Technologie i Firma

„Rozciągnięte” monitory profesjonalne iiyama

przeczytasz w 1 min.

Firma iiyama wprowadziła do sprzedaży w naszym kraju dwa „rozciągnięte” monitory do celów Digital Signage. To 38-calowy ProLite S3820HSB-B1 o rozdzielczości 1920 x 540 pikseli oraz 28-calowy ProLite S2820HSB-B1 o rozdzielczości 1920 x 360 pikseli.

Monitory do celów Digital Signage najczęściej mają klasyczne proporcje, co poważnie ogranicza ilość miejsc, w jakich mogą zostać wykorzystane. Firma iiyama zdecydowała się na stworzenie ekranów o nietypowym formacie, aby wypełnić tę lukę. 

W ofercie japońskiego producenta pojawiły się dwa „rozciągnięte” ekrany Digital Signage. To 38-calowy ProLite S3820HSB-B1 z matrycą AMVA3 o rozdzielczości 1920 x 540 pikseli oraz 28-calowy ProLite S2820HSB-B1 z panelem IPS o rozdzielczości 1920 x 360 pikseli. Urządzenia te zostały zaprezentowane podczas targów ISE 2019 w Amsterdamie.

Iiyama ProLite S3820HSB-B1

Jeden i drugi monitor charakteryzuje się również wysoką jasnością, bo zdecydowanie można tak napisać o wartości 1000 cd/m2. To w zupełności wystarczy, by zapewnić dobrą widoczność niezależnie od tego, jakie warunki oświetleniowe panują w pomieszczeniu, w którym zainstalowane zostało urządzenie.

Nowe ekrany są także przystosowane do pracy całodobowej (w trybie 24/7), mogą być instalowanie w orientacji pionowej lub poziomej i zamontowane na ścianie, są wyposażone w gniazda HDMI, DVI, VGA i mini jack oraz głośniki stereo o mocy 10 W, a do tego oddają do dyspozycji użytkowników szereg opcji regulacji parametrów wyświetlania obrazu.

Iiyama ProLite S2820HSB-B1

Nietypowe monitory Digital Signage producenta z Japonii są już dostępne na naszym rynku. Cena tego mniejszego została ustalona na 4299 złotych, a zakup 38-calowego modelu wiąże się z wydatkiem rzędu 5399 złotych.

„Ekrany typu stretched powstały z myślą o sklepach oraz samoobsługowych automatach vendingowych. Ich niewielkie rozmiary pozwalają na montaż nad półkami i między regałami w celu ożywienia ekspozycji. W efekcie umożliwia to wyświetlanie dodatkowych informacji o produkcie, rozszerzając kontekst np. o historię, skład bądź zastosowanie” – powiedział Robert Tomaszewski, Key Accound Manager w iiyama Polska.

Źródło: iiyama

Komentarze

11
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    sn00p
    1
    W Trójmieście mamy takie w kolejce SKM i autobusach od lat.
    • avatar
      Danketch
      -1
      obraz w sam raz na ich skośne oczy :P
      • avatar
        Irrlicht
        0
        Gdyby ich cena była proporcjonalna do powierzchni, to bym widział zastosowania pozatargetowe jako trzeci monitor w desktopie :)