Akcesoria do telefonów

Razer prezentuje odświeżoną opaskę Nabu i promuje ją zwiastunem z... zombie

z dnia
Mateusz Tomczak | Redaktor serwisu benchmark.pl
6 komentarzy Dyskutuj z nami

Oryginalny sposób na promocję urządzenia.

Razer Nabu

Razer już jakiś czas temu zainteresował się gadżetami przeznaczonymi na nasze nadgarstki. Najwięcej osób słyszało zapewne o opasce Nabu, o której producent znów przypomina.

Po raz pierwszy usłyszeliśmy o niej już na początku poprzedniego roku, ale Razer zapewnia, że obecnie mówić trzeba o gadżecie dość znacznie zmienionym. Czasu było sporo i dlatego też zdołano, przynajmniej wedle zapowiedzi, uwzględnić większość uwag użytkowników.

„Kiedy zaprezentowaliśmy pierwsze koncepty RazerNabu podczas CES 2014, otrzymaliśmy masę informacji zwrotnych dotyczących funkcji, które spodobały się najbardziej, jak i tych, które wciąż wymagały poprawek. Przeprojektowaliśmy Nabu w oparciu o te uwagi, zmieniając między innymi lokację przycisku, umożliwiając bardziej intuicyjne użytkowanie.” – Min-Liang Tan, współzałożyciel i CEO Razer

Dodatkowo spore zmiany zaszły też w aplikacji Nabu Companion App, która usprawniać ma obsługę zarówno opasek Nabu, jak i Nabu X. Pojawił się między innymi żywy i bardziej przejrzysty interfejs, szereg usprawnionych funkcji śledzenia aktywności oraz odpoczynku, a także kilka innych niedostępnych wcześniej opcji.

Kto wie jednak, czy na pierwszy plan nie wysunie się tutaj zwiastun opaski - „Five Rules of Zombie Survival”. Rozpoczyna on kampanię przybliżającą zalety życia zgodnego z zasadami live smarter i nie byłoby w tym nic szczególnie zaskakującego gdyby nie fakt, że w roli głównej znalazło się tutaj właśnie zombie.

„Zwiastun z zombie, który zrobiliśmy, to fajny sposób, aby razem z zaangażowanymi fanami upamiętnić re-launch jednego z naszych najbardziej wyczekiwanych produktów.” – Min-Liang Tan, współzałożyciel i CEO Razer


Najważniejsze cechy Razer Nabu:

  • kompatybilność z iOS – iPhone 5, 5S, 5C, 6 oraz Android 4.3 i nowszymi
  • bateria litowo-polimerowa zapewniająca działanie do 6 dni
  • odporność na zachlapanie wodą
  • monochromatyczny wyświetlacz OLED 128x16
  • akcelerometr (3 osie)
  • cylindryczny silnik wibracyjny
  • parowanie urządzeń via Bluetooth LowEnergy
  • dedykowana aplikacja dostępna w Apple iTunes i Google Play

Opaska kosztować będzie 99 dolarów. Zamówienia przedpremierowe przyjmowane będą już we wrześniu, a wysyłka planowana jest na październik.

Źródło: Razer

Komentarze

6
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    adam6056
    Reklama mega spoko :D
    7
  • avatar
    toniek-94
    Zwiastun Mega.
    5
  • avatar
    Streck
    Wideo w stylu Zombieland, a za 400zł za taką opaskęto bym sobie odpuścił.
  • avatar
    Konto usunięte
    Przy tego typu gadżetach to zwiastun przynajmniej oryginalny :)
  • avatar
    Konto usunięte
    a ja i tak kupie :P
  • avatar
    Konto usunięte
    Black ops 3 się zbliża a zombie razem z nim :)