Gry

Atrakcyjna oferta pracy w Abstergo

Od kilku dni w internetowych serwisach ogłoszeniowych, a także w lokalnej prasie (m.in. popularnym Metrze) publikowane są oferty pracy przygotowane przez mało znane na polskim rynku przedsiębiorstwo Abstergo.

Firma poszukuje ochotników na posadę sprzątacza - wśród zalet można wymienić atrakcyjne wynagrodzenie i perspektywy awansu. Największym minusem jest z kolei możliwość zaszufladkowania w gronie osób blisko powiązanych z Templariuszami. Może mieć to pewien wpływ na przyszłą karierę zawodową.

Między innymi w siedzibie Abstergo rozgrywa się akcja pierwszej części Assassin's Creed

Jak się jednak okazało, to tajemnicze ogłoszenie jest jedynie elementem kampanii promocyjnej związanej z premierą drugiej części gry z serii Assassin's Creed. Abstergo to fikcyjne przedsiębiorstwo, znajdujące się pod kontrolą Templariuszy, z którym spotkaliśmy się już przy okazji pierwszych przygód tytułowych Asasynów. W przekonaniu, iż nie jest to jedynie niefortunna zbieżność nazw utwierdza nas internetowa strona Abstergo, którą znajdziecie pod adresem http://www.abstergo.pl/. W prawym dolnym rogu ekranu pojawia się informacja "powered by Animus", czyli znany z Assassin's Creed system operacyjny o możliwościach znacznie większych niż obsługa prostych, internetowych wizytówek.

Kampania reklamowa towarzysząca premierze Assassin's Creed 2 stanowi swego rodzaju novum na polskim rynku gier komputerowych. Dotychczas wydawcy starali się zainteresować graczy reklamami w branżowej prasie, dodawanymi gadżetami, poprzez organizację turniejów czy plakatowanie miast. Takie swoiste mieszanie elementów świata fikcyjnego i realnego wydaje się być bardzo ciekawym pomysłem, a fakt, iż także w Polsce wydawcy coraz odważniej sięgają po takie zabiegi - i bezpośrednio wynikającą z nich reklamę wirusową - może jedynie napawać optymizmem. Gry powoli, acz konsekwentnie, zdają się przenikać do popkultury.

Assassin's Creed 2 w wersji na Xbox 360 i Playstation 3 trafił do sprzedaży w połowie listopada. Posiadacze PeCetów będą musieli poczekać aż do marca.

Źródło: praca.money.pl, "Metro"

Komentarze

7
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    sevae
    0
    Z początku myślałem, że autor czegoś się nawąchał przed pisaniem... :P

    Oby więcej dziwnych kampanii reklamowych... takich jak te butelki w oceanie itp.
    • avatar
      19arek93
      0
      Także nie wiedziałem o co chodzi z początku. Ale sprawa się wyjaśniła. :)

      No i ciekawa forma reklamy. Coś nowego na naszym rynku.
      • avatar
        Konto usunięte
        0
        dziwne ze zrobili reklame dedykowana dla ludzi bezrebotonych.. tak jakby to byla ich glowna sila nabywcza ;)
        • avatar
          Huntcold99
          0
          wciągał coś białego :D
          • avatar
            spavatch
            0
            Niedawno Eidos szukał ludzi na stanowisko sprzątacza, wymagania: zamiłowanie do horrorów i umiejętność niezadawania pytań. Ciekawe czy to też jakaś forma reklamy...?
            • avatar
              Konto usunięte
              0
              Wysłałem do nich mail'a. Zobaczymy, co odpiszą.
              • avatar
                Konto usunięte
                0
                no a teraz okazuje się, że rozwiązaniem akcji jest zlecenie "zabójstwa", a w nagrodę otrzymujemy bardzo fajne gadżety związane z grą http://www.abstergo.pl