VW Passat GTE jedną z gwiazd pierwszego dnia Motor Show Poznań 2015

przeczytasz w 1 min.

Polska premiera Passata GTE - pierwszego Passata z napędem hybrydowym plug-in.

VW Passat GTE

Wczoraj przeczytać mogliście na naszych łamach zapowiedź targów Motor Show Poznań 2015. Wyglądało na to, że czeka nas impreza naprawdę interesująca i pierwszy jej dzień zdaje się to dobitnie potwierdzać.

Zgodnie z harmonogramem ma dziś miejsce tak zwany PRESS Day, a więc dzień dla mediów. Jedną z największych atrakcji była bez wątpienia polska premiera Passata GTE - pierwszego Passata z napędem hybrydowym plug-in.

Układ napędowy obejmuje tutaj silnik benzynowy z bezpośrednim wtryskiem oraz turbodoładowaniem (TSI), a także silnik elektryczny, który zasilany jest z baterii litowo-jonowej. Samochód napędza przednia oś i wedle informacji producenta charakteryzować ma się on maksymalną mocą systemową wynoszącą 160 kW/218 KM.

W trybie hybrydowym Passat GTE rozwijać ma prędkość ponad 220 km/h, a podczas korzystania z napędu elektrycznego maksymalnie 130 km/h. W tym drugim przypadku nowym Passatem można będzie przejechać odległość 50 km. Ogólny zasięg to jednak aż 1000 km, a to z racji tego, iż spalanie to niecałe 2l/100 km.

Seryjne wyposażenie obejmować ma tutaj między innymi system rozpoznający zmęczenie kierowcy, system automatycznego hamowania po kolizji, system obserwacji otoczenia Front Assist, czujnik deszczu, czujniki parkowania z przodu i z tyłu oraz diodowe reflektory.

Mówić krótko - Passat GTE naprawdę może się podobać. Poniżej prezentujemy wam go w pełnej krasie.


Przypominamy, iż targi dopiero się rozkręcają. Przez kolejne trzy dni otwarte będą dla zwiedzających w godzinach 10:00 - 18:00.

Źródło: vw, wideo - Tomasz Duda

Komentarze

18
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Skaza
    15

    Pokażcie hostessy, to przecież głównie dla nich odwiedza się targi ;)

    • avatar
      sidlinho
      5
      jak na 218 km, 220 km/h max to nieźle, bo z hybrydą musi być ciężki... 2l/100 tez ciekawe, ale spalanie wg. producenta to tylko teoria ;D
      • avatar
        abukiewicz
        3
        spalanie to niecałe 2l/100 km - tylko nie dodają, że w warunkach laboratoryjnych...
        • avatar
          mielonka
          3
          Jak Passat to gwiazda warta wspomnienia, to lepiej będzie jak porzucicie temat tych targów...
          • avatar
            Maxdamage
            0
            Ech...owoc , po części, i mojej pracy.

            Mam nadzieję że w modelu seryjnym rozwiązali problem z chłodziwem baterii bo jak nie, to problemy jaką była trwałość 2.0 Tdi , przy tym to będzie pikuś.
            • avatar
              Konto usunięte
              -4
              Niezawodny, niesamowity, solidny, niemiecki. Czekam na więcej opinii waszych "sportowych" golfów 2 only in benzin, które pierwszy lepszy diesel zjada na śniadanko.