redakcja | 2012-02-01

Premiery gier - luty 2012

Zobacz więcej w kategorii: gry

producenci:

 

odsłon: 14238

Komentarze

(55)

hideo

2 + - 2012-02-01 14:01

niesamowity miesiąc, wręcz nie wiadomo za co się łapać, tu nowe psvita z UGA i RR a tam kilka hitów na konsole stacjonarne, Alan i Syndicate na pc, po prostu masakra :D gier nie na miesiąc a na kilka miesięcy

kbrbabzbtb

3 + - 2012-02-01 14:22

A ja odegram znowu role etatowego malkontenta...ale przynajmniej jestem szczery w tym. No powiedzcie, że jest tam coś dla fana gier, że tak powiem na PC? Same odgrzewane, konsolowe łubudubu. Sorry ale 6 lat podobnych tytułów, stricte konsolowych to zdecydowanie mój limit ;)

sony75

-18 + - 2012-02-01 14:43

Komentarz zakopany przez użytkowników pokaż

Czajson

6 + - 2012-02-01 16:08

Tia... next geny to przyszłość... Chyba jej nie znasz. Zapewne jesteś zachwycony pomysłem przywiązywania kluczy gier na stałe do konkretnego egzeplarza konsoli. Koniec z odsprzedażą, z pożyczaniem czy pogrywaniem na konsoli kolegi. Jeszcze tylko patrzeć jak ceny na konsole wzrosną z powodu podatku od nowości konsol następnej generacji i za te 2k z grafiki nie starczy Ci na 10 gier. A tak na serio trollu to do dzisiejszego grania w full hd wystarcza grafa za 900zł, więc nie gadaj czegoś o czym nie masz zielonego pojęcia.

gregotsw

8 + - 2012-02-01 18:23

Żeby uzyskać grafikę w pełni płynną w nowych grach w rozdzielczośc ikonsolowej(720p) spokojnie wystarczy i grafika za 250 zł pokroju 9800gt/4850. Do tego tani dwurdzeniowiec i mamy pcta za ok. 1000zł lepszego niż te śmiesznie konsole. Gwarantuje, że to co zobaczysz na ekranie będzie dużo ładniejsze niż konsolowe up-skalowanie. Brutalne ale prawdziwe. Żadnym argumentem jest więc, że kompa TRZEBA stale "modernizować". Komputer MOŻNA modernizować co jest raczej argumentem ZA niż przeciw. A konsole STAGNUJĄ po parę lat.

hrabin

1 + - 2012-02-23 22:15

kolego, bardzo ładnie się wypowiedziałeś i tak mądrze,ale zupełnie nie potrzebnie..
kolega sony to zjeb..

PIOTER123

2 + - 2012-02-02 06:54

przy nowej generacji kart 7970/680 oraz nowych procesorów konsola pogrąży się jeszcze bardziej

Galnospoke

7 + - 2012-02-01 14:56

Zgadzam sie. Te gry to dla mnie szorowanie dna od spodu. Cholera, szykuje sie kolejny slaby rok gdzie kroluja odmozdzajace nawalanaki z fatalna grafika. Z drugiej strony moze Diablo 3, Risen 2 beda czyms wiecej?

rafcik_er

1 + - 2012-02-01 14:42

Też uważam że nie ma tu chyba nic ciekawego i godnego uwagi, żadnych większych produkcji.

Tak więc wyczekujemy na: Max Payne 3, GTA 5, Diablo 3 :) i nic więcej do szczęścia nie będzie trza :)

Sopel86

1 + - 2012-02-02 00:19

Hitman...

shamoth

0 + - 2012-02-01 15:16

Chłam z konsoli na PC potrafią przeportowac ale żeby coś naprawdę klimatycznego i porządnego jak Binary Domain to już nie...

shamoth

0 + - 2012-02-01 15:19

O AC5 nie wspominam bo mamy przynajmniej MWLL...

JoHnNy08PL

2 + - 2012-02-01 16:16

Z tej listy gier na PC to jedynie Alan Wake daje radę, tylko po uja mi karta warta 700zł?!
Przejdzie się GTA V, MP3 i komputer na sprzedaż :P

hideo

2 + - 2012-02-01 16:35

tylko 700? zapytaj się tych za 2-3tysiące

jacob000

1 + - 2012-02-01 17:05

hehe nie mam kompa do grania ale widzę że ten rok zapowiada się słabo. Same gierki na konsole. Niestety zeszły rok a zwłaszcza końcówka to był naprawdę dobry czas dla graczy na PC a teraz trzeba poczekać na nowe gry, które za szybko nie wyjdą ;/ szkoda, że rynek gier podąrza w tym kierunku (gry pod konsolę a PC jako dodatek). Konsola i tak nigdy nie dorówna klawiaturze i myszce. Bo nie wyobrażam sobie grania w Crysisa 2 na analogach pada xboxowego. Do tego celu jest mysz.

Fikuzi

2 + - 2012-02-01 18:44

Każdy kij ma dwa końce. Jeśli w najbliższym czasie nie ukażą się jakieś zasobożerne monstra obsadzone w nieziemskiej oprawie graficznej to przynajmniej macie pewność, że wszystkie premierowe tytuły będą Wam działać bez zająknięcia się :)
Luty może i słaby dla pieca natomiast myślę, że będzie jeszcze w co pograć :)

Nieznośny

0 + - 2012-02-01 21:46

Osobiście w tym miesiącu jestem zainteresowany tylko grą Syndicate chociaż póki co ludzie mają mieszane uczucia po demie. Ponoć na kolana nie powala, ale kiepski jakoś też nie jest. Ot taki mocny średniak. Przetestuje i sam zobaczę. Lubię cyberpunkowe klimaty. Deus Ex był rewelacyjny. W polską strzelankę w tych klimatach akurat nie grałem - mowa o Hard Resecie. Jakoś za mocno przypominała klimaty Quake'a. @Galnospoke: W tym roku jest dużo ciekawych premier, nie wiem jak to możliwe, że zapomniałeś o takich tytułach jak np. Mass Effect 3, Max Payne 3, fani oldschoolowego CS-a będą też zadowoleni. Ponadto są takie tytuły jak wspomniane przez Ciebie Diablo 3 czy Risen 2. Do tego masz najprawdopodobniej Starcraft 2: HotS, misie panda... w WoWie, ale może będzie to ciekawy dodatek (któż to wie?), Guild Wars 2, Bioshock: Infinite, Far Cry 3, Ghost Recon: Future soldier i być może nowy Rainbow Six. Jest też Assassins Creed 3, ale martwi mnie czy przy takim terminarzu wydawania nowych odsłon tej gry, Ubisoft pokaże grę solidną. Myślę, że raczej nie będzie rewelacji. Mało tych tytułów? W branży filmowej też znajdzie się kilka ciekawych tytułów skutecznie zabijających czas, ale to już raczej temat na inną rozmowę.

Szymon331

1 + - 2012-02-02 00:54

A gdzie zapowiedź jakiegoś "masakratora" graficznego? Zawsze było coś na horyzoncie; Far Cry, Crysis, Crysis 2, Bf3 a teraz? Nic. Wychodzą nowe Radeony HD 79xx, Zieloni też już tuż tuż z premierą a gry?

Same konsolowe przeróbki lub tytuły na starych silnikach albo pod DX9 albo z minimalnym wsparciem wyższego API.

Nie wiem w czym rzecz. Od 2001 roku interesuję się grami i zawsze było widać postęp. Teraz stagnacja i to już kilkuletnia. Gdzie sens kupowania nowych kart graficznych?

sony75

-5 + - 2012-02-02 10:43

W tym rzecz że za ładne gry wychodzą do tej pory na konsolach (patrz Uncharted3) dlatego nie widzisz tak wielkiego postępu w grafice na pieca.
A że far Cry wyszedł w 2004 roku to nie było jeszcze nowych konsol i dlatego wydawało wam się że postęp w grafice jest większy porównując stare konsole PS2/Xxboxa .
To samo tyczy się Crysis'a z 2007 gdzie nowa PS3 dopiero co raczkowała na rynku teraz jest inna sytuacja i dlatego tak twierdzicie :)

Teraz konsole wychodzą coraz mocniejsze z lepszymi możliwościami a sytuacja pogłębi się bardziej kiedy wyjdą nowej generacji maszynki.
To nie czasy PS2 gdzie szybciej wypaliła się graficznie po 4 latach.

Jeszcze w tym roku wyjdzie wyśmienicie ładny tytuł kolejny ex na PS3 The Last OF US :) teraz jakbyś chciał zobaczyć na pieca przepaść i duży postęp w grafice musiałbyś mieć w piecu przynajmniej kilkadziesiąt kart graficznych na poziomie GeForce GTX 580 potężny CPU i gra robiona tylko pod ten konkretny sprzęt.

A że historia lubi się powtarzać na taki skok w grafice musimy poczekać na nowe konsole wszystkie najnowsze podzespoły w piecu w czasie premier nowych konsol będzie można wyrzucić na śmietnik dlatego nie opłaca się modernizować od podstaw teraz pieca bo nic to nie pomoże.

sony75

-4 + - 2012-02-02 10:51

WII U już powstała ale to będzie maszynka na poziomie dzisiejszych nex-genów PS3/xboxa ale nie przeszkodzi żeby wychodziły na tę maszynkę ładne i fajne gry.

Graficzne demo WII U
http://www.youtube.com/watch?v=Shch7LNkVXw&hd=1

ZELDA HD
http://www.youtube.com/watch?v=Hte5f8PyatE&hd=1

kbrbabzbtb

2 + - 2012-02-02 11:22

Takie coś to my mieliśmy w 3dmarku 2001 w demie z żółwiem, tylko tam się jeszcze bujna trawa i drzewa ruszały. Może przy kolejnych generacjach konsol to się uda.

sony75

-4 + - 2012-02-02 12:15

O tak masz rację nikt nie zaprzeczy że gry z 2001 roku wyglądały lepiej niż to co mamy teraz jakieś herezje wypisujecie.

http://www.youtube.com/watch?v=iH4O0NbiOqg&hd=1

Co ci po tym 3d smarku jak połowa ludzi w tamtym okresie nie mogła nawet komfortowo przeprowadzić testu 3d smarka2001 tym bardziej na próżno było zobaczyć taką grafikę w grach na pieca :)

To już taki Devil May Cry z 2001 roku na PS2 prezentował się lepiej ech :)

http://www.youtube.com/watch?v=A_rzIftuscE&feature=related

Niestety nędzna jakość z sieci :]

kbrbabzbtb

0 + - 2012-02-02 12:57

Nie będą z Tobą wchodził w większą dyskusję. Powiem tylko, że wiara w to, że większy postęp w grafice przynosi produkcja na zamknięte konstrukcje, a nie produkcja na otwarte, stale modernizowane to coś dla miłośników prawdziwych bajek. To tak jakbyś twierdził, że ktoś kto robi do dzisiaj gry na 8800GTX uzyska lepsze efekty niż ktoś kto robi na Geforce 580. Obstawaj przy tym dalej twardo, masz prawo.

sony75

-1 + - 2012-02-02 14:01

"To tak jakbyś twierdził, że ktoś kto robi do dzisiaj gry na 8800GTX uzyska lepsze efekty niż ktoś kto robi na Geforce 580"

Na PC-cie NIE ale jeżeli chodzi o konsolę to już inna bajka tak jak to porównujecie architekturę PC-tową do konsolowej nawet na 7800GTX w PS3 da się :)


sony75

0 + - 2012-02-02 14:03

chodzi o odpowiednik GPU w PS3.

pocio

0 + - 2012-02-02 14:06

http://www.youtube.com/watch?v=h2j2GPe9Qhk masz i zamknij już paszcze. Zrób takie graficzne demo na ps3. 3dMark 06 wygląda lepiej niż u3 http://www.youtube.com/watch?v=HgeW8BfT2AM . Narazie!

pocio

0 + - 2012-02-02 14:12

Miasto na końcu Canyon Flight wygląda lepiej niż cały Twój motyw pustynny z u3, a to przecież 2006 rok..

sony75

-3 + - 2012-02-02 14:53

A co do motywu pustynnego w U3 to ty w ogóle tego nie widziałeś na oczy na dobrym tv to po co ta dyskusja.

Mogę ci powiedzieć szczerze że wygląda to lepiej niż to co pokazałeś na 3d smarku a Miasto na końcu Canyon Flight to takie widoki to mieliśmy w pierwszym lepszym exie na PS3 hevenly sword :)

http://www.youtube.com/watch?v=BzM5BZ4ZUNs

A w ogóle jak to ma się do rzeczywistości możesz pokazać gameplay z gry z tego 3d smarka bez komentarza...

mgkiler

0 + - 2012-02-02 15:04

Na telewizorze dobrym to konsola jeszcze bardziej wymieka bo z PC leci sygnal w Full HD 1980x1080 a na konsoli masz upscaling z 1152x768 albo 1024x600 ...

A co do tego, ze rozdzielczosc nie ma znaczenia. Ma. Bo im wieksza rozdzielczosc tym mniejsze detale musisz ustawic.
Nie jest problem wygenerowac zajebiscie fotorealistyczna grafike w 320x200.

mgkiler

0 + - 2012-02-02 15:05

1920 mialo byc.

mgkiler

1 + - 2012-02-02 15:07

Zrozum czlowieku ze w PS3 masz porownywalna karte do GeForca 7800 i zadna architektura tego nie nadrobi.

A Ramu masz tyle co kot naplakal.
Wiec gry na konsole raz ze modele maja duzo mniej polygonow, a dwa ze tekstury musza byc w 4 razy mniejszej rozdzielczosci.

Koniec tematu.

sony75

-4 + - 2012-02-02 14:40

:) sęk w tym że nie pokażesz mi takiej grafiki w żadnej PC-towej grze i na co ci te 3d smarki tech-dema aby sobie samopoczucie poprawić.

Masztu parę dem na PS3 był to rok 2005 tylko jakość nędzna. Tylko co to zmienia liczą się fakty i jak to w praniu wygląda tak naprawdę :]

http://www.youtube.com/watch?v=4aOk3IpomA4

Już się z pociłeś pocio i daruj sobie bo teraz to macie dużo do powiedzenia kiedy to PS3 na rynku jest 5 lat i trzeba się pastwić he.
Poczekajcie sobie na nowe konsolę wtedy będziecie sprawiedliwie porównywać przez rok dwa itd.

A teraz jak to wygląda nie masz porządnych argumentów to się czepiłeś tech dem 3d smarków i pitolisz wygląda lepiej niż U3 żałosne.
Nawet jednej gry z pieca nie masz żeby pokazać jak daleko jest w tyle konsola z grą U3 i gryzie w tyłek :)

pocio

0 + - 2012-02-02 15:03

http://www.youtube.com/watch?v=4aOk3IpomA4 co to ma być?:DDDDDDD demka graficzne z pegasusa? Twoje uncharted i Twoja konsola są daleko w tyle na PCtem i grami na PC jeżeli chodzi o grywalność. Gdyby ND zrobiło port uncharted 3 na PC to swoją konsole mógłbyś odesłać do producenta. Spaliłbyś się ze wstydu, że Twoja gra wygląda dużo lepiej na PC.

pocio

0 + - 2012-02-02 15:11

Dajesz 200 zł za grę, przejdziesz i odstawiasz na półkę. Nawet żadnej dobrej gry na multi nie masz. Strzelanki na padzie to nieporozumienie, strategii brak.. Ile można przechodzi uncharted? 5 razy? 10? A co później? Przecież multi w u3 to jakiś marny dodatek. Badziewna rozgrywka + wygląda milion razy gorzej niż single player bo Twoja konsolka nie byłaby w stanie się uporać, z tymi "wodotryskami" przy grze dla wielu graczy. Faktycznie moc playstation 3... Na singlu ładnie, a w multi wielka kupa.

pocio

0 + - 2012-02-02 15:59

http://www.youtube.com/watch?v=6BQFHeHSvgE unreal torunemnt 3 jest ładniejszy niż to coś...

Szymon331

0 + - 2012-02-02 10:53

Kolego, nie wiem gdzie ty widzisz ładne gry na konsole ale ja nie widzę żadnej jakoś wyróżniającej się graficznie.

Na PCtach są znacznie ŁADNIEJSZE gry niż na konsole a i tak uważam że to mało.

A z trzecim akapitem się nie zgadzam. Wiesz że jest coś takiego jak optymalizacja? Po Twojej wypowiedzi wnioskuję że nie. A więc Cię uświadamiam, jest coś takiego.

Dziękuję za uwagę.

sony75

-3 + - 2012-02-02 11:29

To ja ci podziękuję jak ty nie widzisz ładnych gier na konsolę a to ci dopiero :)

Napisałeś o BF3 Crysis2 i ty myślisz że jest taka przepaść między PC-tem a konsolami tylko co najwyżej kosmetyczne poprawki na korzyść dobrego pieca jak AA rozdzielczość a jak wiadomo rozdziałka nie jest wyznacznikiem lepszej grafiki he.
Jeszcze został wszechmocny DX11 ale i on nie prowadził przełomu :)

Lepiej zagraj i oblukaj takie tytuły jak Heaven Rain LBP2 Uncharted'y God of War3 i Killzone'y na PS3.
A jeszcze mają wyjść gry The Last of US The Last Guardian i ty twierdzisz że nie widziałeś ładnych wyróżniających się gier.

To może daruj sobie z grami przez kolejne 10 lat pózniej wrócisz do tematu i zobaczysz duży postęp w grafice bo najwyrazniej za dużo oczekujesz teraz od grafiki w grach.

Może ty oczekujesz poziomu AVATARA :] to by się wszystko zgadzało.

czopor

0 + - 2012-02-05 20:07

Nie wiem po co w ogóle się kłócicie z gościem z "sony" w nicku. fanboy i tyle..

katulus

0 + - 2012-02-02 01:00

Póki co gram w bete Gotham City Impostors i demo twisted metal (ZNACZNIE lepsze niż oczekiwałem! :), a do tego jeszcze SSX w tym miesiącu. Niezły ten luty naprawdę

ICE1979

0 + - 2012-02-02 08:00

Fakt lipa, w styczniu to chociaz cycki byly a tu nic ciekawego.

malyperelka

1 + - 2012-02-02 12:35

A gierka Catherine ?
W sam raz aby rozpalić twoje zmysły :))

raflo87

0 + - 2012-02-03 21:12

ja powiem tak miałem PS3 grałem w Killzone i wiele innych gier , miesiąc czasu i konsole sprzedałem i gram dalej na komputerze ,niestety konsola nie daje obrazu FHD dodatkowo wygładzanie krawędzi itp itd ,duże braki ,moja przygoda z konsolą się skończyła w komputerze mam Gtxa 460 i nie ma mądrego człowieka żeby powiedział że jest gorsza grafika niż na PS3 bo jest lepsza i tyle ,owszem PS3 było Hitem i nadal nie jest złą rzeczą ale zależy dla kogo bo gra na padzie to samobójstwo dla mnie ,dodatkowo bardzo drogie gry, podsumuje to tak marzyła mi się konsola ,kupiłem spróbowałem i sprzedałem,wróciłem do PC

sony75

-5 + - 2012-02-04 16:35

"ja powiem tak miałem PS3 grałem w Killzone i wiele innych gier , miesiąc czasu i konsole sprzedałem i gram dalej na komputerze"

Istny blaszak się wypowiedział pewnie zmyślił bajeczkę i tak ględzi :) człowieczku zgubiło cię to że miesiąc czasu i sprzedałem konsolę co za farmazon blaszany :)

Następny wypowiedział się o grafice jakbyś wiedział to PS3 jak na razie 4 razy z rzędu zbiera nagrody i tytuły za grafikę roku jak nie wiesz to sobie sprawdz :))

2008 Metal Gear Solid 4
2009 Uncharted2
2010 God of War3
2011 Uncharted3

pocio

0 + - 2012-02-04 16:55

Dajesz 200 zł za grę, przejdziesz i odstawiasz na półkę. Nawet żadnej dobrej gry na multi nie masz. Strzelanki na padzie to nieporozumienie, strategii brak.. Ile można przechodzi uncharted? 5 razy? 10? A co później? Przecież multi w u3 to jakiś marny dodatek. Badziewna rozgrywka + wygląda milion razy gorzej niż single player bo Twoja konsolka nie byłaby w stanie się uporać, z tymi "wodotryskami" przy grze dla wielu graczy. Faktycznie moc playstation 3... Na singlu ładnie, a w multi wielka kupa.

pocio

0 + - 2012-02-04 16:55

http://www.youtube.com/watch?v=6BQFHeHSvgE unreal torunemnt 3 jest ładniejszy niż to coś...

sony75

-2 + - 2012-02-04 16:42

http://www.youtube.com/watch?v=SFS07qAwWRo&hd=1

Na VGA w grudniu już wcześniej to potwierdzili :)

shae6666

1 + - 2012-02-05 19:33

sony75 powiedz mi czemu tak długo musieliście czekać aby na waszych potężnych konsolach pojawił się taki "staroć ,biedny graficznie" jak Crysis ?

SpawNiaK

0 + - 2012-02-06 20:15

Po prostu cudo, ogłąda sie i słucha na 5.1 normalnie bez słów :)

Boogieman

0 + - 2012-02-11 08:34

Nie wiem po co się kłócicie obecnie najmocniejsza konsola na rynku jest PS Vita. http://pl.wikipedia.org/wiki/PlayStation_Vita
Może jak wyjdzie nowe wii to się zmieni. Co do potęgi przyszłych konsol to muszę cie sony rozczarować z uwagi na fakt ze nowy Xbox będzie miał na pokładzie radeona 6670 hd wiec na cuda nie ma co liczyć. A jak na ironie siła konsoli tkwi w układzie graficznym a nie w procesorze.
http://antyweb.pl/nowy-xbox-bedzie-szesc-razy-mocniejszy-sukcesu-to-jednak-nie-gwarantuje/
Co do grafiki obecnie BF3 miażdży wszystko:
http://www.youtube.com/watch?v=2srhCM-opwg
http://www.youtube.com/watch?v=c3yJ2iPnPVI

GameManiac

0 + - 2012-02-15 21:01

http://www.youtube.com/watch?v=8Yzbg08TN-U a to nie miażdży???Bo jak dla mnie BATTLEFIELD miażdzy na PC jak i na konsolach.Co z tego że NOWY XBOX BĘDZIE MIAŁ NA POKŁADZIE 6670 HD,jak ci producenci co skupią sie na tytule co ma wyjść głównie na konsole stworzą coś tak pięknego że mała bania,a co do mulyiplayera w PS3 gram w BATTLEFIELDA 3 i wygląda znakomicie jakiś czas temu specjalnie ściągnołem pirata na PC i porównałem do PS3 i nie ma takiej różnicy jak wy wszyscy sie podniecacie macie directx 11 i lepszy antyaliasing,i ja w strzelanki na padzie wymiatam lepiej niż wy na klawiaturze i myszce wystarczy troche praktyki,i wogóle nie wiem po co ktoś sie udziela jak nie grał na konsoli,A CO DO GRY KUPUJESZ GRE ZA 200 ZŁ TAKĄ JAK NA PRZYKŁAD UNCHARTED 3 PRZECHODZISZ W TYDZIEN I SPRZEDAJESZ ZA 180 ZŁ JAKO NOWĄ BEZ FOLI chyba że ktoś woli mnieć kolekcje ja zostawiam tylko te gry które mają dobry multiplayer(np KILLZONE 3,BATTLEFIELD 3,BAD COMAPNY 2) po co trzymać taki tytuł jak np GOD OF WAR 3 przejde gora dwa razy i sie pozbywam za prawie identyczna cene co kupilem dokladam jakies drobne i kupuje np UNCHARTED 3 trzeba se radzić a tak apropo większość PC-towców jadą na torrentach a nie kupują gry chyba że chca pograc w sieci to kupują oryginał...PC miażdzy a moje PS 3 jak dla mnie wymiata...ale cóż każdy ma swoje zdanie

GameManiac

0 + - 2012-02-15 21:05

A i ktoś tam napisał że strategi na PS3 brak,ok brak,a ty zagrasz na PC w METAL GEAR SOLID 4,RESISTANCE,UNCHARTED,KILLZONE,GOD OF WAR,GRAN TURISMO,na niczym oprucz PS 3 w to nie zagrasz...

GameManiac

0 + - 2012-02-15 21:09

I jeszcze jedno co do pierwszego CRYSISA na PS3 nie miał zostać wydany wogóle dlatego dopiero jakiś czas temu sie pokazał...Nie masz pojecia o grach a piszesz...Masakra...

Boogieman

0 + - 2012-02-16 16:48

"A CO DO GRY KUPUJESZ GRE ZA 200 ZŁ TAKĄ JAK NA PRZYKŁAD UNCHARTED 3 PRZECHODZISZ W TYDZIEN I SPRZEDAJESZ ZA 180 ZŁ JAKO NOWĄ BEZ FOLI"

Gdybyś poczytał o nowych konsolach to byś wiedział ze handel używkami będzie całkowicie zablokowany poprzez przypisanie tytułu gry do konsoli no chyba ze będziesz sprzedawał grę razem z konsola.
http://e-biznes.pl/2012/01/xbox-720-bez-uzywanych-gier/

GameManiac

0 + - 2012-02-16 18:05

To wtedy nie będe sprzedawał gier,to logiczne nie żałuje sobie wydać na dwie gry w miesiącu 300 zł...czy nawet 400...

GameManiac

0 + - 2012-02-16 18:07

A po drugie i tak będe czekał na PS4 bo do PLAYSTATION zawsze miałem sentyment XBOX mnie jakoś nie przekonuje...

 
zgłoś naruszenie netykiety lub złe
zachowanie