Filmy / seriale / VOD

Czy Dawid Podsiadło jest psychofanem Wiedźmina?

przeczytasz w 2 min.

Nie wydaje się, aby serial Wiedźmin potrzebował kampanii reklamowej zakrojonej na szeroką skalę, ale mimo to Netflix podejmuje pewne wysiłki. I co ważne, dają one dobre efekty.

Dawid Podsiadło w reklamie serialu Wiedźmin od Netflix

Umówmy się, większość osób nie przepada za reklamami. I trudno się dziwić, bo najczęściej wywołują one irytację lub zażenowanie, a tylko niekiedy sprawiają, że można się uśmiechnąć. Tym razem mamy jednak do czynienia z jednym z pozytywnych wyjątków i wcale nie będziemy mówić o zakazanych reklamach, jakie ostały się jeszcze przynajmniej na YouTube. Netflix zdecydował się na współpracę z Dawidem Podsiadło, obecnie czołowym (na pewno pod względem popularności, ale chyba nie tylko) polskim piosenkarzem młodego pokolenia.

W efekcie powstał niespełna 2-minutowy film. Nie sposób nie dostrzec, że to jeden z tych momentów, w których całą (główną, jeśli ktoś woli) robotę odwalają nie wybitny montaż czy powalające efekty specjalne, ale główny bohater opowieści. I jego specyficzne poczucie humoru, które pokazywał już wcześniej. Nieprzypadkowe są tu zresztą też inne postacie - Michał Żebrowski oraz Maciej Musiał. Pamiętacie dlaczego nieprzypadkowe?

Reklama lepsza niż sam serial? Zdania są podzielone

2. sezon Wiedźmina dziś rano pojawił się na najpopularniejszym serwisie VOD. Podobnie jak w przypadku 1. sezonu od razu udostępniono wszystkie osiem odcinków, a więc można zdecydować się na dłuższy seans. Przedpremierowe recenzje (były możliwe z racji wcześniejszego dostępu, jaki zapewniał Netflix) wydawały się w większości bardzo pochlebne. Zadowolony z efektów pracy ekipy jest również Andrzej Sapkowski.

Teraz pojawi się jeszcze więcej opinii, także od widzów. I już widać, że będą podzielone. Nie każdy jest zachwycony, ale nikomu prawa do własnego zdania nie można odbierać. Obejrzeliście już przynajmniej część 2. sezonu? Jakie są Wasze wrażenia?

Źródło: Netflix

Komentarze

13
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    15
    Mnie to rozśmieszyło, szczególnie fragment MUSIAŁbym zagrać dłużej niż 40 sekund :)
    • avatar
      deseczka
      3
      a mi się podobało :-D
      • avatar
        Much_
        3
        Hahaha dobre, dla kogo podpisać? Ej Dawid... :D
        • avatar
          Klopsiki
          2
          Prędzej byłby Jaskrem, ale reklama fajna.
          • avatar
            piomiq
            1
            Czy benchmark.pl schodzi na p......?
            Dostając taki "artykuł", można mieć takie wrażenie :/.
            • avatar
              escapeplan
              1
              zabawna ta reklama
              • avatar
                Chester
                1
                hehe mi tez sie reklama podoba ;) jak malo ich ogladam ;)
                • avatar
                  -2
                  Czasami mam wrażenie, że można wydać jakiekolwiek wideo, dosłownie dowolne badziewie. Jeśli jesteś "celebrytą", to będzie się klikać jak szalone. To jest chore.
                  • avatar
                    Marucins
                    -9
                    "Czy Dawid Podsiadło jest psychofanem Wiedźmina?"
                    Serio?
                    A czy Benchmark jest psych... skoro wypluł kilka wpisów na temat serialu?
                    Kasa musi się zgadzać - tyle w temacie.
                    • avatar
                      Konto usunięte
                      -13
                      Artykuł jak z pudelka... Ogarnijcie się proszę.
                      • avatar
                        pawluto
                        -13
                        Miernota reklamuje Wiedzmina...No to se wybrali śpiewaka marnego...