• benchmark.pl
  • Gry
  • Dosłownie masakra. Technologia, która zapewnia nowy system rozczłonkowywania ciał w grze
Gry

Dosłownie masakra. Technologia, która zapewnia nowy system rozczłonkowywania ciał w grze

przeczytasz w 2 min.

Twórcy Dead Island 2 pochwali się nowym materiałem wideo promującym Dead Island 2. Wielu graczy jest zaskoczonych tym, co można tutaj zobaczyć.

Dead Island 2 z technologią FLESH

Premiera Dead Island 2 była przekładana wielokrotnie, ale od kilku miesięcy atmosfera wokół tego tytułu znacząco się poprawiła. Nowy gameplay zaprezentowany przez Dambuster Studios skupia się na technologii FLESH.

Wedle zapewnień twórców sprawia ona, że takie elementy jak łamanie kości i rozczłonkowywanie ciał zombie będą prezentowały się jak w żadnej innej grze wydanej do tej pory i „przyprawiały o gęsią skórkę”. Realistycznie wyglądające obrażenia zadawane przeciwnikom mają stanowić coś więcej niż efekciarstwo. To rozwiązanie, które ma umożliwiać wykorzystywanie słabości poszczególnych przeciwników i lepsze radzenie sobie z nimi.

„Wyjątkowa technologia FLESH, Całkowicie Lokalizacyjnego Systemu Patroszenia Humanoidów (Fully Locational Evisceration System for Humanoids) autorstwa Dambuster Studios, sprawia, że kruszenie kości, krojenie zombie i roztapianie mięsa staje się tak satysfakcjonujące jak w żadnej wcześniejszej grze wideo!”

Fabuła Dead Island 2 opowiada o pladze zombie, w związku z czym starcia z nimi będą bardzo często towarzyszyć głównym bohaterom. Grywalnych postaci ma być kilka, każda z własnym stylem walki. Twórcy zapewniają też o szerokim wyborze broni i gadżetów umożliwiających eksterminację pałętających się po mieście potworów. Zaprezentowane fragmenty rozgrywki pozwalają poznać kilka rodzajów przeciwników, jacy pojawią się w Dead Island 2. Poza samą technologią FLESH, bo to głównie na niej skupia się cały pokaz. Dead Island 2 to produkcja 18+ (tylko dla pełnoletnich graczy).

Dead Island 2 gamaplay

Kiedy premiera Dead Island 2?

Wiele wskazuje na to, że, po latach problemów i zmian koncepcji oraz ekip odpowiadających za Dead Island 2, gra wreszcie doczeka się premiery. Zaplanowano ją na 21 kwietnia. Rozgrywka będzie możliwa na PC oraz konsolach PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X, Xbox Series S i Xbox One.

Osoby, które zdecydują się skorzystać z trwającej przedsprzedaży otrzymają bonus w postaci pakietu Pamiątki z Banoi. W jego składzie znajdują się przedmioty do wykorzystania w grze - pałka wojenna z Banoi, kij baseballowy „Pamiątka z Banoi", atut broni (zbalansowanie) i karta umiejętności (przestrzeń osobista).

Źródło: plaion

Komentarze

3
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Elektromonter
    10
    Zadna nowosc system obrazen (GHOUL) z prawdziwego zdarzenia pojawil sie juz w Soldier of Fortune. Zwlazcza w drugiej czesci robil wrazenie i byl bardziej realistyczny niz ten zaprezentowany tutaj.
    Chociaz w tamtej grze strzelalo sie do ''zywych'' ludzi a nie do zombiakow i takiego biedaka bylo nawet szkoda jak sie potraktowalo go moja ulubiona bronia w tej grze czyli strzelba USAS-12.
    Tak gdzies od czasow Gears of War, krew, flaki w grach zaczely byc bardzo nierealistyczne a bardziej efekciarskie.
    • avatar
      Kasuja Wpisy Automatem
      0
      taki staroć po nowemu....... przecież dawno temu istniała taka firma BFG Ageia która zrobiła akcelerator fizyki, bo grafy w tamtym czasie robiły wyłącznie rendering 3D:
      www.benchmark.pl/aktualnosci/ageia-przygotowuje-akcelerator-fizyki-kolejnej-generacji.html
      wcześniejszego artykułu z fotką grafy nie mogę znaleźć. czas zaciera ślady.
      firmę kupiła oczywiście Nvidia, i ..... doposażyła swoje GPU o funkcje fizyki. Było tam też rozbijanie obiektów.

      a teraz wielka hiper nowość, bo w grze ktoś zastosował :)