Zysk z coraz wyższego odświeżania jest hiperboliczny, a według badań najszybszym możliwym czasem postrzegania przez człowieka jest 13 ms (nie czasem reakcji, czas reakcji najszybszych ludzi jest w zakresie 100-200 ms).
Jeśli uznany zasadę jak w audio, że aby w pełni odwzorować sygnał (w tym wypadku ruch) należy podwoić częstotliwość najszybszej informacji to wyjdzie nam 154 Hz. Powyżej tej częstotliwości liczy się przede wszystkim smużenie. Więc jakikolwiek monitor o wyższym odświeżeniu i porównywalnym smużeniu nie ma sensu. A co do smużenia to najlepszymi wyjściami są właśnie ekrany wyposażenie w BFI oraz ekrany OLED. I mówię to jako osoba posiadająca monitory znacznie szybsze niż 154 Hz i dla mnie 60Hz to już żadna płynność. Wynika to z prostej matmy. 60Hz daje nam nowy obraz co ~16.5 ms, 154Hz daje nam nowy obraz co ~6.5 ms, daje to nam 10ms różnicy co w kontekście czasu postrzegania 13ms to jest dużo, ale odświeżanie 1000 Hz daje nam nową klatkę co 1ms więc różnica względem 154Hz wynosi 5.5 ms to prawie dwa razy mnie niż względem 60 a 154 oraz ponad dwa razy mnie niż najszybszy czas postrzegania.
Jakby ktoś szukał tego telewizora w Polsce w innych sklepach, to model C809 jest dokładnie tym samym. (A jak nie to niech ktoś mnie poprawi)
0
devil304
@Wojciech Spychała To jeszcze tylko dodam, że producent deklaruje 1300 nitów, nie jak w tabelce 1000 :)
0
devil304
Skąd informacja o FRC? Nigdzie indziej, nawet na stronie Display Specification nie ma o tym informacji i FRC to nie uczciwe 10 bit (co zostało później wspomniane)
Czym jest twoim zdaniem "powerska" grafika? Podaj kryteria jakie musi spełniać takowa ,następnie dokładnie sprawdź czy napewno nie ma takiej grafiki.
0
devil304
Miałem PC'tową wersję grafiki z PS4 i powiem że jako pojedyńcza karta grafiki była nie wiele lepszą niż zintegrowany w CPU HD 4000 ,dopiero po dodaniu drugiej do CF dało się z nich wmiare normalnie kożystać ,liczb nie oszukasz.
0
devil304
Po twojej wypowiedzi wnioskuję iż nie wiesz czym jest Vulkan API ,jest to API graficzne możliwościami zbliżone do Open GL 4.x tyle ,że cross platform.
Chłodzenie super komputerów odbywa się tak:
http://www.wired.com/wp-content/uploads/blogs/wiredenterprise/wp-content/uploads/2012/10/ff_googleinfrastructure2_large.jpg
Marzenie graczy. Zapowiadają monitor z ekranem 1000 Hz
15 komentarzyDyskutuj z nami!Jeśli uznany zasadę jak w audio, że aby w pełni odwzorować sygnał (w tym wypadku ruch) należy podwoić częstotliwość najszybszej informacji to wyjdzie nam 154 Hz. Powyżej tej częstotliwości liczy się przede wszystkim smużenie. Więc jakikolwiek monitor o wyższym odświeżeniu i porównywalnym smużeniu nie ma sensu. A co do smużenia to najlepszymi wyjściami są właśnie ekrany wyposażenie w BFI oraz ekrany OLED. I mówię to jako osoba posiadająca monitory znacznie szybsze niż 154 Hz i dla mnie 60Hz to już żadna płynność. Wynika to z prostej matmy. 60Hz daje nam nowy obraz co ~16.5 ms, 154Hz daje nam nowy obraz co ~6.5 ms, daje to nam 10ms różnicy co w kontekście czasu postrzegania 13ms to jest dużo, ale odświeżanie 1000 Hz daje nam nową klatkę co 1ms więc różnica względem 154Hz wynosi 5.5 ms to prawie dwa razy mnie niż względem 60 a 154 oraz ponad dwa razy mnie niż najszybszy czas postrzegania.
Przedsmak premium w średnim segmencie – recenzja telewizora TCL C805
12 komentarzyDyskutuj z nami!Mafia III kontra Radeon RX 480 i GeForce GTX 1060
33 komentarzyDyskutuj z nami!Dronowanie w Polsce - są zmiany w prawie
12 komentarzyDyskutuj z nami!W Dishonored 2 nie trzeba będzie zabijać
6 komentarzyDyskutuj z nami!Mocne uderzenie Nvidii - premiera kart GeForce GTX 1000 dla laptopów
49 komentarzyDyskutuj z nami!Microsoft chwali się mocą DirectX 12 - będzie wsparcie dla Rise of the Tomb Raider
39 komentarzyDyskutuj z nami!Smartfon zaczyna się od 5 cali. Pogódź się z tym.
61 komentarzyDyskutuj z nami!AMD FirePro S9170: pierwsza karta graficzna z 32 GB pamięci
23 komentarzyDyskutuj z nami!http://www.wired.com/wp-content/uploads/blogs/wiredenterprise/wp-content/uploads/2012/10/ff_googleinfrastructure2_large.jpg