Płyty główne

MSI zwraca pieniądze za płyty główne Intel 200

przeczytasz w 1 min.

Klienci kupujący najnowsze modele pod procesory Intela mogą otrzymać nawet 130 złotych zwrotu poniesionych kosztów.

Planujecie zakup nowej płyty głównej od MSI? Właśnie jest do tego dobra okazja, bo producent przygotował promocję Zimowy Cashback - klienci kupujący modele z serii Intel 200 mogą otrzymać zwrot części poniesionych kosztów.

Promocja obejmuje część płyt z chipsetami B250, H270 i Z270 (głównie są to modele z segmentu dla graczy). Ile można otrzymać zwrotu? To już zależy od konkretnego modelu - przykładowo za płytę Z270 Gaming M5 zwracane jest 130 złotych, za Z270 Tomahawk 105 złotych, a za B250M Mortar Arctic już 65 złotych.

Co trzeba zrobić, aby otrzymać zwrot pieniędzy? Promocja przysługuje na płyty zakupione między 1 lutego a 1 marca 2017 roku, a o zwrot należy ubiegać się nie wcześniej niż 30 dni i nie później niż 60 dni po zakupie. Na stronie organizatora przygotowano formularz rejestracyjny (wymagane będzie podanie informacji na temat zakupu oraz przesłanie kopii dowodu zakupu). Po złożeniu wniosku na wskazany adres e-mail zostanie przesłane potwierdzenie, a jeśli warunki promocji zostaną spełnione, zwrot gotówki zostanie wypłacony przelewem.

 

Źródło: MSI

Komentarze

10
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Dudi4Fr
    2
    A nie robią tego czasem po akcji z ich "rewolucyjnym" Heat Shield która zamiast pomagać chłodzić SSD M.2 i zapewnić maksymalna wydajność tylko pogarszała wszystko?
    • avatar
      framedrop
      2
      czyli cena w sklepie to cena+cashback. jak sie zapiszesz to za 130zł sprzedasz im swoje dane osobowe. złoty interes, dla msi oczywiśćie
      • avatar
        stalkerpl
        1
        co z tego ze zwracają niewielka cześc kasy skoro taka m5 kosztuje chyba z 900zł, ponadto nie wszyscy pamietaja o promocji ponieważ o zwrot mozna wystąpić po 30 dniach od zakupu zdzierstwo na max a te promocje to smiechu warte
        • avatar
          deLillah
          1
          Zwracają kasę, bo nie prowadzą obsługi pogwarancyjnej. Moja padła więc napisałem do ich oficjalnego serwisu. "Niestety ale formalnie nie prowadzimy pogwarancyjnej/odpłatnej obsługi komponentów, dlatego też nie możemy pomóc Panu/Pani/Państwu w tej sprawie"
          http://images.tinypic.pl/i/00866/dym5qx4zau5i.jpg
          • avatar
            Konto usunięte
            -2
            A co z tymi płytami jest nie tak, ze zwracają forsę? Mają wadę fabryczną czy coś? Bo nie sądzę, żeby tak bez powodu zwracali.
            • avatar
              Twoja Stara_
              0
              Ale dobrze, że ma te ledy, bo inaczej płyta straciłaby blask. Ledy są dziś ważniejsze niż jakość urządzenia i jego wydajność.