Czyli ni pies, ni wydra, coś na kształt świdra? Za tę cenę da się już kupić 3 przyzwoite monitory do pracy z tekstem, bardzo przyzwoity monitor gamingowy, albo całkiem sensowny sprzęt do pracy z kolorem/grafiką. Po wydaniu 300zł ekstra na Google Chromecast możemy też każdy z tych TV zamienić w "Smart TV". No dobra, jeszcze ekstra stówka na głośniki. Tylko treści w 5k nie ma wcale, HDR nie działa. Cenię Samsunga za porąbane monitory, sam używam G9 neo, ale ten S9 wygląda na coś kompletnie pozbawionego sensu.
@Wojciech Spychała Trzeba było użyć innego kabla HDMI
0
piotr.potulski
Mi ten pilot się podoba. Pierwsze wrażenie faktycznie nieciekawe, wersja demo itd. Ale jest wygodny, dobrze leży w dłoni, w przeciwieństwie do tych klasycznych (np. Sony) da się obsługiwać jedną ręką, a podświetlenie jest nieco zbędne, bo w praktyce używa się d-pada, back, home i głośności. Tak, brakuje tego "poczucia premium", o którym wszędzie piszą, ale osobiście jakimś wielkim fanem szczotkowanego aluminium nie jestem. Za to wymienianie Tizen jako przewagi, to nieporozumienie. Dostęność aplikacji mniejsza niż w Android TV, dziwaczne nazwy opcji. Może to kwestia moich nawyków (przesiadka z Sony), ale jest dość ubogo. No i spora jak dla mnie wada - telewizor nie startuje po sygnale CEC z dekodera kablówki (albo nie potrafię ustawić).
@zenek111 Trochę masz rację, ale.... jego rakiety latają a samochody jeżdżą. Facet w sposób oczywisty ma parcie na szkło, wiele jego wypowiedzi jest dziwnych, poglądy miejscami dziwaczne itd. nie zmienia to faktu, że podejmuje się bardzo ryzykownych przedsięwzięć i sporo z nich odnosi sukces. A co di Izery - nie ma znaczenia, czy by ją wyśmianio, czy nie. Znaczenie ma fakt, ze tego samochodu nie ma.
Elektryczne VW się nie sprzedają, bo są do bani. Oni mają w ofercie same frankensztajny, czyli spalinówki, z których wyjęto napęd spalinowy i wciśnięto baterie. Ani to szybkie, ani nie przyśpiesza i kosztuje 100k więcej niż powinno.
A ktoś wierzy w wartości spalania podane przez producentów samochodów? Mój samochód ma teoretycznie spalanie 6.7l, na autostradzie pali 8.5 - 9. W mieście czysta loteria. Wynik zbliżony do deklarowanego to może przy jeździe po płaskim 100km do kościoła.
@robertmo Nie. Masz pedały jak normalnie. Cała różnica, ze hamowanie silnikiem w Tesli jest do zera, więc jak puścisz ten pedał, to samochód się zatrzyma.
0
piotr.potulski
Część użytkowników dostanie wezwanie serwisowe w aplikacji, przyjedzie pan, wymieni i po problemie. Ciekawe, że to właśnie nad Teslą wszyscy się tak pochylają i trzęsą ze śmiechu/strachu nad każdą pierdołą. Parę lat temu była afera, że Toyoty same przyśpieszają, w połowie samochodów na świecie nie wiadomo czy odpali poduszka powietrzna, a Niemcy z przyzwyczajenia chcieli zagazować cały świat i luzik, kto by się przejmował. Jak coś się trafi w elektryku, a w Tesli to już w ogóle, to afera na cały świat, ktoś miał gorszy dzień i nie dokręcił kierownicy w jednym samochodzie, albo złamało się parę pedałów na kilka milionów samochodów.
No straszne, nowy model będzie miał identyczny aparat do selfie jak aktualny. Jak żyć? Smartfony stały się dojrzałą technologią, od dobrych kilku lat zmiany są symboliczne. Parę pikseli więcej w aparatach, parę watów więcej podczas ładowania. W sumie nie ma znaczenia, bo i tak nie robi to praktyczniej różnicy.
@digitmaster Mocno przesadzasz z tym zapotrzebowaniem na prąd w garażach. Policzmy 150 samochodów zużywających 20kWh/100km, po średnio 50 km dziennie jazdy = 7500 kWh dziennie dodatkowo na takie osiedle, powiedzmy przez 12 godzin = 625 kW, czyli wychodzi po 2kW na mieszkanie. "Koszt ekologiczny" zależy od sposobu produkcji prądu, ale ten da się poprawiać (np. przez zwiększenie udziału energii odnawialnej).
Baterie da się poddać recyclingowi, w przeciwieństwie do spalonego paliwa, a jak na razie raportowana żywotność EV zaskakuje mocno na plus.
W kwestii ekologii i wygody, to istotna jest też różnica gdzie jakieś zanieczyszczenia zostaną wyemitowane. Środek miasta jest gorszym miejscem niż elektrownia 100km od tego miasta z kilkudziesięciometrowym kominem.
0
piotr.potulski
Po odjęciu od tych cen dofinansowania ceny robią się zbliżone do samochodów spalinowych. Chcąc kupić nowy samochód spalinowy za 100 tysięcy lista jest bardzo krótka.
Test chłodzenia Corsair A115. Ładne, wydajne, tylko ta cena...
8 komentarzyDyskutuj z nami!W nocy Apple pokazało nowe MacBooki. Czy obyło się bez kawy?
3 komentarzyDyskutuj z nami!Gdzie 4K nie wystarczy tam 5K Samsung pośle. Recenzja 27" monitora Viewfinity S9
7 komentarzyDyskutuj z nami!To powinien być ich flagowy model – recenzja Samsung OLED S95C
10 komentarzyDyskutuj z nami!Miliarder postanowił zmienić świat. To i tak nic nie znaczy [OPINIA]
8 komentarzyDyskutuj z nami!Xbox Game Pass drożeje, Samsung pokazuje Galaxy S23 FE z Exynosem, a Google News umiera… w Rosji, czyli “SięKlika" #11
4 komentarzyDyskutuj z nami!Tesla oszukiwała klientów? Specjalny zespół miał anulować tysiące skarg
5 komentarzyDyskutuj z nami!Niebezpieczna usterka Tesli. W autach pękają pedały
20 komentarzyDyskutuj z nami!Tego Samsung ma poskąpić w nowym flagowcu. Niektórzy będą zaskoczeni
12 komentarzyDyskutuj z nami!Najtańsze samochody elektryczne w Polsce – TOP 5
24 komentarzyDyskutuj z nami!Baterie da się poddać recyclingowi, w przeciwieństwie do spalonego paliwa, a jak na razie raportowana żywotność EV zaskakuje mocno na plus.
W kwestii ekologii i wygody, to istotna jest też różnica gdzie jakieś zanieczyszczenia zostaną wyemitowane. Środek miasta jest gorszym miejscem niż elektrownia 100km od tego miasta z kilkudziesięciometrowym kominem.