Na topie

Dark Souls 3 na zintegrowanej grafice Intel Skylake

Autor:

Szef strefy Komputery

więcej artykułów ze strefy:
Komputery

Czy zintegrowana z procesorami Intel Skylake grafika HD 530 poradzi sobie z najnowszą odsłoną Dark Souls?

AA

Trzeciej części Dark Souls nie trzeba przedstawiać nikomu. To prawdziwe wyzwanie dla hardcorowych graczy z drobnym zacięciem masochistycznym, jako, że produkcja ta słynie z poziomu trudności.

Oprawa wizualna gry pod względem artystycznym stoi na wysokim poziomie, chociaż silnik graficzny w dzisiejszych czasach nikomu nie zaimponuje.

Sprawdziliśmy jak z grą poradzi sobie zintegrowana grafika Intel HD 530. W testach wykorzystaliśmy procesor Core i3 6100 oraz pamięć RAM DDR4 taktowaną 3000 MHz.

Niestety - jak widać na powyższym wideo - Dark Souls 3 stanowi zbyt duże wyzwanie dla Core i3 6100 i zintegrowanej z nim grafiki. Wkrótce sprawdzimy, czy z najnowszą grą From Software poradzi sobie APU AMD.

Żródło: informacja własna

Odsłon: 7141 Skomentuj newsa
Komentarze

9

Udostępnij
  1. Chiny_X
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2016-04-10 21:39

    Przy tym poziomie oprawy graficznej na tym sprzęcie powinno być spokojnie 100kl/s w zaprezentowanej rozdzielczości.

    Skomentuj

  2. Chiny_X
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2016-04-10 21:39

    Przy tym poziomie oprawy graficznej na tym sprzęcie powinno być spokojnie 100kl/s w zaprezentowanej rozdzielczości.

    Skomentuj

  3. neXt___
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2016-04-10 22:28

    Moglibyście dorzucać jakieś słupki do tego; nie każdy chce/może oglądać filmiki.

    Skomentuj

    1. kitamo
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2016-04-11 02:08

      bo poziom detali nie działa na zasadzie zabierania wielokątów z całej geometrii.
      Nie stosuje się czegoś takiego od 15 lat.
      Na ogół odbywa się to w pośredni sposób (tesselacja wł/wył), oświetlenie (tu to nawet nie ma co mówić bo się nie zmienia), cienie, tekstury itp.

      Skomentuj

      1. ModeratorChodziWRurkach
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2016-04-11 12:09

        Wiele gier ma w opcjach ustawienia jakości geometrii. Nie opowiadaj bajek.

        Skomentuj

        1. kitamo
          Oceń komentarz:

          0    

          Opublikowano: 2016-04-11 15:36

          Nie mówie że we wszystkich, ale właśnie temu miedzy innymi służy tesselacja.
          Wystarczy wiedzmina odpalić i sprawdzić w konfigu ręcznie jak wygląda zmiana detali w tej grze.

          Na ogół robi się to prosto porzez zmiane stopnia tesselacji. Dlatego czest oroznice w detalach są bardzo subtelne

          Skomentuj

Dodaj komentarz

Przy komentowaniu prosimy o przestrzeganie netykiety i regulaminu.

Aby dodać komentarz musisz być zalogowany!