Gry komputerowe

Oto konkretny gameplay Baldur’s Gate 3 - zobacz grę w akcji

przeczytasz w 1 min.

Zobacz jak wygląda Baldur’s Gate 3 – gameplay trwający ponad godzinę wyraźnie pokazuje, w jakim kierunku podąża ekipa Larian Studios i czego powinniśmy się spodziewać po powrocie tej klasycznej erpegowej serii.

Gdy twórcy Baldur’s Gate 3 przedstawiali tydzień temu nowy zwiastun, zapowiadali, że wkrótce otrzymamy znacznie obszerniejszy materiał. Tak też się stało – poniżej możecie zobaczyć trwający ponad godzinę gameplay, okraszony komentarzem reżysera Swena Vincke’a i pozwalający zobaczyć jak „trójka” prezentuje się w akcji. Co ciekawe, jest to zapis transmisji, podczas której widzowie mogli decydować o dalszym ciągu historii. 

Zobacz najnowszy gameplay Baldur’s Gate 3 z czerwca 2020 roku: 

(materiał rozpoczyna się w 15:08, a sam gameplay – w 22:06)

Baldur's Gate III prezentuje się coraz lepiej. Kiedy w niego zagramy?

Wyraźnie widać, że pod wpływem komentarzy społeczności ekipa Larian Studios wprowadziła kilka istotnych zmian w Baldur’s Gate 3 względem tego, co mogliśmy zobaczyć poprzednio. Nie ominęły one narracji czy też systemu walki. Mogliśmy ponadto przyjrzeć się „systemowi inspiracji” (w którym jesteśmy wynagradzani za odnajdywanie nietypowych rozwiązań) oraz temu, jak zmienia się reakcja świata na naszego bohatera pod wpływem decyzji, jakie podejmuje(my). 

Aktualnie plany zakładają sierpniową premierę Baldur’s Gate 3 w programie wczesnego dostępu. Planujecie dać szansę tej grze już wtedy, dopiero po debiucie pełnej wersji czy też w ogóle nie jesteście zainteresowani? Dajcie znać w komentarzach!

Źródło: IGN, Larian Studios, Dark Side of Gaming, informacja własna

Czytaj dalej o Baldur’s Gate 3: 

Komentarze

10
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    KENJI512
    5
    Mieszanie uczucia co do systemu walki, z jednej strony ten złożony i turowy z Divinity był bardzo dobrze zrobiony, z drugiej jestem przyzwyczajony do real time i aktywnej pauzy z BG1 i BG2 :P
    • avatar
      Satanski
      2
      Czekam na pełną wersję i cieszę się ze zmiany na system turowy. Oby przez ten zasrany wczesny dostęp nie odechciało im się pracować nad grą.
      • avatar
        Kenjiro
        0
        Jak dla mnie zbyt podobne do D:OS, szczególnie w warstwie fabularnej, a szczególnie rozmów, które są słabe, brakuje w nich epickości BG. Technicznie też nie powala, animacje kuleją, lipsync kiepski, moim zdaniem lepiej byłoby zrezygnować z perspektywy 3-osobowej, bo poprawki błędów zajmą rok i więcej...
        • avatar
          Warmonger
          0
          Osobom narzekającym na oprawę graficzną radzę spojrzeć na screeny z dzisiejszej perspektywy: https://www.google.com/search?q=baldurs+gate&rlz=1C1AWFC_enPL849PL849&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwjLrcq4xo7qAhVi5KYKHYvdDLgQ_AUoAXoECBgQAw&biw=1269&bih=1313

          Tak, prerenderowane klocki i pikseloza. Nie, tego nie da się przenieść w dzisiejsze realia.
          • avatar
            batchmax
            -2
            Szkoda, ze zrobili z tego "zwykłą" turówke. Płynny system z pauzą był tym co było w BG1 i BG2 wyjątkowym.
            • avatar
              _SnR_
              0
              Mozecie wkoncu zmienic ta wtyczke do video? Nie da sie tego ogladac na telefonow za kazdym razem wybiera jakas niska rozdzielczosc I nie ma w waszym playerze opcji na zmiane jak cos chce obejrzec to musze kontynuowac przez natywna Apke YouTube...
              • avatar
                Fa_sol
                0
                Jak wyjdzie to na pewno kupie dal uzupełnienia kolekcji, czy będzie równie dobre jak poprzednie dwie części? Raczej nie. Trochę oprawa graficzna mnie kłuje w oczy. Wygląda ładnie, moim zdaniem za ładnie. Wszyscy są tacy czyści, świeży i błyszczący. Ale to domena D&D więc trzeba będzie to przełknąć i sprawdzić jak reszta będzie się sprawować w finalnym produkcie.
                • avatar
                  Warmonger
                  0
                  Oglądałem na żywo, rewelacja. Jest tu wszystko, czego oczekiwałbym od RPG - szczególnie ogromny zakres interakcji.

                  Sven Vincke to nie jest żaden "reżyser", to jest CEO firmy :v
                  • avatar
                    Luiso
                    0
                    załamka jak widzę te wybielane zęby, lśniące zbroje itp. w grze fantasy. brakuje jeszcze wielkich sztucznych d.. rodem z teledysków.