Internet

Amazon nowym rywalem Spotify i Apple Music

przeczytasz w 1 min.

Już niedługo problem mogą mieć nawet tacy giganci jak Spotify i Apple Music – swój kawałek tortu chce mieć bowiem także Amazon.

Amazon Music

Usług strumieniowania muzyki na rynku na pewno nie brakuje, ale pojawienie się każdej kolejnej powinno być dla nas czymś dobrym – w końcu to konkurencja jest jednym z najskuteczniejszych motorów napędowych. Już niedługo problem mogą mieć nawet tacy giganci jak Spotify i Apple Music – swój kawałek tortu chce mieć bowiem także Amazon.

Amazon wie jak robi się internetowe usługi – pomijając już sam sklep, doskonale udało mu się to z e-bookami, a powoli w sukces przeradza się też platforma strumieniowania wideo. Muzyczna oferta amerykańskiego giganta wydaje się więc czymś, co nie może ponieść porażki. Rynek jest jednak zatłoczony, jak więc „nowy” chce znaleźć na nim dla siebie miejsce?

Na pewno nie samą ceną – miesięczny abonament wyniesie bowiem, podobnie jak u konkurencji, 9,99 dolara. Subskrybenci mają jednak poczuć, że pieniądze te są wydane dobrze – przede wszystkim ze względu na „bardzo konkurencyjny katalog utworów”. To oczywiście wymaga kontraktów z wytwórniami, ale z tym Amazon też raczej nie będzie miał problemu.

Start usługi planowany jest na drugą połowę tego roku. Warto w tym miejscu przypomnieć, że Amazon chce też rywalizować z YouTube'em.

Źródło: The Guardian, WCCFTech

Komentarze

1
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    agnus
    1
    Dobrze, dobrze. Niech będzie więcej konkurencji. Niby 20zł za Spoti dużo nie jest ale zawsze mogłoby to być i 10zł, prawda? :) Poza tym konkurencja wymusza też więcej aktualizacji, pracy nad rozwojem serwisu i usług dla klientów. Tylko się cieszyć.