Karty graficzne

Trzy grafiki 9800GTX od BFG

przeczytasz w 0 min.

Już w przyszłym tygodniu pojawią się na rynku trzy nowe karty graficzne amerykańskiego producenta BFG. Modele z serii 9800GTX będą seryjnie podkręcone. Karty BFG otrzymają odpowiednio oznaczenia: OC, OC2 oraz - po raz pierwszy - OCX! Pierwsza z trójki BFG 9800GTX OC 512MB PCIX cechować będzie się następującymi parametrami:

- Procesor: NVIDIA GeForce 9800 GTX
- Interfejs: PCI Express 2.0
- Pamięć: 512MB GDDR3
- Taktowanie zegara: 700MHz (675MHz std)
- Zegar taktujący jednostki shaderów: 1728MHz (1688MHz std)
- Taktowanie pamięci: 2200MHz
- Liczba procesorów strumieniowych: 128
- Shader Model: 4.0
- Wypełnianie tekstur: 44.8 Billion/sec.
- Interfejs pamięci: 256-bit
- Przepustowość pamięci: 70.4GB/sec.
- Wsparcie dla API: DirectX 10 i starsze, OpenGL 2.1 i starsze dla Windows
- Złącza: 2 Dual-Link DVI-I, HDTV + TV Out
- RAMDACs: podwójny 400MHz
- Wsparcie HDCP: Tak, Dual-Link
- Obsługa HDMI: Tak

Parametry dla modelu BFG 9800GTX OC2 512MB PCIX:

- Procesor: NVIDIA GeForce 9800 GTX
- Interfejs: : PCI Express 2.0
- Pamięć: 512MB GDDR3
- Taktowanie zegara: 715MHz (675MHz std)
- Zegar taktujący jednostki shaderów: 1728MHz (1688MHz std)
- Taktowanie pamięci: 2250MHz (2200MHz std)
- Liczba procesorów strumieniowych: 128
- Shader Model: 4.0
- Wypełnianie tekstur: 45.8 Billion/sec.
- Interfejs pamięci: 256-bit
- Przepustowość pamięci: 72GB/sec.
- Wsparcie dla API: DirectX 10 i starsze, OpenGL 2.1 i starsze dla Windows
- Złącza: 2 Dual-Link DVI-I, HDTV + TV Out
- RAMDACs: Dual 400MHz
- Wsparcie HDCP: Tak, Dual-Link
- Obsługa HDMI: Tak

Ostatni model BFG 9800GTX OCX 512MB PCIX to najszybsza wersja karty przeznaczona dla najbardziej wymagających użytkowników. Cechuje się najszybszym taktowaniem dla pamięci i GPU.

- Procesor: NVIDIA GeForce 9800 GTX
- Interfejs: PCI Express 2.0
- Pamięć: 512MB GDDR3
- Taktowanie zegara: 755MHz (675MHz std)
- Zegar taktujący jednostki shaderów: 1890MHz (1688MHz std)
- Taktowanie pamięci: 2300MHz (2200MHz std)
- Liczba procesorów strumieniowych: 128
- Shader Model: 4.0
- Wypełnianie tekstur: 48.3 Billion/sec.
- Interfejs pamięci: 256-bit
- Przepustowość pamięci: 73.6GB/sec.
- Wsparcie dla API: DirectX 10 i starsze, OpenGL 2.1 i starsze dla Windows
- Złącza: 2 Dual-Link DVI-I, HDTV + TV Out
- - RAMDACs: Dual 400MHz
- Wsparcie HDCP: Tak, Dual-Link
- Obsługa HDMI: Tak

Komentarze

0
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.

    Nie dodano jeszcze komentarzy. Bądź pierwszy!