Gry komputerowe

Civilization VI w końcu z obsługą DirectX 12

z dnia
Paweł Maziarz | Redaktor serwisu benchmark.pl
8 komentarzy Dyskutuj z nami

Sid Meier's Civilization VI to kolejny tytuł, który wykorzystuje potencjał nowego interfejsu.

Firaxis Games udostępniło aktualizację dla gry Sid Meier's Civilization VI – wprowadza ona obsługę DirectX 12, a także dodaje nowy scenariusz i nowe typy map. Nie obyło się też bez poprawy dostrzeżonych błędów.

Obsługa nowego interfejsu była zapowiadana jeszcze przed premierą gry, ale na jego zaimplementowanie jednak musieliśmy trochę poczekać. DirectX 12 pozwala lepiej wykorzystać potencjał procesorów, a ponadto oferuje wsparcie dla asynchronicznych obliczeń oraz techniki łączenia kart graficznych w trybie Explicit Multi-Adapter. Warto jednak pamiętać, że z nowej technologii mogą wykorzystać użytkownicy układów graficznych AMD Radeon na bazie architektury GCN oraz Nvidia GeForce od generacji Maxwell.

Nowa aktualizacja obejmuje też zupełnie nowy scenariusz gry wieloosobowej „Kawaleria i kanonada” oraz dwa nowe typy map: „Czterolistna koniczyna” i „Sześcioramienny płatek śniegu”. Mapy te są dostępne podczas rozgrywki online oraz offline i zostały zaprojektowane tak, aby sprzyjać konfliktom poprzez zmuszenie graczy do prowadzenia ekspansji w kierunku centrum. Szczegółowy opis zawartości najnowszej aktualizacji znajdziecie tutaj.

Źródło: Steam

Komentarze

8
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    silvver
    Pierwszy patch... po miesiącu czasu. Przez ten miesiąc multi było niegrywalne, bo każdy jechał na exploitach - wycinanie lasu poza granicami, sprzedaż jednostek uszkodzonych, sprzedaż budowniczych jak im został 1 ładunek czy przerywanie budowy dzielnicy i budowa innej (wtedy koszt następnej dzielnicy nie wzrasta).

    Jakby nie mogli hotfixem tego załatać. A tak to w multi nieużywając tych exploitów nie miałeś żadnych szans.
  • avatar
    korax
    "DirectX 12 pozwala lepiej wykorzystać potencjał procesorów" o tak! Praktyka to dobitnie potwierdziła.
  • avatar
    raffal81
    A gdzie VULKAN ? :D
  • avatar
    Dudi4Fr
    Przydałby się mały teścik jak to wpływa na grafiki od AMD. Czerwoni strasznie kuleją w Civ6, Fury X ma problemy z dogonieniem 1060...
    -3