Wydarzenia

Oracle Marketing Cloud

przeczytasz w 1 min.

Opis nowych funkcjonalności pakietu Oracle Social Relationship Management

Na platformie Oracle Marketing Cloud pojawiły się nowe funkcje integracji pomiędzy platformą Oracle Eloqua a pakietem Oracle Social Relationship Management (SRM). Integracja ta pozwala marketerom zarządzać interakcjami cyfrowymi z poziomu jednej platformy, co w znaczący sposób upraszcza działania marketingowe i zwiększa ich efektywność.

Platforma Oracle Eloqua zapewnia marketerom możliwość docierania z komunikatami do właściwych odbiorców i segmentacji tych odbiorców, a także możliwość ich analizy i oceny w celu sprawniejszego generowania sugestii handlowych. Pozwala również przeprowadzać globalne kampanie marketingowe oraz śledzić efektywność kampanii (w tym wzrost przychodów) i zarządzać nimi. Oracle SRM stanowi zaś kompleksowe, ujednolicone i zintegrowane społecznościowe rozwiązanie biznesowe oferujące możliwości publikowania, zarządzania przepływem pracy, analizy danych, monitorowania i współpracy - a wszystko to z poziomu łatwego w nawigacji interfejsu. Zintegrowana z pakietem Oracle SRM platforma Oracle Eloqua stanowi kompleksowe cyfrowe rozwiązanie marketingowe zapewniające użytkownikom całościowy wgląd we wszystkie zachowania cyfrowe ich docelowych odbiorców. Rozszerzone możliwości analizy społecznościowej, śledzenia, publikowania i docierania do docelowych odbiorców (targeting) pomoże lepiej zrozumieć tych odbiorców, analizować zachowania oraz przyciągać ich uwagę, aby efektywniej dostarczać wyższej jakości sugestie handlowe.

Najnowsze funkcje integracji pomiędzy platformą Oracle Eloqua a pakietem Oracle SRM bazują na integracji stron z treściami społecznościowymi i oferują następujące możliwości:

  • Bardziej zaawansowany „internetowy język ciała” (digital body language), czyli cyfrowe zachowania użytkowników w witrynach społecznościowych: technologia dynamicznego śledzenia mediów społecznościowych, wraz z analityką podmiotów zewnętrznych, pozwala marketerom śledzić, lepiej rozumieć i analizować interakcje społecznościowe w większej skali.
  • Integracja identyfikatora kampanii: zapewnia możliwości prawdziwie wielokanałowego zarządzania kampaniami i ich analizowania - umożliwia znacznikowanie, śledzenie i analizę treści kampanii z platformy Oracle Eloqua w różnych kanałach społecznościowych.
  • Rozszerzone promowanie treści społecznościowych: możliwości „Smart CAP” (Smart Create a Post - inteligentne tworzenie postów) pozwalają szybko promować treści online i offline za pomocą zautomatyzowanego mechanizmu publikowania jednym kliknięciem.
  • Niestandardowe kreowanie odbiorców: pozwala docierać do właściwych odbiorców w witrynach społecznościowych z interesującymi dla nich i aktualnymi treściami poprzez tworzenie w czasie rzeczywistym skalowalnych, ukierunkowanych kampanii.

www.oracle.com

Komentarze

0
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.

    Nie dodano jeszcze komentarzy. Bądź pierwszy!