• benchmark.pl
  • newsy
  • Niesamowite wideo z nowej gry Warhorse Studios powstającej na konsole następnej generacji

Niesamowite wideo z nowej gry Warhorse Studios powstającej na konsole następnej generacji

przeczytasz w 1 min.

Szykuje się ciekawy RPG

Warhorse Studios producent gra na nowe konsole

W 2011 roku założone zostało czeskie studio Warhorse, które bardzo szybko przystąpiło do prac nad swoją pierwszą grą.

Będzie nią RPG z akcją osadzoną w czasach średniowiecza. Za stworzenie gry odpowiadają ludzie, którzy w przeszłości pracowali nad takimi tytułami jak Mafia, Operation Flashpoint czy ArmA, a więc mają za sobą bogaty bagaż doświadczeń i z pewnością nie należą do amatorów.

O tym, co gra będzie oferowała niestety nie wiadomo zbyt wiele. Prócz klimatów średniowiecza twórcy obiecują nam także ogromny otwarty świat, ale to w grze tego typu wydaje się być rzeczą oczywistą.

Gra napędzana będzie silnikiem CryEngine 3, który zostanie nieco zmodyfikowany, tak, by zapewnić efekty godne nowej generacji konsol. Krótki pokaz możliwości nowej produkcji ukazano na poniższym materiale wideo.


Szybko wyszło na jaw, że pojawienie się materiału w sieci nie było próbą pochwalenia się postępem w pracach. Daniel Vavra, a więc najważniejsza osoba w studiu Warhorse, stwierdził, że wideo nie pokazuje możliwości jakie drzemią w nowej produkcji.

"Nazywanie materiału next-genowym jest nieco mylące, zważywszy, że pokazano go na dwu-letnim laptopie z kartą graficzną GeForce 555M, która nie robi wrażenia na PC czy na następnym wcieleniu konsoli Xbox. Oczywiście nie wypadłoby to tak dobrze gdyby trzeba było poradzić sobie z kilkoma kilometrami kwadratowymi jakie tutaj mamy, zwłaszcza, jeśli dołożyć do tego AI i pełną symulację świata, a nie tylko jego podgląd w edytorze."

"Nie szukamy pieniędzy na rozwój gry (na razie), a więc nie chcemy pokazać teraz wszystkiego co mamy najlepsze (chcemy mieć możliwość zaskoczenia czymś nowym). Jeśli wszystko pójdzie zgodnie z naszymi planami być może ogłosimy naszą grę w pierwszej połowie przyszłego roku. Może."

Gra zadebiutować ma w 2014, a być może nawet w 2015 roku i dostępna będzie na PC oraz nowych konsolach. Wszelkie nowe informacje na temat tej produkcji z pewnością przedstawimy.

Źródło: vg247, youtube

Nominacje w Plebiscycie Produkt Roku 2012

Komentarze

33
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    hideo
    7
    jakość tego video jest słaba, trudno ocenić jak to wygląda realnie bo obraz nagrany z innego ekranu i przekręcony przez maszynkę YT, nie da rady obiektywnie ocenić powyższego video, ileż to razy mieliśmy super wow video a potem okazywało się że grafa wcale aż tak nie powala na żywo bo YT i kompresja itd. maskują wiele niedoróbek, np. drzewa są niby super ale to wszystko jest tak niewyraźne że na żywo jak się odpali mogą być widoczne typowe "roślinne" niedoróbki
    • avatar
      kerry_sd
      4
      szału nie ma - wygląda podobnie jak Crysis 2 z DX 11 i włączoną teselacją

      czy tylko dla mnei ważniejsza jest fabuła, klimat i miodność od ilości polygonów na cm kwadratowy?

      dla przykładu taki Crysis 2 może jest i ładny, ale z drugiej strony pusty, plastikowy i najzwyczajniej w świecie nudny
      • avatar
        Szymon331
        2
        Ja osobiście uwielbiam gry z otwartym światem i piękną grafiką.

        W 2006 roku rozpływałem się grając w Obliviona. Godzinami łaziłem po lasach i podziwiałem widoki.

        Szczerze kibicuję takim projektom. Oby prócz grafiki wprowadzili tu zaawansowaną fizykę bo brak interakcji z otoczeniem (tak jak w Oblivion) duuużo zabiera z przyjemności gry.
        • avatar
          Konto usunięte
          2
          Wiedżmin 2 oferuje podobną jakość grafiki.
          • avatar
            Konto usunięte
            1
            Wygląda ładnie. Dobre, całkiem realistyczne oświetlenie. Trochę może drzewka jakby za bardzo... statyczne. Ale nie jest to coś next genowego, dużo lepsze rzeczy, robione amatorsko na CE2/CE3 znajdzie się na youtub*.com. Śpieszę z odpowiedzią na ankietowe pytanie "ciekawe jaka grafika to pociągnie?"....GTX460.
            • avatar
              Konto usunięte
              0
              "Gra zadebiutować ma w 2014, a być może nawet w 1015 roku "
              w przeszłości?? :)
              • avatar
                Konto usunięte
                0
                Aha czyli na konsole nastepnej generacji czyli o mocy przecietnego pieca z przed 5 lat ; nie jest tak zle.
                • avatar
                  Konto usunięte
                  -1
                  Nie rozumiem czemu jak pokazują zapowiedź gry z niby "super uber pr0" grafiką to wielce na nowe konsole. A czemu nie na dzisiejsze pecety, które do next genów będą zwyczajnie szybsze? Bo nie ma takiej opcji żeby w konsoli upchnęli karty graficzne pokroju 7970 czy GTX680. Podobno ma to być dzisiejszy średni segment.
                  Twórcy gier takimi zapowiedziami pokazują tylko jak bardzo mają gdzieś graczy PC i że jak się chce (zarobić) to można wypuścić grę z mega grafiką.
                  • avatar
                    kaalus
                    -1
                    Wreszcie widzimy jak wyglądają gry uwolnione spod ciężaru starych konsol. Ta gra już nie musi mieścić się w 256MB RAM na PS3. Najwyższy czas powiedzieć im dowidzenia.

                    Niestety, nowe konsole nałożą nowe sztywne ograniczenia na następnych 8 lat. Oby niewypaliły...

                    • avatar
                      Konto usunięte
                      -4
                      Oby do 1015 :)
                      • avatar
                        Konto usunięte
                        0
                        Dzięki super grafice wydłuży się czas tworzenia przyszłych "super" produkcji, zaś koszty z tym związane również będą super. Kiedyś nalepili teksturę i wio, a teraz nie da rady tak, bo kamień musi wyglądać jak kamień (musi być bryłą), a trawa musi mieć animowane każde źdźbło. Pracy jest niewspółmiernie więcej przy projektowaniu takich terenów.

                        Obawiam się też o cenę gier... Jeśli ona nie wzrośnie, to producenci będą musieli liczyć na większą sprzedaż, która zamykając się 2 mln może balansować na krawędzi opłacalności. Pozostaną tylko starzy wyjadacze, posiadający odpowiednie pieniądze porównywalne z produkcjami hitów kinowych.

                        Osobiście uważam, że świat gier zmierza ku przepaści (i zapaści rynkowej) - będzie więcej szmiry i popeliny, aby tylko kasę wyciągnąć. Nie wspominając już o przekrętach na tym polu...
                        • avatar
                          Konto usunięte
                          0
                          Miejscówka wygląda jak podrasowane podgrodzie z Wiedźmina xD
                          • avatar
                            Konto usunięte
                            0
                            Nie wygląda to jakoś szczególnie.
                            • avatar
                              Konto usunięte
                              0
                              a gdzie odpowiedz "wygląda to przeciętnie"?