• benchmark.pl
  • Gry
  • Konsolowe Playerunknown's Battlegrounds w 30 fps - także na Xbox One X
Gry

Konsolowe Playerunknown's Battlegrounds w 30 fps - także na Xbox One X

Mateusz Tomczak | Redaktor serwisu benchmark.pl
40 komentarzy Dyskutuj z nami

Zmiana planów, ponieważ wcześniej wspominano o 30-40 fps w przypadku Xbox One i 60 fps w kontekście Xbox One X.

W ostatnich miesiącach bardzo dużo mówi się o Playerunknown's Battlegrounds. Gra odniosła ogromny sukces, a zainteresowanych nią graczy wciąż przybywa. Nic dziwnego, że wkrótce pojawi się wersja na konsole.

Microsoft już jakiś czas temu zapowiedział, że Playerunknown's Battlegrounds trafi na konsole Xbox One. Ostatnio dowiedzieliśmy się, że premiera odbędzie się już 12 grudnia, chociaż trzeba zaznaczyć, iż mowa tutaj o wczesnej wersji (program Game Preview). Teraz natomiast podane zostały istotne informacje związane z kwestiami technicznymi.

Potwierdzono, iż nastawiać należy się tutaj na 30 klatek na sekundę. Dotyczy to nie tylko Xbox One, ale również Xbox One X.

Playerunknown's Battlegrounds

Jak widać, mamy do czynienia ze zmianą planów. Przypomnijmy, iż wcześniej wspominano o 30-40 fps w przypadku Xbox One i 60 fps w kontekście Xbox One X.

Zaskakuje Was taki obrót spraw? Czekacie na premierę konsolowej wersji Playerunknown's Battlegrounds, bawicie się już na PC czy jednak zaliczacie się do tych, którzy nie podbijają statystyk popularności tego tytułu?

Źródło: gamespot

Komentarze

40
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    raffal81
    XBOX ONE X most pałerful konsol on de planet ;]

    Ale nie ma co się dziwić, ta gra nie wie co to optymalizacja ;)
    7
  • avatar
    Mandalorian
    Przemilczę optymalizację tej gry oraz spekulacje na temat nowego xboxa. Nawet fanboje konsol muszą przyznać że jest spora różnica między 30fps a 60fps. Moim zdaniem to dobrze że obydwie konsole będą miały 30fs ponieważ podejrzewam że serwer będzie jeden (albo serwery nie będą rozróżniać wersji konsoli), dla graczy xo oraz xox. Jeżeli xox miałby 60fps to posiadacze xoxa mieli by na starcie przewagę na użytkownikami xo.
    6
  • avatar
    mutissj
    Pewnie 1920x1080@30fps na X husahusahs!

    miało być "FOŁ_KEJ_SIKSTYI_IFPI_ES"

    nie szkodzi w 2018 wydajemy XBOX ONE X2, będzie lepiej.
    4
  • avatar
    Yamaraj6
    Nie ma to jak dobra optymalizacja...
    Ta gra nie wygląda jakoś super dobrze a akurat XBOX ONE X jest dosyć mocną konsolą więc powinien spokojnie dać radę odpalić to w 60 fpsach. Szczególnie że komfortowe granie w strzelankę na multi w takiej ilości fpsów jest praktycznie niemożliwe.
    4
  • avatar
    jonny2003
    Ojejku. Jaguar nie daje rady?
    Jakoś mnie to wcale nie dziwi.
    3
  • avatar
    czorcik696
    Trzeba poczekać na pierwsze testy. Jeśli rozgrywka będzie chrupać i spadać poniżej 30 klatek, to wątpię, żeby kiedykolwiek udało się osiągnąć 60 fps bez zmasakrowania grafiki.
    3
  • avatar
    kitamo
    jak to będzie gorzej niz beta to nie ma sie co dziwic ze zero optymalizacji bedzie i zablojuja calosc na 30fps.
    2
  • avatar
    SirMichael
    no i super konsolowcy zaraz się oburzą, że jakim prawem glorious pc master race ma więcej fpsów od nich i będą żądać zablokowania wersji PC na 30fps a potem będą się puszyć jak pawie, że konsole wcale nie są gorsze od PCtów bo przecież pcty też nie mają więcej jak 30fps.

    fuck logic.
    1
  • avatar
    katulus
    HAHAHHAHAHAHAHAH HAHAHAHAH HAHAHAHAHAHAH HAHAHAHAHAHAHAH HAHAHAHA :D
    Co wy konsolowe dzieci sobie myślicie 4K? 60fpsów? Nie dla psa kiełbasa! Sorry takie rzeczy tylko na PC :) Takie są realia i tego się nie przeskoczy. Chcesz grać to PC, chcesz się bawić w gry to kup konsolę.
  • avatar
    lysycoprobo
    na moim x box x 30fps tylko i gdzie 4K ?? K****a co to ma być ja się pytam ? dopiero co premiera i już nie daje rady :/
  • avatar
    Gatts-25
    W tej grze grafika jest sprawą drugorzędną alby gdy pojawi się tytuł ,który z pewnością będzie korzystał z nisko poziomowego API gdyż nie da się połączyć pięknie wyglądającej z gry z DX11 ponieważ jedno wyklucza drugie dlatego na razie trzeba się jarać grywalnością nie patrząc na otoczkę.
    Gra ,która nie potrzebuje nawet GPU mocnego do tego by działać tylko mocny jeden wątek i ten przykład pokazuje jak przez takie firmy jak INTEL i NVIDIA jesteśmy zacofani w dziedzinie rozwoju silników graficznych ,dla których proste rozwiązania są dobre bo te bardziej skomplikowane związane z polepszeniem wrażeń wizualnych trzeba zaimplementować z "low LEVEL API".
    Mówi się ,że to konsole wstrzymują rozwój a właśnie tak nie jest.Właśnie gry ,które są pisane na PC i przenoszone na konsole obnażają słabość PC gdzie współwinny jest sam MICROSOFT pozwalając na to by DX11 był tego sprawcą bo przecież do nie wina tego API ,że jest taki a nie inny gdyż lata jego świętości już dawno minęły i już od dawna powinny panować nisko poziomowe api ale zasługa Microsoftu jest taka ,że na to pozwolił.
    -1
  • avatar
    krzychopata
    Po prostu nie chce im się optymalizować kodu gry i tyle! Potężny Xbox One X spokojnie odpaliłby tą gierke w 4K 60 fps!
    W takim razie jako właściciel potężnego Xboxa One X zdecydował że nie kupię tej gry i nie dam zarobić zwykłym partaczom!
    -5
  • avatar
    Blackshadow
    Nic dziwnego, na pc też chodzi fatalnie.
  • avatar
    kabanosek
    Filmy macie w 24 fpsach to po cholere więcej niż 30 jak ludzkie oko wyłapuje tylko 5. Jeez
  • avatar
    xchaotic
    Haha a ja gram na 144Hz i karta tez 144 fps wyrabia, tylko ze i tak mi kiepsko idzie - wiekszosc potyczek 1v1 przegrywam :(