Wydarzenia

Likwidacja barier IT dla małych firm

przeczytasz w 1 min.

Kampania Tydzień Wolności internetowej

Tydzień Wolności Internetowej

Tydzień Wolności Internetowej – pod tym hasłem rozpoczęła się akcja związana z aktywizacją mikro i małych firm w zakresie wykorzystania nowoczesnych usług internetowych i poprawy ich konkurencyjności. Tylko złotówka wystarczy, aby uzyskać dostęp nowoczesnych aplikacji internetowych, szkoleń i usług wspierających rozwój małych firm.

Partnerzy akcji, za symboliczną złotówkę, oferują przedsiębiorcom zróżnicowane pakiety usług umożliwiających rozpoczęcie lub rozwinięcie działalności gospodarczej w internecie o wartości ponad 2,5 tysięca złotych. W skład pakietów wchodzą m.in. aplikacje umożliwiające wykonanie strony WWW, założenie sklepu internetowego, Office 365 ale też usługi bankowe, kurierskie czy wynajmu powierzchni biurowej.

- W pakietach połączyliśmy najlepsze aplikacje w chmurze z usługami ze świata rzeczywistego bez których trudno sobie wyobrazić nowoczesną firmę. Każda z oferowanych aplikacji i usług wykorzystuje internet ale wspiera też prowadzenie tradycyjnych działalności. Powinny one zaspokoić potrzeby większości małych firm. – powiedział Marcin Kuśmierz, Prezes Zarządu home.pl, organizatora akcji. 

Firmy które wezmą udział w akcji zyskają też dostęp do bieżącego wsparcia specjalistów internetowych, którzy pomogą zarówno wybrać odpowiedni pakiet aplikacji i usług ale też dokonają jego konfiguracji i podzielą się wiedzą nt. ich efektywnego wykorzystania. Wsparcie specjalistów będzie dostępne, w zależności od wykorzystywanych aplikacji i usług, aż do 12 miesięcy. Wszyscy uczestnicy Tygodnia Wolności Internetowej będą też mieli możliwość skorzystania z 10 bezpłatnych szkoleń, których celem jest przekazanie wiedzy i najlepszych praktyk związanych z prowadzeniem działalności w internecie oraz wykorzystaniem nowoczesnych rozwiązań internetowych.

Organizatorem akcji Tydzień Wolności Internetowej jest home.pl a jej głównymi partnerami są Bank Pekao, Business Link oraz Microsoft. Usługi i wsparcie dla biorących udział w akcji dostarczają też apaczka, brand24, dogadamy cię, Google oraz Rzetelny Regulamin. Liczba pakietów aplikacji i usług dostępnych w ramach akcji do 7 grudnia 2014 nie jest ograniczona. Koszt każdego z dostępnych pakietów wynosi 1 złoty netto.

źródło: home.pl

Komentarze

0
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.

    Nie dodano jeszcze komentarzy. Bądź pierwszy!