• benchmark.pl
  • Gry
  • Czwarty Assassin wyciśnie potencjał kart graficznych Nvidia
Gry

Czwarty Assassin wyciśnie potencjał kart graficznych Nvidia

Wielu graczy zdecyduje się na zakup gry w wersji PC i to właśnie dla nich mamy teraz ciekawe informacje.

Assassin's Creed IV: Black Flag gra PC karty Nvidia

Lada chwila można będzie rozpocząć zabawę z Assassin's Creed IV: Black Flag. Wielu graczy zdecyduje się zapewne na zakup wersji PC i to właśnie dla nich mamy teraz ciekawe informacje.

Jakiś czas temu dowiedzieliśmy się, że grafika w Assassin's Creed IV: Black Flag na nowych konsolach będzie naprawdę przyjemna dla oka. Nieco później producent poinformował świat o opóźnieniu premiery wersji PC i jednocześnie zapewnił, że również w jej przypadku spodziewać można się doskonałej oprawy wizualnej.

Temat poruszony został ponownie, chociaż w tym przypadku zadowoleni będą raczej tylko właściciele komputerów z kartami graficznymi od firmy Nvidia.

To właśnie oni będą mieli bowiem okazję do podziwiania niektórych efektów, które zapewnić mają realistyczną oprawę graficzną. Jakich? Tego dowiedzieć można się już z poniższego materiału wideo.


Przypomnijmy, że premiera Assassin's Creed IV: Black Flag w wersji PC odbędzie się na naszym rynku już 22 listopada.

Źródło: vg247, playstationer

Komentarze

20
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Konto usunięte
    2
    Podrzynanie gardła szablą/szpadą jak na głównym screenie zupełnie nie pasuje do profilu głównego bohatera. Aczkolwiek, może w wolnych chwilach uprawia grę na kontrabasie... i tak z przyzwyczajenia zdecydował się pokazać swoją bardziej ludzką stronę... :)
    • avatar
      Konto usunięte
      1
      Mega efekty, chyba posiadacze ATI nie powinni płakać ;-)
      TXAA pewnie robi blur to jak maszyna pozwoli lepiej załatwić to downsamplingiem. PCSS Shadows przypomina opcję `shadow jittering` z CE2, tylko tam działa na wszystkim co możliwe. Ale widać, że graficznie do przodu poszło trochę, chociaż niektóre elementy kanciastością biją po oczach.
      • avatar
        MasterBarti
        0
        Nie licząc txaa, jeśli reszta tych bajerów nie będzie działać na kartach amd to tylko dla tego, że gdzieś w kodzie gry będzie coś w tym stylu:
        if gpu=amd then disable.
        Innej możliwości nie widzę dlaczego nie miało by to działać.
        2ga opcja to po prostu lepsza optymalizacja tych bajerów pod karty NV, w sumie nie powiedzieli że tylko na nvidia tylko coś tam smucili o dx11. Ale przecież nowe konsole też mają dx11 więc nie wiem dlaczego tym się chwalą. Chyba że porównują do x360/ps3
        • avatar
          Konto usunięte
          0
          bardziej m isie podoba bez TXAA
          • avatar
            Konto usunięte
            -3
            spoczko dobrze ze kupielm GTX 780 a nie R290X
            • avatar
              kerry_sd
              0
              nazwijcie mnie ślepym ale nie widzę żadnej różnicy, np. godrays - wyglądają identycznie przy opcji off i on, w Crysis różnica była widoczna od razu, a tutaj? smiech na sali, efekty majęce po 7 lat wciska się jako super nowość niemającą wpływu na samą grę;

              poza tym nie chcę nic mówić, ale od czasów Half Life'a 2 nie ukazała się żadna gra wykorzystująca w sensowny sposób fizykę otoczenia ...
              • avatar
                Konto usunięte
                0
                svzerze to troche zbyt ciemne te cienie lub troche zbyt realistyczne :P szczerze to jakos nie wiem czemu ale bardziej mi sie podoba grafa z AC niz BF albo COD lub innego FPS'a ktory ma kosmiczne wymagnia
                • avatar
                  Alladen
                  0
                  Jakoś optymalizacja AC:III była pod Nvidie a na PS3 gorzej działało niż na Xbox 360 (układ graficzny od AMD).Niech lepiej się przyłożą do napisania porządnie gry a nie jak w poprzedniej części z lenistwa napisali najgorzej z optymalizowaną grę 2013.
                  • avatar
                    Konto usunięte
                    0
                    720p - dziękuję, postoję. Przecież te cienie z palm są kanciaste jak gry za czasów Myst'a. Poza tym, czy tylko ja mam wrażenie, że producenci nie umieją przygotować tekstur o rozdziałce 2048x2048? Jaki to problem, by w grze można było włączyć takie tekstury, jeżeli ma się do tego dobry sprzęt? W mojej opinii, najwięcej jakości dają właśnie one. Potem dopiero te smaczki, sraczki i inne. Póki co, niedoścignioną dla mnie jakością jest Crysis 2 z MaldoHD (oO!), a także Skyrim na wszelkich możliwych paczkach z teksturami (Skyrim - 15gb, mody - 30). I takie gry są super. Nie trzeba nic wygładzać, rozmazywać.
                    • avatar
                      wdowa94
                      0
                      Co niby w tym jest czego nie potrafiłaby wykonać karta AMD?