Gry

Budżet Shadow of the Tomb Raider może sięgnąć 135 mln dolarów

opublikowano przez Mateusz Tomczak w dniu 2018-05-12

Square Enix ma co do Shadow of the Tomb Raider bardzo ambitne plany. W związku z tym wydawca chce zainwestować w cały projekt sporą kwotę.

Potwierdzenie prac nad Shadow of the Tomb Raider spotkało się z ciepłym przyjęciem. Trudno mówić o zaskoczeniu, to w końcu nowa odsłona serii lubianej przez wielu graczy. Mimo tego wydawca oraz producent nie chcą jedynie odcinać kuponów, obiecują przyłożyć się do prac, a jednocześnie zainwestować w cały projekt sporą kwotę.

David Anfossi, szef Eidos Montreal zasugerował, iż budżet Shadow of the Tomb Raider może sięgnąć 135 mln dolarów. Square Enix planuje przeznaczyć 75 - 100 mln dolarów na samą produkcję oraz dodatkowe 35 mln dolarów na działania marketingowe.

Wprawdzie Shadow of the Tomb Raider to tytuł AAA, ale wypada pamiętać, iż będzie on nastawiony na zabawę w pojedynkę. Tego typu kwoty są zatem spore, nikt nie ukrywa, że łatwiej zarabiać na tytułach oferujących zmagania online. David Anfossi wyraźnie sugeruje, iż Eidos Montreal i Square Enix podchodzą do tego ostrożnie.

„Przeprowadzamy testy, uczymy się i pracujemy nad tym, aby zastosować to w naszych grach, ale musimy myśleć o fanach. Zabawa online nie musi oznaczać trybu wieloosobowego. Mogłaby, aczkolwiek może to być też coś innego, doświadczenie dla pojedynczego gracza, ale online.”

Premiera Shadow of the Tomb Raider odbędzie się 14 września tego roku. Gra trafi na PC oraz konsole Xbox One i PlayStation 4.


Źródło: vg247, Cenega Polska

marketplace

Komentarze

5
Zaloguj się, żeby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Szkoda, że grafikę muszą dostosować do poziomu konsol.
    Zaloguj się
  • avatar
    Kiedys ktos powiedzialby wow ile to bedzie godzin rozrywki chyba ze 100h i ile zagadek. Dzis okaze sie ze wszystko poszlo w promocje (nie wiem po co w ogole reklamowac tytul z tak znanej i lubianej serii, za pieniadze skoro dzis Youtube rozniesie to w najdalsze zakatki swiata) skrypty, cut scenki i time eventy. Jak dlugo czekalem na gre ze swiata Starozytnego Rzymu tak krociotko RYSE sprawil ze dowiedzialem sie jak to mozna wszystko spieprzyc. Dzis ma takie same obawy co do rozwoju gier. Na szczescie Srodziemie cien wojny zasluzenie pogrzebalo sie w czelusciach historii, nie udalo sie przejednac graczy z lootboxami i mam nadzieje ze wydawcy zromzumieja ze trzeba wiekszy nacisk postawic na ciekawa fabule a nie dynamike akcji, samodzielne rozwiazywanie wyzwan a nie bezmyslne strzelanie do wrogow oraz ze nie da sie wcisnac wybrakowanego towaru do ktorego nieustannie cos trzeba dokupowac zeby w ogole grac dalej.
    Zaloguj się
    -4
  • avatar
    pytanie czy do budżet z microsoftem czy bez?