• benchmark.pl
  • Gry
  • Max Payne 3: Colt model 1911 - legendarna pukawka w arsenale Maxa (zwiastun)
Gry

Max Payne 3: Colt model 1911 - legendarna pukawka w arsenale Maxa (zwiastun)

z dnia
Andrzej Sitek  | Redaktor serwisu benchmark.pl
20 komentarzy Dyskutuj z nami

Nowe zabawki Maxa

Po ostatniej, gorącej dyskusji na temat Max Payne 3: wymagania sprzętowe gry w wersji PC powalają na kolana, czas na chwilę relaksu. Rockstar z upodobaniem prezentuje kolejne zabawki byłego, nowojorskiego detektywa.

Tym razem padło na klasyka zaprojektowanego przez pana Johna M. Browninga, czyli duet pistoletów Colt model 1911. Czy te półautomaty zastąpią niezapomniane Beretty? Miejmy nadzieje, że tylko uzupełnią arsenał środków perswazji Maxa, który w najnowszej odsłonie gry będzie mógł dźwigać zaledwie trzy rodzaje broni naraz.

Max Payne 3 gra walka Colt Model 1911
Bo zapytał o drogę na dworzec

Niestety filmik jest ekstremalnie krótki, chociaż to co najważniejsze widać bardzo dobrze. Przeciwnicy Maxa nie mają szans, nawet jeśli smażą do Payne'a z Uzi. W uniwersum gry, od ostatnich wydarzeń z części drugiej, minęło już ładnych parę lat, bodajże osiem, ale wygląda na to, ze dziadek Max będzie nadal w doskonałej formie.

W tym tonie formułowane są również branżowe zapowiedzi gry, z których przebija optymizm, głównie za sprawą zachowanej podobno dynamiki rozgrywki, miodności, wciąż świetnemu bullet time i ekwilibrystycznym umiejętnością detektywa, czyli możliwości smażenia do wrogów z każdej pozycji i miejsca.

Mówiąc krótko to nadal powinien być Max jakiego pamiętamy z cyklu Remedy. A przekonamy się o tym już 15 maja, kiedy wystartuje światowa premiera gry na konsole (w Polsce 18 maja a na PC niestety dopiero 1 czerwca). 


Więcej o grach:

Źródło: gamerenx

Komentarze

20
Zaloguj się, żeby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Max bez Desert Eagla to jak Turok z bazooką zamiast łuku :-D
  • avatar
    Szkoda,że Panowie z Rockstar pisząc w trailerze "Max's favourite since day one" zaprzeczyło samo sobie. W poprzednich odsłonach mieliśmy do czynienia tylko z Berettą M9 oraz Desert Eaaglem. W jedynce i dwójce ani razu nie uświadczyliśmy Colta 1911 :)
  • avatar
    Głupio że nie ma Berrety bo to była broń rozpoznawcza Maxa zaś Colt 1911 to był bronią rozpoznawczą Tommy'ego Angelo z Mafii.
  • avatar
    Ach, Colt... Doskonale go pamiętam z pierwszej części Mafii :)
  • avatar
    Chyba kupię tego HD7970...na raty.
  • avatar
    premiera 15 maja - mega strzal w kolano :D 15 maja to nadchodzi zlo....
  • avatar
    ciekawe kiedy będzie trailer pod nazwą nowe mordercze, brudne gacie Maxa :)
  • avatar
    filmik juz nie bangla..
  • avatar
    "Czy te półautomaty [...]" - panie Andrzeju, zapewne chodziło o określenie "samopowtarzalne". Angielskie "semi-automatic" tak się właśnie tłumaczy :)
  • avatar
    To jest miś na miare naszych możliwości..
    Żaden z niego Max, zwyczajny mięśniak bez charakteru.
    Dawny Max to był Dr. House wśród policjantów ten jest jakiś dziwny..hamburger zabija wszystko. Oby tylko sprzedać gre.
  • avatar
    W jedynce Max biegał normalnie...
    W dwójce miał już wyraźne problemy z prostatą...
    Ciekawe jaka będzie animacja tej jakże podstawowej czynności w części 3...
    kto zwraca uwagę na bronie? ma być ich dużo i ma się czuć ich siłę...
    ograniczenie do 3 broni to szmira, mam nadzieję, że wyjdą jakieś mody...
  • avatar
    Nie mogę się doczekać tej gry!