicić. Nie wystarczy dać graczom możliwość płynnego przechodzenia od zabawy w pojedynkę do rywalizacji w sieci. Trzeba zadbać by za szybko się nie znudził i o tym chyba tutaj zapomniano. Dobrze chociaż że silnik Frostbite 3.0 robi tu świetną robotę.

  • Oto jak przez lata zmieniał się Need for Speed | zdjęcie 23

    Need for Speed liczy już 23 lata. Przez ten czas miał wzloty i upadki. Premiera najnowszej części to dobra okazja by przyjrzeć się jak zmieniała się ta seria.

    Need for Speed: No Limits

    Rok wydania: 2015

    Skoro Need for Speed to marka multiplatformowa nie mogło jej zabraknąć na smartfonach i tabletach. I choć jest całkiem niezła, radość zabawy psuje nieco cała masa mikropłatności. Cóż, taki już urok gier Free-to-Play.

  • Oto jak przez lata zmieniał się Need for Speed | zdjęcie 24

    Need for Speed liczy już 23 lata. Przez ten czas miał wzloty i upadki. Premiera najnowszej części to dobra okazja by przyjrzeć się jak zmieniała się ta seria.

    Need for Speed

    Rok wydania: 2016

    Po ponad 20 latach Need for Speed potrzebny był restart. Stąd powrót nie tylko do prostego Need for Speed w tytule, ale i skąpanego w światłach nocnego miasta. Poza tym dostaliśmy tu otwarty świat gry połączony systemem AlDrive z Siecią i całą społecznościową otoczką, niezły model jazdy, bogaty wybór aut, tuning i filmową fabułę. Słabiutką, ale nieźle wykonaną.

  • Oto jak przez lata zmieniał się Need for Speed | zdjęcie 25

    Need for Speed liczy już 23 lata. Przez ten czas miał wzloty i upadki. Premiera najnowszej części to dobra okazja by przyjrzeć się jak zmieniała się ta seria.

    Need for Speed: Payback

    Rok wydania: 2017

    Najnowsza odsłona serii próbuje kokietować dawnych jej fanów szybkością, olbrzymim otwartym światem pełnym przeróżnych aktywności oraz niezłą oprawą wizualną. Czy gracze to docenią? Niedługo się o tym przekonamy, jak tylko opadnie kurz po premierze.

 

Zobacz inne galerie:
  • Retro Motor Show 2017 - galeria zdjęć
  • Podróż w czasie z Photoshopem
  • Najpiękniejsze hostessy i cosplayerki na PGA 2017
  • Team Kinguin Mistrzem Polski w CS:GO - galeria zdjęć
  • (Nie)zmienna topowa Xperia
  • Święto fanów elektroniki i gadżetów - targi IFA 2017
  • Gamescom 2017 - galeria zdjęć
  • AMD Ryzen Threadripper – unboxing zestawu testowego
Odsłon: 12603 Skomentuj artykuł
Komentarze

23

Udostępnij
  1. jakub1t
    Oceń komentarz:

    5    

    Opublikowano: 2017-11-10 14:52

    Grałem we wszystkie serie od jedynki do undergroun2 , a potem już sporadycznie . Albo się zestarzałem , albo zaczęli szit robić . Nr jeden porshee prawie równo z pierwszą częścią .

    Skomentuj

  2. Bilu87
    Oceń komentarz:

    4    

    Opublikowano: 2017-11-10 15:20

    Zmieniłbym na: "Need for Speed liczy już 23 lata. Przez ten czas miał wzloty i upadki. Premiera najnowszej części to dobra okazja by przyjrzeć się jak zmarniała ta seria". :D Dla mnie Porsche Unleashed/2000 wciąż jest bezkonkurencyjna. Miło wspominam też Most Wanted (2005) i Undergroundy. Shifty nie były dla mnie, a o reszcie niewymienionych po "porszaku" wolałbym zapomnieć.

    Skomentuj

  3. Arek13022
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2017-11-10 15:23

    Pamiętam te lata kiedy grałem w Need For Speed: World.
    Niezapomniany klimat, jeszcze przed zmianą studia, gdy Black Box sprawował pieczę nad tą grą, grało się wyśmienicie, mikropłatności nie były aż tak inwazyjne. Później studio się zmieniło i niestety wszystko szło w dół. Jednak trzeba przyznać, że gdyby nie deweloperzy którzy nie łatali przez ponad 2 lata tej gry, nadal byłaby grywalna.

    Skomentuj

  4. siwyandrew
    Oceń komentarz:

    2    

    Opublikowano: 2017-11-10 15:40

    Moim zdaniem trochę niedoceniony jest prostreet, ogólnie uplasowałbym grę jako średnią ze względu na to jak auta zachowują się w drifcie, który jest porażką^2, dragu, który jest jaki jest, ale jak mamy możliwość pojeździć normalne circuit'y to jeździ się naprawdę przyjemnie, tuning jest tam na naprawdę fajnym poziomie, tak optyczny, jak i odnośnie flaków i nie mówię tu jedynie o zakupienie części 'trójek', ale faktycznym posiedzeniu trochę w opcjach tuningu i pomanewrowaniu paskam. Dodatkowo muzyka, która pasuje dosyć mocno do ogólnego klimatu gry (trochę dla gówniarzy, ale jednak), która da sie jak najbardziej lubić bo ma charakter. Jak dla mnie plasuje się na równi z oboma undergroudami.

    Skomentuj

    1. Adixxx
      Oceń komentarz:

      1    

      Opublikowano: 2017-11-11 10:41

      Również uważam, że ProStreet to najbardziej niedoceniana część serii. Pamiętam jeszcze jak ściągałem świeżutkie demo na nowego PCta. Można było ograć chyba dwie trasy GTRem i M3 E90. Względem poprzedniczek model jazdy ciut bardziej realistyczny, dość wymagający, ale dający sporo frajdy. Drift mi nigdy nie przeszkadzał, w sumie to był mój ulubiony tryb.

      Na ProStreet można powiedzieć, że zakończyła się era dobrych NFSów. Kolejne odsłony bardzo w kratkę.

      NFS pozostanie już raczej w cieniu swojej świetności. Pałeczkę przejęła Forza Horizon, lepsza pod chyba każdym względem.

      Skomentuj

  5. wiktorn86
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2017-11-10 17:35

    Need for Speed skończył się kiedy zabrali się za niego ludzie z criteriona a całkiem sympatyczny model jazdy zastąpiło tępe tłuczenie na oślep. Od tego czasu żadnej odsłony nie zmęczyłem dłużej niż kilka godzin.

    Skomentuj Historia edycji

  6. michael85
    Oceń komentarz:

    2    

    Opublikowano: 2017-11-10 17:37

    Na Undergrounda głosują chyba gimby? To było coś nowego ale daleko do klimatu NFS. Najlepsze bylo Porsche i NFS3/4!

    Skomentuj

  7. zgon81
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2017-11-10 18:19

    Powinno być Need for Speed III: Hot Pursuit a nie Persuit

    Skomentuj

  8. Player1
    Oceń komentarz:

    4    

    Opublikowano: 2017-11-10 19:01

    Brakuje NFS II SE czyli wersji dedykowanej pod akceleratory VooDoo 3dfx.

    Skomentuj

  9. dysan112
    Oceń komentarz:

    2    

    Opublikowano: 2017-11-10 19:43

    Carrera 2,7L RS czyli NFS5. Tyle w temacie

    Skomentuj

    1. azazello86
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2017-11-13 09:26

      Aż ciarki przeszły po mnie gdy sobie przypomnialem o 2,7 RS
      Chyba trzeba znowu zainstalować

      Skomentuj

      1. jakub1t
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2017-11-17 13:46

        Fakt trzeba , ostatnio grałem chyba z 5 lat temu .

        Skomentuj

  10. MarTum
    Oceń komentarz:

    2    

    Opublikowano: 2017-11-10 20:17

    Ankieta pokazuje, że gracze mają wyczucie smaku w przypadku NFS!

    Porsche, Underground 2 i Most Wanted - 3 mega udane gry.
    No i SHIFT2 który jest piekielnie dobry.

    Skomentuj

    1. Adixxx
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2017-11-11 10:46

      To prawda. Ja głosowałem za Hot Pursuit 2. Jeśli ktoś ją ogrywał na PS2 to wie o czym mówię. Na konsoli Sony wyglądała najlepiej i miała najwięcej trybów. Ostatnia część w swojej oryginalnej formie. Później Criterion mocno się wzorowało na tej części co wyszło im bardzo bardzo dobrze.

      Skomentuj

      1. michael85
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2017-11-11 11:24

        Nie jestem pewien jakie tryby miała na konsoli bo grałem na PC ale NFS HP2 była wyraźnym krokiem wstecz. Brak widoku z kokpitu, gorsza fizyka niż w Porsche i można jeszcze długo wymieniać. Na plus zaslugiwaly trasy.

        Skomentuj

        1. Adixxx
          Oceń komentarz:

          0    

          Opublikowano: 2017-11-11 13:36

          PC chyba najgorzej wyglądało. Tu masz porównanie konsol:
          https://www.youtube.com/watch?v=vP7uPMt8GJs&t=479s

          Wersja na PS2 była troszkę inna.

          Skomentuj

  11. Zwis88
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2017-11-10 22:10

    Dla mnie sentyment do high stakes wygrywa :) Wszystko dlatego, że w 99-tym dostałem tą grę do karty Gf 2 mx, a że wtedy nie miałem internetu, gry były drogie i ogólnie ciężko było o fajną nową grę, to łupałem tylko w to

    Skomentuj

  12. TruGeek
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2017-11-10 23:07

    Nie wiem,która była najlepsza bo kilka takich naprawdę wciągających i dobrych było ale za to najgorsza to MW 2012. Jest to taki "szit", że aż szkoda gadać już o wiele bardziej lubiłem sobie pograć w tę odsłonę w wersji na telefon, która była całkiem spoko.

    Skomentuj

  13. Tomasz Duda
    Oceń komentarz:

    1    

    Opublikowano: 2017-11-11 08:38

    NFS Porsche 2000 - najlepszy klimat. Świetna gra w swoim czasie.

    Skomentuj

  14. baca130
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2017-11-11 09:51

    Most Wanted (2005) Najlepsza wyścigówka w jaką grałem, choć nowszych nie znam bo już tak nie gram.

    Skomentuj

  15. brusss
    Oceń komentarz:

    1    

    Opublikowano: 2017-11-11 13:51

    Dla mnie rewolucją w 1994 była pierwsza NFS, oszałamiająca grafika 640x480 i "pościgi" policyjne. Żadna inna gra się wtedy nie umywała. :)
    Najlepsza to Porsche 2000, jeszcze bardzo miło wspominam pierwszego Most Wanted.
    Generalnie polecam dopisać się do listy życzeń na GOGu w celu przygotowania reedycji Porszaka.
    https://www.gog.com/wishlist/games#search=porsche

    Skomentuj

  16. Wojtek50008
    Oceń komentarz:

    1    

    Opublikowano: 2017-11-12 21:32

    W NFS 1 byl wspanialy widok na cale auta - mozna bylo palic gume - robic baczki - chyba pierwsza taka gra z taka funkcja. Byla przelomowa. NFS 2SE na Vodoo fajne efekty grafiki 3D i szybka animacja. Fajnie kierowalo sie w U2 - kazdy samochod mial inne prowadzenie. Porsche mialo realistyczne prowadzenie - w NFS 3 fajnie gralo sie po sieci LAN. Pozniej bylo coraz gorzej od wersji MWanted.

    Skomentuj

  17. shoken
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2017-11-13 22:47

    Underground 2 najlepszy klimat najlepsza muzyka do tej pory pamiętam te piosene Paul Van Dyke - Nothing But you a miejsce nr 2 to wg mnie NFS : MW pierwsza część a miejsce nr 3 to Carbon .Pózniej grałem jeszcze w world ,hot pursuit ale to nie było to ,jakoś bez klimatu.A 1 czesć to grałem jeszcze na konsoli sony playstaion 1.

    Skomentuj

Dodaj komentarz

Przy komentowaniu prosimy o przestrzeganie netykiety i regulaminu.

Aby dodać komentarz musisz być zalogowany!